Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Voisivat viime tingassa vaihtaa Nathan Fillionin Ghostin ääneksi, jotenki tuo Dinklagen juttu on vähän meh :(
Hauskan paidan siitä kyllä sai aikaan.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Voisivat viime tingassa vaihtaa Nathan Fillionin Ghostin ääneksi, jotenki tuo Dinklagen juttu on vähän meh :(
Hauskan paidan siitä kyllä sai aikaan.

Uskon että se ääni paranee julkaisuun mennessä paljonkin. Voipi olla että tossa alphassa oli ihan oikeasti vain hätäisesti kyhätty noi äänet, Dinklagella oli tyyliin joku neljä vai viisi vuorosanaa koko alphan aikana, eikä mitään äänikäsittelyä alla, tod.näk palceholder ääniä siis. Siinä uusimmassa E3 trailerissa oli paljon parempi jo, kun olivat laittaneet sille sellaisen konemaisen filtterin päälle.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Ai perhana, on kyllä nätti! Kuinka paljon ne heitti postikuluja? Joku tommonen pitää kyllä itsekkin tilata.
13 dollaria halvimmalla USPS:n intl vaihtoehdolla elikkäs 24+13 = 38~ $ eli euroissa yks paita ois 28€ posteineen
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

NeoGaffissa oli juttua että joku huippukilta oli päässyt Bungien luokse testaamaan niiden raidia nimeltä Vault of Glass, ultimaalisin haaste mitä Destinystä löytyy. Tästä löytyy vilaus pelikuvaa siitä gameplay experience-trailerista. Tyrmä sijaitsee Venuksessa viimeisimpien tietojen mukaan. Olivat kuulemma 16 tunnin ajan pelanneet sitä raidia eivätkö olleet päässeet loppuun :D Toki kun peli on uusi, ja haaste täysin tuntematon niin se tuo varmasti julmettua lisävaikeutta, mutta 16 tuntia!? Ja lisättäköön vielä että se juttu ei kerro tarkkaan pelasivatko he juuri sitä raidia 16 tunnin ajan vai Destiny yleisesti ja sen 16 tunnin aikana he kokeilivat raidia.

Mielenkiintoista nähdä, ja varsinkin joskus kokea toi paikka. En usko että ne rakentaisi sen niin että he pakottaisivat pelaajat pelaamaan tyyliin jopa 10 tuntia putkeen sitä luolastoa, itse spekuloin että se on joko jaettu osiin, esim viiteen eri osaan ja uusi osa aukeaa aina kun edellisestä selvitään. Tai sitten siellä on tietyissä kohtia checkpoint josta pystyy jatkamaan jos haluaa logata ulos tai tehdä muuta välillä.

Tämä raidi on siis kuudelle pelaajalla :) Vielä ei tiedetä löytyykö pelistä muita raideja tuon lisäksi, Bungie on ollut hyvin salamyhkäinen asiasta.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

NeoGaffissa oli juttua että joku huippukilta oli päässyt Bungien luokse testaamaan niiden raidia nimeltä Vault of Glass, ultimaalisin haaste mitä Destinystä löytyy. Tästä löytyy vilaus pelikuvaa siitä gameplay experience-trailerista. Tyrmä sijaitsee Venuksessa viimeisimpien tietojen mukaan. Olivat kuulemma 16 tunnin ajan pelanneet sitä raidia eivätkö olleet päässeet loppuun :D Toki kun peli on uusi, ja haaste täysin tuntematon niin se tuo varmasti julmettua lisävaikeutta, mutta 16 tuntia!? Ja lisättäköön vielä että se juttu ei kerro tarkkaan pelasivatko he juuri sitä raidia 16 tunnin ajan vai Destiny yleisesti ja sen 16 tunnin aikana he kokeilivat raidia.

Mielenkiintoista nähdä, ja varsinkin joskus kokea toi paikka. En usko että ne rakentaisi sen niin että he pakottaisivat pelaajat pelaamaan tyyliin jopa 10 tuntia putkeen sitä luolastoa, itse spekuloin että se on joko jaettu osiin, esim viiteen eri osaan ja uusi osa aukeaa aina kun edellisestä selvitään. Tai sitten siellä on tietyissä kohtia checkpoint josta pystyy jatkamaan jos haluaa logata ulos tai tehdä muuta välillä.

Tämä raidi on siis kuudelle pelaajalla :) Vielä ei tiedetä löytyykö pelistä muita raideja tuon lisäksi, Bungie on ollut hyvin salamyhkäinen asiasta.

Kuulostaa hyvältä, tosiaankin edellyttäen että tehtävä on järkevästi suunniteltu eikä vain keinotekoisella vaikeudella tai loputtomilla vihollisilla pitkitetty. Bungie on Haloissa osannut tämän sortin tasapainotuksen loistavasti, joten toivoa on :)

Hyvää on sekin, että emopelissä riittää pelattavaa, eikä kampanja ole muutamassa tunnissa läpikahlattu ja dlc:llä rikottu. Lisätään co-op-ominaisuudet ja jo yksistään vakuuttava (esim. täysin vertailukelpoinen pelkän moninpelin Titanfallin kanssa) moninpeli, niin kasassa on aika kova paketti. Kannatti odottaa muutama julkaisupäivän lykkääminen.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Pitkässä Destinyn E3 trailerissa Vault of Glassin kerrotaan olevan se kaikkein vaikein ja haastavin raidi. Raideista ei ole muuta kerrottu kuin se, että ne vaatii kuusi pelaajaa. Netissä on arvuutelta, että yhden raidin läpäisemiseen menisi päälle 4 tuntia ja vaatisi erittäin tiukkaa ryhmätyötä. Destiny: Strikes and Raids.

Itse uskon jokaisen planeetan sisältävän vähintään yhden raidin. Enkä usko, että raidin välissä olisi tallennuspisteistä mistä voisit seuraavalla peli kerralla jatkaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Netissä on arvuutelta, että yhden raidin läpäisemiseen menisi päälle 4 tuntia ja vaatisi erittäin tuikkaa ryhmätyötä.

Tiukka ryhmätyö kuulostaa kyllä hyvältä, mutta vähän epäilevin mielin näitä pitkiä raideja kohtaan. Ikinä ei voi tietää tuleeko jotain äkillistä menoa tai vastaavaa, ja sitten menee pahimmassa tapauksessa kaikkien peli pilalle kun yksi lähtee? Tai sitten vaan sulkee puhelimen ja olkkarin oven niin ei tule mitään muuta. :D
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Varmaan tähdätty nuo raidit, ainakin pahimmat killoille jotka järjestää sitten jäsenten kesken sovittuja raideja, vähän kuin perinteisissäkin MMO-peleissä. En ehkä lähtis random tyyppien kanssa noihin ihan heti, striket on asia erikseen, tosin niissäkin vaikeimmat voi olla tuskaa ilman hyvää tiimiä. Mutta kuulostaa hyvälle, josko niihin pääsis jo betassa käsiksi.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Varmaan tähdätty nuo raidit, ainakin pahimmat killoille jotka järjestää sitten jäsenten kesken sovittuja raideja, vähän kuin perinteisissäkin MMO-peleissä. En ehkä lähtis random tyyppien kanssa noihin ihan heti, striket on asia erikseen, tosin niissäkin vaikeimmat voi olla tuskaa ilman hyvää tiimiä. Mutta kuulostaa hyvälle, josko niihin pääsis jo betassa käsiksi.

