Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Jos Hard Raidiin tarvitaan apuja tässä illalla klo 21->, laittakaa PSN viestiä vaikka en ole online. Pelailen Onella Dragon Agea, mutta seuraan kyllä tilannetta. Mulla ois myös checkpoint hardilla labyrinttiin. Titan lv30, micFIN
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Hard raidii lähtijöitä klo 20:00, mulla on checkpoint sen hyppely kohan jälkee

1. juopporapu
2.
3.
4.
5.
6.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Oliskos täällä ketään halukasta tänään normi raidiin PS4 n.23 aikoihin? Itsellä vielä molemmilla hahmoilla tekemättä. Jos edes yhteen raidiin saisi porukan kasaan niin olis aika jees. Ilmoitelkaa kiinnostuksesta täällä ja lisäilkää psn kavereihin. Sama nick kuin täällä.

ps. Jos ton normin saisi nopeasti pois alta ja halukkuutta on, niin voisi käydä sen jälkeen hardia kurkkaamassa kuinka pahasti siellä tulee tukkaan :)

warlock 29lvl
hunter 29lvl

mulla olis kans kahdella ukolla raidit vielä tekemättä.. Eli siis voin tulla klo 23 mukaan normeihin ainakin. Rupean katteleen porukkaa siinä klo 22 jälkeen suunilleen. Lisätkää kamuksi ku ite ei vielä pysty, yhdeksään asti töissä... PSN: Nasoliini
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

mulla olis kans kahdella ukolla raidit vielä tekemättä.. Eli siis voin tulla klo 23 mukaan normeihin ainakin. Rupean katteleen porukkaa siinä klo 22 jälkeen suunilleen. Lisätkää kamuksi ku ite ei vielä pysty, yhdeksään asti töissä... PSN: Nasoliini

Täällä ois kolme lisää, eli porukka olis täynnä.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Oliskos täällä ketään halukasta tänään normi raidiin PS4 n.23 aikoihin? Itsellä vielä molemmilla hahmoilla tekemättä. Jos edes yhteen raidiin saisi porukan kasaan niin olis aika jees. Ilmoitelkaa kiinnostuksesta täällä ja lisäilkää psn kavereihin. Sama nick kuin täällä.

ps. Jos ton normin saisi nopeasti pois alta ja halukkuutta on, niin voisi käydä sen jälkeen hardia kurkkaamassa kuinka pahasti siellä tulee tukkaan :)

warlock 29lvl
hunter 29lvl

1. pmujunen
2. ihmebantu
3. nasolin
4. paspa_fin
5. beyhyper
6. adapteri1

eli porukka olisi kasassa
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Oliskos täällä ketään halukasta tänään normi raidiin PS4 n.23 aikoihin? Itsellä vielä molemmilla hahmoilla tekemättä. Jos edes yhteen raidiin saisi porukan kasaan niin olis aika jees. Ilmoitelkaa kiinnostuksesta täällä ja lisäilkää psn kavereihin. Sama nick kuin täällä.

ps. Jos ton normin saisi nopeasti pois alta ja halukkuutta on, niin voisi käydä sen jälkeen hardia kurkkaamassa kuinka pahasti siellä tulee tukkaan :)

warlock 29lvl
hunter 29lvl

Minä olisin innokas tulemaan mukaan, mutta puhua en voi tuohon aikaan kauheasti tai seuraavana päivänä joutuu ulkoruokintaan.

PSN: FinAppleworm

PS: Taisin tänään nähdä sinut IB:ssä.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Elikkäs olisko halukkaita lähtemään normi raidia yrittämään, olis valmiina jo 3 kaveria laittakaas ps4 viestii meikälle psn: migo_boo99

1. Migo_boo99
2. Oskarnuutti
3.exel56
4.methodman79
5. Heebo1974
6.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Elikkäs olisko halukkaita lähtemään normi raidia yrittämään, olis valmiina jo 3 kaveria laittakaas ps4 viestii meikälle psn: migo_boo99

1. Migo_boo99
2. Oskarnuutti
3.exel56
4.methodman79
5. Heebo1974
6.

Mahdollisesti olisin kiinnostunut heti kun pääsen konsolille. Lvl 29 Titan ja en kauheasti pysty puhumaan, koska skidi ja vaimo nukkuvat. Muutaman kerran olen sen läpi vetänyt.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Sunnuntai hard raid klo 16.00

Väh. 3x30lvl eli 2 mun lisäks

1. RiseH85 (30lvl hunter)
2.
3.
4.
5.
6.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

^ Mä voisin lähtee tohon sunnuntai hardiin 16.00 jos pääsee roikkumaaan mukaan ;) 29lvl warlockki.
psn: Villepen
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

^ jos tarvetta nii voin lähtee messiin hard raidiin lvl 29 hunterilla psn: Vaeltaja88
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Jos on halukkaita normiin, kolme paikkaa olis vapaana. 3x29 lvl lähdössä tällä hetkellä. Lähtö heti jos vaan porukkaa ilmestyy :)
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Jos on halukkaita normiin, kolme paikkaa olis vapaana. 3x29 lvl lähdössä tällä hetkellä. Lähtö heti jos vaan porukkaa ilmestyy :)

Lvl 27 (luultavasti heti dailyn jälkeen 28 jos yksikin ass shardi ilmestyy hyppysiin) Defenderille kelpaisi kyllä normiraidi illemmalla jos joku jaksaa ottaa mukaan ja opettaa perusteet. PSN ID Stonyfoot.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Löytyisikö maanantai illalle vaikka kello 18 alkaen 30 levelillä olevaa neljää avuliasta PS4 Destiny pelaajaa. Pitäisi saada minun ja kaverin parilla Lv29 hahmolla kukistettua Atheoni, että mahdollisesti tippuisi raidi kamaa. Tallennuspisteet kummallakin hahmolla ovat siis Atheonilla ja lv30 hahmoilla ja osaavalla porukalla tuossa ei kauaa nokka tuhisi.

Kiitos jo etukäteen :)
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Löytyisikö maanantai illalle vaikka kello 18 alkaen 30 levelillä olevaa neljää avuliasta PS4 Destiny pelaajaa. Pitäisi saada minun ja kaverin parilla Lv29 hahmolla kukistettua Atheoni, että mahdollisesti tippuisi raidi kamaa. Tallennuspisteet kummallakin hahmolla ovat siis Atheonilla ja lv30 hahmoilla ja osaavalla porukalla tuossa ei kauaa nokka tuhisi.

Kiitos jo etukäteen :)
Jos maltatte siirtää aloitusta klo 21, niin mä voin tulla Titan lv30. Ei pysty kuulokkeet päässä raidaamaan, kun lapsi pyörii tuossa telvision edessä.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

joo eli tällä porukalla lähtee normiraidi huomenna matkaan abaut klo 16:30 mielellään aikasemmin.

1. Migo_boo99
2. Oskarnuutti
3. Exel56
4. Stonyfoot
5. Makikou72
6. Tsuikkeli
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom