Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny [Hype @ 9.9.2014]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aphex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Jossakin muistelisin nähneeni koodin jolla saisi esim destinyn ennakkotilattua netanttilasta 49,90€. En löydä haulla kyseistä viestiä jostain syystä. Osaisko joku ohjata oikeaan suuntaan?
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Jossakin muistelisin nähneeni koodin jolla saisi esim destinyn ennakkotilattua netanttilasta 49,90€. En löydä haulla kyseistä viestiä jostain syystä. Osaisko joku ohjata oikeaan suuntaan?

NAKK608D, NAKK608E. Tuollaiset koodit pitäisi toimia. Itse eilen ostin plusjäsenyyttä netanttilasta noilla satasen edestä. Saattaa olla, että vaatii plussakortin tiedot.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Kiitokset zekedopelle. Destiny ennakkotilattu ja 100 euron edestä psn krediittejä tilattu. Ei ole tullut pelattua tuota betaa kuin vasta yksinään eikä ole vielä kauhea hype päällä, mutta eiköhän tuo kaverin kanssa pelikokemus parane.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Huomio kaikki jotka haluavat pelata Destinyn betaa mutta ei ole saanut koodia.

Bungie on ilmeisesti hetki sitten avannut betan kaikille halukkaille. Suomen kauppapaikkojen päivittymistä voi joutua odottamaan jonkun aikaa.

Bungien uutisesta joka on julkaistu noin pari tuntia sitten:

Today, at 4:00 PM PDT, we’re opening the Destiny Beta to anyone who wants to create a character and walk in their boots. There are, of course, some requirements. You’ll need to have a compatible console equipped with PlayStation Plus or Xbox Live Gold. You’ll need to be brave.

Lähde: Bungie News
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Hiukan pelottaa kuinka riippuvainen täyden version pelikokemus on seurasta. Nyt se on vielä timanttia kun on iso hype päällä ja kaverilista innostunut aiheesta. Entäs ensimmäisen viikon jälkeen? En tiedä kuinka pitkästä juoksusta tarinassa on kysymys. Mikäli menee maratoniksi ja yhteistyö on käytännössä välttämättömyys läpäisyyn, kuinka moni jättää leikin kesken ja siirtyy pvp-puolelle/vaihtaa muuhun?

Tässä näkyy olevan jatkuvan tavaravirran hallinta keskeisessä roolissa. Selkeästi pyrkimys koukuttaa pelaaja tarjoamalla pientä kivaa pitkin juoksua. Itseä se ei kiinnosta. Haluan eeppisen tarinan ja mielenkiintoiset hahmot sitä kuljettamassa. Tästä makutottumuksesta johtuen ovat Diablo ja Borderlands jääneet alkuunsa.

Tota mä en oo koskaan ymmärtänyt, miten tyypit voi kyllästyä uuteen peliin viikossa. Itse ainakin, varsinkin tämän tyyppisissä peleissä tykkään edetä rauhassa ja tutkia mestoja. Eikä vaan juosta tarinaa läpi ja peli vaihtoon. Jos peli on hyvä niin kyl mä tykkään pelata sitä pitkään. Tietenkin jos kyseessä on Call Of Tuttien tapanen juokse räiski ammu kaikki kampanja joka kestää sen max 5h, niin sen nyt voikin pelata yhelt istumalt.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Jaahas päivän beta pelailun jälkeen tuli sitten peruutettua ennakko tilaus. Toivoin, että tämä olisi edes jotenkin iskenyt Borderlands kuumeeseen, mutta ei vaan nappaa. PVP ei tässä koskaan kiinnostanut itseäni vaan Borderlands 2:n tapaan Raidit jne, jne. Tässä vaan ei ole lähellekkään yhtä koukuttavaa tuo raidaus mitä Borderlands 2:ssa oli. Sitä peliä pelattiin frendien kanssa 4-5 kuukautta putkeen joka päivä vaikka tarina oli aikaa sitten läpäisty. Tässä tuli kyllästyttyä jo ennen kuin saavutti edes sitä betan maksimi leveliä eli kasia.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Tuntemuksia Betasta noin 6h pelaamisen jälkeen:

Viimeisen kolmen vuoden aikana on tullut monia hyviä FPS-pelejä, joihin en kuitenkaan oman poikani takia (täyttää huomenna 3), ole jaksanut panostaa. Yrittänyt olen, mutta aina on into laantunut. Pelaajana olen ollut huolissani juurikin "elinikäisen harrastuksen hiipumisesta" viime vuosina, tämä on kuitenkin ollut minulle upea tapa rentoutua.

Destinyn Betaa pelailtuani on sanottava, että tämmöistä tunnetta pelaajana en ole tuntenut vuosiin. Aitoa Hypeä. Ennen pojan syntymää keskityin Killzone 2:n upeaan moninpeliin ja World at Warin toisen maailmansodan maininkeihin. Minä kokeilin Borderlandsia sekä sen jatko-osaa, mutta en saanut niistä mitään erityistä irti. Lähes kaikki kuviteltavissa olevat FPS-pelit viimeisen kolmen vuoden aikana tullut kokeiltua, miinus Modern Warfaret.

Destinyn maailma kiinnostaa. Saa tosin nähdä mitä Bungie tekee sen kanssa. Avataanko Darknessia ja Traveleria tarpeeksi, avataanko kenties liikaa? Ovatko viholliset liian samanlaisia, vai onko havaittavissa selkeästi eri taistelutyylejä kutakin rotua vastaan? Pelin sisäiset mikromaksut pelottavat aina, saa nähdä mitä sen kanssa käy. Saatko ostaa Guardianillesi pinkin munakupin koristeeksi vai kenties pelin rikkovan aseen?
Näitä kysymyksiä me kaikki mietimme ja syyskuussa kaikki selviää.

Tiivistän tämän hölötyksen näin: Destiny "himottaa" enemmän kuin yksikään peli vuosiin. Aika hyvä tunne.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Hei,

Täällä 30v pelaaja ilmoittautuu palvelukseen, olen aikaisempi PC-pelaaja joka on hankkinut ps4:n marraskuussa 2013 ja ennakkotilannut Destinyn vuoden 2014 alkupuolella.

Tässä omia fiiliksiä:

Pelasin peliä lvl 4 saakka Warlockilla. Peli on mielenkiintoinen mutta tylsä, jos joku ymmärtää mitä yritän sanoa? Tuntuu kuin peliltä puuttuisi "sielu". Grafiikat ovat kauniit, mutta itselleni minkään pelin grafiikoilla ole merkitystä vaan kunnollisen pelin tekevät juoni/kontrollit ja ylipäätänsä kokonaisuus.

Varusteiden päivittyminen ei tuntunut missään/miltään, ehkä johtuen vielä pienestä levelistäni. Muissa MMO peleissä huomaa paremmin tuon hahmonsa kehittymisen. Osaako joku pidemmälle pelannut sanoa huomasiko eroa varusteiden päivittyessä?

Peliä voi sanoa jopa vaikeaksi, kuolema korjasi muutaman kerran (jännää miten pelissä kuoleminen tuntuu nykyään todella rajulta kun ennen sitä tapahtui kymmeniä kertoja). Pelkäsin ja samaan aikaan toivoin että kaikki olisi siloiteltua nykypelaajille mutta niin ei ollut. Ehkä tämä vaikeustaso saattaa olla loppupeleissä oikea ratkaisu pelin kehittäjiltä.

Sain sellaisen vaikutelman että peli olisi parhaimmillaan jonkun kaverin kanssa, saa nähdä miten yksin pelatessa tämä tulee maistumaan.

PVP:tä en kokeillut mutta minusta se tuntuu vähän väkisin mukaan tungetulta ominaisuudelta, tämä peli voisi hyvin keskittyä ainoastaan PVE contenttiin. Ehkä yrittävät kosiskella Halo, CoD ja BF-pelaajia mukaan niin sen takia ovat sen peliin lisänneet? Itse en ole Haloja koskaan pelannut.

Mutta nostan hattua Bungielle kun tekevät MMOFPS-pelin, hienoa että yritetään rikkoa genrerajoja. Tästä tulee varmasti hyvä peli muille kuin minulle.

Resistance 3 ja Borderlands 2 olivat viimeisimmät FPS-pelit jotka ovat sytyttäneet, en aiempia Resistanceja ollutkaan pelannut mutta oli todella laadukas tekele. Borderlands 2:sta tuli PC:llä pelattua 300 tuntia.

TL;DR: Peruin Destinyn ennakkotilauksen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

En tiedä yhtään MMO:ta jossa lv1 varusteiden vaihto lv4 varusteisiin vaikuttaisi mitenkään peliin, myt sitä järkeä käyttöön kun kattoo tässä triidissä näitä vertauksia. level 8 asti kestävää betaa verrataan mm. Borderlands 2:een.
Destinyn pelaamista en oikein voi suositella yksin. Se on mahdollista, mutta on selkeää että kaikki tehtävät ovat suunniteltu niin että ryhmäpelaamista painotetaan.

Tuleekos joku pelaamaan tänään Iron Banneria tossa kasin aikaan kun se aukeaa "ensimmäisen" kerran tänään? :confused:


PS. En ymmärrä BL2 hehkutusta, loot generaatio pelissä aseiden suhteen aivan päin mäntyä vs. BL1, tylsemmät hahmot myös :/ Oli aika pettymys se peli itselle.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Ainakin omasta mielestäni Destiny on ollut jo nyt täyttä rautaa. Peli tuntui aluksi lvl. 1 - 5 aika tylsältä, koska kunnon aseet ja armorit puuttuivat. Tämä korjautui heti, kun levelit nousivat korkeammaksi ja parempia aseita alkoi saada. Ilman erikoisempia ( lue. vihreällä taustalla) olevia kamoja aseet ja armorit kärsivät paljon, kun asetta ei voi kehittää paremmaksi käyttämällä.

Itse samoilin paljon Destinyn kentissä ja löysinkin muutaman kultaisen laatikon, jotka ovat kieltämättä aika loogisissa paikoissa kunhan pelin logiikan tajuaa.

Beta jäi tuntumaan vain pelkältä pintaraapaisulta hienoon maailmaan, mitä olisi mielellään syventänyt hieman pidemmälle.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Pelasin peliä lvl 4 saakka Warlockilla. Peli on mielenkiintoinen mutta tylsä, jos joku ymmärtää mitä yritän sanoa? Tuntuu kuin peliltä puuttuisi "sielu". Grafiikat ovat kauniit, mutta itselleni minkään pelin grafiikoilla ole merkitystä vaan kunnollisen pelin tekevät juoni/kontrollit ja ylipäätänsä kokonaisuus.

On aika turhaa tuomita peli betaversion perusteella jossa tekemisen määrä on erittäin rajattu ja juonesta ei saa irti kuin pienen hippusen. Tämän version ei ole tarkoitus hurmata pelaajia sisällön määrällä vaan tämä enemmänkin auttaa Bungieta hienosäätämään niiden palvelinkapasiteettia ja korjaamaan mahdollisia löytyneitä glitsejä ja eksploitteja (esim. loputon rahafarmaus)

Ja kyllä, tason 1 ja tason 8 hahmojen välinen ero on kuin yö ja päivä, niin ulkonäön, kykyjen kuin kaiken muunkin puolesta.

Tuleekos joku pelaamaan tänään Iron Banneria tossa kasin aikaan kun se aukeaa "ensimmäisen" kerran tänään? :confused:

Täytyy katsella, nyt olis ihan jees kun se alkaa hyvissä ajoin, mutta en tiedä jaksanko tuskastella niiden taisteluiden läpi siinä toivossa että oma tiimi sattuisi voittamaan. Häviävä tiimi kun ei saa Iron Banner pisteitä vaikka siinä ruudulla vilahtaakin +10 points, ne ei rekisteröidy.. Joten jos käy huono tuuri niin koko ilta on yhtä alistusta ja siitä ei jää mitään käteen.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Itse samoilin paljon Destinyn kentissä ja löysinkin muutaman kultaisen laatikon, jotka ovat kieltämättä aika loogisissa paikoissa kunhan pelin logiikan tajuaa.

Kannattaa etsiä kaikki viisi kultaista laatikkoa niin saa uuden kiiturin käyttöönsä. Enemmän se on ulkoasu päivitys, mutta hienompi kuin alkuperäinen.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Kannattaa etsiä kaikki viisi kultaista laatikkoa niin saa uuden kiiturin käyttöönsä. Enemmän se on ulkoasu päivitys, mutta hienompi kuin alkuperäinen.

Jos ei meinaa löytyä, on tässä siihen apua. Itselläkin 3/5 ja ei tiedä jos joutuu sortumaan vielä videon antiin.

[video=youtube_share;LMf7gAzh7qs]http://youtu.be/LMf7gAzh7qs[/video]
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Tuleekos joku pelaamaan tänään Iron Banneria tossa kasin aikaan kun se aukeaa "ensimmäisen" kerran tänään? :confused:

Mitäs aikaa tämä Iron Banner-tapahtuma aukeaa ja miten siihen pääsee osallistumaan? Kiinnostaisi testata, vaikka hyvin suurella todennäköisyydellä turpiin tulee että pätkähtää. :D
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Mitäs aikaa tämä Iron Banner-tapahtuma aukeaa ja miten siihen pääsee osallistumaan? Kiinnostaisi testata, vaikka hyvin suurella todennäköisyydellä turpiin tulee että pätkähtää. :D

Kasin aikaan aukeaa.... niinhän tuossa juuri luki. :rolleyes:
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

On aika turhaa tuomita peli betaversion perusteella jossa tekemisen määrä on erittäin rajattu ja juonesta ei saa irti kuin pienen hippusen. Tämän version ei ole tarkoitus hurmata pelaajia sisällön määrällä vaan tämä enemmänkin auttaa Bungieta hienosäätämään niiden palvelinkapasiteettia ja korjaamaan mahdollisia löytyneitä glitsejä ja eksploitteja (esim. loputon rahafarmaus)

Ja kyllä, tason 1 ja tason 8 hahmojen välinen ero on kuin yö ja päivä, niin ulkonäön, kykyjen kuin kaiken muunkin puolesta.



Täytyy katsella, nyt olis ihan jees kun se alkaa hyvissä ajoin, mutta en tiedä jaksanko tuskastella niiden taisteluiden läpi siinä toivossa että oma tiimi sattuisi voittamaan. Häviävä tiimi kun ei saa Iron Banner pisteitä vaikka siinä ruudulla vilahtaakin +10 points, ne ei rekisteröidy.. Joten jos käy huono tuuri niin koko ilta on yhtä alistusta ja siitä ei jää mitään käteen.

Betan perusteella tuomitseminen on typerää. Tunnen kuitenkin itseni jo niin hyvin että voin anoa sytyttääkö peli ja jaksanko tulevaisuudessa pelata sitä, vain muutaman pelissä vietetyn tunnin jälkeen. Tästä tulee varmasti hyvä peli muille, mutta ei vaan sattunut sopimaan minulle. Veikkaan että IGN antaa 85 pistettä (olen muuten huomannut että kun IGN:n antamasta arvosanasta vähentää 10 pistettä, niin se vastaa paremmin omaa makuani)
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Pikkasen huolettaa, että kaikki tehtävät on tuota "mene paikkaan X, traveller sitä tätä darkness fallen blaa blaa, tapa sata vihollista, deploy ghost, tapa sata vihollista, tehtävä läpi jee". Mut sitten kun aloin tuumimaan niin sitä samaahan ne Halotkin ovat. Eilen pelasin viimein tuon strike-tehtävän ja siinä alkoi olla jo hienoa fiilistä! Siihen astin olin pelaillut yksin, osallistuen silloin tällöin Public Eventteihin, mutta kyllähän tämä peli vaatii muiden ihmisten kanssa pelaamista, ei siitä mihinkään pääse. Strikessa sitten olin "pakotettu" pelaamaan parin jantterin kanssa ja olihan siinä fiilistä. Yhtäkkiä nämä tuntemattomat nettipelurit olivat minun VELJIÄNI joita minun piti suojella ja auttaa parhaani mukaan. Tosin sitten fiilis lässähti kun toinen heistä lopetti homman kesken ja jouduttiin hoitamaan tehtävä loppuun vain kahdestaan. Bossit kun kaatu niin pistettiin tanssiksi!

Laitoin headsetin chattia varteen tilaukseen ihan tätä peliä varten, ja ajattelin kyllä heti julkkarina olla mukana!
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Tullut nyt aika paljon väännettyä frendien kanssa PvE ja PvP. Heräsi sellainen kysymys, että mikä järki on ollut laittaa chattiominaisuudet päälle vain omalle fireteamille? Toivottavasti vain betan ominaisuus. Tällaisten pelien suola on juuri se ihmisiin tutustuminen kesken tehtävien tai sitten ihan Towerissa rupattelu. Monesti halunnut jutella suomalaisten kanssa kesken vaellusten ja public eventien jne. :/ Aloin myös pohdiskelemaan yöllä miten epäreilut asetelmat PvP:ssä on-> toinen joukkue yksi fireteam ja kaikki kuusi pystyvät juttelemaan toisilleen/call-outit. Toinen joukkue kasaantuu yksittäisistä pelaajista ja ei anneta edes mahdollisuutta kommunikoida toisten kanssa. Edes superkantaminen harvoin tuottaa voittoa jos sattuu olemaan "randomeiden" tiimissä. Kokoversioon on pakko saada 6pelaajan fireteam kasaan, koska muuten menee turhan stressaavaksi panostukseksi (mikäli mikään ei muutu).

Ps. jos pelistä ei keksi mitään valittamista, niin tuskin se myöskään kiinnostaa :D Näin se aina on ollut ainakin omalla kohdalla. Toivotaan parannuksia finaaliin, koska peli on ollut jo huikea nautinto pienistä virheistä huolimatta. Haloja yli 10vuotta pelanneena olin kuin kotona. Bungie <3
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom