Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pylkkanen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Hardi kiinnostaisi.
Löytyy lvl28 warlock ja lvl29 titaani. Vieläkö haason porukkaan mahtuisi ja monelta olis aloitus?
 
Destiny: Raid-peliseura

Olisko kiinnostusta normal Raidin loppuvastus. Aloitus 17 maissa. Sais tuon eilen kesken jääneen tehtyä pois.

Edit: eli PSN maaho76
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Edit. sekoilin. viesti alempana.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Olisko kiinnostusta normal Raidin loppuvastus. Aloitus 17 maissa. Sais tuon eilen kesken jääneen tehtyä pois.
Jos siirtyy myöhemmälle toi rutistus, niin olen ysistä puolille öin käytettävissä. Psn qarkhi ja 27lvl warlock, mikki löytyy.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Tason 29 titaanini on avoinna hard-tason ehdotteluille. Tai noh, miksei muillekin, mutta tältä viikolta on jo normi vedetty.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Saataisko porukka kasaan normiraidiin huomisesta (ti) alkaen? Perheen ja töiden takia aikataulu voisi olla tiistaista alkaen 21-00, kunnes on vedetty läpi. Hienoa olisi vielä jos saataisi porukka kasaan konsolifin III- klaanista, saisi sen pirun klaanitrophynkin alta pois. (Ei ole välttämätöntä, tärkeintä on saada jengi kasaan.)

Psn qarkhi , saa lisätä muutenkin. Autan mielelläni weeklyissä etc.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Me voitais JOZKU_FINin kanssa :) taktiikoitakin on nyt hiottu viime kerrasta :D kuulutaan molemmat tuohon Kfin III klaaniin
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Me voitais JOZKU_FINin kanssa :) taktiikoitakin on nyt hiottu viime kerrasta :D kuulutaan molemmat tuohon Kfin III klaaniin
Mahtavaa!

Itsekin sain nostettua hahmon lvl 27, jospa nyt ei kuolis ihan joka hipaisusta.. :)
1. qarkhi
2. pikkuPEKU
3. JOZKU_FIN
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Eli nyt olisi hardiin menossa:


Sharkonen / 29 warlock
ABMON- / 29 titan / 28 warlock
Paavi / level 29 titan


Varmaan tässä lähitunteina pitäisi aloitella, jos meinaa tänään vielä keretä? Vieläköhän löydettäs jostain puuttuvat pelaajat!
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Ai niin, mulla taitaa muuten olla tallennuspiste siihen portaalikohtaan ennen Atheonia, kun sitä kävin vähän aikaa kokeilemassa aikaisemmin viikolla.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Ai niin, mulla taitaa muuten olla tallennuspiste siihen portaalikohtaan ennen Atheonia, kun sitä kävin vähän aikaa kokeilemassa aikaisemmin viikolla.
Mä voisin siitä lähtä völjyyn, mutta en taida alusta asti jaksaa vääntää.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Voisin myös tulla,(29 Titan) sopisi itselle paremmin vähän aikaisempi aloitus, mutta yritetään viimeistään ysiltä. Sitä ennen voisi ehkä noita uusia weeklyjä kokeilla.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Mä en oikein pysty mitenkään ennen ysiä aloittaa.. pidetään se ysi ja jos menee seuraavalle päivälle niin on helppo jatkaa samaan aikaan, eikä tarvii alkaa sopimaan mitään.

Laittakees frendipyyntöä ketä ei ole vielä kaverina.

1. qarkhi
2. pikkuPEKU
3. JOZKU_FIN
4. Deuxi
5. Tsuikkeli
Voisin myös tulla,(29 Titan) sopisi itselle paremmin vähän aikaisempi aloitus, mutta yritetään viimeistään ysiltä. Sitä ennen voisi ehkä noita uusia weeklyjä kokeilla.
 
Ylös Bottom