Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny [Hype @ 9.9.2014]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aphex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Joo, taidanpa minäkin yrittää roikkua linjoilla yli puolen yön. Hiukan väsyttää, mutta kiitos kuumuuden unta ei tulisi kuitenkaan.

Hei onks vielä tietoa saiko ne bungie-klaanin sivuilla olevista koodeista jotain kivaa? En ole niitä vielä syöttänyt mutta nyt olisi hetki aikaa ennen puoltayötä. Jo
ku kokeneempi vois valaista asiaa. :)

Nyt on kampanjaosuus läpi ja PvP:tä kokeiltu, tuli nimittäin huolella turpaan siellä kaverin kanssa. Vasta puolella kolme jamppa jotka alisti meidän tiimiä joukkuetta huolella, muut olivat ihan normikuolevaisia. :D

Laitoinkin nyt noi koodit, taisi olla jotain keräilysälää, luulen. :)

Mite noi bountyt oikein toimii, onko ne kolme ekaa niistä PvP:hen ja ne kolme jälkimmäistä kampanjaa koskevia? Siis ne kuusi jotka on ensin auki?

Jonkin verran tuli bongattua tuttuja nimimerkkejä istuskelemasta towerissa. Nämä uudet iron banner (?) pelit löytyvätkin näemmä, kun menee orbitin katta crucibleen, jossa on iron banner -pelit erikseen. Hieman sekavathan nämä valikot ovat.

Jonkin verran tuli bongattua tuttuja nimimerkkejä istuskelemasta towerissa. Nämä uudet iron banner (?) pelit löytyvätkin näemmä, kun menee orbitin katta crucibleen, jossa on iron banner -pelit erikseen. Hieman sekavathan nämä valikot ovat.

Laita kaverikutsua tulemaan, niin saadaan yksi jäsen lisää meidän porukkaan.

Veivattiin lauantai-ilta tämä beta läpi kolmeen pekkaan ja vaikeustasolla hard. Tiimityö ja jatkuva puheensorina avainsanoja. Parhaimmillaan erittäin hektistä ja yllätyksellistä toimintaa, jossa saa pistää kaikkensa peliin. Kavereita nostellaan ylös vuoronperään tai käsketään viimeisen pysyä piilossa sen aikaa että ehditään syntymään uudestaan. Kone tarjoaa oikean vastuksen eikä vain daijuja seipään nielleitä pällistelijöitä. Tiukimmissa paikoissa kolmen pelaajan saumaton yhteistyö pelastaa katastrofilta; ylivoimainen vihollinen yllätetään monesta eri suunnasta ampuen, kranaateilla ja erikoisliikkeillä. Hauskoja olivat myös nämä satunnaisesti käynnistyvät tapahtumat joihin osallistuu alueelle osuneet porukat.

Pelintekijät osaavat vetää oikeasta narusta tarjotessaan jatkuvasti loottia. Kamapörssi voisi mennä helposti överiksi, mutta tässä pysytään kuitenkin niukkuutta jakaessa juuri siinä sopivalla tasolla. Nälkäisenä on motivoitunut tekemään parhaimpansa.

Loppuillasta myös pvp-verkkopeliä. Tämä kuuhun sijoittuva kenttä ajoneuvoilla ei ole paras mahdollinen. Siellä ajoneuvot jyrää ja muut vikisee. Pitkät välimatkat kohteisiin ja snipuja siellä täällä. Ei oikein iskenyt. Sen sijaan tämä Venuksen "viidakkokenttä" sekä vuorokauden vaihteessa avautunut (?) Iron Banner / Rusted Lands olivat mainioita. Pelimuotona "Control", joka oli käytännössä alueiden hallintaa.

Hieno peli-ilta takana. Sama kolmen hengen party pysyy kasassa koko illan tarinasta pvp-verkkopeliin. Tästä on hyvä suunnata katseet sinne 9.9. julkaisuun. Day one!

laitetaan nyt jakoon;

3MK9-HQNK-TF7A

6NLQ-CBNK-BSJ9

jos ei toimi, niin ottakaa yhteyttä yksärillä. käsin kirjoitettu paperille niin vaikea saada selvää.. :D

Ei toi PVP oikeen meikälle taivu, ei oma ylpeys kestä sitä että PC:llä viiään muita mut konsolilla nippanappa yli 1.0k/d (tosin välillä enemmän kuin kenelläkään muulla :D)

Eniten harmittaa että nyt ei saanut class itemiä Lord Solidukselta (vaati Iron Banner rank 1 ja 2k glimmeriä).. mutta eiköhän se sitten releasessa.

Olihan tuota Rautaista Sotalippua hauskaa odotella ja lopulta rymistellä kunnon porukassa.

Kiitoksia hyvälle tiimille!

Bs8SXU8IUAAuqbw.jpg:large

Mutta ei tuo ainakaan minua jaksa loppupeleissä kovin pitkälle innostaa. 1,5h tuota tahkottiin ja se tuntui riittävän. Vanhuus on ilmeisesti kutistanut refleksit tai jotain... Nyrkkeilysäkkinä oleminen ei tsemppaa kovinkaan pitkälle. Kaiken lisäksi kentät ovat ahtaita ja sekavia. Porukassa on aina hauskaa. Mutta PVE on pelin suola. Tätä tuskin harrastetaan satunnaisia pikapelejä enempää. Samoilu, tutkiminen ja seikkailu. Siitä on Destiny tehty!

Iron Bannerin ovet avatuvat kuitenkin uudestaan tänään/huomenna(?):

The doors to the Iron Banner will open again tomorrow.

