Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny [Hype @ 9.9.2014]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aphex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Siitä vielä yksi PS4 betakoodi halukkaalle. Dozerille laitoin yhden YV:nä.

BJ42-8ENP-445R

Kun kerran kehittäjätkin ovat mainostaneet että destiny ei ole "perinteinen mmo", niin todella toivon ettei peli mene tuon kaltaiseksi grindaukseksi. Mörppien perinteinen paremmat kamat --> isommat raidit --> paremmat kamat -tyylinen noidankehä ei kiinnosta sitten pätkääkään, vaan kaikella pitää olla jokin tarkoitus. Onneksi kyseessä on kuitenkin bungie eikä blizzard joten toivoa riittää.

Sen näkee sitten syyskuussa miten se menee, otin vain esimerkiksi tuon yhden Raidin koska muuta Bungie ei ole paljastanut loppupelistä, muuta kuin että sitä pitäisi olla runsaasti.

Tässähän jää tehtävät kartalle jolloin voit mennä ne uudelleen läpi vaikeammilla vaikeusasteilla ja sillä tavoin saa parempaa varustetta palkinnoksi. Betassakin tuli se Devils Lair striketehtävä vedetty suomi-porukalla varmaan neljästi läpi vaikeimmalla asetuksella koska silloin lopussa saa joka kerta ainakin kaksi vihreää lv8 varustetta omalle hahmolle. Tosin tämähän on beta ja tekemistä on rajoitetusti joten koko pelissä ei välttämättä kyseistä strikea tulisi niin montaa kertaa pelattua kun uutta tekemistä aukeaa kokoajan.

Loottinäkökulmasta varmaan lähimmät esimerkit löytyy Borderlands -peleistä ja Diablosta, molemmat iskee itselleni juuri oikeaan hermoon. Loottia on kiva keräillä ja samalla hahmosta tulee yhä voimakkaampi. Borderissa tuli paljonkin vedettyä samoja pomoja läpi koska ne saatoivat pudottaa voimakkaita varusteita, samaten Diablossa. Vaikkei kumpikaan peli ollut mmo, niin se kuului pelin henkeen, joskaan se ei ollut missään määrin pakollista. Ja parasta on vertailla sitä saatua aarretta kaverien kesken, kellä on kulmakunnan suurin digitaalipippeli :D

Monet pitävät tämän kaltaisesta tyylistä, mutta ei se tietty ole kaikkien mieleen. Uskon kyllä että sitä sisältöä piisaa kaikkeen makuun varmasti ihan riittävissä määrin eikä ketään pakoteta grindaamaan pelissä pärjäämisen nimissä.

Tarkoitinkin lähinnä sitä että toivottavasti tarinasisältöä ei ole uhrattu "endgamesisällön" takia, joka on useimpien mörppien syöpä.

Jos Master Chief ei olisi ollut viimeinen spartalainen, olisiko hänkin grindannut samoja rajattomasti uudelleen spawnaavia möttiluolia että pääsisi esittelemään kaverileen uutta kiiltävää kypäräänsä?

Jos Master Chief ei olisi ollut viimeinen spartalainen, olisiko hänkin grindannut samoja rajattomasti uudelleen spawnaavia möttiluolia että pääsisi esittelemään kaverileen uutta kiiltävää kypäräänsä?

En tiedä, en ole tutustunut koko pelisarjaan mitenkään ihmeemmin. 360:lle sain joskus Halo3:n Gold-tarjouksella ja mun mielestä se peli oli aivan järkyttävää tuubaa, en pelannut ekaa kenttää pidemmälle.

Mutta minä kyllä kerään kampetta, kuuluu pelin henkeen, ei tämä ole Halo (onneksi)

Nonih, tänään tuli yllättäen postimiehen toimesta PS4 huollosta. Eivät olleet laittaneet sähköpostia että ovat laittaneet koneen takaisin, se vain ilmestyi oven taa ykskaks. Jossain ulkomailla kone oli selkeästi vieraillut. :D

Joten pääsinpä sitten kokeilemaan Destinyä PS4:llä. Upea kokemus, kahden päivän PS3-näpertelyn jälkeen. Hahmokin siirtyi sujuvasti mukana.

Jos Ps3 betakoodia löytyy, olisi todella kiitollinen. Se olisi kaverille. :rolleyes:

Eilen pelasin kavereiden kanssa muutama mätsejä.
Täällä olisi minun Hunterin video :)

[video=youtube;nL5_6IxgePk]https://www.youtube.com/watch?v=nL5_6IxgePk[/video]

Kun on ennakkotilannut pelin ja haluaisi sen päivittää digital deluxe editioniin, niin pitääkö ensin perua edellinen ennakkotilaus ja sitten ostaa tuo laajempi paketti? Kellään tietoa?

No ensinnäkin sen pvp:n voisi heittää romukoppaan suoraan. On sellaista diibadaaba tuubaa että oksat pois. Mieluummin näkisin senkin energian käytettävän johonkin muuhun. En yhtään positiivista asiaa siitä ole vielä löytänyt, vaikka väkisin olen sitä jonkin verran puurtanut.

Hyvältä maistui kokeilusessio X1:sen Betaa. Mass Effectin ja Borderlandsin äpärälapsi Halo-vivahteilla. Toimii cooppina oivasti Divisioniin asti :)

No ensinnäkin sen pvp:n voisi heittää romukoppaan suoraan. On sellaista diibadaaba tuubaa että oksat pois. Mieluummin näkisin senkin energian käytettävän johonkin muuhun. En yhtään positiivista asiaa siitä ole vielä löytänyt, vaikka väkisin olen sitä jonkin verran puurtanut.

Hah hah! Willi on asian ytimessä, täysin samaa mieltä. :D En voi ymmärtää, mitä hohtoa siinäkin touhussa on. Ei ole minun juttu kylläkään, vaikka varmasti muutamia kertoja sitäkin tulee pelattua. Ehkä. Muuten co-op on täyttä rautaa ja todennäköisesti loistava peli sieltä syyskuussa tulee.

Odota nyt mitä vastaavat, ei kiire tuota vielä tehdä.

Itse olin tilannut ennakkoon tuon normi digi version, kun tuo tuli myyntiin. Peruutin normin ja tilasin sitten Destiny® Digital Guardian Editionin. Latausjonoon katsomaan ja ihmettelemään minne joutu. Muutama äänetön kirosana pääsi tajuttuani, että tilasin PS3 -version. Peruutin PS3 version ja tilasin PS4 -version.

Miten ennakkoon tilattu normi digi versio psnstoressa perutaan PS4:lla?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom