Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nonni, Xuria ootellan, kuin pikkulapset joulupukkia ja se tuo sitten villasukat. Ei edes mote light arvuuttelua. Sanokaas ny viisaammat kannattaako exo kolikko ostaa vähillä coineilla ja jos ostaa kannattaako päivittää asetta, ennen tiistain päivitystä ?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nonni, Xuria ootellan, kuin pikkulapset joulupukkia ja se tuo sitten villasukat. Ei edes mote light arvuuttelua. Sanokaas ny viisaammat kannattaako exo kolikko ostaa vähillä coineilla ja jos ostaa kannattaako päivittää asetta, ennen tiistain päivitystä ?

Ei kannata päivittää, mutta ensi perjantaina mahdollisesti voi käydä uppaamassa uudelle tehotasolle sillä exo shardilla.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ei kannata päivittää, mutta ensi perjantaina mahdollisesti voi käydä uppaamassa uudelle tehotasolle sillä exo shardilla.

Ok, pitänee ainakin yksi exo ostaa. Kannattaako vielä säästää coineja ja kyttäillä 23 coinin aseita (esim. suros), vai koko rahalla exo kolikoita ?


Käväsin päivän eka publicin hoitamassa. Ei yhtään mitään palkkiota...tai kehuihan se ja antoi kolme tähteä näyttöön :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ok, pitänee ainakin yksi exo ostaa. Kannattaako vielä säästää coineja ja kyttäillä 23 coinin aseita (esim. suros), vai koko rahalla exo kolikoita ?


Käväsin päivän eka publicin hoitamassa. Ei yhtään mitään palkkiota...tai kehuihan se ja antoi kolme tähteä näyttöön :)

Hyvä kysymys. Jos noi shardit ovat nyt engramin paikalla, niin tarkoittaako se että joka perjantai ei voikaan ostaa shardeja vaan sieltä voi tulla joko engrameja tai mahdollisuus ostaa päivitysmateriaalia?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ok, pitänee ainakin yksi exo ostaa. Kannattaako vielä säästää coineja ja kyttäillä 23 coinin aseita (esim. suros), vai koko rahalla exo kolikoita ?

Minä säästäisin jonkun verran, voihan Xurille tulla ensi viikolla sattumalta joku uusi Exotic ase tai suoja myyntiin lisärin myötä.

Hyvä kysymys. Jos noi shardit ovat nyt engramin paikalla, niin tarkoittaako se että joka perjantai ei voikaan ostaa shardeja vaan sieltä voi tulla joko engrameja tai mahdollisuus ostaa päivitysmateriaalia?

En usko että Exotic Shard menisi Engramin paikalle, kyllä se shardi varmaan joka kerta siellä on myynnissä. Toihan olisi jo oikeasti ilkeetä jos noin tekisivät.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Minä säästäisin jonkun verran, voihan Xurille tulla ensi viikolla sattumalta joku uusi Exotic ase tai suoja myyntiin lisärin myötä.

En usko että Exotic Shard menisi Engramin paikalle, kyllä se shardi varmaan joka kerta siellä on myynnissä. Toihan olisi jo oikeasti ilkeetä jos noin tekisivät.

Sama, jättäisin coineja sen 30 säästöön (ase + shard).

Minua ei yhtään yllättäisi vaikka noin tekisivät, senverta paskamaisesti tekivät (ei onneksi koskenut minua, mutta aika hemmetin monia muita) tuon alkuviikon exotunen ja tämän uudemman upgradetunen kanssa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

En usko että Exotic Shard menisi Engramin paikalle, kyllä se shardi varmaan joka kerta siellä on myynnissä. Toihan olisi jo oikeasti ilkeetä jos noin tekisivät.

Tuleehan ne päivitettävät aseetkin RNG:llä, mikä on jo ilkeyden kulminaatio. Ice Breakerin päivitysmahdollisuutta odotellaan varmaan 6kk, sanokaa mun sanoneen.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eli kaikki tällä hetkellä huonompaan suuntaan, ennen päivitystä.
Mote light meni arvottomaksi, Ascedant eneryä ei tule enää kuin niistä raideista, ainakaan mitään muualta ei ole pariin viikkoon tullut, joten legeaseet jämähti siihen, jos ei lähde raidiin rimpuileen.
Publicista ei tullut edes vanguarpisteitä.

Toivotaan, että tiistain jälkeen jotain mielenkiintoista puuhattavaa ja aseiden tutkimisia. Siihen asti Far Cry 4 maisemia ihailemaan. Jos ei sitten pahalla sisulla uskaltaudu sinne raidiin :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Taidan ostaa 4-5 shardia varastoon niin ei tarvi niitä enää miettiä. Hankaan tulevalla viikolla coinit mahdolliseen päräyttävään aseeseen, josko sieltä vaikka jotain kivaa silloin löytyisi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Toivotaan, että tiistain jälkeen jotain mielenkiintoista puuhattavaa ja aseiden tutkimisia. Siihen asti Far Cry 4 maisemia ihailemaan. Jos ei sitten pahalla sisulla uskaltaudu sinne raidiin :)

Kyllä raidiin kannattaa mennä töhöilemään, mielestäni Destinyn parasta antia vaikka hyppykohdat tuleekin uniin. :D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Aika moinen fiasko kyl no muutama pistooli telemetry tulevaa uppimis rumbaa ajatellen.

Olivatkohan bungiella katsonut että mitkä kaikki exoticit itseltäni löytyvät? :confused: Nimittäin kaikki nuo tavarat löytyvät, ja ovat kaiken lisäksi sieltä heikoimmasta päästä omalta kannaltani. Lisäksi Plan C toista viikkoa putkeen, huoh. Pitää nyt yksi exotic shardi ostaa, jotta saa Warlocin myös lv30 tasolle ensi viikkoa ajatellen.

Harmittaa vietävästi se, että Bungien jatkuva säheltäminen, RNG ja Xurrin valikoima alkavat syödä motivaatiota tästä pelistä todella urakalla. Pettymyksiä pettymysten jälkeen. Hard raid kolmeen otteeseen tällä viikolla ei tuonut muuta kuin dublicantteja ja special haulikon - jolla ei pve:ssä tee mitään.

Pelissä on paljon potentiaalia edelleen, mutta sisältö edelleen on todella vajaavaista. Ellei sellaiset tulevat muutokset joita ei vielä ole julkistettu oikeasti vie peliä eteenpäin, pelkään että lisärin läpipelaamisen jälkeen Destiny tulee aika monen osalta jäämään varmasti hyllyyn.

Itseäni oikeasti kiinnostaisi tietää, että kuinka hyvin Destiny oikeasti myy, ja että kuinka Bungie näkee tämän palautteen mitä se on niskaansa saanut. Jotenkin tuntuu siltä, että tuskin tätä peliä kukaan tässä vaiheessa kaiken säheltämisen jälkeen enää uutena ostaa, jolloin lisärit voidaan myydä ainoastaan niille ketkä sen ovat hankkineet. Oma tuntuma on, että tällä menossa pelaajakanta vain jatkaa harvenemistaan, jolloin lisäreiden osajapotentiaalikin jatkaa harvenemistaan ja sitä kautta myös pelaajakanta. Onko joku bongannut mitään artikkelia missä tätä asiaa olisi puitu? Onko Bungie kommentoinut myyntejä millään muotoa, muuta kuin mitä ensimmäisten viikkojen aikana toimitetuista peleistä ja pelaajamääristä? Statistiikat kiinnostaisivat, jos joku löytää ja malttaa linkata! Ainakaan FIGMAN listoilla TOP10:ssä Destinyä ei ole nähty sitten viikon 41, joka ei lupaa hirmu hyvää pitkällä tähtäimellä: http://www.figma.fi/index.php/top-10
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Onko tuo Plan C ostamisen arvoinen ? En pelaa PvP. Vai kannattaisko vaan venata uusia Exoja.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jos ei sitten pahalla sisulla uskaltaudu sinne raidiin :)

Ilman muuta raidaamaan. Se on pelin varsinainen suola ja pelastus. Kaikki pelaaminen tähtää valmistautumiseen tätä koitosta varten ja niin se tulee tekemään myös lisäsisällön kohdalla.

Hyppykohtaukseen. Täällä meni se kaksi kuukautta ja nyt hypyt jo sujuu ongelmitta. Kauan se otti. :D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Pieni pettymys Xurilta, kaipaamani warlockin potta oli kyllä, mutta olisin toivonut muuta stattia kuin strengthiä. Muut löytyivätkin/turhia.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kyllä itse ainakin olen tykännyt fusku rifleistä PvE:ssä ja tuo on tällä hetkellä paras exotic-versio aiheesta.

Olen eriävän mielipiteen kannalla. Vaikka Mythoclast Vex onkin primary weapon, lasketaan k.o. ase Fusion Rifleksi.
PVE:ssä tällä hetkellä MV pesee Plan C:n kympillä, jo pelkästään tuon maksimidamage eron (323 / 300) vuoksi.

Minulla on pieni ongelma exoticien kanssa. Omistan 4 exoasetta joista 3 on Fusion Riflejä (VM solar, PC arc, PI solar), tämän lisäksi legendary Praetorian Foil (solar).

Pääaseen ollessa fusikka, en juurikaan tee noilla muilla mitään. Varsinkaan kun haluan mielummin käyttää kakkosslotin sniperiin johon on legu epitah (arc) ja maksimoitu Praedyth's Revenge (void)

Vaultissa on vielä tilaa joten oletettavasti jätän noi Vaultiin mätäneen tai annan kakkostyypille jossainvaiheessa. Pitänee tutkailla myöhemmin shardaanko Plan C ja PI. Vaatii kuitenkin pari shardia + rahat saada noi maksimoitua. Myös se hidastaa että leveloin Bounteilla ensin mielummin MIDA:n. Kiinnostaa tuo MIDA perk joka tunen myötä staggeroi vastustajat.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Olen eriävän mielipiteen kannalla. Vaikka Mythoclast Vex onkin primary weapon, lasketaan k.o. ase Fusion Rifleksi.
PVE:ssä tällä hetkellä MV pesee Plan C:n kympillä, jo pelkästään tuon maksimidamage eron (323 / 300) vuoksi.

Minulla on pieni ongelma exoticien kanssa. Omistan 4 exoasetta joista 3 on Fusion Riflejä (VM solar, PC arc, PI solar), tämän lisäksi legendary Praetorian Foil (solar).

Pääaseen ollessa fusikka, en juurikaan tee noilla muilla mitään. Varsinkaan kun haluan mielummin käyttää kakkosslotin sniperiin johon on legu epitah (arc) ja maksimoitu Praedyth's Revenge (void)

Vaultissa on vielä tilaa joten oletettavasti jätän noi Vaultiin mätäneen tai annan kakkostyypille jossainvaiheessa. Pitänee tutkailla myöhemmin shardaanko Plan C ja PI. Vaatii kuitenkin pari shardia + rahat saada noi maksimoitua. Myös se hidastaa että leveloin Bounteilla ensin mielummin MIDA:n. Kiinnostaa tuo MIDA perk joka tunen myötä staggeroi vastustajat.

Juu ehdottomasti VM on parasta bestiä, tarkoitin noita special weapon slotin fuskupyssyjä. Mida on ilmeisesti aika näppärä uuden päivityksen myötä, kun raidibossitkin voi pistää stun lockiin tuolla staggerilla.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Juu ehdottomasti VM on parasta bestiä, tarkoitin noita special weapon slotin fuskupyssyjä. Mida on ilmeisesti aika näppärä uuden päivityksen myötä, kun raidibossitkin voi pistää stun lockiin tuolla staggerilla.

Okei jea ymmärrän :). Plan C on varmasti noista Exoista se säilyttämisen arvoinen. PI 3 laukauksen lipas tuhoaa sen käyttökelpoisuuden PVE.
Dilemma minulla on, että MIDA on vaiheessa ja ei napostele kehittää sitä, ennekuin ehkä ensi viikolla (tai joskus ensivuoden jouluna) tulee Xurille mahdollisuus päivittää se uusiksi.

Olen kanssa lukenut eri paikoista että MIDAlla saa esim Aksorin pidettyä stunlockissa kiitettävän aikaa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Okei jea ymmärrän :). Plan C on varmasti noista Exoista se säilyttämisen arvoinen. PI 3 laukauksen lipas tuhoaa sen käyttökelpoisuuden PVE.
Dilemma minulla on, että MIDA on vaiheessa ja ei napostele kehittää sitä, ennekuin ehkä ensi viikolla (tai joskus ensivuoden jouluna) tulee Xurille mahdollisuus päivittää se uusiksi.

Olen kanssa lukenut eri paikoista että MIDAlla saa esim Aksorin pidettyä stunlockissa kiitettävän aikaa.

PI taisi saada vähän parannusta lipaskokoon, mutta ilmeisesti se bugaa niin ettei 5 panoksen lippaallakaan saa ketään tapettua.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ilman muuta raidaamaan. Se on pelin varsinainen suola ja pelastus. Kaikki pelaaminen tähtää valmistautumiseen tätä koitosta varten ja niin se tulee tekemään myös lisäsisällön kohdalla.

Hyppykohtaukseen. Täällä meni se kaksi kuukautta ja nyt hypyt jo sujuu ongelmitta. Kauan se otti. :D

Voihan se olla, että tuolla kankeella titanilla saa jäädä "porstuaan" odotteleen, kun muut vetää pelin loppuun. Se kai siinä hieman "ujostuttaa".
 
Ylös Bottom