Näytä liitetiedosto 12874

Kiitokset sinulle, Eragon :) tosiaan, oli huikeaa pelata porukalla ja välillä dominoitiin vastustajaa isolla kädellä, vaikka yhdessä matsissa taidettiin dunkkuun ottaakkin.
Fireteamin kommunikointi oli varmasti iso syy, miksi joukkomme voittojen tiellä pelistä toiseen kulki. Tätä lisää!

Ja pahoittelut kuvan sekavuudesta, koska se on screenshotti suoraan iOS appista. Siinä vain yksi esimerkki, miten tulijoukkomme vastustaa vei!

Kiitokset sinulle, Eragon :)
Enhän mä edes näytä Eragornilta! Mikä tää juttu nyt on... Aragronilta minä näytän! Droidina en kyllä huutelisi yhtään vieraisiin pöytiin. :D

---

Ulkonäöstä saadaankin loistava aasinsilta. Esitelkääpä minkälaisilla Suojelijoilla juoksette tällä hetkellä Betassa:

Bs-UfvVCMAA-bMA.jpg:large

Warlockilla mennään eikä meinata! Se ainoa oikea.

Joo-oh, ei se nyt ihan nappiin mennyt ainakaan omalla kohdalla. Tuolla moninpelin puolella vietiin kuin litran mittaa. Ei oikein relfleksitkään tuntuneet pelaavan ja olihan tuo muutenkin meikäläisellä aikamoista säntäilyä. Rupesin myös epäilemään, että noi mun pulse rilfet on ihan perseestä, mutta eiköhän se ollut ihan siitä pelaajasta kiinni.

Muuten oli ihan hauskaa jauhaa porukassa paskaa. Harmi vaan, että meikäläisellä oli pelien lomassa myös muita häiriötekijöitä. Siitä nyt ei kuitenkaan sen enempää. Täytyy ihmetellä, että tuleeko tonne PvP-puolelle eksyttyä vielä uudestaan.

Miten nuo Bountien palkkiot saa lunastettua ? Kävin tornissa sillä ukolla keltä ne sainkin, ja se Bounties poistui mun listalta, mutta palkioita vaan ei tullut.

Ei kukaan osaa sanoo, vai olisko bugi kun ei tuu palkkioita.

Tässä oma kahdeksan levelin Titan. Tukee parhaiten omaa pelityyliä olla siellä kärjessä kyynerpäitä myöten. Erikoisliikkeenä tämä ilmahyppy ja L1+R1 yhdistelmä tekee sopivassa kohtaa massatuhoa saapuessaan maahan rystyset edellä. Paineaalto heittää vihulaiset pitkin seiniä niin tarinassa kuin pvp-verkkopelissä. Muuten oikean käden suora lähietäisyydeltä tuottaa myös mojovan tuloksen. Kivääriä ja granaattia pidemmältä matkalta.

Titan, 8 lvl
attachment.php

Mulla ei näy androidilla nuo tekstuurit :/ näkyy vaan pelkkä musta hahmo, onkohan tuossa Companion appsissa se vika?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mitenköhän on nuo Iron bannerista saadut tavarat. Säilyyköhän lopulliseen peliin. Kun sieltä yksi sai lvl 20 aseen ja itse sain muutaman kertaan jotain harvinaista lasia. Eipä tuossa mitään järkeä tuollaisia saada jos ne ei jäisi tallella. Hauskaa oli porukassa pelailla, kolmeen saakka sai pelattua tuota pelimuotoa, olisi ehkä saanut vielä, mutta väsymys vei voiton.

Edit: Kyllä nyt hype oon niin korkealla, että pitää ottaa tuo viikko milloin peli ilmestyy vapaaksi töistä niin pääsee heti tahkoamaan kunnolla :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mutta ei tuo ainakaan minua jaksa loppupeleissä kovin pitkälle innostaa. 1,5h tuota tahkottiin ja se tuntui riittävän. Vanhuus on ilmeisesti kutistanut refleksit tai jotain... Nyrkkeilysäkkinä oleminen ei tsemppaa kovinkaan pitkälle.Tätä tuskin harrastetaan satunnaisia pikapelejä enempää.

Sama homma täällä, mutta ehkä sitä vanhakin vielä hivenen kehittyy, kun tarpeeksi jauhaa. Mutta pakottavat tuota pelaamaan, koska Cruciblesta saa vain Crucible marks ja repution pisteitä. Mikäli aikoo siis legendary aseita saada kaupasta, ei muuta mahdollisuutta ole. Jossakin vilahti, että max 100 pistettä per viikko pystyy keräämään normi pvp pelaamisella.

Ja myös puolet Bountyistä joutuu Cruciblessa suorittaa, joista saakin sitten enemmän pisteitä kun ne suorittaa.

Mite noi bountyt oikein toimii, onko ne kolme ekaa niistä PvP:hen ja ne kolme jälkimmäistä kampanjaa koskevia?

Juuri näin.

Juu kiitoksia kaikille joiden kanssa eilen tuli pelailtua. Ja isehän olin se maalitaulu joka keräsi kuolemia eikä tappoja... no joo ei toi pvp ole ikinä oikein ollu mun leipälaji. Hauskaa kuitenkin oli ja voisihan sitä sitten joskus varsinaisessa pelissä yrittää ottaa uusiksi. Tänään olenkin sitten seikkaillut ja tutkinut paikkoja sekä kerännyt loottia. Aluehan on näin betaksi hyvin laaja ja sitten on vielä ne tunnelit joihin ei ole mitään asiaa kun siellä niitä ?? vastustajia lymyilee. Erinomainen maistiainen kyllä itselle ollut tämä beta ja valmista peliä ei malttaisi millään odottaa. Toivottavasti kerkeän vielä ens la tai su kokeilemaan. Pidetään KFIN-lippu liehumassa ja korkealla!

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom