Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Mä voin myös lähteä tänään normivogiin klo 22:00, psn samzone
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

2 ilmoittautui psn:ssä tohon 22:00 normivogiin, Xmixoxi ja lossitomatossi
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Eli jos pistettäs nyt vähän palikoita kasaan niin lähettäiskö tällä:

1. FlyerKungen
2. BombamusFIN
3. Granturistikuski
4. Samzone
5. Xmixoxi
6. Lossitomatossi

Oisko alustava joskus klo 22 ja normi VoG? Xmixoxi taiskin mulle jotain sanoa, että heiltä löytyy checkpoint tuohon normi VoGin bossiin, sen jälkeen voiskin heti heittää hardilla koko paskan.

En oo kenenkään teidän kanssa pelaillut, että en tiedä kuinka moni on suht tulokkaita raideissa ja ketkä konkareita. Itseni lasken vielä suht junnuksi näissä hommissa, kun taitaa olla saldona vasta neljä alusta loppuun vedettyä Raidia. :D

Ja jos nyt joku ei ilmestyisikään tai peruu koko homman omalta osaltaan niin Taxi898 on sitten varalla vaikka jos ei löydä toista jengiä...
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Eli jos pistettäs nyt vähän palikoita kasaan niin lähettäiskö tällä:

1. FlyerKungen
2. BombamusFIN
3. Granturistikuski
4. Samzone
5. Xmixoxi
6. Lossitomatossi

Oisko alustava joskus klo 22 ja normi VoG? Xmixoxi taiskin mulle jotain sanoa, että heiltä löytyy checkpoint tuohon normi VoGin bossiin, sen jälkeen voiskin heti heittää hardilla koko paskan.

En oo kenenkään teidän kanssa pelaillut, että en tiedä kuinka moni on suht tulokkaita raideissa ja ketkä konkareita. Itseni lasken vielä suht junnuksi näissä hommissa, kun taitaa olla saldona vasta neljä alusta loppuun vedettyä Raidia. :D

Ja jos nyt joku ei ilmestyisikään tai peruu koko homman omalta osaltaan niin Taxi898 on sitten varalla vaikka jos ei löydä toista jengiä...

Joo aletaan kasaantua vaikka siinä 22 aikoihin. En oo hardilla kokeillu mutta kertahan se on ensimmäinenkin, 2 kertaa vasta normilla tullut vedettyä läpi.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Eli jos pistettäs nyt vähän palikoita kasaan niin lähettäiskö tällä:

1. FlyerKungen
2. BombamusFIN
3. Granturistikuski
4. Samzone
5. Xmixoxi
6. Lossitomatossi

Oisko alustava joskus klo 22 ja normi VoG? Xmixoxi taiskin mulle jotain sanoa, että heiltä löytyy checkpoint tuohon normi VoGin bossiin, sen jälkeen voiskin heti heittää hardilla koko paskan.

En oo kenenkään teidän kanssa pelaillut, että en tiedä kuinka moni on suht tulokkaita raideissa ja ketkä konkareita. Itseni lasken vielä suht junnuksi näissä hommissa, kun taitaa olla saldona vasta neljä alusta loppuun vedettyä Raidia. :D

Ja jos nyt joku ei ilmestyisikään tai peruu koko homman omalta osaltaan niin Taxi898 on sitten varalla vaikka jos ei löydä toista jengiä...

Mikäli ette saa klo 22.30 mennessä porukkaa kasaan niin voin tulla toiseksi varamieheksi. Ei väliä onko normi vai hard.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Haetaan normi raidiin jengiä, itellä parit raidit joskus takana ja 29 warlock ja mukaan lähtis pari raid neitsyttä 25 hunter ja 26 titan.. heittäkää kaverikutsua pleikalla zoni-1985
 
Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Mulla olis cp Atheonille hardilla. Jos sais porukan kasaan niin vois hakea "helpon" dropin.
Illalla 20 jälkeen.
1. ReQ-77
2. maaho76
3.
4.
5.
6.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

maaho76 vois tulla tuon tekeen loppuun. Mun kyllä täytyy lähtee töihin 21.10, mutta eiköhän tuo nyt siihen mennessä :)
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Mulla olis cp Atheonille hardilla. Jos sais porukan kasaan niin vois hakea "helpon" dropin.
Illalla 20 jälkeen.
1. ReQ-77
2. maaho76
3. zoni-1985
4. JuhohFin
5.
6.

Voin tulla myös mutta aikaa on vain vähän yli yhdeksään asti kunnes pitää lähteä kiekkoa pelaamaan.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

zoni-1985 vois kans lähtee mukaan jos kelpuutatte 29 warlockin..
Kelpuutetaan juu. Onhan sulla jokin VOG -ase päivitetty, että löytyy oracle disruptor -perkki?
Viimeksi jäätiin jumiin Atheoniin, kun ei saatu oraakkeleita riittävän ajoissa tuhottua.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Mulla olis cp Atheonille hardilla. Jos sais porukan kasaan niin vois hakea "helpon" dropin.
Illalla 20 jälkeen.
1. ReQ-77
2. maaho76
3. zoni-1985
4. JuhohFin
5. VotkaLolterra
6.


Mä voisin lähtee völjyyn ku jäi viikonloppuna kesken aamuyöntunteina. Oon siinä 20:15 tiimoilla linjoilla viimeistään. Josko vihdoin se vex tippuis...
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Kelpuutetaan juu. Onhan sulla jokin VOG -ase päivitetty, että löytyy oracle disruptor -perkki?
Viimeksi jäätiin jumiin Atheoniin, kun ei saatu oraakkeleita riittävän ajoissa tuhottua.

eipä kyl oo ku joku vanha snipu jota ei oo ees päivitetty.. aseina löytys ainaki uus suros ja light of abyss, eikö niillä sais sit tiputeltuu tarpeeks nopeesti..?
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

En ihan kerenny mut jos paikka avautuu oon valmiina ammuskelee oraakkeleita 31lvl titaani
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Mulla olis cp Atheonille hardilla. Jos sais porukan kasaan niin vois hakea "helpon" dropin.
Illalla 20 jälkeen.
1. ReQ-77
2. maaho76
3.
4.
5.
6.
Voisin lähtee mukaan 29lv titaanilla jos enää mahtuu? Aseita löytyy Fate Bringer, Blackhammer ja Hunger of Crota kaikki tapissa. Kerkeen linjoille siinä 20.15.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

PahaJake voi lähteä mukaan yrittään.

Mulla olis cp Atheonille hardilla. Jos sais porukan kasaan niin vois hakea "helpon" dropin.
Illalla 20 jälkeen.
1. ReQ-77
2. maaho76
3. zoni-1985
4. JuhohFin
5. VotkaLolterra
6. PahaJake

Täynnä.
Meillä on siis öbaut tunti aikaa niistää Atheon, mut eiköhän tuo kaadu..:rolleyes:

PS. Jos ei ysiin mennessä kaadu niin haetaan täydennystä tepix666rock:sta tai Totalii:sta.
 
Vastaus: Destiny: Vault of Glass Raid-peliseura

Joo nyt tais käydä niin että mun pitää perua tän iltanen hard raid..
 
Ylös Bottom