Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pylkkanen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Jos huomiselle löytyy hardi raidi porukkaa ni lisäilkää psn: alqimus. Tosiaan lvl 30 hunter ja hardi raidi tullu muutaman kerran pelailtua

Itseänikin kiinnostaisi hard raidi. Kokonaisuudessaan sitä en ole vielä saanut läpi mentyä. Lvl 30 hunter myös. psn: psyanide

Itseänikin kiinnostaisi hard raidi. Kokonaisuudessaan sitä en ole vielä saanut läpi mentyä. Lvl 30 hunter myös. psn: psyanide

Sittenhän meitä on jo kolme! Lisäilkäähän roikael psn:n puolella. lvl 29 hunu ja pari kertaa menty jo hardilla läpi. Monelta natsais huomenna?

Pitäis varmaan itsekin kokeilla tuota hardia. 29 Titan jos joku joskus tarvitsee.

Myös täällä olisi kiinnostusta hardiin jos on tarvetta.
Psn pikkuski(headset löytyy), hunter level 29 tai warlock level 29.

Eli tässähä rupeis oleen porukka koolla pikkusen turhan huntteri painosena mennään mut jos pikkuski ny ees tulis warlockilla. Sopisko jengille vaikka klo 18:00 aloitus?

1. Alqimus
2. roikale
3. psyanide
4. Tsuikkeli
5. Purebattery
6. pikkuski

Eli tässähä rupeis oleen porukka koolla pikkusen turhan huntteri painosena mennään mut jos pikkuski ny ees tulis warlockilla. Sopisko jengille vaikka klo 18:00 aloitus?

1. Alqimus
2. roikale
3. psyanide
4. Tsuikkeli
5. Purebattery
6. pikkuski

Sopii ja warlock valittu:)

1. Alqimus
2. roikale
3. psyanide
4. Tsuikkeli
5. Purebattery
6. pikkuski

18.00 passaa vallan mainiosti!

Löytyskö toista porukkaa huomenna ja/tai viikonloppuna Hard raidaamaan? Itte lv. 29 Titan, kamat ja aseet niin pitkälle viety kuin mahdollista. Hardista kokemusta.

Löytyskö toista porukkaa huomenna ja/tai viikonloppuna Hard raidaamaan? Itte lv. 29 Titan, kamat ja aseet niin pitkälle viety kuin mahdollista. Hardista kokemusta.

voin heittää sut ekaks varamieheks jos joku ei pääse paikalle.

Moi!
Eli täällä aina mielenkiintoa hard raidiin. Vakkari porukkaa moiselle ei löydy vielä ja muutaman kerran olen hardin pelannut läpi.

Mikäli klo 18 teillä ei vielä porukkaa kasassa niin laittakaa inviä tulemaan.

Tai mikäli ei löydy tilaa niin onko esim viikonloppuna porukalla kiinnostusta hard raidiin ?

lvl 30 titaani ja aseet tapissa.

Mulla sama tilanne. Lisäilin jo frendiks muutamia tältä ketjulta, jos sais ad hoc:ina tehtyä raiditiimin illalla tai viikonloppuna.

Eilen oli pientä sekoilua kun koko raidi piti tehdä mutta fireteam leaderilla oli Atheoniin checkpointti niin tehtiin se ekaks, kesti tunti, sen jälkeen jengi lähti feidaamaan. Ens kerralla sit koko setti.

Mut voi lisätä myös psn:ssä jos tarvii apuvoimia raideihin tai weekleyhin: nassee (29hunter ja 28 titaani). Hardi ja normaali kiinnostais!

Normi raidiin tarvittaisiin kolme kaveria mukaan. Tarkoitus olisi aloitella 17.00, joten lisäilkää niXuXx ja laitelkaa viestiä. Tulen linjoille valmistautumaan 16.30-16.50, joten ilmoituksia ilmoituksia :)

Juu oonkin nepanthen kanssa joskus raidaillukkin. Molemmat nepanthe ja nasse näyttääkin kaverilistalta löytyvän jo. Katson kuudelta ketä on paikalla ja heittelen kutsuja tuleen paikalla oleville. Määkin voin yleensä lähtee jeesiin noihin hardeihin se nyt kuitenkin on tän pelin mielekkäintä puuhaa. Se vakio raiditiimi ois itselläkin vähän hakusessa.

Mulla ehdotus niille joilla ei ole vakkari hardi porukkaa. laitetaan tähän aika joka sopii rentoon mutta rivakkaan hard raidiin ja pyritään pitämään siitä kiinni. Parhaat päivät varmaan sunnuntai ja resetin jälkeinen pv (ke).

Itsekkin olen ollu jeesailees porukkaa vaikka raidit jo vedettynä joten ihan rohkeasti saa pyytää mukaan.

Mulla ehdotus niille joilla ei ole vakkari hardi porukkaa. laitetaan tähän aika joka sopii rentoon mutta rivakkaan hard raidiin ja pyritään pitämään siitä kiinni. Parhaat päivät varmaan sunnuntai ja resetin jälkeinen pv (ke).

Itsekkin olen ollu jeesailees porukkaa vaikka raidit jo vedettynä joten ihan rohkeasti saa pyytää mukaan.

Sunnuntai passais mulle hyvin. keskiviikko on itselle vähä kiireinen niin torstai kävisi paremmin.

Mielellään kyllä lähtisin tällaiseen järjestelyyn muuten, mutta mulle kyllä käy pääsääntöisesti iltaisin vasta yhdeksän jälkeen. Päivällä ei sinänsä ole väliä. Ja kyllä sille Hardille pitäs varmaan ainakin alkuun muutama ilta viikosta varata.

Mutta siis ens viikonloppuna pääsee vähän vapaammin pelailemaan kun perhe on perjantaista sunnuntaihin lietsussa. Ois mahtava jos löytys pelaajia Hardin puolelle.

Ylös Bottom