Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Vault of Glass Raid -peliseura

Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Raid mallia hard, tänään noin klo 22. (Pienellä varauksella, oma hahmo lirua vaille 29. Pitäisi saada päivitettyä)

1. qarkhi
2. JOZKU_FIN
3. pikkuPEKU
4. Sharkonen
5.
6.

Kolme paikkaa olisi vielä vapaana. Kiva olisi jos saataisi joku lvl. 30 myös matkaan. Onko A-K78 tulossa?

Lisäsin itteni listaan. lvl 29 ja kaikki aseet 300 (löytyy gjallat ja icet ym)
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Hard raid näyttää nyt tältä;

1. qarkhi
2. JOZKU_FIN
3. pikkuPEKU
4. Sharkonen
5. Giovanni
6.

Giovanni laittoi viestiä tuolla kfin3-klaanin puolella, hän mahdollisesti saisi pari jamppaa mukaansa tarvittaessa. Katotaan vielä jos joku lisäisi itsensä listalle.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Oliskos ps4:llä normi raidille alusta alkaen lähtijöitä huomena, elikkäs lauantaina siinä klo 19-20? Level saisi olla mieluiten 27+ . Itse olen lvl 28 warlock ja raidista löytyy kokemusta. Vastatkaa vaan tänne tai lisäilkää ROOPEE97 kaveriksi.

1. ROOPEE97
2. Starstruck76
3. Peaknator
4. JuhohFin
5.
6.

Voin tulla myös mukaan (level 29 titan) kerran olen normi-raidin vetänyt läpi.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Hard raid näyttää nyt tältä;

1. qarkhi
2. JOZKU_FIN
3. pikkuPEKU
4. Sharkonen
5. Giovanni
6.

Giovanni laittoi viestiä tuolla kfin3-klaanin puolella, hän mahdollisesti saisi pari jamppaa mukaansa tarvittaessa. Katotaan vielä jos joku lisäisi itsensä listalle.

Joo voin mä lähteä jos on vielä tilaa
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Meikäläinen tulis mielellään raidailee huomenna kasin maita näillä näkymin!
Level 28 Hunter, löytyy hyvät pyssyt ja oon ton pelaillu ennenkin.
PSN: Androgunther
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

No niin porukka on sitte kasassa lauantaille. Alotellaan sitte vaikka siinä klo 20 aikoihin. Alan siinä jossain kaheksan maissa laittaan kutsuja chattiin ja aletaan pelaileen.

1.ROOPEE97
2.Starstruck76
3.Peaknator
4.Juhohfin
5.Krisperi
6.Androgunther
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Nyt olisi neljän porukka tähtäämässä vog hardiin ps4:llä, kaksi paikkaa auki! Lisää meikäläinen kaveriksi (sakkekivi) niin työnnetään kutsua! :eek:
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

No niin porukka on sitte kasassa lauantaille. Alotellaan sitte vaikka siinä klo 20 aikoihin. Alan siinä jossain kaheksan maissa laittaan kutsuja chattiin ja aletaan pelaileen.

1.ROOPEE97
2.Starstruck76
3.Peaknator
4.Juhofin
5.Krisperi
6.Androgunther

Pieni korjaus tuohon minun nimeen niin siitä puuttuu h-kirjain tuosta o:n ja f:n välistä eli se on JuhohFin. Tämä vain sen takia että kutsu sitten aikanaan tulee oikeaan osoitteeseen eikä jää matkalle.
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Pieni korjaus tuohon minun nimeen niin siitä puuttuu h-kirjain tuosta o:n ja f:n välistä eli se on JuhohFin. Tämä vain sen takia että kutsu sitten aikanaan tulee oikeaan osoitteeseen eikä jää matkalle.
Joo huomasin virheeni ja ystäväpyyntö lähti ainakin toivottavasti oikeaan osoitteeseen :)
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Jos sattuu että raidiin tarvii yhtä pelaajaa vielä niin pistäkää mulle inviteä ja saa ihan muuten vaankin lisätä kavereihin. Olen lvl 28 warlockilla. Psn: Alexi111.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Lauantaina klo 20:00 ps4 VOG normi raid pystyyn ! Jäljellä enään atheon .
3 paikkaa vapaana joten laita nimi listaan jos haluat mukaan !

1.jylinen
2.manty
3.ruohone
4.
5.
6.

Joo tosiaan tänään kello 20:00 ps4 normi vogia , atheon enään jäljellä... kiinnostuneita ? 3 paikkaa auki
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Tässähän ois jo kuusi kasassa, hyvä homma. Lisäilin Requnin ja Deuxin frendilistalle. Tsekatkaa muut PSN taginne, ja korjatkaa jos ei ole sama kuin KFIN tunnus. Ja lisätkää frendilistalle. Lauantaina klo 21 lähtee.

Requn-
Deuxi
micFIN
juhna96
Jerkko
RiseH85
Olihan tämä vielä lähdössä tänään!? Muutakin tekemistä olisi mutta tämä olisi #1 tärkeydessä :)
2# on saunominen ja paljussa köllöttely 3 naisen kanssa :D
 
Vastaus: Destiny: Raid-peliseura

Olihan tämä vielä lähdössä tänään!? Muutakin tekemistä olisi mutta tämä olisi #1 tärkeydessä :)
2# on saunominen ja paljussa köllöttely 3 naisen kanssa :D

Kyllä täällä ollaan ainakin vielä messissä :)
Varalle voidaan tietysti ottaa joku/jotkut jos ei kaikki yllämainitut saavu tänään paikalle. Varamieheksi esim laiskavaras?

ei huonot vaihtoehdot btw ;)
 
Ylös Bottom