Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny [Hype @ 9.9.2014]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aphex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Matchmaking tasapainottaa pelaajien varustuksen ja damagetuoton niin että jokainen on samalla viivalla,
Kuulostaa mielenkiintoiselta. PVP-peleissä sapettaa eniten kaikki premiumhomot, jotka sylkee sut 50 euron arvoisilla spesiaali pyssyillä maahan ennekuin ehdit kentällä ilmestyä. Kunnon tasapaino on aina jees.

Mitenkäs noiden matsien kestot. Oliko ne parin minuutin rykäsyjä, joissa kaikki vaan juoksi tappojen perässä? Vai uskaltaako niitä lähestyä vähän taktisemmin?
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Kuulostaa mielenkiintoiselta. PVP-peleissä sapettaa eniten kaikki premiumhomot, jotka sylkee sut 50 euron arvoisilla spesiaali pyssyillä maahan ennekuin ehdit kentällä ilmestyä. Kunnon tasapaino on aina jees.

Mitenkäs noiden matsien kestot. Oliko ne parin minuutin rykäsyjä, joissa kaikki vaan juoksi tappojen perässä? Vai uskaltaako niitä lähestyä vähän taktisemmin?

Joo sama itekin aina kiroilen kun jollain joku ihme pyssy. Sanoisin että tässä on pärjääminen aika paljon omasta taidosta kiinni, juokseeko pää kolmantena jalkana vai meneekö rauhallisemmin, täytyy vähän sen mukaan varustautua aseiden kanssa. Alussa varmasti voi tulla nekkuun mutta uskon että siihen menoon tottuu aika nopeasti ja alkaa saamaan jotain aikaiseksi kun oma pelaaminen kehittyy. Matseissa muistakseni oli ainakin tuossa Control-pelimuodossa aikarajana 15minuuttia, tai jos toinen tiimi sai muistaakseni sen 20000 pistettä kasaan. En tiedä miten muissa pelimuodoissa (mitä ne sitten ovatkaan) on aikarajaa tai muita tavoitteita asetettu. Tuo Control oli sellainen että voittajatiimi oli se joka sai 20000 pistettä täyteen, ja jokainen tappo kerrytti pistesaldoa ja kaikkien tiimijäsenten pisteet siis menivät tuohon pottiin. Sitten oli kolme vallattavaa lippua joista jokaisesta sai kerrointa nostettua pisteiden suhteen ylöspäin, eli jos vaikka hallussa oli kaksi lippua niin silloin tapot olivat arvokkaampia kuin jos olisi ollut vaikka yksi lipu hallussa.

Kyllä tuohon varmasti mahtuu taktikointia mukaan, varsinkin jos koko 6 hengen fireteam on samassa partyssä / fireteamchatissa niin taatusti pystyy paremmin hallitsemaan pelikenttää. Mielenkiinnolla kyllä odotan että mitä ne loput pelimuodot oikein on. Yhden nimen me jo tiedetään tuon Controllin lisäksi, ja se on Salvage, mutta muuta ei tiedetä.

Matsin lopussa sitten tietty jaettiin palkintoja urheille sotureille erilaisten aseiden ja armorien muodossa, sitten tippui ihan kokemuspisteitä jotka nostaa tietty sun hahmon ja sun kykyjen tasoa, ja sitten saa rahaa. Toi kilpailullinen moninpeli on siinä mielessä sidottu tarinaan tai pelimaailmaan että se on eri ryhmittymien keskenäistä nahistelua.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

No hittolainen. Kuulostaa itseasiassa todella hyvältä. Etenkin jos homma on perustellusti osa lorea. Taidan kuitenkin säästää tämän kokemuksen julkkariin.

Bungie sivun klaanilaiset! Julkaisin foorumille äänestyksen, jonka tarkoitus on kartoittaa millä konsolilla kukakin tulee Destinyä pelamaan. Katsellaan lukuja ja reagoidaan klaanien aktivoiduttua. JOS ne eivät tue useampaa konsolia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

No hittolainen. Kuulostaa itseasiassa todella hyvältä. Etenkin jos homma on perustellusti osa lorea. Taidan kuitenkin säästää tämän kokemuksen julkkariin

Hyvä leffa :D

Ja jep, hyvältä vaikuttaa ihan kokonaisuutena. Mä niin elättelen vielä toiveita että ne olis saaneet ahdettua mukaan jonkun Starwars X-Wing tyylisen avaruustaistelu/dogfight pelimuodon jossa voitais lennellä meidän omilla tuunatuilla avaruusaluksilla. Sehän tiedetään että avaruusalusta voi tuunata, jotta pääsee muille planeetoilla, joten ehkäpä, ehkäpä :) Ja mä en pysty olemaan tutkimatta koko Betaa, pakko saad se hyppysiin :)
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Joo sama itekin aina kiroilen kun jollain joku ihme pyssy. Sanoisin että tässä on pärjääminen aika paljon omasta taidosta kiinni, juokseeko pää kolmantena jalkana vai meneekö rauhallisemmin, täytyy vähän sen mukaan varustautua aseiden kanssa. Alussa varmasti voi tulla nekkuun mutta uskon että siihen menoon tottuu aika nopeasti ja alkaa saamaan jotain aikaiseksi kun oma pelaaminen kehittyy. Matseissa muistakseni oli ainakin tuossa Control-pelimuodossa aikarajana 15minuuttia, tai jos toinen tiimi sai muistaakseni sen 20000 pistettä kasaan. En tiedä miten muissa pelimuodoissa (mitä ne sitten ovatkaan) on aikarajaa tai muita tavoitteita asetettu. Tuo Control oli sellainen että voittajatiimi oli se joka sai 20000 pistettä täyteen, ja jokainen tappo kerrytti pistesaldoa ja kaikkien tiimijäsenten pisteet siis menivät tuohon pottiin. Sitten oli kolme vallattavaa lippua joista jokaisesta sai kerrointa nostettua pisteiden suhteen ylöspäin, eli jos vaikka hallussa oli kaksi lippua niin silloin tapot olivat arvokkaampia kuin jos olisi ollut vaikka yksi lipu hallussa.

Kyllä tuohon varmasti mahtuu taktikointia mukaan, varsinkin jos koko 6 hengen fireteam on samassa partyssä / fireteamchatissa niin taatusti pystyy paremmin hallitsemaan pelikenttää. Mielenkiinnolla kyllä odotan että mitä ne loput pelimuodot oikein on. Yhden nimen me jo tiedetään tuon Controllin lisäksi, ja se on Salvage, mutta muuta ei tiedetä.

Matsin lopussa sitten tietty jaettiin palkintoja urheille sotureille erilaisten aseiden ja armorien muodossa, sitten tippui ihan kokemuspisteitä jotka nostaa tietty sun hahmon ja sun kykyjen tasoa, ja sitten saa rahaa. Toi kilpailullinen moninpeli on siinä mielessä sidottu tarinaan tai pelimaailmaan että se on eri ryhmittymien keskenäistä nahistelua.


Siis tälläinen on vaan pelin suola et kerätään parempaa asetta ja varusteita, kuhan ne ei oo vaan mikromaksuilla avattavissa. WoWia 6 vuotta pelanneena niin tietenkin ne varusteet on paljon PvP, mut kyl se tärkein asia on sie omissa käsissä. Tämä peli toivottavasti onnistuu ja muut pelitalot alkaa kopioimaan, eli MMO pelien tulosta konsoleille, varsinkin nyt kun se ei oo enään esim. keskusmuistin vähyydestä kiinni. Se on ainoo genre minkä takia tulee PC:lläkin vielä pelattua, uskon et MMO pelit tulee tässä genressä lyömään konsoleilla itsensä läpi ainakin toivottavasti.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Mistän tuon klaanin löytää ja pääsee liittyyn.

