Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kun kerran kehittäjätkin ovat mainostaneet että destiny ei ole "perinteinen mmo", niin todella toivon ettei peli mene tuon kaltaiseksi grindaukseksi. Mörppien perinteinen paremmat kamat --> isommat raidit --> paremmat kamat -tyylinen noidankehä ei kiinnosta sitten pätkääkään, vaan kaikella pitää olla jokin tarkoitus. Onneksi kyseessä on kuitenkin bungie eikä blizzard joten toivoa riittää.
NQ4Q-8HNG-GGE6 & 2CAF-6GN3-2NME
Jos Master Chief ei olisi ollut viimeinen spartalainen, olisiko hänkin grindannut samoja rajattomasti uudelleen spawnaavia möttiluolia että pääsisi esittelemään kaverileen uutta kiiltävää kypäräänsä?
Kun on ennakkotilannut pelin ja haluaisi sen päivittää digital deluxe editioniin, niin pitääkö ensin perua edellinen ennakkotilaus ja sitten ostaa tuo laajempi paketti? Kellään tietoa?
Täällä viime keskustelu asiasta, en tiedä onko bomitus saanut vastausta. Tuolla myös, mitä itse tein vastaavassa tilanteessa.
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=106572&p=1580594&viewfull=1#post1580594
No ensinnäkin sen pvp:n voisi heittää romukoppaan suoraan. On sellaista diibadaaba tuubaa että oksat pois. Mieluummin näkisin senkin energian käytettävän johonkin muuhun. En yhtään positiivista asiaa siitä ole vielä löytänyt, vaikka väkisin olen sitä jonkin verran puurtanut.
Odota nyt mitä vastaavat, ei kiire tuota vielä tehdä.
Itse olin tilannut ennakkoon tuon normi digi version, kun tuo tuli myyntiin. Peruutin normin ja tilasin sitten Destiny® Digital Guardian Editionin. Latausjonoon katsomaan ja ihmettelemään minne joutu. Muutama äänetön kirosana pääsi tajuttuani, että tilasin PS3 -version. Peruutin PS3 version ja tilasin PS4 -version.
Miten ennakkoon tilattu normi digi versio psnstoressa perutaan PS4:lla?
Itse tein seuraavasti:
- Osoitteeseen https://account.sonyentertainmentnetwork.com/
- Kirjaudu PSN sähköpostilla ja salasanalla sisään.
- Kojetaulusta ostohistoria
- Sieltä etsit sen rivin, missä olen ennakkotilauksen ostanut.
- Klikkaat riviä ja alhaalla on "Peruuta ennakkotilaus -nappi.