Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pylkkanen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

29LVL Titan ja Warlock raidia vailla. Voidaan itekki kasata porukka jos täältä porukkaa löytyy.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Normi raidia tälle iltaa? Kokemusta löytyy ekasta raidi viikosta alkaen niin normista kuin hardistakin, mutta uus Warlock ei vielä levelinsä puolesta pääse Hardiin mukaan...

PSN: SnowBlindX
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Olisko normiraidii lähtijöitä? Noin 12 aikaa olis ajatus alottaa, voidaan toki alottaa hieman myöhemminkin. Laittakaa viestiä täällä ja kaveripyyntö niin kasaan tiimin. psn: nassee
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

konsoli PS4 ja mua kiinnostais kanssa sellasen porukan kanssa pelata (LVL29-30), jossa vois saada ton "raid läpi koko fireteam kuolematta",, tiedän, aika paha, mutta jos kaikki osaa hommansa niin on mahdollista. itse oon menny useamman kerran normalilla läpi, pari kuolemaa yleensä ja hardilla pari kertaa.
lisäilkää psn: duracelpupu
raidia ja PvPtä pelaan oikeastaan vain nykyään ja satunnaisia bounteja
hunter 29 (30 kunhan saan vähän lisää shardeja), warlock ja titan 26->ja nekin tarkotus saada 30iin
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Mikäs on tilanne hard raidissa? Vedittekö jo eilen läpi vai yritetäänkö vielä tänään?
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Oisko halukkaita hardi raidiin iltaselle? Aloitus mahd. Olisi 3 kasassa, 3 uupuu. Viestiä voi laittaa psn kautta.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Kyllä kiinnostais, mutta kuinka level 28 huntteri pärjää hard raidissa?

28 on siinä rajoilla. Itse suosittelen vähintään L29, koska muuten tulee liian helposti laakista kuolema. Hardissa ei voi edes herättää henkiin, jos et ole ennen pelannut sitä. Meidän ryhmä on nyt täynnä.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Löytyiskö vielä tänää apuja atheonin tuhoamiseen ?

Kolmeen asti olen vapaana että lisäile vaan jos tarvii apuja. Lvl29 hunter ja lvl27 titan löytyy.

Edit: Ja muutkin saa kysellä jos tarvetta löytyy.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Jaahas, ketä olis lähdössä taas normiraidiin ti tai ke about 21 aikaan? Sama jengi kuin aiemmilla kerroilla? Oli Reinon kaa tos aiemmin puhetta, vieläkö oot tuloillaan?

1.qarkhi
2. Reino-rex

Lisätkää ittenne listaan.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Mukana ollaan mutta pääsisin tiistaina vasta klo 22 eteenpäin pelaamaan muuten käy oikein hyvin
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Mukana ollaan mutta pääsisin tiistaina vasta klo 22 eteenpäin pelaamaan muuten käy oikein hyvin
Jep, mäkin laitoin vielä varauksella ton tiistain, kun voi olla menoa sillon illasta. Mutta viimeistään keskiviikkona aloitellaan.

1. qarkhi
2. Reino-rex
3. pikkuPEKU
 
Ylös Bottom