Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Uskaltauduin sitten viimein porukan mukaan Nightfalliin ja taisin kämmätä koko jutun. Voisiko joku kertoa mikä on oikea tapa toimia, jos pari soturia on maassa, eikä niitä pääse turvallisesti herätteleen henkiin. Odotanko turvallisessa paikassa ja soturit tulee orbitin kautta takaisin, vai pitääkö vain yrittää herätellä ? Viimeisessä huoneessa ison örkin luona oltiin.
Aivan sen varalta jos pääsee uusiksi johonkin porukkaan yrittämään.

Tuossakin olisi mikkiyhteys auttanut, olisi voinut kysyä neuvoa...
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Odotanko turvallisessa paikassa ja soturit tulee orbitin kautta takaisin, vai pitääkö vain yrittää herätellä ? Viimeisessä huoneessa ison örkin luona oltiin.

Yksin et tuolla pärjää, joten nostele heti kun vain pystyt. Titaanina mukana aina suojakupu, jolla saa sen muutaman ylimääräisen sekunnin nostaa kaveria kanveesista.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Yksin et tuolla pärjää, joten nostele heti kun vain pystyt. Titaanina mukana aina suojakupu, jolla saa sen muutaman ylimääräisen sekunnin nostaa kaveria kanveesista.

Olin siellä oviaukon ulkopuolella vielä, josta sooloajat ampuu sitä isoa, eli periaatteessa olin turvassa. Olisiko kaverit päässyt silloin takaisin, jos olisin malttanut vain odotella ?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Olin siellä oviaukon ulkopuolella vielä, josta sooloajat ampuu sitä isoa, eli periaatteessa olin turvassa. Olisiko kaverit päässyt silloin takaisin, jos olisin malttanut vain odotella ?
Toki voi tehdä niin että kuolleet hyppää orbittiin ja liittyy takas sun fireteamiin. Noin voi tehdä jos kamut sattuu kuolemaan paikkaan, josta on vaikea herättää itse kuolematta.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Olin siellä oviaukon ulkopuolella vielä, josta sooloajat ampuu sitä isoa, eli periaatteessa olin turvassa. Olisiko kaverit päässyt silloin takaisin, jos olisin malttanut vain odotella ?

Kävin tutkimassa maailmalta ja ilmeisesti siellä osa käy hakemassa vauhtia Orbitin kautta. Meillä ei kyllä tälläiseen ole tarvetta ollut, vaan porukka nostellut takaisin riviin taistelun melskeissä. Ei itseasiassa ole edes tullut mieleen.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Olin siellä oviaukon ulkopuolella vielä, josta sooloajat ampuu sitä isoa, eli periaatteessa olin turvassa. Olisiko kaverit päässyt silloin takaisin, jos olisin malttanut vain odotella ?

Kuoliko nämä sankarit sinne Phogothin lähelle, eli oviaukon toiselle puolen johonkin?
Mikäli näin niin taisivat sankarit haukata vähän turhan ison palan tai eivät tienneet miten tuo Phogothi pitää juustottaa Nightfallissa (eli juurikin tehdä pikaiskuja ovelle ja nopeasti takaisin sinne turvahuoneeseen).

Nightfallissa tyypit pysyy kuolleina, ellei:

a) Kuolleet herätetään toisen pelaajan toimesta
b) Kaikki kuolee ja NF pitää aloittaa alusta
c) Kuolleet jättää Fireteamin ja orbitoituu ja liittyy takaisin FT

Heitä PS4 ystäväpyyntöä niin voin auttaa tuossa NF:ssä kun ollaan samaan aikaan linjoilla (iltaisin, tosin en tänään enkä huomenna) ellet sitä ennen saa niitä vedettyä.
Pelaan yleensä Vitalla joten mikkiä ei ole käytössä (paitsi jos myöhemmin illalla pelaan suoraan telkusta), eilen tuli vedettyä NF Vitalla läpi (31 ja 29 lvl hahmoilla).
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tulihan jännä droppi kun heilu Cosmodronella. Husk of the Pit common autorifle. Tuostahan saa upittua legendaarisen, ja myöhemmin eksoottisen. Tarvii vaan ensin saada Eris lvl 3 :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Olin siellä oviaukon ulkopuolella vielä, josta sooloajat ampuu sitä isoa, eli periaatteessa olin turvassa. Olisiko kaverit päässyt silloin takaisin, jos olisin malttanut vain odotella ?

Lähe tekeen weekly ? Sama strike mutta vähän helpompi. Olisin nyt menossa. PSN maaho76
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Lähe tekeen weekly ? Sama strike mutta vähän helpompi. Olisin nyt menossa. PSN maaho76

Sori, köyhän pitää töissä pakertaa. Tänään iltasella 19 jälkeen vasta. Muuten olen satunnaisesti linjoilla jo n. 15:00
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

husk of the pitin saamiseen vinkkinä, että itse "grindasin" fist of crota tehtävää, jonka alussa on blade of crota. Tapa blade ja jollei tipu asetta aloita tehtävä uudestaan. Sain itse husk of the pitin 3. yrittämällä
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kuoliko nämä sankarit sinne Phogothin lähelle, eli oviaukon toiselle puolen johonkin?
Mikäli näin niin taisivat sankarit haukata vähän turhan ison palan tai eivät tienneet miten tuo Phogothi pitää juustottaa Nightfallissa (eli juurikin tehdä pikaiskuja ovelle ja nopeasti takaisin sinne turvahuoneeseen).

Nightfallissa tyypit pysyy kuolleina, ellei:

a) Kuolleet herätetään toisen pelaajan toimesta
b) Kaikki kuolee ja NF pitää aloittaa alusta
c) Kuolleet jättää Fireteamin ja orbitoituu ja liittyy takaisin FT

Heitä PS4 ystäväpyyntöä niin voin auttaa tuossa NF:ssä kun ollaan samaan aikaan linjoilla (iltaisin, tosin en tänään enkä huomenna) ellet sitä ennen saa niitä vedettyä.
Pelaan yleensä Vitalla joten mikkiä ei ole käytössä (paitsi jos myöhemmin illalla pelaan suoraan telkusta), eilen tuli vedettyä NF Vitalla läpi (31 ja 29 lvl hahmoilla).

Joo, menivät sisään, olivat niin nopea jalkaisia etten keriinyt samassa "oven avauksessa" sisään. Eli olin viellä ulkona viimeisestä ovesta, kun taistelutoverit oli nurin. Pariin kolmeen kertaan sama. Sen takia aloin kyselllä, etten töppää uudelleen, eli tuossa tilanteessa olisi kannattanut jäädä odotteleen "orbitilta" apujoukkoja. Mikkiyhteys olisi myös auttanut.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Joo, menivät sisään, olivat niin nopea jalkaisia etten keriinyt samassa "oven avauksessa" sisään. Eli olin viellä ulkona viimeisestä ovesta, kun taistelutoverit oli nurin. Pariin kolmeen kertaan sama. Sen takia aloin kyselllä, etten töppää uudelleen, eli tuossa tilanteessa olisi kannattanut jäädä odotteleen "orbitilta" apujoukkoja. Mikkiyhteys olisi myös auttanut.

Tuossa tilanteessa parasta on etsiä uusi fireteam, eikä jäädä odotteleen sankareiden mahdollista reincarnaatiota orbitin kautta. Nightfallin loppupomo (oli se mikä vaan) otetaan aina varovasti ei superheroa leikkien. Nyrkkisääntönä siis mennään tiiminä mutta varoen ja yksi aina muiden perässä ettei kaikki kuole samaan ranaattiin / splash damageen.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kävin tutkimassa maailmalta ja ilmeisesti siellä osa käy hakemassa vauhtia Orbitin kautta. Meillä ei kyllä tälläiseen ole tarvetta ollut, vaan porukka nostellut takaisin riviin taistelun melskeissä. Ei itseasiassa ole edes tullut mieleen.

Löysin yhden soolon, jossa kaveri vasta lopussa ottaa pari kaveria palkinnon jakoon ja toinen niistäkin sai palkinnon. Kerkesi vissiin ampua pari sarjaa :)

https://www.youtube.com/watch?v=gycp6GdssVs
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itsellä kävi vähän vastaavasti eilen weekly heroic strikessa; menin kesken striken mukaan ja lopussa mulla taisi olla kuusi tappoa, mutta sain silti legendary engramin, josta tuli Broken Truth -snipu. Eilen oli muutenkin hyvä päivä lootin suhteen, kun sain myös Crypt Dweller -scout riflen päästyäni uudelle tasolle Vanguard rankissa; yksi sininen engram muuttui Gravebreaker chest armoriksi; ja Nightfallista kai tuli Jackknife-hanskat.
Nyt siis kaikki hunterini kamat ovat tätä "uudempaa erää" ja itse asiassa myös jokaiseen ase-slottiin löytyy myös yksi ase päivitysten jälkeen, kun sain SGA bountyn eilen loppuun myös.

Tuhosin sitten vanhoja legendary-varusteita ja -aseita materiaaleiksi. Mitenkäs muut toimii näiden kanssa, pidättekö ne ikuisesti tallessa ja tuhoatteko vain tuplat? Mulla sattui olemaan esim. pari eri arc damage -haulikkoa, enkä niitä molempia kuitenkaan käyttäisi, niin tuhosin sitten Comedianin ja jätin Found Verdictin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Sori, köyhän pitää töissä pakertaa. Tänään iltasella 19 jälkeen vasta. Muuten olen satunnaisesti linjoilla jo n. 15:00

Juu ei mitään. Se on harmittavaa kun työt haittaa pelaamista :) Pakko se on itsekkin tänään viä mennä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tulisin kyllä seuraks, mutta oon töissä tuolloin ja takas himassa vasta 22:30.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itsellä kävi vähän vastaavasti eilen weekly heroic strikessa; menin kesken striken mukaan ja lopussa mulla taisi olla kuusi tappoa, mutta sain silti legendary engramin, josta tuli Broken Truth -snipu. Eilen oli muutenkin hyvä päivä lootin suhteen, kun sain myös Crypt Dweller -scout riflen päästyäni uudelle tasolle Vanguard rankissa; yksi sininen engram muuttui Gravebreaker chest armoriksi; ja Nightfallista kai tuli Jackknife-hanskat.
Nyt siis kaikki hunterini kamat ovat tätä "uudempaa erää" ja itse asiassa myös jokaiseen ase-slottiin löytyy myös yksi ase päivitysten jälkeen, kun sain SGA bountyn eilen loppuun myös.

Tuhosin sitten vanhoja legendary-varusteita ja -aseita materiaaleiksi. Mitenkäs muut toimii näiden kanssa, pidättekö ne ikuisesti tallessa ja tuhoatteko vain tuplat? Mulla sattui olemaan esim. pari eri arc damage -haulikkoa, enkä niitä molempia kuitenkaan käyttäisi, niin tuhosin sitten Comedianin ja jätin Found Verdictin.

Tuurista on liian paljon kiinni. Mulla vanguard rankin nousut 6 - 10 eivät ole tuoneet mitään mielenkiintoista. Olisiko pari legendaarista kampetta ja nekin oli jo yllä, muuten lvl20 sinistä :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itselle on tän lisärin myötä kyllä tullut lege kamaa aikas mukavasti. Suojia joku 8kpl ja aseita reilu 10kpl. Jopa energyä on reilu 50, kun aikasemmin siitä oli pulaa kokoajan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

3x Nightfall, 3x Heroic, HM VoG, kaikista paskaa kuten aina, pari exo tuli mutta en tee niillä varmaan mitään. Varsinkin tuo hard VoG alkaa kyrsimään pahemman kerran, ainakin 10 rundia takana ja nolla hyödyllistä droppia. Tosin en sieltä muuta hae kuin niitä HM aseita, mutta kun ei tule vaikka miten sitä juoksee, vie kyllä erittäin hyvin motivaation. Ja tietenkin ne kaikki bugit mitä tuollakin on vielä kuukausien jälkeen.

Uudesta raidista sentään tuli jotain, mutta sieltä taitaa kaikki saada sylillisen kamaa suunnilleen joka kerta, tosin materiaalit ei riitä päivittämiseen, just toisinpäin kuin VoGin kanssa. On kyllä tuokin raidi niin täynnä glitchejä ja bugeja että hohhoijaa. Veikkaan että käy sama kuin vanhan kanssa, eli jossain vaiheessa korjataan juustottelut, mutta suurin osa bugeista jää.


Muutenkin kyllä jäänyt vähän heikko kuva uudesta DLC:stä, ei mielestäni ole tarpeeksi sisältöä oikeuttamaan 20/17,5€ hintaa. Endgame eli raidi, jonka kohta(jotkut nytkin) pääsee läpi tunnissa parissa, on aika hiton valju. Olisin toivonut pitempää tai useampaa raidia. Jos tämän luokan paketteja samalla hintalapulla tulee muutaman kuukauden välein, eikä mitään siinä välissä, voi jäädä kyllä seuraavan DLC:n jälkeen pelaamiset vähälle. Luulisi tuon kokoluokan kehittäjän pystyvän tuomaan enemmän ja parempaa sisältöä peliin, jonka piti olla "next big thing" tai jotain.

Varusteillekin toivoisin vähän enemmän huomiota, nyt kaikilla on samat kamat. Ja nuo 31 Light kamat mitä saa ostettua parilla klikkauksella oli aikamoinen isku kasvoihin niille jotka olivat raataneet VoGissa viikko toisensa jälkeen saadakseen levelin 30. Sain jotenkin sen kuvan että niilla pääsisi levelille 30, ei 31.

Hyvä ja addiktoiva peli, mutta vaatii enemmän laadunvalvontaa ja sisältöä.
 
Ylös Bottom