Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kannattaa perehtyä pelin loreen, tälläisessä pelissä se on suotavaa, saa paljon enemmän irti ja immersio on vahvempi eikä tule sellaista fiilistä että "khihi tuolt tulee melonipääritari, kattokaa ku se tulee herpaderp"
Ainakin omasta mielestä Bungie on kehittänyt mielenkiintoisen maailman, kannattaa ottaa kaikki irti![]()
Noh, enemmän juttua sitten podcastissa, joka nauhoitetaan ja julkaistaneen lähiaikoina beetakokemusten perusteella. Toivomuksia tai kommentteja voi siihenkin suuntaan viskellä.
Tracklist:
01 - Restoration
02 - The Dark Within
03 - The Warmind
04 - The Last Array
05 - Deactivating the Mesh
06 - Sepiks Prime
07 - Temple of Crota
08 - Main Menu 1
09 - Main Menu 2
10 - Main Menu 3
11 - Main Menu 4
12 - Main Menu 5
13 - Main Menu 6
14 - Main Menu 7
15 - Main Menu 8
16 - Destination
17 - Orbit 1
18 - Orbit 2
19 - Orbit 3
20 - Orbit 4
21 - Orbit 5
22 - Orbit 6
23 - Orbit 7
24 - Explore 1
25 - Explore 2
26 - Ocean of Storms
27 - Explore Drums 1 (Bonus)
28 - Explore Drums 2 (Bonus)
Notes:
- All files were ripped using videos from the Share functionality of the PS4.
- Every track should be free of any major sound effects, with the exception of the Orbit tracks (see below).
- Any track not named "Main Menu," "Destination," or "Orbit" is taken from gameplay and has had editing done on it. I tried to keep every unique part of the cue while also editing for the most pleasurable listening experience.
- I don't claim this as the "full" soundtrack of the Beta, but I think I've gotten every major piece of music during gameplay.
- Music played during cutscenes is not included as it all included multiple noticeable sound effects.
- All titles are my own, not Bungie's or the composer's.
- Tracks 2, 8-16, 24, 25, 27, and 28 are the same files from my rip of the Alpha.
- Track 1, Restoration, is missing any small into or outro that it may have had.
- Track 2, The Dark Within, is the same file as The Hive from my Alpha rip, but retitled to fit with the rest of the story music. It is missing any small intro or outro it may have had.
- Track 3, The Warmind, is missing any small intro that it may have had, but includes the outro.
- Track 4, The Last Array, is missing any small intro that it may have had, but includes the outro.
- Track 5, Deactivating the Mesh, includes both the intro and outro.
- Track 6, Sepiks Prime, includes the intro but is missing the outro.
- Track 7, Temple of Crota, is missing any small intro or outro it may have had.
- Tracks 17 through 23, all named "Orbit," are taken from when the player's spaceship is in orbit waiting for the player to choose a destination. The sounds of the spaceship's engines are played continuously during this time. I did some light noise removal on these tracks to make the engine noise less noticeable, while attempting not to compromise the quality of the music.
- Tracks 25 and 26 (Explore 1 and Explore 2) are atmospheric battle music that plays at times when roaming Old Russia.
- Track 26, Ocean of Storms, is atmospheric battle music that I believe is unique to the Ocean of Storms on the Moon.
- Tracks 27 and 28 are small drum loops that are used during exploration of Old Russia.
Enemmän kiinnostaa tämän nykysuuntauksen arviointi, jossa kaverit tuodaan osaksi tarinan kokemista.
Miten tämä Destinyn co-op eroaa vaikkapa nyt sitten Halon co-opista. Jo ensimmäisessä pelissä pelattiin tarinaa yhdessä kaverin kanssa. Kolmosta jo neljä pelaajaa pääsi yhdessä kokemaan.
Tässä peliseura vaihtelee, eikä ole yksin tuttua ja turvallista. Pelin hubi, Tower on kohtauspaikka tälläiselle sopimiselle. Lisäksi vielä erona entiseen on kolmas pelaaja.
Kuinka moni tietää että Ghostilla saa avattua joitankin ovia?
IGN haastatteli Destinyn Raidien ja Endgame-sisällön suunnittelijaa, ja hän kertoo vähän mitä loppupelistä on odotettavissa, päivittäisistä ja viikottaisista tarinatehtävähaasteista(tai ekstrasisältöä, en tiedä?), sekä jostakin Nightfall-moodista joka boostaa Strike-tehtävien vaikeusastetta ja palkintoja.
Youtubessa on näköjään video miten saa avattua ovia Ghostilla:Yhdessä tehtävässä joutu yhden oven avaan. Siinä ainakin mun tietämys asiasta betan osalta [emoji3]
Ilmeisesti Raidiin tarvitaan kaverijoukko, siellä ei vissiin ole matchmakingia, joten jos ei saa kasaan kuuden hengen firetiimiä niin on aavistuksen pikkelsissä, mutta onneksi KFIN-klaanissa on paaaaljon porukkaa joita saa Raidiin ja muuallekin apuunRaidit kuulemma vaativat kommunikointia ja sujuvaa yhteistyötä jotta niiden palkinnoista pääsee nauttimaan.
Jep, tätä pyritään välttämään ainakin KonsoliFIN klaanin väreissä. Tälläisen estäminen kuuluu jokaisen klaanilaisen velvollisuuksiin. Ryhmän pointti on verkostoituminen. Ei kuppikuntiin jakaantuminen.Kun ei ole tarjolla matchmakingia, voidaan raidien kohdalla puhua jo jossain määrin elitismistä. Yritetään välttää tälläistä.
Jep, tätä pyritään välttämään ainakin KonsoliFIN klaanin väreissä. Tälläisen estäminen kuuluu jokaisen klaanilaisen velvollisuuksiin. Ryhmän pointti on verkostoituminen. Ei kuppikuntiin jakaantuminen.
Ryhmittyminen toimi Betassa jo aika hyvin. Tietty sielläkin liikkui paljon samoissa piireissä kulkevia jästejä. Näin se tulee aina menemään... Mutta välillä kannattaa avartaa maailmaa muiden seurassa. Itse tutustuin Betan aikoihin moneen täällä pyörivään heeboon. Uusiin ja vanhoihin. Röyhkeästi vain avoimiin iskuryhmiin mukaan! Aktiivisella asennoitumisella ja mikillä pääsee pitkälle. KonsoliFIN on paras paikka verkostoitumiselle.
Mun puolesta aiempaan vertailu on ihan tervetullutta. Hei-lout ovat jääneet pikku pintaraapaisua lukuunottamatta kokematta, eikä Halo edusta itselleni kuin perus räiskintäräimettä hieman syvällisemmällä lorella varustettuna. Olisi ihan mukava kuulla joitain pointteja, miksi Halo on monien silmissä niin hieno peli. En mä mitään Halo-soossia pyydä, mutta vertailut Haloon ovat ihan ok. Jos sitä vaikka oppisi arvostamaan joitakin hienouksia Destinyssäkin, joita Bungie on kierrättänyt eteenpäin. Eli siis mitä hyvää Bungie on tuonut Haloista Destinyyn mukaan?Veikkaisin että tuota kastiketta on erittäin vaikea tehdä ilman minkäänlaisia vertauksia aiempaan. Se ei ole kuitenkaan lähtökohta, vaan toki keskitymme kertomaan tuntemuksiamme tästä tuloillaan olevasta pelistä.
Tässä ketjussa saa edelleen antaa ehdotuksia ja mielipiteitään tuota tulevaa podcastia silmälläpitäen.![]()