Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Löytyisikö täältä huomiselle päiväsaikaan kavereita normi Crotaan? Ajattelimme kaverin kanssa noin klo 12 aikaan. Itse olen mennyt Crotan vasta kerran läpi ja kaveri tulisi ekaa kertaa, joten jos ainakin joku osaavampi tulisi mukaan niin olisi hieno homma.

1. Apivorus
2. neon_fin
3.
4.
5.
6.

jos ootte viel lähössä ja tilaa vielä on nii voisin lähtee 31 hunterilla matkaan muutamaan kertaan tullu vedettyä raidi läpi PSN: Vaeltaja88
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Löytyisikö täältä huomiselle päiväsaikaan kavereita normi Crotaan? Ajattelimme kaverin kanssa noin klo 12 aikaan. Itse olen mennyt Crotan vasta kerran läpi ja kaveri tulisi ekaa kertaa, joten jos ainakin joku osaavampi tulisi mukaan niin olisi hieno homma.

1. Apivorus
2. neon_fin
3.
4.
5.
6.

vois itekki tulla tähän metsästää sinkoa sieltä, 32lvl titaani... crota kaadettu useaan kertaan... mutta pääsen peliin vasta joskus 14 aikaan.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

vois itekki tulla tähän metsästää sinkoa sieltä, 32lvl titaani... crota kaadettu useaan kertaan... mutta pääsen peliin vasta joskus 14 aikaan.

Crota on vielä vetämättä.. pari vielä lisää niin olisi kuusi paikalla..
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

löytyiskö hard crotaa porukkata.. 4 tarvittas

1. Taxi898
2. Fin_jjx
3.
4.
5.
6.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Löytyisikö täältä huomiselle päiväsaikaan kavereita normi Crotaan? Ajattelimme kaverin kanssa noin klo 12 aikaan. Itse olen mennyt Crotan vasta kerran läpi ja kaveri tulisi ekaa kertaa, joten jos ainakin joku osaavampi tulisi mukaan niin olisi hieno homma.

1. Apivorus
2. neon_fin
3.
4.
5.
6.

Minä voisin tulla mukaan. Käy 12:00 - 14:00 startit.

PSN: Jerkko
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Löytyisikö täältä huomiselle päiväsaikaan kavereita normi Crotaan? Ajattelimme kaverin kanssa noin klo 12 aikaan. Itse olen mennyt Crotan vasta kerran läpi ja kaveri tulisi ekaa kertaa, joten jos ainakin joku osaavampi tulisi mukaan niin olisi hieno homma.

1. Apivorus
2. neon_fin
3.
4.
5.
6.

Minä voisin tulla mukaan. Käy 12:00 - 14:00 startit.

PSN: Jerkko

Laitoin alkuperäisen viestin keskiviikkona, joten raidi vedettiin eilen. :) Ensi viikolla taas uudestaan.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Löytyskö neljää pelaajaa crotaan normilla huomenna 28.2? Jos tiimi pelaa nii samaa syssyy vaikka VoGia. Väh. Lvl 30 ja kokemus olis jees. Itellä useempi crota jo takana.

Aika olis 11.00

Täl hetkel lähtee
1. killinaama
2. Roobex
3.
4.
5.
6.

Lisätkää psn: killinaama
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Tänää ketään raidaamassa hardina Crotaa? Täällä pari tyyppiä ois vailla. Kaikki classit löytyy 32lvl.

PSN: NiQe88
PSN: Weizm
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Tänää ketään raidaamassa hardina Crotaa? Täällä pari tyyppiä ois vailla. Kaikki classit löytyy 32lvl.

PSN: NiQe88
PSN: Weizm

taxi898 ja fin_jjx vois kans.. vieläkö jostai parit löyettäis
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Jos normi crota kiinnostaa lauantaina klo 22. Niin mukaan vaan.
1.NiemisVi27
2. Arvmrd
3. Fin-pole?
4. Coffeekanikka?
5.
6.
Psn: NiemisVi27
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Yritetään jos vielä tänään olis lähtiöitä hardiin..? Klo 22 lähtö.
1. cindy_ss (warlock 32)
2. Mie79
3. Heebo1974
4. maaho76
5. A-K78
6. Homeltiö74

TÄYNNÄ! Eli aloitetaan klo 22.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom