Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eli jos pistettäs nyt vähän palikoita kasaan niin lähettäiskö tällä:
1. FlyerKungen
2. BombamusFIN
3. Granturistikuski
4. Samzone
5. Xmixoxi
6. Lossitomatossi
Oisko alustava joskus klo 22 ja normi VoG? Xmixoxi taiskin mulle jotain sanoa, että heiltä löytyy checkpoint tuohon normi VoGin bossiin, sen jälkeen voiskin heti heittää hardilla koko paskan.
En oo kenenkään teidän kanssa pelaillut, että en tiedä kuinka moni on suht tulokkaita raideissa ja ketkä konkareita. Itseni lasken vielä suht junnuksi näissä hommissa, kun taitaa olla saldona vasta neljä alusta loppuun vedettyä Raidia.
Ja jos nyt joku ei ilmestyisikään tai peruu koko homman omalta osaltaan niin Taxi898 on sitten varalla vaikka jos ei löydä toista jengiä...
Eli jos pistettäs nyt vähän palikoita kasaan niin lähettäiskö tällä:
1. FlyerKungen
2. BombamusFIN
3. Granturistikuski
4. Samzone
5. Xmixoxi
6. Lossitomatossi
Oisko alustava joskus klo 22 ja normi VoG? Xmixoxi taiskin mulle jotain sanoa, että heiltä löytyy checkpoint tuohon normi VoGin bossiin, sen jälkeen voiskin heti heittää hardilla koko paskan.
En oo kenenkään teidän kanssa pelaillut, että en tiedä kuinka moni on suht tulokkaita raideissa ja ketkä konkareita. Itseni lasken vielä suht junnuksi näissä hommissa, kun taitaa olla saldona vasta neljä alusta loppuun vedettyä Raidia.
Ja jos nyt joku ei ilmestyisikään tai peruu koko homman omalta osaltaan niin Taxi898 on sitten varalla vaikka jos ei löydä toista jengiä...
Mulla olis cp Atheonille hardilla. Jos sais porukan kasaan niin vois hakea "helpon" dropin.
Illalla 20 jälkeen.
1. ReQ-77
2. maaho76
3. zoni-1985
4. JuhohFin
5.
6.
Kelpuutetaan juu. Onhan sulla jokin VOG -ase päivitetty, että löytyy oracle disruptor -perkki?zoni-1985 vois kans lähtee mukaan jos kelpuutatte 29 warlockin..
Mulla olis cp Atheonille hardilla. Jos sais porukan kasaan niin vois hakea "helpon" dropin.
Illalla 20 jälkeen.
1. ReQ-77
2. maaho76
3. zoni-1985
4. JuhohFin
5. VotkaLolterra
6.
Kelpuutetaan juu. Onhan sulla jokin VOG -ase päivitetty, että löytyy oracle disruptor -perkki?
Viimeksi jäätiin jumiin Atheoniin, kun ei saatu oraakkeleita riittävän ajoissa tuhottua.
Voisin lähtee mukaan 29lv titaanilla jos enää mahtuu? Aseita löytyy Fate Bringer, Blackhammer ja Hunger of Crota kaikki tapissa. Kerkeen linjoille siinä 20.15.Mulla olis cp Atheonille hardilla. Jos sais porukan kasaan niin vois hakea "helpon" dropin.
Illalla 20 jälkeen.
1. ReQ-77
2. maaho76
3.
4.
5.
6.
PahaJake voi lähteä mukaan yrittään.
Meillä on siis öbaut tunti aikaa niistää Atheon, mut eiköhän tuo kaadu..