Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kummallista miten väki on nyt takertunut siihen ajatukseen että jos pelaa porukalla niin pitää olla tiettynä kellonaikana linjoilla. Tämä ei pidä paikkaansa ja tästä ei edelleenkään kannata murehtia. Pelaat milloin pelaat, kukaan ei edelleenkään ole laittamassa mitään aikataulua kenenkään pelailuille.
Se on sitten eri asia jos haluaa vain ja ainoastaan pelata Pertin kanssa ja Pertti pelaa vain tiistai-iltaisin klo 23 eteenpäin, ja silloin jättää oman pelin väliin koska jos Pertti ei pelaa niin ei itsekään pääse mukamas pelaamaan, mutta kukin tavallaan. Tuollaisia kannattanee kuitenkin välttää, niistä voi äkkiä muodostua elitistisiä kuppikuntia jos sovitaan että nyt edetään ryhmässä eikä sooloilla saa. Niihin porukoihin ei ole menemistä.
Kuppikunnat pilaa koko yhteisön merkityksen.
Peli tuli ennakkoon tilattua. Betaa en kokeillut, mutta 30 fps huolimatta oliko meno sulavaa? Ei haitannut 30fps?
Noh, minun mielestä jos uuden sukupolven peli on 30fps niin siihen tulee laittaa kunnon liikepehmennykset (eli motion blur) että kääntymiset yms ei olisi "nykivän näköistä"...betassa sitä motion bluria ei juurikaan ollut hahmon kääntyillessäPeli tuli ennakkoon tilattua. Betaa en kokeillut, mutta 30 fps huolimatta oliko meno sulavaa? Ei haitannut 30fps?
Ei kuulosta kauheen hyvältä kyllä sitten. Ostoon nyt meni joka tapauksessa.Noh, minun mielestä jos uuden sukupolven peli on 30fps niin siihen tulee laittaa kunnon liikepehmennykset (eli motion blur) että kääntymiset yms ei olisi "nykivän näköistä"...betassa sitä motion bluria ei juurikaan ollut hahmon kääntyillessä
Sinänsä kyllä hienon kuuloinen ajatus, että satunnaisesti voisi muiden samanhenkisten foorumilaisten kanssa pelailla kimpassa ilman kuppikuntia.
Destiny Multiplayer pilalla - 30 fps ei riitä: https://www.youtube.com/watch?v=8W2ZJg35rTQ
Olen käsittänyt niin että 30fps johtuu nimen omaan massiivisesta yksinpelistä, jossa mukana useita vihollisia ja ihmispelaajia, kranaatit lentelee jne. Olen hieman pettynyt siihen että näyttää siltä että Destiny Multiplayer on floppi ja koko peli perustuu Halon tapaan kampanjan ympärille.
..eli yksinpelaamiseen.
We’re cross-platform, so we had to be very delicate with all four consoles, making sure they have the same experience
On yksinäistä pelata tekoälyä vastaan...
koko peli perustuu Halon tapaan kampanjan ympärille.
..eli yksinpelaamiseen.
Destiny Multiplayer pilalla - 30 fps ei riitä: https://www.youtube.com/watch?v=8W2ZJg35rTQ
Bungie menee mielestäni hieman liian pitkälle halussaan saada sama pelikokemus uusille ja vanhoille laitteille, jolloin edes PS4:llä ei nähdä 60fps Destinyä.
Olisivat voineet jopa jättää tekemättä vanhoille konsoleille, olisi voitu keksittyä enemmän uuden raudan tehoihin.