Joo, itse odotan raideja aika paljon myös, tosin Bungie on tähän mennessä puhunut vain yhdestä Raidista eli tuosta Vault of Glassista, mutta saa nähdä, kyllä sekin käy jos on vain yksi, aina niitä voi DLC:ssä tuoda lisää jos porukka pitää niistä :) Mutta en usko että ihan Betassa päästään raideihin käsiksi, perinteisesti ne on olleet endgame-luolastoja joista haetaan sitä viimeisen ja voimakkaimman tason varusteita. Useampi strike kyllä voine olla auki betassa, sikäli mikäli päästään maasta pois, esim Marsiin tai kuuhun.

Eikä randomien kanssa hirveästi itsekään hotsita mennä edes strikeihin, sitä varten on onneksi olemassa KonsoliFinillä oma ryhmä josta muodostuu sitten klaani/kilta kokopeliin, joten kaikki sinne vain. Ryhmä on avoin kaikille alustasta riippumatta, mutta katsotaan sitten lähempänä syyskuuta miten tuon klaanitoiminnan pystyy jakamaan, jotain alliansseja sinne ollaan kaavailtu, että saman kattoryhmän (konsolifin) alla pystyisi olemaan omien alustojen klaanit tai jotenkin noin.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Raid on pitkälti Trial & Erroria. Ei tuollaista kestoa oikein mikään muu selitä. Etenkin kun Bungie soittaa torvia tuon vaikeudesta. Melkoisen urakan tuosta saa aikaiseksi, jos sitä pitää yli 16h hakata. Vai onkohan tässä nyt kyseessä vain vaikeudella rietastelu? Anyways, ihan siistiä olisi järjestää Destiny Raid Weekend Extravaganza ja oksentaa tuollainen kirous ulos systeemistä. Täältä omistautuneet tiimit kasaan, mätöt tiskiin ja menoksi!
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

16 tuntiahan on lyhyt, EQ:ssa hangattiin pari kolme kuukautta vaikeimpia raideja ennen kuin meni läpi. :D Tosin ei ehkä tässä genressä/tapauksessa moni jaksaisi viikkotolkulla hangata samaa mestaa pääsemättä läpi sitä. Mutta hyvä jos on haastetta, ei niiden kaikkien tarvitse ekalla mennäkään läpi.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]


Öööh ei? Tossahan lukee ihan selkeesti että ps plus jäsenet pääsee kokemaan koko destiny betan kirjon, eli striket ja cruciblen myös. Ei tossa lue mitään siitä että plussalaiset sais automaattisesti betan... pitää se silti ennakkotilata. jos sulla ei ole plussaa niin et koe kuin osan betan hienouksista.

Tiedän jo että gaffi on mennyt aivan banaaneiksi tuosta mutta joku yritti selittää asiaa heille ja ei se mennyt perille. Sittenpä näkevät :D Voi olla että foorumit täyttyy vihaisista viesteistä 17.7, missä on beta! vaikka sitä ei koskaan luvattu muille kuin ennakkotilanneille.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

En ole vielä ihan varma haluanko tähän mennä vai säästelenkö kokemuksen puhtaasti julkaisupäivään.
Odotuksen helpottamiseen täysin oikea ratkaisu.

Alpha teki pelin odotuksesta kyllä äärimmäisen tuskallista. Beta tekee touhusta vieläkin kivuliaampaa. Mutta kun on kerran ratkennut niin ratketaan kunnolla. Destiny oli Alphassa jo todella mieleenpainuva kokemus. Touhu on kuitenkin varmasti mehukkainta suoraan julkkarissa. Ilman aiempaa kokemusta näistä testailuista.

Hypen kestäminen täällä? Se onkin sitten asia erikseen...
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Ihan pelkästään tämän ketjun ansiosta Destiny sai viime viikolla ainakin yhden ennakkotilauksen. Kun peli julkistettiin, ei se pahemmin meikäläistä kiinnostanut, mutta tänne postatut videot yms. setit ovat kyllä kääntäneet pääni. Pienoisen hypen olette onnistuneet nostattamaan tännekin, syyskuuta odotellessa!
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom