Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny [Hype @ 9.9.2014]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aphex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Kuulostaa ihan "perinteiseltä MMO:lta"...

Bungie yrittää välttää MMO sanan käyttöä koska se voi karkoittaa jotkut pelaajat, mikä on ihan ymmärrettävää, ei kaikki pidä MMO-tyylistä eikä tarvitsekaan. Mutta vaikka Bungie kieltäisi MMO yhteydet, on tässä silti aika paljon yhteistä niiden kanssa, ekspasysteemistä lähtien.

Niinkuin aiemmin sanoin pidän peleistä joissa kerätään loottia. Tuo pelin koko vaan harmittaa, peli ei olekaan niin massiivinen kuin Bungie ensin antoi ymmärtää. Old Russian tutki kuitenkin läpi alle päivässä, ja siitä on suljettujen ovien takana noin 10%, muutamat tehtäväpaikat siis minne ei Betassa päästetty. Se on jo 1/4 pelistä tutkittu kuitenkin, alle päivässä, mikä hämmentää koska Bungie myös sanoi että Beta on jotain 5-10% koko pelistä. Voi olla että Mars ja Venus ovat sitten jäätävän massiivisia mutta Venuksesta oli vuotanut kartta ja ei sekään vaikuttanut Old Russiania isommalta.

Noh, katsellaan.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Eikä olisi ylläri vaikka yllättäen näitä concept artilla teasattuja paikkoja alkaisi satelemaan DLC:iden muodossa.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Tuo pelin koko vaan harmittaa, peli ei olekaan niin massiivinen kuin Bungie ensin antoi ymmärtää.

Minä vähän takaraivossani mietin tätä jo silloin, kun Bungie julkisti, että levelien katto on 20...Sen verran äkkiä tuntui kuitenkin jo betassa saavuttavan sen levelin 8, että alkoi sellainen tietty kutina, että mitäs mitäs. Noh Shadow Of Mordorin julkkari aikaistui viikolla 3.10. päivään, joten jos tähän tylsistyy nopeasti, niin saa vielä hyvät rahat pois. Tietty jos kovin suuria pettymyksiä alkaa paljastua jo ennen tämän julkkaria, niin eipä tuossa montaa viikkoa ole odottaa uutta pelatattavaakaan, jos tämä jää hankkimatta...

Hype tämän pelin ympärillä on ollut jo pitkään kova varsinkin mediassa, joten toivoa sopii, ettei tästä nyt sitten kuoriudu jotain muutaman illan pituista "peruspaskaa", jota sitten päivitellään maksullisilla lisäosilla muutaman kuukauden välein...
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Minä vähän takaraivossani mietin tätä jo silloin, kun Bungie julkisti, että levelien katto on 20...Sen verran äkkiä tuntui kuitenkin jo betassa saavuttavan sen levelin 8, että alkoi sellainen tietty kutina, että mitäs mitäs. Noh Shadow Of Mordorin julkkari aikaistui viikolla 3.10. päivään, joten jos tähän tylsistyy nopeasti, niin saa vielä hyvät rahat pois. Tietty jos kovin suuria pettymyksiä alkaa paljastua jo ennen tämän julkkaria, niin eipä tuossa montaa viikkoa ole odottaa uutta pelatattavaakaan, jos tämä jää hankkimatta...

Hype tämän pelin ympärillä on ollut jo pitkään kova varsinkin mediassa, joten toivoa sopii, ettei tästä nyt sitten kuoriudu jotain muutaman illan pituista "peruspaskaa", jota sitten päivitellään maksullisilla lisäosilla muutaman kuukauden välein...

Joo, syksyllä on ainakin pelattavaa tosi paljon, liikaakin jopa :D Tuo tasokatto ei muuten ole 20, vaan siitä astuu voimaan se monissa MMO:ssa käytetty kaava, eli varusteilla nostetaan sitä hahmon tasoa ylemmäs, lopullista kattoa ei vissiin oikein kukaan tiedä mutta yhdessä IGN videossa vilahtaa tason 29 Titan ja 28 Warlock muistaakseni.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Saako tuon Expansion pass ostettuu sitten storesta erikseen? Vai onko vaan niis limited/ghost editioneissa?
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Itseltäni olikin mennyt ohi kokonaan tuo 20 tasokattona. Siitähän voisi joku päätellä, että sen verran on tehtäväsisältöä, ja sitten lähdetään grindaamaan niitä tasoa siitä ylöspäin nostavia varusteita muutamassa "raidissa". Näinköhän "not an MMO" tarkoittikin, että "älkää nyt odottako, että tässä läheskään saman verran sisältöä olisi kuin yleensä MMO-peleissä." Odotellaan nyt kuitenkin vielä lopullisia tuomioita.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Kuulostaa vähäiselle, mutta toivottavasti vain kuulostaa. Betasta ei jäänyt niin hyvä maku kuin alphasta, liekö siksi että eroja ei paljoa ollut, enkä päässyt kunnon tiimillä pelailemaan. Kunhan nyt ei kaiken hehkustusken jälkeen tulisi pettymystä.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Juu ja nimessä näkyy nyt KonsoliFIN
Suurimmalla osalla näkyy. Osalla ei.

Kävin määrittämässä klaanin nimen uudelleen niin alkoi pelittämään. Tagi on ilmeisesti vain 3 kirjainta. Alphassa se oli 4. Pitää miettiä KFIN-tag uudestaan. Miten uppoaisi KFN?

Aikamoinen pettymys, jos pitää kutinsa. Elikkä jokaisella planeetalla olisi vain yksi alue tutkittavana. Maan tapauksessa Old Russia, mikä ollaan jo saatu Betassa kokea.:confused:
Kuulostaa täysin loogiselta. Bungie on muistaakseni sanonut pelissä olevan viisi maailmaa ja jokaisella on kokoa yhden Reachin verran. Old Russian perusteella asia on juuri näin.

Kestosta ja pelattavasta en olisi huolissani. Meinaan Betan (ja Alphan) kartta on jaksanut viihdyttää jo reippaasti yli 30h. Eikä siinäkään ole vielä kaikki alueet/tehtävät/tekemiset saavutettavissa.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Täytyy myöntää että hieman rupesi pelottamaan jos planeettoja on 5 ja jokaisella vain yksi pelialue, niin pieneltähän tuo maailma kuulostaa. Ihan nyt jos siis vertaa esimerkiksi siihen Borderlandsiin. Loppujen lopuksihan ei tuo Old Russia ollut kovin iso ja siitäkin Bungie mainitsi että pelaajilta on maasta vielä paljon näkemättä... Vaan eipä varmaan niin paljoa kuin kuvitella saattoi.

Toki 10-15 tuntia on peliltä "hyvä" kesto tätä nykyä, niin Destiny:ltä kuitenkin odotin huomattavasti enemmän varsinkin kun peli yrittää olla fps/mmo, tosin nyt tietenkin pelaajia toppuutellen. Ehkäpä Bungie siksi on tuonut esiin Destinyn End-gamen sisältöä - mutta eipä nekään valtaisan paljolta kuullosta.

Toki sitä tavaraa (toiv. planeettoja, raidit yms) lisätään sitten päivitysten/expansionin muodossa - mutta millä tahdilla? Etteivät vain nyt aliarvioisi HC-pelaajien hinkua farmata/raidata joka ikinen asia tappiin - jos tekeminen loppuu kesken, katoavat pelaajat. Varsinkin kun PVP ei nyt ihan vakuuttanut...

Edit: kaksi ensimmäistähän expansioniahan (I - The Dark Below ja II - House of Wolves) on jo julkistettu ja Expansion Passin voikin varata Bungien sivulta.
Kumpainenkin vaikuttaa End-game raideilta eli yksi luolasto per expansion.
http://www.destinythegame.com/uk/en/wheretobuy/editions?edition=expansionPass
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Suurimmalla osalla näkyy. Osalla ei.

Kävin määrittämässä klaanin nimen uudelleen niin alkoi pelittämään. Tagi on ilmeisesti vain 3 kirjainta. Alphassa se oli 4. Pitää miettiä KFIN-tag uudestaan. Miten uppoaisi KFN?

KFN uppoaa mielestäni oikein hyvin!
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Hyvin onnistuneen beta-testiviikon ja vähän ylikin pohjalta oli pakko vielä tehdä pätkä viime yön Iron Bannerin bonustehtävästä The Dark Beyond. Tämä, kuten aiempaa on voinut jo lukea, sijoittui kuuhun ja vei meidät lopulta syvälle sen uumeniin.

[video=youtube_share;mo7OA-N1Y-c]http://youtu.be/mo7OA-N1Y-c[/video]
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

6vs6, ei next geniä varmaan monelle täällä. Jotain tästä puuttuu, jotenkin staattinen olo jäi vielä seikkailemisesta. Ehkä se paranee kun lähtee porukalla riehumaan, mutta eihän se itse pelimaailmaa muuta.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Täytyy kyllä sanoa tosta lootista et Borderlandseihin verrattuna se on aika tylsää. Borderissa esim. asearkun avaamisesta oli tehty tyydyttyävä kokemus vaikka sieltä ei olisikaan paljastunut mitään kivaa. Tässä astuu vahingossa jonkun kikkareen päälle ja sieltä sit pullahtaa ase inventaarioon.

Mut ampuminen on sitte kyl taas jo mehukasta menoa. Kiipeää jonnekin korkealle ja sniper riflellä napsauttelee vihollisia hengiltä vailla suurempaa päämäärää.

Toivottavasti juoni tuo vielä mukanaan legendaarisia hahmoja tyyliin Borderlands, Halo tai Mass Effect.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Hyvin onnistuneen beta-testiviikon ja vähän ylikin pohjalta oli pakko vielä tehdä pätkä viime yön Iron Bannerin bonustehtävästä The Dark Beyond. Tämä, kuten aiempaa on voinut jo lukea, sijoittui kuuhun ja vei meidät lopulta syvälle sen uumeniin.

Ei tuo Kuu liittynyt mitenkään Iron Banneriin, joka on siis HC-moninpelimuoto.. Tuo Kuu oli ihan normaalia peliä ja tarinaa
 
Ei tuo Kuu liittynyt mitenkään Iron Banneriin, joka on siis HC-moninpelimuoto.. Tuo Kuu oli ihan normaalia peliä ja tarinaa

Tuohan selittää paljolti sen kun turpaan tuli kun nakki kioskilla [emoji3]

Edit: siis siä Iron Bannerissa. Kuu oli helppoo kauraa [emoji3]
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Kuulostaa täysin loogiselta. Bungie on muistaakseni sanonut pelissä olevan viisi maailmaa ja jokaisella on kokoa yhden Reachin verran. Old Russian perusteella asia on juuri näin.

Kestosta ja pelattavasta en olisi huolissani. Meinaan Betan (ja Alphan) kartta on jaksanut viihdyttää jo reippaasti yli 30h. Eikä siinäkään ole vielä kaikki alueet/tehtävät/tekemiset saavutettavissa.

Tiedät varmasti mistä puhut, joten uskon sanaasi. Ei tuo tieto hypeä millään tavalla laske, kunhan alustavasta pettymyksestä selvisi. :D Olen saanut tältä foorumilta PALJON uusia pelikavereita, Beta on ollut upea kokemus juurikin näiden tyyppien ansiosta. Kiitos että kestätte meikän sähläilyä. :D
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Kuulostaa täysin loogiselta. Bungie on muistaakseni sanonut pelissä olevan viisi maailmaa ja jokaisella on kokoa yhden Reachin verran. Old Russian perusteella asia on juuri näin.

Reach on ollut sitten aika pieni ja lyhyt peli, koska eihäs se Old Russia nyt oikeasti niin iso paikka ollut? Aika nopeasti siellä kuitenkin pääsi kartan laidasta laitaan. Bungie taisi nyt tehdä Destinyn kanssa samanlaisen jekun mitä Ubisoft teki Watch Dogsin kanssa, julmettua hypeä päälle ja oikea paketti ei vastaa luvattua.

Noiden tehtävien pituuskin vähän huolettaa, ajattelin maan tehtävien olevan vähän tutoriaalin kaltaisia, mutta ne veti kaikki kuitenkin läpi vartti per tehtävä, ja jos tuolla kuussa ei olisi tutkinut paikkoja rauhassa niin sen tehtävän olisi mennyt läpi johonkin varttiin myös. Toivottavasti koko pelissä olisi kunnon tehtäviä eikä sitä samaa "aseta ghosti, tapa paria aaltoa vihuja -> kerää palkinto"

Olen pettynyt, helvetti
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

6vs6, ei next geniä varmaan monelle täällä. Jotain tästä puuttuu, jotenkin staattinen olo jäi vielä seikkailemisesta. Ehkä se paranee kun lähtee porukalla riehumaan, mutta eihän se itse pelimaailmaa muuta.

Seikkailuhan tässä parasta olikin, varsinkin group tehtävät. Tuo PvP oli aivan perseestä niinkun oletinkin, koko versiossa en edes pierase sinne ennen kuin antava näppis+hiiri tuen, eli tuskin koskaan.

Reach on ollut sitten aika pieni ja lyhyt peli, koska eihäs se Old Russia nyt oikeasti niin iso paikka ollut? Aika nopeasti siellä kuitenkin pääsi kartan laidasta laitaan. Bungie taisi nyt tehdä Destinyn kanssa samanlaisen jekun mitä Ubisoft teki Watch Dogsin kanssa, julmettua hypeä päälle ja oikea paketti ei vastaa luvattua.

Noiden tehtävien pituuskin vähän huolettaa, ajattelin maan tehtävien olevan vähän tutoriaalin kaltaisia, mutta ne veti kaikki kuitenkin läpi vartti per tehtävä, ja jos tuolla kuussa ei olisi tutkinut paikkoja rauhassa niin sen tehtävän olisi mennyt läpi johonkin varttiin myös. Toivottavasti koko pelissä olisi kunnon tehtäviä eikä sitä samaa "aseta ghosti, tapa paria aaltoa vihuja -> kerää palkinto"

Olen pettynyt, helvetti

Omasta mielestäni tehtävät olivat juuri oikean mittaisia, eli ei tuntikaupalla jumittamista pelin parissa välttämättömyytenä. Tämä takaa massat pelin parissa pitkäksi aikaa. Ikävä kyllä puhun myös omasta osastani tässä massassa, sillä on niin paljon muitakin pelejä mitä pelata sekä myös niin paljon muuta elämää.

Tuohon yhdyn, että tehtävät toivottavasti tulevat olemaan monipuolisempia, kuin tuo "aseta ghost ja tapa kolme aaltoa mosia".
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom