Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]
Twitchissä livestreami pystyssä. Löytyy nimellä "Ellun bileet".
Twitchissä livestreami pystyssä. Löytyy nimellä "Ellun bileet".
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Heeetkinen, eikös sun pitänyt pelata vain kilpailullista?Edetty tarinan kautta lvl 3 asti.
Eniten tässä pisti kiristämään hermoja se, että sain Betan ladattua ilman suurempia mutkia (vieläpä keskellä pahinta ruuhkaa). Ongelmat alkoivat vasta kun kokeilin käynnistää peliä.Hieman malttaa ja vaikka aamusella lyö koodit sisään ja jättää lataamaan illaksi valmiiksi.
Heeetkinen, eikös sun pitänyt pelata vain kilpailullista?![]()
PS: Jotkut koodit ovat "invalid code" vaikka olen varmistanut, että ne ovat oikein. Mitä ihmettä?
Mulla jumittaa bungien päässä, koodia ei heru sit millään.
Piti, mutta liha on heikko houkutuksille.Upeaahan tämä on. Säväreitä tulee pitkin matkaa.
Oliko koodin seassa kysymysmerkki? Antaja on laittanut haasteen matkaan, ensimmäinen joka osaa laittaa oikean kirjaimen tai numeron siihen tilalle on koodin onnellinen haltija.
PSN ennakkotilaajat ei saa noita extrakoodeja? Minulla ei ainakaan minkään valikon alta toistaiseksi löydy ainuttakaan koodia.
Näillä mennään täällä, ja täytyy sanoa, että olen enemmän kuin tyytyväinen. Hintaa vain kolme kymppiä, mutta erittäin laadukkaan oloiset kaikin puolin.Suositelkaas muuten jotain hyvää, varsinkin sellasta jossa on oikeasti hyvä mikki, (kohtuuhintaista) headsettiä PS4:lle. Ei tuo konsolin mukana tullut köyhän miehen monosettinappikuuloke oikein houkuttele.
Sama mulla, ihmettelin kanssa.Miten muuten kaikki puhuu jostain 15GB:n paketista kun mulla se latas ensin jonkun n.170mb ja nyt asentaa tuota niin koko on 10.97GB.