Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pylkkanen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Destiny: Raid-peliseura

Ei kai se nyt niin mahoton ole? On mennyt 3-5 tasoo korkeemmat tehtävät ennenki läpi

Peli ei anna tehdä 5 tasoo korkeampaa, oliko 3 vai 4 maksimi. 5 levelii korkeempiin vihuihin et tee ees damagee. Mut juu, kyl siel yks alilevelinen menee helposti jos muut on yhtään ajantasalla.

Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

27lvl Titan Defenderillä voisi kai hiljalleen ruveta miettimään raideja ja nightfallia. Kyselkää (PSN: Stonyfoot) mukaan jos porukassa on vapaa paikka ja kokematon uunoilija kelpaa mukaan.

Ei kai se nyt niin mahoton ole? On mennyt 3-5 tasoo korkeemmat tehtävät ennenki läpi

Muistaakseni neljä leveliä korkeammat tehtävät eivät ole mahdollista, koska peli ei anna sun käynnistää tehtävää. Lisäksi droppi tekemässäsi damagessa on 100 %, joten et voi vihuille antaa edes kokovartalohierontaa. :)

Peli ei anna tehdä 5 tasoo korkeampaa, oliko 3 vai 4 maksimi. 5 levelii korkeempiin vihuihin et tee ees damagee. Mut juu, kyl siel yks alilevelinen menee helposti jos muut on yhtään ajantasalla.

Itselläni meni raidi 26-levuisena läpi ihan ok, vaikkei se helppoa ollut. Alkutehtävissä on 26-levuisia vihuja, jotka tekevät 25-levuiseen pelaajaan noin 30 % enemmän damagea ja samalla myös itse teet 30% vähemmän damagea niihin. Lopussa tulee sitten jo 27 ja 28 tason vihuja mukaan ja skaalaus vain nousee. Kannattaa siis pelkästään oman peli-ilon vuoksi nostaa ainakin 26-levelille kaveri ja sitten hypätä mukaan.

Normiraidissa porukka kyllä pystyy sut kannattelemaan, mutta kovin paljoa et raidista pääse nautiskelemaan. Jos sulla on yhtään järkevä varustus, niin saat illassa tason nostettua sopivasti ylöspäin ja pääset raidiin mukaan ihan eri tavalla. :)

/OT

Tänään voisi normiraidin suorittaa PS4:sella. Olisiko vaikka klo 20:00 lähtöön pelaajia? Olisi kahdella hahmolla suorittamatta ja voisi vaikka molemmat nykäistä peräjälkeen jos aikaa porukalla on.

1. Hautajoki - lv28 Titan&Hunter
2.
3.
4.
5.
6.

Pari normiraidia tullut vedettyä. Nyt tyyppi on 29 tasolla ja AE maksimoitu, Praedyth's Revenge ja The Swarm vielä vaiheessa damagen osalta, "yllättäen" energystä hivenen pulaa. Pitäisi koittaa ängetä johonkin hardraidiin messiin ottamaan kuokkaan huolella :D. Onko tänään illalla (21 jälkeen) kokenutta porukkaa Hardaamassa jotka haluaisivat ;) kannatella ensikertalaista hardin puolella?

/OT

Tänään voisi normiraidin suorittaa PS4:sella. Olisiko vaikka klo 20:00 lähtöön pelaajia? Olisi kahdella hahmolla suorittamatta ja voisi vaikka molemmat nykäistä peräjälkeen jos aikaa porukalla on.

2.
3.
4.
5.
6.

Moro, tänne voisi varailla yhden paikan. Toivottavasti löytyy porukkaa sopivasti. Lvl 29 Titan ja pari kertaa kokemusta raidista joten hardiin ei ehkä (?) rahkeet vielä riitä...

2.
3. juopporapu - lvl 29 Warlock
4.
5.
6.
Meitsi on matkassa mukana, mutta oon vain kerran normaalissa raidis, sen jälkee meen tuohon hardi raidii

Moro, tänne voisi varailla yhden paikan. Toivottavasti löytyy porukkaa sopivasti. Lvl 29 Titan ja pari kertaa kokemusta raidista joten hardiin ei ehkä (?) rahkeet vielä riitä...

Meitsi on matkassa mukana, mutta oon vain kerran normaalissa raidis, sen jälkee meen tuohon hardi raidii

Noniin, kolme vielä uupuu porukasta. Tulen itse linjoille siinä vartin vaille ja pyritään tuohon klo 20:00 lähtöön, kuitenkin heti kun porukka kasassa.

Tämän hetken osallistujat:

2. Raid - lv29 titan
3. JuoppoRapu
4.
5.
6.

Noniin, kolme vielä uupuu porukasta. Tulen itse linjoille siinä vartin vaille ja pyritään tuohon klo 20:00 lähtöön, kuitenkin heti kun porukka kasassa.

2. Raid - lv29 titan
3. JuoppoRapu
4. alexi111
5.
6.
.

2. Raid - lv29 titan
3. JuoppoRapu
4.
5.
6.

Lisätään nyt vielä, mun psn tunnus the_oilbeast

Saattaa helpottaa hieman löytämistä :)

Vielä tarvitaan yksi normiraidiin - PS4. Jos lähdet mukaan niin lisäile suoraan: Hautajoki. Lähtö heti kun puuttuva löytyy.

Oliskos täällä ketään halukasta tänään normi raidiin PS4 n.23 aikoihin? Itsellä vielä molemmilla hahmoilla tekemättä. Jos edes yhteen raidiin saisi porukan kasaan niin olis aika jees. Ilmoitelkaa kiinnostuksesta täällä ja lisäilkää psn kavereihin. Sama nick kuin täällä.

ps. Jos ton normin saisi nopeasti pois alta ja halukkuutta on, niin voisi käydä sen jälkeen hardia kurkkaamassa kuinka pahasti siellä tulee tukkaan :)

warlock 29lvl
hunter 29lvl

Ylös Bottom