Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny [Hype @ 9.9.2014]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aphex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Team Warlock 4 life!
Joo, kaikkihan sen jo tietää, että eihän tässä oikeasti ole edes mitään kilpailua. Voittaja on jo tiedossa.

Warlockin voi kiteyttää kahdella kuvalla:

The_Dude.jpg

ironman3.jpg

EDIT:

Kuvan perusteella ei ainakaan Huntteri kannata olla [emoji2]
Tämä nyt on ihan yleismaailmallinen fakta. Hunterin kun valitsee, se on kuin ottaisin ruiskun ja pistäisin suoneen Ebola-viruksen.

***** mitä rotuerottelua täälläkin harrastetaan. Ihan umpimähkään tuli Hunter betassa valittua, ja nyt kaikki kiusaa. Jos jotain positiivista tästä haetaan, niin me voidaan kai sitten ainoina pelata rasismikortti ja loukkaantua pienimmistäkin jutuista ja huudella ties mitä ilman että kukaan näkee siinä mitään väärää. Tämä siis, jos en ole hypännyt junan alle ennen syyskuuta.

Hunter4ever <3

Kun todellinen metsästäjä rupeaa puukkohippasille niin siinä on peltipurkit ja welhon hihat vain tiellä. Titaania vastaan ei tarvitse muuta "asetta" kuin purkinavaajan, ja Warlockit osaavat ihan itsekin sotkeutua omiin kaapuihinsa.

Jos olisi mahdollista, en olisi mikään noista. Vaan olisin maanviljelijä joka hoitais lehmiä ja kylväis riisiä. Aseena olisi vain puukeppi ja taskussa paketti tulitikkuja, iltaisin istuisin kuistilla ja kattoisin pilviä.

Kun todellinen metsästäjä rupeaa puukkohippasille niin siinä on peltipurkit ja welhon hihat vain tiellä. Titaania vastaan ei tarvitse muuta "asetta" kuin purkinavaajan, ja Warlockit osaavat ihan itsekin sotkeutua omiin kaapuihinsa.
Nuff said! :D

#TeamHunter

Suurin osa tuntuu valitsevan Warlockin tai Titanin. Niin vaikkei nyt olisi ollut ensimmäinen vaihtoehto, vaan kolmas. Niin silti taitaa valinta olla #TeamHunter. Niin vähän muitakin klaanissa olisi.

Makikou, laitoin tuon piiloon. Itse olen yrittänyt kaikkea peliin liittyvää kuvaa välttää, varsinkin mitä voimia hahmoille tulee. Niin peliä pelatessa sitten tulee uutta vastaan, mistä ei tiedä.

Nelinpelin poijaat syynäsivät Destinyn :)

[video=youtube_share;eGB7snsmfJw]http://youtu.be/eGB7snsmfJw[/video]

Suurin osa tuntuu valitsevan Warlockin tai Titanin.
Itseasiassa oravan metsästäjiä on nyt viestien perusteella kaikista eniten. Sen siitä saa kun tökkii mehiläispesää...

Saisiko pääviestiin muokattua kyselyn hahmoluokista?

Sellainen olisi kuitenkin ihan tarpeellinen. Vastausten perusteella voisi kartoittaa lukuja ja valita oman tuvan, jos sellainen päätös on vielä tekemättä.

Vastausten perusteella voisi kartoittaa lukuja ja valita oman tuvan, jos sellainen päätös on vielä tekemättä.

Itse kuulun vielä toistaiseksi tähän #team whatever kastiin. Tulee varmaankin pelattua kaikille hahmoluokilla, mutta jollainhan se pitäisi aloittaa :)

Itseasiassa oravan metsästäjiä on nyt viestien perusteella kaikista eniten. Sen siitä saa kun tökkii mehiläispesää...

Saisiko pääviestiin muokattua kyselyn hahmoluokista?

Sellainen olisi kuitenkin ihan tarpeellinen. Vastausten perusteella voisi kartoittaa lukuja ja valita oman tuvan, jos sellainen päätös on vielä tekemättä.
Voin muokkailla pääviestiä kun pääsen koneen ääreen, ellei modet ehdi ensin.

edit: ei näytä kyselyn luominen minun oikeuksillani onnistuvan.

Itse pelasin betaa Hunterilla, wild west gunslinger tyyliin, tottakai. Warlock olisi ehkä toisen läpipeluun luokka.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itse kuulun vielä toistaiseksi tähän #team whatever kastiin.
Tälläisille kastittomille on varattu ihan erityinen paikka maan päällä. Tuleppa hetkeksi tänne saunan taakse. Saat nokkosvihdasta.

edit: ei näytä kyselyn luominen minun oikeuksillani onnistuvan.
Harmin paikka... Noh, jos ylläpito vaikka väsäisi? Mutta ei se nyt niin justiinsa ole.

---

Tuli päästettyä ihan kunnon päästö blogipuolelle.

En tohtinut tänne rustata kun mokomalle tuli pituutta ihan reippaasti. Mutta käykää lukasemassa jos kiinnostaa: Destiny ja Uusi Toivo. Henkilökohtaisempaa pohdintaa pelistä.

Tälläisille kastittomille on varattu ihan erityinen paikka maan päällä. Tuleppa hetkeksi tänne saunan taakse. Saat nokkosvihdasta.

Harjoittele sinä ny vaan niitä dancemoveja, että näyttäisit vielä enemmän pupplelilta :p Noitakaavut kun on just tommosia hetkuttelijoita:

[video=youtube_share;qxadZcsxLdY]http://youtu.be/qxadZcsxLdY[/video]

ps. hyvä blogahdus

Hei!

Me tehtiin aiheen tiimoilta podcasti. Kuuntele se täällä! Woohoo!

Mukana komea paavi, hunajainen jepu ja ... maagiset.

Mitkäs vastausvaihtoehdot tuohon halutaan? Hunter, Titan, Warlock?

Poistin kyselystä tuon "En ole vielä päättänyt", koska tulokset voi vilkaista "Näytä äänestyksen tulokset" napilla. Ja kun tuon olisi valinnut, ei olisi voinut vastausta muuttaa päätöksen jälkeen.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom