Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny [Hype @ 9.9.2014]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aphex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Beta laskeutuu joukkoomme jo tämän päivän puolella.

Oikea aikaa muistuttaa ensikertalaisia siitä, mistä tässä kaikessa on todellisuudessa kyse:

[video=youtube;lrg_Sf6CUXg]https://www.youtube.com/watch?v=lrg_Sf6CUXg[/video]

3... 2... 1... Hype to the Max! GO!
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Beta laskeutuu joukkoomme jo tämän päivän puolella.

Oikea aikaa muistuttaa ensikertalaisia siitä, mistä tässä kaikessa on todellisuudessa kyse:

[video=youtube;lrg_Sf6CUXg]https://www.youtube.com/watch?v=lrg_Sf6CUXg[/video]

3... 2... 1... Hype to the Max! GO!

Ai et tää peli onkin todellisuudessa Just Dance?
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Tälläistä innostunutta puhetta onkin jo pitkään kaivannut. Kaikessa näkyy toimittajien aito innostus peliin. Siellä pohjana historiasta löytyvä Halo osaltaan vakuuttamassa tuntemuksia. Lohduttavaa kuulla elämää löytyvän myös Warlockin ulkopuolelta. Voisi periaatteessa ottaa Titanin tai Hunterin tasapainottamaan ilmeistä maagin ylivoimaa kentän valinnoissa. Beta-version ainoa miinus löytyy siitä että sisältöä haluaa vain lisää ja lisää...

[video=youtube_share;G1opIH238wc]http://youtu.be/G1opIH238wc[/video]

Päästään aloittamaan tänään klo 20 alkaen. Lähde: http://www.destinythegame.com/ca/en/beta
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Jostain syystä alphaa en jaksanut pelailla paria minuuttia pidemälle. Täytyy antaa betalle mahdollisuus kun kaikki tätä niin hypettää :o
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Kokeile muokata nimiä. Sillähän selviää onko ongelma nimessä tai tagissa. Tuollahan saa vaihtaa noita ihan vapaasti. Ongelma voi olla ääkkösissä. Koska meillä ei ei herjannut mitään tuollaista.

No nyt taisi selvitä syy. Olen siis luomassa samannimistä klaania Destinyyn kuin millä pelaamme Battlefieldiä eli Vihiriät Baretit. Destinyn klaanisivu hyväksyy nimen aina Vihiriät Bareti -kohtaan asti eli homma ei ole skandeista kiinni vaan voiko oikeasti olla noin tiukka seula nimissä, ettei hyväksy paljasta tissiä eli Baretit? Herranjestas, pelillä on jenkeissä T-leima... Jännästi meni kuitenkin ryhmän nimenä aiemmin läpi. Täytynee paiskata Bungielle tweetti aiheesta... :(

Tässä vielä tuon T-leiman selitys (lähde ESRB.org):
TEEN
Content is generally suitable for ages 13 and up. May contain violence, suggestive themes, crude humor, minimal blood, simulated gambling and/or infrequent use of strong language
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

No nyt taisi selvitä syy. Olen siis luomassa samannimistä klaania Destinyyn kuin millä pelaamme Battlefieldiä eli Vihiriät Baretit. Destinyn klaanisivu hyväksyy nimen aina Vihiriät Bareti -kohtaan asti eli homma ei ole skandeista kiinni vaan voiko oikeasti olla noin tiukka seula nimissä, ettei hyväksy paljasta tissiä eli Baretit? Herranjestas, pelillä on jenkeissä T-rating (eli animated blood ja violence)... Jännästi meni kuitenkin ryhmän nimenä aiemmin läpi. Täytynee paiskata Bungielle tweetti aiheesta... :(

Ei kuitenkaan merkkimäärän rajoituksesta kyse?
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Minkäs classin ukkoja täällä väki meinaa tehdä ?

Itse aattelin Warlock.

Voikos muuten noita ukkoja tehdä useamman ?

Edit: Tuossa olis Wiki Guide Destiny appi.

Ios

https://itunes.apple.com/fi/app/wikia-guide-destiny-edition/id739164244?l=fi&mt=8

Android

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wikia.singlewikia.destiny&hl=fi

Titan se on pakko tehdä, koska omiin kykyihin pelata tämän genren peliä padilla se sopii parhaiten.

Eikä vieläkään saa latauskoodia tuolta Bungien sivuilta. Sanoo vaan, että "Come back on Jul 17 2014 to get your download code(s)!". Toki kello ei vielä ole Losissa 17. päivä, mutta eikö tosiaan anneta ladata etukäteen? Voi että.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Ai et tää peli onkin todellisuudessa Just Dance?
Jep. Ne mainostaa tätä peliä räiskintänä, jotta ihmiset ostaisivat tätä enemmän. Todellisuudessa tämä on sellainen arcade-henkinen tanssipeli.

Destinyn klaanisivu hyväksyy nimen aina Vihiriät Bareti -kohtaan asti eli homma ei ole skandeista kiinni vaan voiko oikeasti olla noin tiukka seula nimissä, ettei hyväksy paljasta tissiä eli Baretit?
Haha, onpa melkoista touhua. Toisaalta ihan ymmärrettävää. Oletko kokeillut kääntää nimen englanniksi: Green Berets? Vai haluatteko nimennimenomaan suomeksi?

Toki kello ei vielä ole Losissa 17. päivä, mutta eikö tosiaan anneta ladata etukäteen? Voi että.
Avaimet heitetään kansalle Betan alkaessa klo. 20.

Ne jaetaan todennäköisesti aalloissa eli tasan kahdeksalta ei avaimia kannata odottaa. Alphassa toimittiin samoin ja siellä avaimia jaettiin vielä pitkään pelien jo alettua.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Voitaisko alottaa jo?

readyasheck.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Ja taitaa olla omalta kohdalta myös aika hypätä Hype-junan kyytiin. Sopiva päivä sille jos ei muuta. Laitoin myös join requestia KonsoliFIN klaanin puolelle PS4 alustana :)
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Avaimet heitetään kansalle Betan alkaessa klo. 20.

Ne jaetaan todennäköisesti aalloissa eli tasan kahdeksalta ei avaimia kannata odottaa. Alphassa toimittiin samoin ja siellä avaimia jaettiin vielä pitkään pelien jo alettua.

Näinhän se menee, Alphassa sain oman koodin vasta seuraavana päivänä ja se oli mennyt johonkin toiseen kansioon, eikä näin ollen näkynyt lainkaan saapuneiden postien joukossa, jos en olisi nähnyt toisella foorumilla vinkkiä näistä muista kansioista niin olisi jäänyt Alpha väliin. Eli tosiaan, koneen edessä ei kannata nyt vahtia niitä koodeja, tulevat sitten illalla, tai huomenna, tai joskus :D Siihen päälle tuskaisen pitkä lataus tukkoisessa verkossa, M-mmmm :)
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Moro!

Laitoin pyyntöä liittyä Konsolifin klaaniin bungie.net puolella. Olisi mukava löytää jonkinlainen yhteisö missä testailla kohta aukeavaa betaa. Ikää 27 ja oon joskus aikasemminkin vähän vastaavanlaisia pelejä pelaillu :) Betakeytä taitaa tulla yhteensä 4kpl eli mulla olis vielä 2 ylimäärästä jakaakkin. Muutenkin saa lisätä peliseuraksi yms. PSN ID : JRamone
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Liityin itsekkin äskettäin Konsolifin klaaniin. Olisiko heittää yhtä koodia niin pääse testaamaan kauan odotetun Bungien uutuuden. Olisi mukavaa pelata suomalaisessa klaanissa.



Moro!

Laitoin pyyntöä liittyä Konsolifin klaaniin bungie.net puolella. Olisi mukava löytää jonkinlainen yhteisö missä testailla kohta aukeavaa betaa. Ikää 27 ja oon joskus aikasemminkin vähän vastaavanlaisia pelejä pelaillu :) Betakeytä taitaa tulla yhteensä 4kpl eli mulla olis vielä 2 ylimäärästä jakaakkin. Muutenkin saa lisätä peliseuraksi yms. PSN ID : JRamone
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Laitoin pyyntöä liittyä Konsolifin klaaniin bungie.net puolella.
Tervetuloa mukaan! KonsoliFIN klaanin jäsenmäärä on kohta jo satapäinen. Veikkaan että uusien jäsenten tahti kiihtyy entisestään seuraavan viikon aikana.

Suunnitelmat on tässä muuttunut siinä määrin että saan nyt lahjoitettua Beta-avaimia muutaman kappaleen. Jaan ne klaanin puolelle koska se foorumi ei ole julkinen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Mites teillä toimii toi ios-appis? Ilmeisesti vielä ei pääse muokkaamaan hahmoa tai ainakaan minä en pääse. Ohjelma herjaa etten ole linkannut Bungien sivuille vaikka olen.

Tänään....
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Mites teillä toimii toi ios-appis? Ilmeisesti vielä ei pääse muokkaamaan hahmoa tai ainakaan minä en pääse. Ohjelma herjaa etten ole linkannut Bungien sivuille vaikka olen.

Tänään....

Se ymmärtääkseni vaatii sen, että sulla on oikeasti jo hahmo siellä pelissä ;) Vai oletko jo betaa päässyt pelaa :P
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Vähän ikävästi toteutettu, jos betan lataustakaan ei voi suorittaa valmiiksi, vaan "kaikki vaan kerralla linjoille lataamaan" on se ratkaisu. Itellä on Soneran 10 megainen kaapeli, josta optimillakin tulee se karvan päälle 4 gigaan/tunti tavaraa lävitse, joten tuon 15 gigan imuroiminenkin ottaisi sen 4 tuntia minimissään...Taidanpa vasta viikonloppuna katsoa, josko edes viitsii betaan mukaan. Ennakkovaraus GameStopista ei mihinkään katoa ja julkkarina lähtee levyversio mukaan, koska ei näytä syyskuussa muutakaan pelattavaa olevan. Käy hyvästä välipalasta ennen Dragon Agea ja Assassin's Creediä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom