Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Voihan se olla, että tuolla kankeella titanilla saa jäädä "porstuaan" odotteleen, kun muut vetää pelin loppuun. Se kai siinä hieman "ujostuttaa".

Titaanithan ovat vallan hyviä raidikoneita, huntereista taas vähän on tullut kommentteja vastaankin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Titaanithan ovat vallan hyviä raidikoneita, huntereista taas vähän on tullut kommentteja vastaankin.

Mun mielestä huntteri on Vogssa ihan pätevä yksilö gorgonin voi vedellä näkymättömänä tuosta vaan. Gunslingerillä pudottaa oraakkeleita tuosta noin vaan ja tappaa suplikantit ilman suurempaa päänvaivaa. Titaani toki kuplansa kanssa on usein elintärkeä palanen raidi porukkaa. Warlocki tärkeys on kanssa nykyään pienentynyt kun juustoilujen aika on ohi. Toki yksi ylimääräinen elämä on aina isoapu varsinkin nykyään templari vaiheessa warlockki on se paras vaihtoehto relicin kantajaksi. Väittäsin et kaikista on hyötyä tiimille.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mun mielestä huntteri on Vogssa ihan pätevä yksilö gorgonin voi vedellä näkymättömänä tuosta vaan. Gunslingerillä pudottaa oraakkeleita tuosta noin vaan ja tappaa suplikantit ilman suurempaa päänvaivaa. Titaani toki kuplansa kanssa on usein elintärkeä palanen raidi porukkaa. Warlocki tärkeys on kanssa nykyään pienentynyt kun juustoilujen aika on ohi. Toki yksi ylimääräinen elämä on aina isoapu varsinkin nykyään templari vaiheessa warlockki on se paras vaihtoehto relicin kantajaksi. Väittäsin et kaikista on hyötyä tiimille.

Kyllä sen raidin vetänee läpi millä tahansa hahmoluokalla. Ihan kanssaraidaajien kommenttien varassa olen kun en koskaan ole hunteria pelannut.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kyllä sen raidin vetänee läpi millä tahansa hahmoluokalla. Ihan kanssaraidaajien kommenttien varassa olen kun en koskaan ole hunteria pelannut.

Siis tottakai vetää jokaisessa hahmoluokassa on omat puolensa ja hyötynsä se olikin vain pointtini :)
 
Kyllä itse ainakin olen tykännyt fusku rifleistä PvE:ssä ja tuo on tällä hetkellä paras exotic-versio aiheesta.

Itse kans tykkään noista Fusioneista, tällä hetkellä on lege Light/BEWARE

http://destiny.wikia.com/wiki/LIGHT/Beware

Tuo tekee Solar damagee, niin tarvetta olis kyllä Arc damage aseellekkin, vaikka Final Boss snipu Arc löytyykin. Eli voishan tuon ostaa, onhan se kumminkin päivitettävissä uuteen Damageen.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tällä viikolla ehkä kannattaa ostaa pari shardia varastoon. Ei meinaan mitään hajua mitä ensi viikolla on tarjolla ja mitä ei.

DeeJ twiitannut seuraavan asian:

DeeJ sanoi:
Exotic Engrams will appear in Xur's inventory on a more sporadic basis for the near term.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Katos, ascendant energyä tehdään vielä ? Marsissa boyntyä tehdessä luki äkkiä alareunassa, että "sejase" löysi ascendant energyä ja samassa maastossa oltiin. Minä en ole löytänyt kahteen viikkoon ?

Putois edes pallukoista tai kryptorankista legease, niin sais energyä ??
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ensimmäisestä loppuun asti saatetusta hard raidista irtosi ruma vexikypärä. I am ok with this.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kyllä taas eilen motivoi toi hard raidin pelaamien. Kahen päivän aika pätkissä läpi ja atheonista palkinoksi tuli sparrow, energiaa ja shardeja.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Onko ollut missään mitään puhetta että tuleeko kaikille Faction Vendoreille lisärin myötä uutta ostettavaa, vai onko ainoastaan Vanguard-kauppiaalla uutta, ja tietty sillä uudella heebolla.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Poistivat Xurilta sen motion light arvonnan, niin nyt motionia tippuu joka tehtävästä ???
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Engrameja tulee vielä tulevaisuudessakin, mutta RNG päättää onko niitä tarjolla vai eikö.

