Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Tosiaan peli ollut jo ladattuna ja asennettuna (se jotain 15gt) hyvän aikaa mutta PSN alhaalla ni ei tarvi aloitusvalikkoa pidemmälle mennä :D Vai onko joku jo geimeissä mukana, voi huutaa hep!
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Mikähän siinä on kun parkuu tuolla nettisivulla kokoajan, että ennakkoon maksettu kortti on jo käytetty? Meinaan kolme noita koodeja mulle tuli ja kaikki herjaa samaa..
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Mikähän siinä on kun parkuu tuolla nettisivulla kokoajan, että ennakkoon maksettu kortti on jo käytetty? Meinaan kolme noita koodeja mulle tuli ja kaikki herjaa samaa..
Kaverilta sain yhden koodin. Eka kokeilin PSN:ssä koodin antamista ainakin 10 kertaa. :D Jotain erroria tuli kokoajan.. Sit kokeilin nettisivulla ja sanoo että koodi käytetty.
Toivotaan että johtuu vaan siitä että sonyn palvelimet ihan jumissa.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Bungie ei anna koodia ja PSN nurin, taitaa kantsii keksiä jotai muuta tekemistä hetkeksi.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Juu, Store tuntuu käyvän todella hitaalla myös PS3-puolella. Kerran jo hyväksyi koodin mutta ei antanut siitä jatkaa.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Eipä pääse lähellekään latausvaihetta. Ensin pyki bungie.net ja sinne kirjautuminen playstation-tunnareilla. Sen jälkeen tökki PSN-store konsolilla ja joskus harvoin kun redeem code -vaiheeseen pääsee, niin siihenpähän jää. Vahvasti meni, kannatti pantata koodeja ja latauksia h-hetkeen asti. Mikä voisikaan mennä pieleen itse julkkarissa, ei kai mikään? :D
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Kaverilta sain yhden koodin. Eka kokeilin PSN:ssä koodin antamista ainakin 10 kertaa. :D Jotain erroria tuli kokoajan.. Sit kokeilin nettisivulla ja sanoo että koodi käytetty.
Toivotaan että johtuu vaan siitä että sonyn palvelimet ihan jumissa.


Mulla se näytti nettisivun Tapahtumahistoriassa, että on ostettu Destiny Beta. Ja konsolilla kävin sitten katsomassa kirjastosta niin siellähän se tosiaan on. Mutta heti kun painaa, että lataa niin "Palvelu huolletaan parhaillaan". Sanoisivat edes suoraan, että "serverimme eivät kestäneet" :)
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

kannatti pantata koodeja ja latauksia h-hetkeen asti. Mikä voisikaan mennä pieleen itse julkkarissa, ei kai mikään? :D

Nimenomaan mun ajatukset. Niin arvasin tämän. Varmaan vaan parempi mennä takaisin pelaamaan UFC:tä tai jopa New Super Mario Bros U:ta, kun sattu Wii U:kin rapsahtaan postilaatikkoon just tänään. Mutta kuten sanottua niin olisi voinut niitä koodeja antaa etukäteen niin tämä oltais vältetty, ainakin osittain.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Mulla se näytti nettisivun Tapahtumahistoriassa, että on ostettu Destiny Beta. Ja konsolilla kävin sitten katsomassa kirjastosta niin siellähän se tosiaan on. Mutta heti kun painaa, että lataa niin

Sulla kävi parempi tuuri kun mulla.

Ei kait täs nyt muu auta kun odottaa että kokoversio ilmestyy syyskuussa...
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Itse pääsin tunnin yrittämisen ja 3456654:n errorin jälkeen lataamaan. Nyt on puolet 11Gb paketista valunu. Ehkä se tänvuorokauden puolella jo päästää kokeilemaan...
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Ensivaikutelmat:

+ naishahmosta saa tehtyä todella söpön, ainakin omaan makuuni :)

+ Kontrollivaihtoehdot todella monipuoliset, löytyy jopa tattien vaihto keskenään, jos on tottunut liikkumaan oikealla tatilla

+ Hienolta näytti ainakin "avausvideossa" ja ei pelikään hassumman oloinen ole

+ kolme eri hahmoluokkaa, jotka voisi luokitella "etulinjan sotilaaksi", "tiedustelijaksi" ja "taustatueksi", lisäksi eri rodut (joita en niin tarkkaan katsonut, valitsin ihmisen)

+ Ensimmäinen leveli tuli aika pian, valikosta paljastui ns. kykypuu. Ruudulla näkyy 28 erilaista kuvaketta

+Hahmolla on inventaario, joka on jaettu neljään osaan: "Materiaalit" (mm. varusteiden päivittämiseen), "Kulutettavat" (varusteet kentällä), "Tehtävä" (tavarat, joita tarvitset tehtävässä), "Palkkiot" (lisätehtäviä)

+ Hahmon varusteet koostuvat kypärästä, rintapanssarista, käsineistä ja jalkineista. Lisäksi samassa valikossa on "Titan Mark", joka "declares deeds and influences", mitä sitten meinaakaan

+ Pelistä löytyy "Roster"-valikko, jossa näkee kaikki peliä pelaavat kaverit, heidän hahmoluokkansa, tasonsa ja yhden kaverin kohdalla lukee "Grimoire Score: 80" ja yksityiskohdat näkee kuulemma Bungien sivulta.

Ja eikun jatkamaan!
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Duunista päästyäni laitoin pleikkarin pälle, jossa Beta odotti esiladattuna. Lisenssien restoraamisen jälkeen pääsin peliin sisään, mutta aloitusvalikkoon se sitten jäi. "Unable to connect to PSN." Huolestuttavaa omasta mielestä, että joku hemmetin Beta saa PSN:n kyykkäämään. Mitäs sitten varsinaisessa julkkarissa on luvassa?

E: Ja heti tämän kirjoitettuani pääsin sisään! Kymmenisen minuuttia sain yrittää, kunnes toimi.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Noniin nyt onnistui sen koodin lunastaminen tuolta SEN-sivujen kautta. Vielä kun saisi sen pelinkin lataukseen, niin vois sitten parin päivän päästä päästä pelaamaankiin.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

No nyt sain prkl itse tämän moska latautumaan :D Vaatimattomat 10tuntia jäljellä... Kirjaston kautta löysin itse tuon tosiaan ja sieltä sain ladattua.

Jaa se olikin tuo pikkupaketti. No nyt sentään lukee tv-ruudulla INSTALLING DESTINY. 0.27/10.97GB. Aamulla siis pääsee varmaan kokeilemaankin.. Siis olettaen, että psn toimii silloin..
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Huhhuh, pieni kypsyminen alkaa nousemaan pintaan. Sain ladattua Betan alkuunsa ilman mitään ongelmia. Käynnistysvaiheessa iski erroria. Puoli tuntia yritin palauttaa lisenssit ja kun vihdoin onnistuin siinä, jatkui sama herja. Palautin lisennssit viisi kertaa. Tuloksetta. Beta poistoon ja pakettia uudestaan lataukseen. PSN ollut maassa nyt melkein tunnin. Uudelleenlataus näyttää minuutti minuutilta yhä kaukaisemmalta.

Sony on kuin kiimainen pikkupoika näiden ennakkolatausten suhteen. Kun heppi heilahtaa niin sitten mennään eikä meinata. Ja kun päästään kliimaksiin saakka: ruikitaan kaikkia silmille. Ei hyvä. Ei ollenkaan hyvä. Kiinnostaisi tietää kuka on se kusipää, joka on oikeasti vastuussa näiden tapausten organisoimisesta. Vähempi älyinenkin tajuaa sen, että tälläinen järjestetään PORRASTETUSTI! Eikä kaikille samaa aikaa.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Vähempi älyinenkin tajuaa sen, että tälläinen järjestetään PORRASTETUSTI!

Ei auttane lyhyillä portailla jos ja kun ensimmäisillä alkaa tökkimään niin ne puskee sitten seuraavien päälle ja soppa on yhtälailla valmis.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Edetty tarinan kautta lvl 3 asti. Ahaa-elämyksiä, kun kentälle rynniessä ja maastoa tutkiessa yllättäen törmää tutun oloisiin nimimerkkeihin. Ei ollut kaverilistalta kaikki, mutta selvästi suomalaisia. Olisiko napannut klaanijäsenet samaan tilaan? Teimme selvästi eri tehtäviä. Itse Titaanisen kova etulinjan hakkapeliitta. Kasveripyynnöt lensi nopeasti ilmoille ja jatkoimme muutaman yhteisen hetken jälkeen omiin suuntiimme. Tälläisiä satunnaisia kohtaamisia bittiavaruudessa kun luulit aluksi olevasi yksin. Me likes. Tähtien Sodan kuvia näkee tarinan kerronnassa. On tultu kotiin.


Vähempi älyinenkin tajuaa sen, että tälläinen järjestetään PORRASTETUSTI! Eikä kaikille samaa aikaa.

Toisaalta ennakolta oli arvattavissa ruuhka h-hetkeen. Se on tietoisen riskin ottamista kun säntää heti kun ovet avataan. Hieman malttaa ja vaikka aamusella lyö koodit sisään ja jättää lataamaan illaksi valmiiksi.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Jos jollain on ylimääräinen Beta koodi, niin voi pistää YV:llä miulle :D
PS. jota epäilen :p
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Ei hitto! Lataa se sittenkin tuota! Pitää vaan Destinyn kohdalla optionsien takaa katsoa. Ja tulee ihan hyvää kyytiä, arvoilta 7 megaa sekunnissa! Asiaa! Pelaamaan tuskin pääsee ennen huimista jos PSN takkuilee mut kyl tää tästä poijjaat!Varmasti yli 20 kertaa laitoin koodin että lähti lataamaan ilman kaatumisia. :D

Hah hyvin todettu :) itsekkin ihmettelin, että lataspa muka 14gb 10sek ja sit pukkaa erroria käynnistäessä..lataa hyvää vauhtia. Mitään koodia ei ole vaan psn storen ennakkotilaaja beta.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom