Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Twitchissä livestreami pystyssä. Löytyy nimellä "Ellun bileet".
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Edetty tarinan kautta lvl 3 asti.
Heeetkinen, eikös sun pitänyt pelata vain kilpailullista? ;)

Hieman malttaa ja vaikka aamusella lyö koodit sisään ja jättää lataamaan illaksi valmiiksi.
Eniten tässä pisti kiristämään hermoja se, että sain Betan ladattua ilman suurempia mutkia (vieläpä keskellä pahinta ruuhkaa). Ongelmat alkoivat vasta kun kokeilin käynnistää peliä.

Mutta nyt ollaan jo plussan puolella. Eiköhän tässä vielä peleihin päästä. Suolaa tästä kuitenkin jäi suuhun. Ei tämä ole ensimmäinen kerta kun nämä ennakkolataukset kustaan.
 
Itsellä nyt lvl 5 Hunter. Tänne voi laitella kaveripyyntöä, PSN: juhna96. Mieluiten mikilliset.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Olisiko kenelläkään ylimääräistä betakoodia PS4:lle? Olen yrittänyt penkoa monet sivut läpi ja aina koodi on otettu. Olisi mukava päästä kokeilemaan tätä betaa. Jos jollakin olisi PS4:lle siis ylimääräistä koodia niin voisi laittaa yksityisviestillä? :)

PS: Jotkut koodit ovat "invalid code" vaikka olen varmistanut, että ne ovat oikein. Mitä ihmettä?
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Heeetkinen, eikös sun pitänyt pelata vain kilpailullista? ;)

Piti, mutta liha on heikko houkutuksille. :D Upeaahan tämä on. Säväreitä tulee pitkin matkaa.

PS: Jotkut koodit ovat "invalid code" vaikka olen varmistanut, että ne ovat oikein. Mitä ihmettä?

Oliko koodin seassa kysymysmerkki? Antaja on laittanut haasteen matkaan, ensimmäinen joka osaa laittaa oikean kirjaimen tai numeron siihen tilalle on koodin onnellinen haltija.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Piti, mutta liha on heikko houkutuksille. :D Upeaahan tämä on. Säväreitä tulee pitkin matkaa.



Oliko koodin seassa kysymysmerkki? Antaja on laittanut haasteen matkaan, ensimmäinen joka osaa laittaa oikean kirjaimen tai numeron siihen tilalle on koodin onnellinen haltija.

Olen varma, että koodi oli oikeassa muodossa isoilla kirjaimilla ja numeroita seassa. Jouduin odottamaan jo 24 tuntia, koska oli vaikeuksia saada koodia toimimaan. Yritän saada itselleni toimivaa koodia, mutta toistaiseksi ei ole onni ollut mukana matkassa. Olen tuhlannut tunteja, jotta saisin koodin, mutta en saa koodia itselleni. :confused:
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

PSN ennakkotilaajat ei saa noita extrakoodeja? Minulla ei ainakaan minkään valikon alta toistaiseksi löydy ainuttakaan koodia.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

PSN ennakkotilaajat ei saa noita extrakoodeja? Minulla ei ainakaan minkään valikon alta toistaiseksi löydy ainuttakaan koodia.

Ei tullut sieltä koodia vaan nappasin muualta peruskoodin, joka antoi kolme koodia tuolla Bungien sivulta. Twitter on paras työkalu koodin metsästykseen. Kannattaa nyt viimeistään tehdä se tili ja haalia kaikki silmäätekevät seurattavaksi.

LovekillerX, tarkista privapostisi.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Niin tännekkin voisi antaa joku jalomielinen yhden koodin, yksi jo annettin mutta se oli jo käytetty.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Erikoista, mutta kyllä. Tietokoneella kirjauduttaessa "Redeemed codes" -kohdassa näkyi alustanvalintapalkki, josta valitsin X1 sekä X360. Mobiililaitteilla tätä kohtaa ei näkynyt. Sähköpostiviestiä konsolin valinnasta en koskaan saanut. Hassua että näinkin yksinkertaisesta jutusta oli kyse.

Nyt sitten vietellään viikko kateellisena streamejä katsellen... Mulla varmaan 2 koodia Onelle siitten kun tulevat, eli 23. pv.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Kato wau! Sain pelin vihdoinkin latautumaan. Tarkottaa sitä, että saattaa jossain vaiheessa päästä pelaamaankin. Suositelkaas muuten jotain hyvää, varsinkin sellasta jossa on oikeasti hyvä mikki, (kohtuuhintaista) headsettiä PS4:lle. Ei tuo konsolin mukana tullut köyhän miehen monosettinappikuuloke oikein houkuttele.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Miten muuten kaikki puhuu jostain 15GB:n paketista kun mulla se latas ensin jonkun n.170mb ja nyt asentaa tuota niin koko on 10.97GB.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Suositelkaas muuten jotain hyvää, varsinkin sellasta jossa on oikeasti hyvä mikki, (kohtuuhintaista) headsettiä PS4:lle. Ei tuo konsolin mukana tullut köyhän miehen monosettinappikuuloke oikein houkuttele.
Näillä mennään täällä, ja täytyy sanoa, että olen enemmän kuin tyytyväinen. Hintaa vain kolme kymppiä, mutta erittäin laadukkaan oloiset kaikin puolin.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

No nyt on hetki pelattu alusta, siis ihan tovi vasta mutta tällainen kysymys tuli mieleen. Saako tuolta jostain autoaimin pois päältä? Liimaa nimittäin aika jumalattoman tiukasti vihuihin, haluun ite ampua ne! :D
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Mites tuon KFIN clan merkin saa näkyyn omaan nimeen ? Olen asettanut Bungien sivulta konsoliFIN clan --> set as PS4 clan.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Koodi saatu, peli latauksessa.

Suosittelen koodia vailla oleville redditin "Beta Code Giveaway and Trading thread" osiossa /r/destinythegame

ps. vaihda viestiasetuksiksi "new", joten kerkeät heti napata (tai lähettää privaviestin), kunhan sinne oikeanlainen koodi tulee.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Kiva, kolme koodia nyt koittanut syöttää PSN storeen PS4:lla, joka kerta tullut erroria. Nettisivulla myös koittanut syöttää ja silloin tulee vaan "The Prepaid Card code you entered is incorrect or is no longer valid". Oon ihan varma että kukaan muu ei ole käyttänyt näitä. Onks tässä mitään tehtävissä? :D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom