Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tällä meni aikas nopeesti :)

http://destiny.wikia.com/wiki/Corrective_Measure

Kyllähän noita void aseita tippuu aikas usein. Varsinkin fuusioneita.

Menihän toi sniperilläkin :)

Pitäisi näköjään vaulttiin tallettaa kaikki erilaisella damagella olevat siniset aseet mitä tippuu. Pelissä näkyy olevan algoritmi, ettei se anna sitä mitä tarvii. Sama oli Pocket Infinity bountyn kanssa, kun piti purkaa sinistä fusioriflee...silloin niitä ei löytynyt kauppiaalta, eikä sinisistä "munista". Bountyn jälkeen niitä tuli kyllä ikkunoista ja ovista. Sama oli nyt kun kokeilin putoisko joku void ase, niin eihän sitä mistään putoo :)

Sekin on aika hupaista, kun kaikkia aineita (spinmetal, heliumit yms.) on nyt kaikki paikat täynnä, lähes 1000 yksikköä kaikkia, niin maastossa aineita on niin, että meinaa kompastua. Olenkin yrittänyt nyt päästä keräysrefleksistä eroon :) kun muuttivat peliä, ettei marksia ja rankkia pysty vaihtaan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Soolottajille: rohkeasti raidaamaan muiden kanssa. Ensimmäinen kierros on jotain niin upeaa, minkä takia kannattaa se kaikki vaiva nähdä. Maksaa nopeasti lisärin takaisin ja on hyvä syy palata takaisin riviin.

No en nyt tiedä onko se 'jotain niin upeaa' kuitenkaan. Ihan ok raidi, aika lyhyt, ja loppupomossa vaikeusastekäyrä nousee aivan kohtuuttomasti. Itsellä oli hyvä fiilis Raidissa ekalla täydellä rundilla alusta itse Crotaan, haastetta oli sopivasti mutta tuo lopun kellontarkka suoritus ja ajoittaminen alkoi todella turhauttamaan.

Se pomon kaato ei vain etene, itse Raidiin meni aikaa siihen pisteeseen ehkä joku puoltoista tuntia, ja nyt Crotaa on hakattu yhteensä varmaan yksi 10 tuntia eikä ole kaatunut, ja tänään tilanne on resetoitunut, nice!
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

.Se pomon kaato ei vain etene, itse Raidiin meni aikaa siihen pisteeseen ehkä joku puoltoista tuntia, ja nyt Crotaa on hakattu yhteensä varmaan yksi 10 tuntia eikä ole kaatunut, ja tänään tilanne on resetoitunut, nice!

Oltiin kuvatussa tilanteessa samaiset kymmenen tuntia. Ratkaisu löytyi roolituksen tarkentamisesta sen jälkeen kun keskeyttämään joutuneen asevelin tilalle rekrytoitiin kokenut raidaaja. Kokemus puhuu silloin kun muuten alkaa epätietoisuus tulevasta hämmentämään joukkoja.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Oltiin kuvatussa tilanteessa samaiset kymmenen tuntia. Ratkaisu löytyi roolituksen tarkentamisesta sen jälkeen kun keskeyttämään joutuneen asevelin tilalle rekrytoitiin kokenut raidaaja. Kokemus puhuu silloin kun muuten alkaa epätietoisuus tulevasta hämmentämään joukkoja.

Sama täällä sitten vaihdettiin gjallahornit icebreakkereihin ja yks rytmittämään vocilla, paljon helpompi ajoittaa ja meni nätisti läpi ja heti perään kakkos hahmoilla oisko toinen yritys ollu.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Sama täällä sitten vaihdettiin gjallahornit icebreakkereihin ja yks rytmittämään vocilla, paljon helpompi ajoittaa ja meni nätisti läpi ja heti perään kakkos hahmoilla oisko toinen yritys ollu.

Tota voiski kokeilla, luulen että useammilla on Breakerit kuitenkin. Meillä ei eilen ollut kovinkaan kummosia raketinheittimiä mukana niin sen tiputtaminen oli vaikeaa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itsehän ammuin eilen kun vedettiin Crota alas pääsääntöisesti täyteen upatulla Pradyth's Revengellä. Toki raketinheitin Unfriendly Giant jossa tuo kätevä Grenades & Horseshoes perk (proximityllä räjähtää), sitä myös käytin jonkun verta mutta enempi tuli snipulla crotaa ammuttua. Meidän partyllä ei läheskään kaikilla ole Gjallababya eikä I C U Break Emiä.

Roolitus tuossa on tärkeintä.
- Nimetty miekanheiluttaja
- Pari IB snipuilijaa jotka hoitaa tornin sniputtajat
- Chalicen pääasiallinen kantaja (minä) joka hoitelee pääasiassa thralleja ja muistuttelee kaikkia healthistä.
- Loput + minä jotka pitää huolen että IB sniputtajat pysyy hengissä thralleilta

Pari bugia tuli eilen vastaan loppupomolla:
- Aloituksessa knightit kävelee läpinäkyvän seinämän läpi aloitushuoneeseen ennenkuin seinämä aukeaa.
- Kuolin Ogreen kun kannoin Chalicea. Chalice katosi, eikä tullut takaisin, onneksi saatiin tapettua Crota jäljellä olevilla healtheillä.

Minulla on aseena MIDA (vanha joka on vasta 283 dam), MIDA perk joka silloin tällöin staggeroi, on mainio apuväline knighteihin sekä
ogreihin
. Vex Mythoclastista loppuu panokset joten en suosittele sitä.
Pisti hiukan hymyilyttämään toi Erisin bounty:
"Husk Reaper" - Collect Husk Shards by defeating Hive on any destination. (200 pitää kerätä)
^^ Joo mikähän destinaaatio tuo Crotas End on, kun ensimmäinen shardi tippui Crotasta (kts kuva).

Crotadead.PNG
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

4 icebreakkeria riittää hyvin ekaan pudotukseen ja sit ku nousee ylös ni toiseen puotuksee joutuu naitteja vahtiva snipuki ampumaan muutaman kerran.
Ennemmin lmg breakkerun kaveriks ehkä kun sinko, corrective on aika kova.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Praedyth's Revenge tekee reilun 1000 damagea ja icebreakker reillun 3000 damaa, Praedyth'sillä ko ampuu ni sama ko pikkukivillä heittelis ennemmin vaikka murmur sitten jos ei icebreakkeria löydy tai jotain muuta snipua.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tota voiski kokeilla, luulen että useammilla on Breakerit kuitenkin. Meillä ei eilen ollut kovinkaan kummosia raketinheittimiä mukana niin sen tiputtaminen oli vaikeaa.

Meillä oli tapana et suurin osa ampui ensimmäisen kierroksen vogilla ylhäällä olleet knighti tappajat auttoi ice breakereillä. Toisella kierroksella joku ampu singolla loput ice breakerilla tämä vain siksi että toisella kierroksella se pitää pudottaa nopeammin. Tietty tiedot myös kun crota on puolessa välissä 1/4 osa on hyödyllisiä ja onko miekkamies aikataulussa ajotuksen kannalta
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Praedyth's Revenge tekee reilun 1000 damagea ja icebreakker reillun 3000 damaa, Praedyth'sillä ko ampuu ni sama ko pikkukivillä heittelis ennemmin vaikka murmur sitten jos ei icebreakkeria löydy tai jotain muuta snipua.

Ei suojien poisto meillä ollut ongelma, eikä minulle tuon PR käyttö snipuna tuottanut hankaluuksia hyvä kombinaatio raketinheittimen kanssa. En ole ihan varma riittäisikö Murmurin kantama Crotaan siitä paikasta mistä itse sitä ammun.

Kerran itseasiassa kuolin kun raketilla ammuin ja kanssapelaaja päätti siirtyä samalla hetkellä sivulta eteeni :P.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Meillä oli tapana et suurin osa ampui ensimmäisen kierroksen vogilla ylhäällä olleet knighti tappajat auttoi ice breakereillä. Toisella kierroksella joku ampu singolla loput ice breakerilla tämä vain siksi että toisella kierroksella se pitää pudottaa nopeammin. Tietty tiedot myös kun crota on puolessa välissä 1/4 osa on hyödyllisiä ja onko miekkamies aikataulussa ajotuksen kannalta

Joo, meillä oli semmonen tyyli että ammuin itekseni naitit ja siinä välissä crotaa ja poimin ne muutamat trallit muiden kimpusta, loput sitten puotti miekkamaken mahd nopiaa ja kyykkäsivät crotan ja aina kahden miekan jälkeen alas tappamaan ogret ja sitten takasin ylös.
Ja miekkamiehenä suurimassa roolissa meillä huntteri joka meni näkymättömäksi ja antoi sitten vasta luvan puottaa crota.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Meidän taktiikka oli jättää oikealle ylös kaksi ampujaa joilla on IB ampumaan oikean tornin knightit ja se joka hyppää keskelle ja mahdollisuuksien mukaan ampumaan crotan shieldejä. kolme menee keskelle alas näiden tehtävä on tappaa miekkaritari ja suojata miekan kantaja ja tottakai ampua suojat alas. Aina ensimmäisellä kierroksella naputeltiin vaan visionilla. ja toisella kiekalla IB:llä ja tarvittaessa hakeutuvalla singolla ampui joku. Miekkamies kiersi aina oikean kiven kautta crotan kimppuun ja palasi tähän toisen kierroksen odotukseen. Miekkamies oli meillä lvl 31 bladedancer näkymättömyys on ehdoton apukeino. Ogrekierrokselle keskelle perutetaan lätäkölle asti ja titaani heittää kuplan lätäkköön ja sieltä ammutaan ogret. Ylhäällä olevat menevät sisälle piiloon seinillä oleville tasanteille jotta thrallit yms eivät voi niitä iskeä tällä tyylillä crota putoo tosi kivuttomasti. Tiedä sit toimiiko muilla, mutta me todettiin tämä hyväksi
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Joo, meillä oli semmonen tyyli että ammuin itekseni naitit ja siinä välissä crotaa ja poimin ne muutamat trallit muiden kimpusta, loput sitten puotti miekkamaken mahd nopiaa ja kyykkäsivät crotan ja aina kahden miekan jälkeen alas tappamaan ogret ja sitten takasin ylös.
Ja miekkamiehenä suurimassa roolissa meillä huntteri joka meni näkymättömäksi ja antoi sitten vasta luvan puottaa crota.
Okei kuulostaa ihan toimivalta taktiikalta tuokin. :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Joo, meillä oli semmonen tyyli että ammuin itekseni naitit ja siinä välissä crotaa ja poimin ne muutamat trallit muiden kimpusta, loput sitten puotti miekkamaken mahd nopiaa ja kyykkäsivät crotan ja aina kahden miekan jälkeen alas tappamaan ogret ja sitten takasin ylös.
Ja miekkamiehenä suurimassa roolissa meillä huntteri joka meni näkymättömäksi ja antoi sitten vasta luvan puottaa crota.

Meillä taas oli tyylinä Crotassa oli, että kaksi ylhäällä kattomassa sonnien perään (Knightien siis) ja sitten kun Miekkasonni alhaalta saatu maihin niin autettiin crotan kanssa, meni ihan mahtavan hyvin viimeksi.

Tänään taas nightfallia ja muuta siistiä ! Saispa sitä jotakin hyödyllistä. Onko muilla ollut ongelmia muuten Black Hammerin White Nail bulkin kanssa? Mä en oo vielä ainakaan huomannu, että olisi tehnyt sitä reloadia vaikka kuinka nopeasti ampunut ne precisionit.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ei suojien poisto meillä ollut ongelma, eikä minulle tuon PR käyttö snipuna tuottanut hankaluuksia hyvä kombinaatio raketinheittimen kanssa. En ole ihan varma riittäisikö Murmurin kantama Crotaan siitä paikasta mistä itse sitä ammun.

Kerran itseasiassa kuolin kun raketilla ammuin ja kanssapelaaja päätti siirtyä samalla hetkellä sivulta eteeni :P.


Juuri tuon takia itse suoittelen lmgtä ja tehokasta snipua ettei tule vahingossa nistittyä itseään singola vaan makuasioitahan nuo on.
Kumpikin kombo toimii ja shieldihän lähtee aika nätisti alas, jos vaan meinaa jokamiekalla 2reissua käydä niin ainakin tuntuu että toinen shieldi on kovempi kuin ensimmäinen?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Meillä taas oli tyylinä Crotassa oli, että kaksi ylhäällä kattomassa sonnien perään (Knightien siis) ja sitten kun Miekkasonni alhaalta saatu maihin niin autettiin crotan kanssa, meni ihan mahtavan hyvin viimeksi.

Tänään taas nightfallia ja muuta siistiä ! Saispa sitä jotakin hyödyllistä. Onko muilla ollut ongelmia muuten Black Hammerin White Nail bulkin kanssa? Mä en oo vielä ainakaan huomannu, että olisi tehnyt sitä reloadia vaikka kuinka nopeasti ampunut ne precisionit.

Ihan hyvin näytti itsellä toimivan sen mitä parikertaa kerkesin eillen pikaiseen kokeilla oisko arviolta pari sekunttia se aika missä pitää hedut puottaa että toimii siis pari sekkaa per ammusväli että kohtuuella siinä on aikaa mutta ei liikaa :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Me vedettiin eilen läpi silleen että yksi oli sniputtamassa knighteja oikealla ja aina kun thraleja tuli niin nousee sen oven päälle piiloon. Yks hunter miekka miehenä ja kaikki loput on siinä portaiden alapäässä ja siellä luolassa. Odotettiin aina että Crota on keskellä ja miekka mies päästettiin portaiden luokse, siitä miekkamies nurin ja heti alkaa muut ampumaan Crotan alas. Ja kun miekkamies iskee 2-4 kertaa ja menee reunaan piiloon muut ampuu launchereilla muutaman panoksen että Crota tippuu uudestaan sit taas miekan kantaja hyökkää.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Juuri tuon takia itse suoittelen lmgtä ja tehokasta snipua ettei tule vahingossa nistittyä itseään singola vaan makuasioitahan nuo on.
Kumpikin kombo toimii ja shieldihän lähtee aika nätisti alas, jos vaan meinaa jokamiekalla 2reissua käydä niin ainakin tuntuu että toinen shieldi on kovempi kuin ensimmäinen?

Juu, tarkoitus on korvata sinko tuolla Crotalta tippuneella konnarilla. Edellyttäen toki että kantama riittää, singolla on turhan helppo tappaa itsensä. Yleensä vältän sen käyttöä jos on joku bounty missä pitää tehdä x määrä juttusia kuolematta :D.

Muoks: Crotan loppuun on melkoinen juusto, oletettavasti pätsäävät sen hyvin pian.
Toimii ainakin X1:lla, laitan linkin spoilereihin. En ole kokeillut PS4, enkä ajatellut kokeilla ei mitään järkeä.
 
Ylös Bottom