Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oliskos täällä ketään halukasta tänään normi raidiin PS4 n.23 aikoihin? Itsellä vielä molemmilla hahmoilla tekemättä. Jos edes yhteen raidiin saisi porukan kasaan niin olis aika jees. Ilmoitelkaa kiinnostuksesta täällä ja lisäilkää psn kavereihin. Sama nick kuin täällä.
ps. Jos ton normin saisi nopeasti pois alta ja halukkuutta on, niin voisi käydä sen jälkeen hardia kurkkaamassa kuinka pahasti siellä tulee tukkaan
warlock 29lvl
hunter 29lvl
Hard raidii lähtijöitä klo 20:00, mulla on checkpoint sen hyppely kohan jälkee
1. juopporapu
2.
3.
4.
5.
6.
mulla olis kans kahdella ukolla raidit vielä tekemättä.. Eli siis voin tulla klo 23 mukaan normeihin ainakin. Rupean katteleen porukkaa siinä klo 22 jälkeen suunilleen. Lisätkää kamuksi ku ite ei vielä pysty, yhdeksään asti töissä... PSN: Nasoliini
Oliskos täällä ketään halukasta tänään normi raidiin PS4 n.23 aikoihin? Itsellä vielä molemmilla hahmoilla tekemättä. Jos edes yhteen raidiin saisi porukan kasaan niin olis aika jees. Ilmoitelkaa kiinnostuksesta täällä ja lisäilkää psn kavereihin. Sama nick kuin täällä.
ps. Jos ton normin saisi nopeasti pois alta ja halukkuutta on, niin voisi käydä sen jälkeen hardia kurkkaamassa kuinka pahasti siellä tulee tukkaan
warlock 29lvl
hunter 29lvl
1. pmujunen
2. ihmebantu
3. nasolin
4. paspa_fin
5. beyhyper
6. adapteri1
eli porukka olisi kasassa
warlock 29lvl
hunter 29lvl
Elikkäs olisko halukkaita lähtemään normi raidia yrittämään, olis valmiina jo 3 kaveria laittakaas ps4 viestii meikälle psn: migo_boo99
1. Migo_boo99
2. Oskarnuutti
3.exel56
4.methodman79
5. Heebo1974
6.
Sunnuntai hard raid klo 16.00
Väh. 3x30lvl eli 2 mun lisäks
1. RiseH85 (30lvl hunter)
2.
3.
4.
5.
6.
Jos on halukkaita normiin, kolme paikkaa olis vapaana. 3x29 lvl lähdössä tällä hetkellä. Lähtö heti jos vaan porukkaa ilmestyy
Jos maltatte siirtää aloitusta klo 21, niin mä voin tulla Titan lv30. Ei pysty kuulokkeet päässä raidaamaan, kun lapsi pyörii tuossa telvision edessä.Löytyisikö maanantai illalle vaikka kello 18 alkaen 30 levelillä olevaa neljää avuliasta PS4 Destiny pelaajaa. Pitäisi saada minun ja kaverin parilla Lv29 hahmolla kukistettua Atheoni, että mahdollisesti tippuisi raidi kamaa. Tallennuspisteet kummallakin hahmolla ovat siis Atheonilla ja lv30 hahmoilla ja osaavalla porukalla tuossa ei kauaa nokka tuhisi.
Kiitos jo etukäteen