Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Yritetään jos vielä tänään olis lähtiöitä hardiin..? Klo 21 tai 22 lähtö. Kumpi vaan.
1. cindy_ss (warlock 32)
2.
3.
4.
5.
6.
Vois kai sitä hardia vielä kokeilla. Alusta vai siitä noidasta ? Jos alusta, niin voisin lähteä ainakin alkuun huntterilla.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Voisin kanssa lähtee tuohon hardiin. L32 Warlock tai Hunter. PSN maaho76
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Olisko tänään päivällä ketään lähdös crotaan, nm tai hm. Hardista lähinnä toi loppu kiinnostaa, mutta voihan sen kokonaanki vetää.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Vois kai sitä hardia vielä kokeilla. Alusta vai siitä noidasta ? Jos alusta, niin voisin lähteä ainakin alkuun huntterilla.
Aloitetaan noidasta. Mä voin juosta sit jonkun kans sen alun tänään tai huomenna läpi jos tarvii, ok?
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

hard crotassa cp ois itte pääperkeleessä.. 4 kaveria tarvittas
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Huomenna crotaa normilla tai hardilla, cp:t löytys deathsingereistä.. ja 3-4 mahtus mukaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Jos sunnuntaiiltana jatketaan tuota tötöiltyä hardia jossa oli ainakin:
maaho76, PahaJake, heebo1974, cindy_ss, Startruck76, A-K78. Myös mukana oli alussa mle79.

Itse pääseen todennäköisesti kehiin vasta n. klo 21 tai sen jälkeen, joten hirveesti ei jää aikaa krotan kaatoon. Kun kokoyötä ei vaan pysty vetämään.. :)
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Jos sunnuntaiiltana jatketaan tuota tötöiltyä hardia jossa oli ainakin:
maaho76, PahaJake, heebo1974, cindy_ss, Startruck76, A-K78. Myös mukana oli alussa mle79.

Itse pääseen todennäköisesti kehiin vasta n. klo 21 tai sen jälkeen, joten hirveesti ei jää aikaa krotan kaatoon. Kun kokoyötä ei vaan pysty vetämään.. :)

Ois varmaan eilenkin pitäny heti luovuttamisen jälkeen huuella, "hei katotaan nyt samalla porukalla uuvestaan huomenissa!" Kommunikaatio onglmia lienee ollut.

Jos on tarvetta ni voin koittaa lähtee völjyy siinä21-22 tienoilla.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Lähtiskö porukkaa tänään illalla juoksemaan normi-Crotaa läpi?

Joskus 22.30 pääsis aloittamaan.
 
Ylös Bottom