...muutenkin tuo Bungien RNG tuntuu toimivan vähän huonosti kun viikko toisensa jälkeen samat tavarat Xurilla, samat bountyt, samat daily heroicit...
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kertokaas nyt viisaat miten toi pääpahis raidissa kaadetaan? Pelasin eilen ekaa kertaa tuota.. destinylfg sivun kautta.. Kaikki kunnia mun mentorille joka ihan kädestä pitäen opasti esim tuon väsyneen hyppykohdan läpi (tarjoan heti kaljan jos tavataan). Mutta Anyway.. raidi jäi siltä istumalta kesken ennen finaalia. Otin uuden erän tuosta kohdasta eri porukalla mutta sain vaan naurua kohdalleni kun jotain yritin säveltää..
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Siis relic haetaan marssista tai venuksesta (jonne arpa heittää millon kenetkin). Tuolla ammutaan väsyneet mitkälie taivaalta että päästään pois.. Miks kuolen aina portin jälkeen? Mitä sitten pitää duunata?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Siis relic haetaan marssista tai venuksesta (jonne arpa heittää millon kenetkin). Tuolla ammutaan väsyneet mitkälie taivaalta että päästään pois.. Miks kuolen aina portin jälkeen? Mitä sitten pitää duunata?

Siinä on ainakin kaksi vaihtoehtoa: teillä on jäänyt joku ilmassa leijuvista oraakkeleista tuhoamatta tai sitten kilpimies ei ole puhdistanut teitä teleporttiin mentäessä tai sen jälkeen.

Katso tämä video ja näet miten me sen teemme:

[video=youtube_share;PX6XhmgqRSo]http://youtu.be/PX6XhmgqRSo[/video]
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu


Jos pelaat pleikkarilla niin L1:stä kun pidät pohjassa mikäli kranaatti on latautuneena niin se tekee kilpeä kantaessa Cleansin, eli se puhdistaa lähellä olevat hahmot. Ne ilmassa lentävät punaset häkkyrät merkkaa sut ja sun kaverit ja näkökenttä alkaa hämärtymään, lopulta kaikki kuolee, puhdistus on siis tätä varten. Silloin kun joutuu hakemaan sitä kilpeä niin yksi kantaa sitä, ja muut mukana olevat ampuvat ne punaiset oraakkelit pois, ja vasta sen jälkeen koko ryhmä menee portista ulos takaisin muiden luokse.

Jos sinne alueelle jää yksikin punainen oraakkeli, niin kaikki kuolee.

Ennen kun menette ulos niin on hyvä puhdistaa itsesi ja muut, näkee sitten mihin juosta. Sovitte porukassa jonkun paikan mihin kaikki kokoontuu kun kilpimies ja tämän kaverit tulee portista ulos, menette siihen kohtaan ja kilpimies painaa L1:n pohjaan jolloin tulee suojakilpi, kaikki sinne sisään ja muut kuin kilpimies aloittaa tulituksen bossin suuntaan, kilpimies ei tee siis muuta kuin pitää sen suojakilven yllä.

Siinä vasemmalla lukee Times Vengeance mikä kertoo kauanko kilpeä on jäljellä. Kilpimies sitten ilmoittaa vaikka 5sek ennen kuin loppuu että nyt valmiina, kilpi lakkaa olemasta niin väki hyppää suojaan eikä jää pomon tykkitulen alle. Sitten sama homma uusiksi kunnes pomo on kuollut, yleensä pari kolme reissua kilpeä hakemaan.
 
Ylös Bottom