Tuolta löydät:

http://www.bungie.net/en/Groups/Detail?groupId=99825

Siis tälläinen on vaan pelin suola et kerätään parempaa asetta ja varusteita, kuhan ne ei oo vaan mikromaksuilla avattavissa. WoWia 6 vuotta pelanneena niin tietenkin ne varusteet on paljon PvP, mut kyl se tärkein asia on sie omissa käsissä. Tämä peli toivottavasti onnistuu ja muut pelitalot alkaa kopioimaan, eli MMO pelien tulosta konsoleille, varsinkin nyt kun se ei oo enään esim. keskusmuistin vähyydestä kiinni. Se on ainoo genre minkä takia tulee PC:lläkin vielä pelattua, uskon et MMO pelit tulee tässä genressä lyömään konsoleilla itsensä läpi ainakin toivottavasti.

Näin on, ja mun mielestä Bungie taisi jo ihan alkuun kumota kaikki mikromaksusysteemit, eli ei sellaisia tule. Ovat myös korostaneet että he haluavat antaa pelaajalle sen tunteen että jonkun hienon aseen tai varusteen saamisesta tulee tunne että se on ansaittu palkinto. Että sen pitää tuntua siltä että sillä on tavallaan oma tarina, joku kysyy että mistä sait tuon hemmetin hienon viitan, ja sä kerrot huiman sotatarinan siitä miten kaadoit Marsissa jonkun pahan monsterin :D Taatusti muuten tämä peli luo uusia standardeja joita monet muut pelitalot alkavat myös hyödyntämään, jotain tälläistä on odotettu pitkään jo paikoitellen kulahtaneessa DudeBroFPS-genressä ja peleissä yleensä.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Hei tota onko kukaan muu saanut beta-koodia jo CDON:sta tilatessa? Itse tilasin joku viikko sitten, mutta ei koodia ole näkynyt. Onko normaalia? En missään nimessä tuolta olisi halunnut peliä ostaa, mutta taisi olla edukkain niistä, jotka tosiaan ovat mukana beta-ohjelmassa.

PS. Applytin tuohon "klaaniin" mikä lie.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

...ne olis saaneet ahdettua mukaan jonkun Starwars X-Wing tyylisen avaruustaistelu/dogfight pelimuodon jossa voitais lennellä meidän omilla tuunatuilla avaruusaluksilla.
Tollaset puheet loppuu samantien! Sattuu liikaa... Kuinka moni teistä on pelannut Reachia? Vanhan boksin parhaita räiskintöjä. Siinä oli se yksi ihan törkeän makea avaruustaistelu-kenttä. Erinomaisesti toteutettu. Bungie on aina ollut hyvä vehkeiden kontrolleissa (<3 Warthog). Eikä avaruustaistelut poikenneet tästä säännöstä. Ehkä tämä kenttä olikin vain harjoittelua heidän seuraavaa peliä varten?

Itseasiassa nyt kun asiasta kirjoitan... Bungie on muistaakseni kommentoinnut lisäävänsä Destinyyn avaruustaistelut. Mutta tähän ensimmäiseen osaan ne eivät vielä kuuluisi.

EDIT:
Hei tota onko kukaan muu saanut beta-koodia jo CDON:sta tilatessa?
Tsekkasitko roskapostit ja tarjoukset? Tollaset eksyy yleinsä niihin. Jos ei löydy niin pistä mailia.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

EDIT: Tsekkasitko roskapostit ja tarjoukset? Tollaset eksyy yleinsä niihin. Jos ei löydy niin pistä mailia.

Juu käyn aina kaiken läpi. Ei ole näkynyt. Siksi haluaisinkin lähinnä tietää, että onko muut saanut koodinsa ongelmitta tuolta ja tarviiko sen perään alkaa lähettelemään viestejä.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Juu käyn aina kaiken läpi. Ei ole näkynyt. Siksi haluaisinkin lähinnä tietää, että onko muut saanut koodinsa ongelmitta tuolta ja tarviiko sen perään alkaa lähettelemään viestejä.

