Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny [Hype @ 9.9.2014]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aphex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Omalla kohdalla ei ollut mitään odotuksia pelin suhteen, eikä myöskään mitään ennakkotietoa tai aikeita pelata koko tuotetta. Sitten huomasin viikonlopun tempauksen ja ajattelin tylsyyden tappamiseksi kokeilla.

Ohhoh, mikä yllätys odottikaan. Ei ole ollut näin hauskaa pelin parissa pitkiin aikoihin. Upea maailma, kiinnostava tarina, valloittava soundtrack ja pelattavuus täysin kohdillaan. Tämähän nousi heti odotetuimmaksi peliksi, mitä on viime vuosina tullut vastaan. Onpa todella mukava vielä nykypäivänä törmätä näin puskista tulleeseen ylläriin.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Destiny kuului heti julkistamisen jälkeen omaksi "The Peliksi". Ensimmäiset kuvat vakuuttivat, tässä pelissä on sitä lorea, jota peleissä arvostan. Pelimuodot (Online Co-Op), lainaillen Borderlandsia olivat myös makuuni. Alfa- ja betatestit vahvistivat käsitykseni siitä että tässä nyt on SE peli. Noi Bungien pirulaiset tulevat tasan varmasti toteuttamaan ainutlaatuisia eventtejä, sun muita. Sitä tässä betassa testattiin: Alueita ja random eventtejä jotka on auki rajallisen ajan.

Onneksi odotettavaa on enää kuusi viikkoa.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Betasta jäi kokonaisuudessaan hyvä maku, vaikka Cruciblen kuukenttä onnistui muutamaan otteeseen nostamaan v-käyrän tappiinsa. Iron Bannerin matsit oli itselle parasta aikaa, varsinkin Rusted Lands -kartta toi samoja hyviä fiiliksiä kuin CoD: Modern Warfare beta aikoinaan. Koko beta tuli vedettyä Hunter Awoken Female -hahmolla. Sen verran hyvin beta onnistui vakuuttamaan, että kyllä Destiny-bundlen kautta on vihdoin turvallista siirtyä vanhalta sukupolvelta PS4:lle.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Betasta jäi todella upeat fiilikset. Vielä muutama viikko sitten minulla ei ollut pelistä sen kummempaa tietoa. Tiesin vain sen, mitä Gametrailers.com ja Ampparit.com pikku uutisotsikoissaan näyttivät. Oli hyvä valinta minulta lukea pelistä enemmän ja tutustua siihen lomareissun aikana luppo-ajalla. Haluan kiittää teitä palstalaisia siitä että pääsin teidän kauttanne käsiksi PS3:n Betaan, koska se avasi silmäni totuudelle ja tein oman ennakkotilaukseni seuraavana päivänä saatuani oman PS4:ni kotiin huollosta.

Okei, alustavat ajatukset "yksi alue/planeetta"-uutisesta olivat sekavat, mutta siitä kohtauksesta selvisin nopeasti. Pelit ovat intohimo minulle (niitä ei montaa ole), harvoja asioita elämässäni jotka herättävät minussa vielä lapsenomaista intoa ja odotusta. :D Tunteella pitää suhtautua, snif.

Enivei, tätä peliä odotan innolla. Tulee olemaan ilo pelata tätä teidän kanssanne!
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Moninpeliin paljastettu uusi kenttä. Sijoittuu maahan on nimeltään Twilight Gap.

[video=youtube_share;kXs_IuDERtk]http://youtu.be/kXs_IuDERtk[/video]

[video=youtube_share;BCSLGZeooFk]http://youtu.be/BCSLGZeooFk[/video]
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Mielenkiintoista huomata minkälaisen inflaation Destiny Betan loppuminen aiheutti kaverilistalle. Ei näytä porukkaa paljon pelaaminen enään kiinnostavan. Sellaista se kielletyn hedelmän imuttelu aiheuttaa.

Huhhuh. Hieman on taas tullut matskua Betasta. Kuvia ja videoita melkein 15gb:n edestä... Kuvia on jo itsessään aivan saatanasti seulottavana. Eiköhän videoistakin saada jotain aikaiseksi.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Mielenkiintoista huomata minkälaisen inflaation Destiny Betan loppuminen aiheutti kaverilistalle. Ei näytä porukkaa paljon pelaaminen enään kiinnostavan. Sellaista se kielletyn hedelmän imuttelu aiheuttaa.

No juuh, vähän on kieltämättä sellainen Mitäs nyt olotila, päivän mittaan oon yrittänyt pelailla muutamia pelejä mutta ei niitä oikein ole 20min kauempaa tehnyt mieli pelata, jostain syystä bäfä aiheutti suurimmat "inhoreaktiot", ei vaan kyennyt edes yhtä erää pelaamaan, tiedä mikä siinä sitten, tykästyin Cruciblen vauhdikkaaseen menoon kai. FF14:sta hain lisää peliaikaa mutta muistin koodia syöttäessä että hahmo johon olin panostanut monia kymmeniä tunteja oli kadonnut jonnekin bittiavaruuteen viikkojen saatossa joten koodin syöttö jäi kesken, syö pelifiilistä aloittaa alusta :/
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Ensi kuun loppupuolella ilmestyy Metro Redux PS4:lle. Sillä saa aikaa tapettua sen viimeiset kaksi viikkoa ennen Destinyä. :)
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Ja eipä vakuuta edelleenkään tuo pvp, mitä noita uusia videoita katselin. Alkaa tulla enemmän ja enemmän ristiriitaisia tuntemuksia tätä tekelettä kohtaan.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Ja eipä vakuuta edelleenkään tuo pvp, mitä noita uusia videoita katselin. Alkaa tulla enemmän ja enemmän ristiriitaisia tuntemuksia tätä tekelettä kohtaan.

Lähet sitten vaan mun messiin pyörimään,ajattelin meinaan välttää tuota pvp:tä hyvinkin pitkälti. :D
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Hyvä hyvä :)

Nyt löytyi hyvä sivu, joka kertoo mitä on luvassa. Etenkin seuraava kommentti sai ihon kananlihalle:

Beta was water wings. Level 8 is nothing. You barely scratched the surface.

http://destinynews.net/rumor-gameplay-scale-details/


Tämä.

Odotukset nousivat taas, vaikka beta jättikin sellaisen maun, että toistetaanko samaa liiaksi? Tiivistettynä siis kerää esineet/teilaa vastustajat/etsi/lähetä tietoa, jne tuntuivat toistavan itseään hieman liikaa. PvP:tä pelasin kenties enemmän kuin "tarinapelin" alueita, koska olen aina arvostanut PvP-matseja yli kaiken. Ihmisistä saa niin paljon vastusta ja se on aina ollut pääasia, haastetta pitää olla!

Eniten jäi harmittamaan, että en päässyt suurempiin partyihin mukaan. Joitakin satunnaisia pelikavereita löysin aina silloin tällöin, mutta isommat porukat jäivät tyystin kokematta. Partyt olivat joko täynnä tai sitten pelit loppuivat juuri kun tuli tilaa - ja pari kertaa en malttanut keskeyttää pelaamista oikealla hetkellä ja sitten oli jo myöhäistä, kun vastasin kutsuun.

Saapa nähdä, miten muuttavat ns. pieniä asioita pelissä, koska itse en pitänyt ainakaan siitä, että lootti katoaa löydetystä laatikosta, mikäli sitä ei ota ajoissa. Voi tulla kiire, jos on iso squad ja loota hankalassa paikassa. Noh, eiköhän se siitä, kun saa parhaan rakettirepun (?), jota en ehtinyt kokeilemaan betassa. Toiseksi paras versio rakettirepusta on jo todella käytännöllinen, etenkin PvP:ssä tiukan paikan tullen ja toimii joskus jopa väijytyksenä, kun hyppäät ilmaan ja vastustaja juoksee alapuolellasi tietämättä "ilmavaarasta". Latausajat PvP:ssä olivat se toinen häiritsevä juttu, kestivät välillä liian kauan - vaikka toisaalta sen ymmärtää ja on tauoissa hyvätkin puolensa. Toivon muuten, että mappeja voi äänestää, vaikka toisaalta vaihtelevuus on myös tärkeää ja en pistä pahakseni jos kartat kiertävät järjestyksessä.

Edelleen odotan kovaa, kimpassa pelattavaa peliä, jossa PvP on vain mukava lisämauste ja kelpaa silloin, kun ei ole pelikavereita verkossa. Muutamia aseita ja varusteita tuli säilöttyä vaulttiin, kun kuulin huhuja niiden mahdollisesta säilyttämisestä - mutta faktaa tästä ei ole kertoa.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Omalta kohdaltani voisin väittää olevan vuoden peli-listalla top-5 osiossa, vaikka tarjolla olisi vain sitä samaa. Ainoa asia mikä pelissä hiukan nyrpistytti oli todella aneeminen viholliskaarti.

Siis oikeasti?!? Veitsiä heilutteleva nelikäsi. Flood-kopio. Papinkaavussa heiluva luuranko. Meloonipääritari ja ehdoton suosikkini, musta ilmapallo silmällä. 500 miljoonaa ja vihollisdesigniin uhrattiin mitä? 15 taalaa vai? Muutenkin hieman ihmetytti ihmiskunnan kultakaudellaan pyyhkäisseet viholliset, jotka näyttää Pelle Hermannin ristiipukeutuneilta serkuilta ja jotka ei pärjää edes laumana yhdelle sotilaalle...
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Beetaa tuli jonkin verran pelailtua sekä yksin että yhdessä ryhmässä. Moni asia ihastutti, mutta jotkin myös vihastuttivat. Näin alkajaisiksi huolestuttavimpia piirteitä olivat pomovastukset ja kilpailullinen moninpeli. Lentävä pallosilmä ja hämistankki tuntuivat melkoisilta rimanalituksilta esimerkiksi Halojen Scarab-taisteluihin verrattuna, eivätkä vähiten vihollisten kestävyyden vuoksi. Kilpailullinen moninpeli taas vaikuttaa sellaiselta sekasopalta, että vaikea uskoa sen tulevan Halon kehittäjiltä. En nyt halua valittaa, että peli ei saisi poiketa Halosta, mutta kyllähän tuossa tiettyjä juttuja tuli ikävä...

Noh, enemmän juttua sitten podcastissa, joka nauhoitetaan ja julkaistaneen lähiaikoina beetakokemusten perusteella. Toivomuksia tai kommentteja voi siihenkin suuntaan viskellä.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Omalta kohdaltani voisin väittää olevan vuoden peli-listalla top-5 osiossa, vaikka tarjolla olisi vain sitä samaa. Ainoa asia mikä pelissä hiukan nyrpistytti oli todella aneeminen viholliskaarti.

Siis oikeasti?!? Veitsiä heilutteleva nelikäsi. Flood-kopio. Papinkaavussa heiluva luuranko. Meloonipääritari ja ehdoton suosikkini, musta ilmapallo silmällä. 500 miljoonaa ja vihollisdesigniin uhrattiin mitä? 15 taalaa vai? Muutenkin hieman ihmetytti ihmiskunnan kultakaudellaan pyyhkäisseet viholliset, jotka näyttää Pelle Hermannin ristiipukeutuneilta serkuilta ja jotka ei pärjää edes laumana yhdelle sotilaalle...

Johan on.. :D

No onhan pelissä vielä monimuotoinen ja sotaisa (tyyliin Klingonit) Cabal Imperiumi joka hallitsee Marsia, ja aikamatkustusta aktiivisesti tekevä konemainen Vex -rotu jonka kotikenttä on Venus.

Fallen on sellainen rotu joka liikkuu planeetalta toiselle tämän pimeyden perässä, ne on tavallaan haaskalintuja, yrittää kerätä tuhoutuneista maailmoista jotain käyttökelpoista ja jatkavat matkaansa, ennen näillä oli varsin vahva ritarikoodi tai kastijärjestelmä ja olivat hyvinkin ylpeitä mutta ovat vajonneet aika alas pimeyden myötä, varmaan valloitettu kansa itsekin. Fallenit ei tuhonneet ihmiskuntaa, vaan se oli se pimeys joka on tulossa takaisin toiselle kierrokselle, on puhuttu viidennestä rodusta, joku rotu siis joka edustaa tätä pimeyttä vahvasti. Hive puolestaan on ainakin vuosituhansia vanha rotu, joka oli osa ihmisten kultakauden tuhoa, pimeys antaa näille voimaa kaiketi. Ihmiset luulivat että Kuu riittäisi Hivelle, mutta kun pimeys on tulossa takaisin niin myös Hive on aloittamassa omaa kampanjaa jäljellä olevia ihmisiä vastaan.

Kannattaa perehtyä pelin loreen, tälläisessä pelissä se on suotavaa, saa paljon enemmän irti ja immersio on vahvempi eikä tule sellaista fiilistä että "khihi tuolt tulee melonipääritari, kattokaa ku se tulee herpaderp"

Ainakin omasta mielestä Bungie on kehittänyt mielenkiintoisen maailman, kannattaa ottaa kaikki irti :)
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Eniten jäi harmittamaan, että en päässyt suurempiin partyihin mukaan. Joitakin satunnaisia pelikavereita löysin aina silloin tällöin, mutta isommat porukat jäivät tyystin kokematta. Partyt olivat joko täynnä tai sitten pelit loppuivat juuri kun tuli tilaa - ja pari kertaa en malttanut keskeyttää pelaamista oikealla hetkellä ja sitten oli jo myöhäistä, kun vastasin kutsuun.

Juu, laitettiin kutsuja menemään suurin piirtein kaikille jotka olivat yksin tai kaksin liikenteessä. Täydessä kuuden hengen partyssa tämä on verkossa todella nautinnollista mäiskettä. Eikä tarvitse edes sortua Party Chattiin, vaan pelin oma juttelutila pelaa moitteetta.

Pääset mukaan tunnelmiin noista tähän ketjuun postaamistani gameplay-pelivideoista. Juttelut kaupan päälle! :D
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Onko kellään kokemuksia NetAnttilan ennakkotilauksista? Meinasin sieltä tilata kun saa halvalla, mutta milläköhän todennäköisyydellä pelin voi noutaa jo julkaisupäivänä?
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Onko kellään kokemuksia NetAnttilan ennakkotilauksista? Meinasin sieltä tilata kun saa halvalla, mutta milläköhän todennäköisyydellä pelin voi noutaa jo julkaisupäivänä?

Oon tilannu silleen että tilaus noudetaan tavaratalosta (koska on ilmainen ja Anttila on lähellä), niin olen saanut kyllä julkkariksi. Viimeksi Toukokuussa. Mutta eihän noista koskaan tiedä. Mut iteki tilasin just Destinyn tolla koodilla ja kyllä sitä mieluusti tohon hintaan ostaa, vaikkei saiskaan julkkariksi. Ei oo oikeesti päivästä kiinni. Varsinkin kun julkaisupäivä on alkuviikosta eikä esim perjantaina.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom