Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
oisko halutkaita tekemään crotan tapon tänään? oisi siinä checkpoint
psn TaiGuRi-
psn TaiGuRi-
psn TaiGuRi-
Mulla o crota save
Pistetään hyvissä ajoin kyselyä. Eli Lauantaina Crotan kukistus joskus 15 maissa. Itse olen ekakertalainen siellä ja kaikki on tervetulleita, voidaan mennä vaikka kaikki ensikertaa tuo. Warlock L31 PSN maaho76
1. maaho76 L31 Warlock
2. Stonyfoot L31 Titan
3.
4.
5.
6.
Pistetään hyvissä ajoin kyselyä. Eli Lauantaina Crotan kukistus joskus 15 maissa. Itse olen ekakertalainen siellä ja kaikki on tervetulleita, voidaan mennä vaikka kaikki ensikertaa tuo. Warlock L31 PSN maaho76
1. maaho76 L31 Warlock
2. Stonyfoot L31 Titan
3.
4.
5.
6.
Voin tulla tähän mukaan 31 hunterilla tai titaanilla.
Voin tulla messiin. PSN: Jerkko (31 titan)
Hieno homma. Kaveri kutsut lähetetty.
1. maaho76 L31 Warlock
2. Stonyfoot L31 Titan
3. PureBattery L31
4. Jerkko L31 Titan
5.
6.
Ensikertalainen 31 lvl warlock voi tulla mukaan.
PSN: appelssiini
Ensikertalainen 31 lvl warlock voi tulla mukaan.
PSN: appelssiini
Voisin tulla mukaan.
PSN NiemisVi27
Piti mennä save-pointtiin Crotaa vastaan raidissa tänään 18.12. klo 21:00 mutta näyttäs vähän siltä että itse savepoint-mies menee pelaamaan jo eri lössissä klo 17:00. Kasasin tähän nyt kuitenkin meistä ne halukkaat, itellä olis kahdella hahmolla vielä raid kokonaan vetämättä niin mulle kävis ihan alusta asti vetäminen.
Mukana:
- NiemisVi27
- NiQe88
- wazpe
- Jerkko
- Tsuikkeli
- Xxmiiguxx
EDIT 1: Jos Taikurilla on useempi save loppuun niin sit Taikuri mukaan listoihin ja meillä olis porukka kasassa.
EDIT 2: Save on loppuun joten mennään pieksemään Crotaa! Jos Taikuri ei anna kuulua itsestään niin yksi mahtuisi vielä mukaan!
EDIT 3: Täynnä on!