Ainakin vpd:ltä sanoivat että lähettävät koodin lähempänä betaa kun pistin niille viestiä, että missä koodi viipyy. Jotkut on saanut melkein heti, saattaa olla muuttunut tuo ettei heti tule peruutuksia. Tiedä sitten miten se auttaa kun betan jälkeen julkaisuun on vielä n. kaksi kuukautta aikaa.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Jos koodeja halajaa niin amazon.co.uk lähetti tosiaan betakoodin sekunnin jälkeen tilauksesta. Ja amazonissa ei tartte maksaa ennakkotilauksissa penniäkään ennenkuin tuote lähetetään, eli ehtii myös perua tilauksen hyvin ennen syyskuuta jos tarvii.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Juu käyn aina kaiken läpi. Ei ole näkynyt. Siksi haluaisinkin lähinnä tietää, että onko muut saanut koodinsa ongelmitta tuolta ja tarviiko sen perään alkaa lähettelemään viestejä.
Mä tilasin destinyn cdonista n. pari kuukautta sitten ja alle viikossa tuli koodi mailiin. Kannattaa kysäistä jos ei ala kuulua..
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Tollaset puheet loppuu samantien! Sattuu liikaa... Kuinka moni teistä on pelannut Reachia? Vanhan boksin parhaita räiskintöjä. Siinä oli se yksi ihan törkeän makea avaruustaistelu-kenttä. Erinomaisesti toteutettu. Bungie on aina ollut hyvä vehkeiden kontrolleissa (<3 Warthog). Eikä avaruustaistelut poikenneet tästä säännöstä. Ehkä tämä kenttä olikin vain harjoittelua heidän seuraavaa peliä varten?

Itseasiassa nyt kun asiasta kirjoitan... Bungie on muistaakseni kommentoinnut lisäävänsä Destinyyn avaruustaistelut. Mutta tähän ensimmäiseen osaan ne eivät vielä kuuluisi.

Mother of gods.... Mulla ei ollut mitään tietoa että Bungie on tehnyt joskus tuollaista :eek: Aivan taatusti tulee Destinyyn samanlaista, ihan saletisti, siihen on niin herkullinen sauma että ne ei voi olla käyttämättä sitä.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Vielä viimoinen rypistys ennen betaa. PS4:sen SHAREfactory tökkii harmittavasti musiikin synkassa, joten pahoittelut ettei tullut ihan niin priimaa kuin oli tarkoitus. HUOM laittakaa äänet päälle tai kuunnelkaa musiikit kuulokkeista.

[video=youtube_share;L4k4SlzVcME]http://youtu.be/L4k4SlzVcME[/video]
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Mother of gods.... Mulla ei ollut mitään tietoa että Bungie on tehnyt joskus tuollaista :eek: Aivan taatusti tulee Destinyyn samanlaista, ihan saletisti, siihen on niin herkullinen sauma että ne ei voi olla käyttämättä sitä.

Kannattaa mahdollisuuksien mukaan ottaa Halot työn alle ennen Destinyn julkaisua, voisin väittää että odotus helpottuu ja oppii arvostamaan ja ymmärtämään Destinyn tyyliä entistä enemmän. ;) Itse veikkaan että avaruustaistelut ja muut kehitykset saattavat hyvinkin jäädä DLC:n tai jatko-osan taakse, mutta pelissä vaikuttaa muutenkin olevan riittävästi monipuolista tekemistä.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Bandicootin videosta tuli mieleen. Voisin Betan aikoihin nauhoitella matskua ja työstää niistä propaganda materiaalia KonsoliFIN Bungie Klaanille. Pakotetaan ihmiset meidän joukkoon!

Tarvitsen ainakin kuupimatskua. Eli iskuryhmiä pitää saada liikenteseen. Olisi myös ihan hauska saada meikäläisiä Torniin. Taitaa olla ainoa mahdollisuus saada iso joukko videolle?
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Bandicootin videosta tuli mieleen. Voisin Betan aikoihin nauhoitella matskua ja työstää niistä propaganda materiaalia KonsoliFIN Bungie Klaanille. Pakotetaan ihmiset meidän joukkoon!

Tarvitsen ainakin kuupimatskua. Eli iskuryhmiä pitää saada liikenteseen. Olisi myös ihan hauska saada meikäläisiä Torniin. Taitaa olla ainoa mahdollisuus saada iso joukko videolle?

Mukana! Itsekin teen videoita betasta, teema vielä avoin....
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom