Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pylkkanen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Kello 17.30 raidi normaalilla.

Mukana nyt:
1:Tanelto
2:Mrjari-antti
3:Justplayingit
4:(ehkä) Juzah22

Eli 2 tai 3 tarvittais. Jos ginostaa, pistelkää viestiä.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Mä voin tulla level 28 huntterilla normi raidiin mukaan tuohon 17.30

PSN: Sharkonen
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Meikäläinen tosiaan on vielä raidi-neitsyt. Tänään tyttö lähti sekkunsa luo yökylään, ja vaimoa on varoitettu mahdollisesta peli-illasta. Voisin joskus 20-21 lähteä mielelläni tahkoamaan tuota normiraidia. Saisikohan tällä varoitusajalla porukan läjään?
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Meillä on muutaman kaverin aktiivinen porukka, mutta se ei raidiin vielä riitä. Suurin osa on lvl 29, mutta välillä mukana on myös 26-28 levelisiä. Jos Raidi kiinnostaa, niin lisätkääpä Call-of-Fate kaveriksi.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Meillä on muutaman kaverin aktiivinen porukka, mutta se ei raidiin vielä riitä. Suurin osa on lvl 29, mutta välillä mukana on myös 26-28 levelisiä. Jos Raidi kiinnostaa, niin lisätkääpä Call-of-Fate kaveriksi.


Lisään jahka pääsen kotia. Kiristelen hampaitani seiskaan asti töissä.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Jos joku tarvii apuja raidiin, weeklyyn tai muuhun ni saa lisäillä kaveriks.28 lvl hunter löytyy ja samalla nickillä löytyy psn.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Kiinnostusta olisi päästä liittymään raidiin trophyn takia ja miksei jatkossakin. Raidikokematon Lvl 27 hunter ja pelikokemusta on ilmestymispäivästä asti.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Jees hyvä, siinä on fireteam

1. qarkhi
2. pikkuPEKU
3. JOZKU_FIN
4. Deuxi
5. Tsuikkeli
6. A-K78

Mä laittelen kutsuja ysin maissa

Joudun jättämään väliin, menee turhan myöhään, + peli potkii päivityksen jälkeen pihalle koko ajan. Oli tuossa onneksi muitakin halukkaita minun tilalle.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Tota mä vähän pelkäsinkin, että tuo päivitys sotkee hommat.. Toivotaan että päästään pelaamaan ilman suurempia ongelmia.

Tosiaan yhtä raidaajaa oltaisiin vielä vailla. Aloitus 21 ja puolille öin on tarkoitus mennä ja jatkaa huomenna jos tarvis. Normi raidi siis
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Meikäläinen tosiaan on vielä raidi-neitsyt. Tänään tyttö lähti sekkunsa luo yökylään, ja vaimoa on varoitettu mahdollisesta peli-illasta. Voisin joskus 20-21 lähteä mielelläni tahkoamaan tuota normiraidia. Saisikohan tällä varoitusajalla porukan läjään?
Vieläkö olisit tulossa? Lisää qarkhi ja ysiltä olisi meininki aloittaa.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Meitsi vois myös joinata, jos jollakulla on raidiin kaipuuta pelaajalle.
 
Ylös Bottom