Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Totanoin, eilen tippui sinisestä engrammista legendary rocket launcher.
Onkohan toi perk kombinaatio überhyvä vai toimiiko toi lainkaan?

OWT000.PNG

* Tripod
->This launcher's tube can hold three shells.

* Clown Cartridge
-> Reloading this weapon has a chance to grant a larger than normal magazine.

Montako panosta minun on mahdollista saada ladattaessa lippaaseen?
Ts. Tuplaako toi CC lippaan koon huomioiden Tripodin, eli 6, vaiko alkuperäisen 1 lisäksi toinen eli 4, vai jotain muuta?

Olisi aika huikeeta jos ladatessa tulisikin 3 panoksen sijasta 6 lippaaseen. Rakettisarjatulta kiitos.

Päähahmolla on tämä käytössä, ihan hyvä kombinaatio Crotaa vastaan kun voi ampua sinnepäin ja osuu.

UG.PNG
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kaikenlaiset heavy ammo boostit (myös tuo 3 panoksen tuubi) laukaisee bugin, jolla menettää heavy ammoja aina kuolon korjatessa. Tämän voi estää sillä, että laittaa heavy ammoa boostaavan varusteen päälle (esim. raidikengät), käyttää synthin ja sitten vaihtaa kyseisen varusteen toiseen. Saat enemmän kuulia heavyyn, mutta et menetä niitä jos kuolet.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kaikenlaiset heavy ammo boostit (myös tuo 3 panoksen tuubi) laukaisee bugin, jolla menettää heavy ammoja aina kuolon korjatessa. Tämän voi estää sillä, että laittaa heavy ammoa boostaavan varusteen päälle (esim. raidikengät), käyttää synthin ja sitten vaihtaa kyseisen varusteen toiseen. Saat enemmän kuulia heavyyn, mutta et menetä niitä jos kuolet.

Hianoo, en ajatellut vaihtaa ihan hetkeen Crotakenkiä pois. Sama ongelma mulla on toki ollut kokoajan kun toi UF rl sisältää CC perkin myös ja VoG raidikengät olivat pitkään käytössä.
Mutta osaatko kertoa tuohon vastauksen. Voinko saada 6 kudin lippaan ja leikkiä kotitekoista Valus Ta`aurcia? :P
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Hianoo, en ajatellut vaihtaa ihan hetkeen Crotakenkiä pois. Sama ongelma mulla on toki ollut kokoajan kun toi UF rl sisältää CC perkin myös ja VoG raidikengät olivat pitkään käytössä.
Mutta osaatko kertoa tuohon vastauksen. Voinko saada 6 kudin lippaan ja leikkiä kotitekoista Valus Ta`aurcia? :P

Veikkaan, että singoissa CC antaa yhden lisäkudin eli maksimissaan 4. Hyvät upit kyllä vaikka Crucibleen.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Veikkaan, että singoissa CC antaa yhden lisäkudin eli maksimissaan 4. Hyvät upit kyllä vaikka Crucibleen.

Hyvät upit raidiin & strikeihin. Pyrin välttämään PVP, testasin sitä (7 matsia) ja totesin että pitäköön tunkkinsa. Tein tilaa bountyslotteihin ja poistin Thron & Bad Juju bountyt.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eipä ollut ihan turha reissu tuo eilinen Crota's end altilla. Tuli hanskat, kengät ja Song of Ir Yűt. Hanskat mulla jo tosin oli.. Ei tullut sniperiä mutta kyllä toi machinegun vaikuttaa aika railakkaalta peliltä+ voi ampua joidenkin möllien kilpien läpi.

Taisi olla pari ensikertalaista mukana ja yllättävän kivuttomasti meni. Ehkä pari tuntia yhteensä, eikä missään kohtaa tarvinnut tosissaan hakata päätä seinään. Kiitos kaikille.

Tänään levuttamaan uusia kamoja bountyjen merkeissä ja metsästämään Husk of the pittiä, jos vaikka onni olisi suosiollinen. Toki aika helposti tuon kuulemma saa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tänään levuttamaan uusia kamoja bountyjen merkeissä ja metsästämään Husk of the pittiä, jos vaikka onni olisi suosiollinen. Toki aika helposti tuon kuulemma saa.

Mahtaakohan se viimeinen osa, Crux of Crota, olla sitten harvinaisempi droppi hardi Crotasta? Tammikuussa kaikki juoksee Necrochasmin kanssa :D Ei siinä tietty mitään väärää silleen ole mutta se vaan tuntuu jotenkin hassulta ajatukselta, sen pitäisi kuitenkin olla Mythoclastin kaltainen kurmottaja.
 
Eipä ollut ihan turha reissu tuo eilinen Crota's end altilla. Tuli hanskat, kengät ja Song of Ir Yűt. Hanskat mulla jo tosin oli.. Ei tullut sniperiä mutta kyllä toi machinegun vaikuttaa aika railakkaalta peliltä+ voi ampua joidenkin möllien kilpien läpi.

Taisi olla pari ensikertalaista mukana ja yllättävän kivuttomasti meni. Ehkä pari tuntia yhteensä, eikä missään kohtaa tarvinnut tosissaan hakata päätä seinään. Kiitos kaikille.

Tänään levuttamaan uusia kamoja bountyjen merkeissä ja metsästämään Husk of the pittiä, jos vaikka onni olisi suosiollinen. Toki aika helposti tuon kuulemma saa.

Kiitoksia vaan itsellenne, helpostihan tuo meni kun oli hyviä pelaajia porukka täynnä.

Samat hanskat tipahti myös tälle (ex)crota-neitsyelle. Seuraavaksi tuo shard- ja energiapula näyttää nostavan päätään. Mulla on siis crotan tiputus ja eka loota aiemmin haettu, eli black hammer sekä dragon's breath löytyy, päivitys takkuaa materiaalien vuoksi. Pitänee levuttaa titan tuonne 20, niin pääsee silläkin raidia kiskomaan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Hieno homma. Ottelen yhteyttä heti kun täältä töistä kotiudun, ennen 23.
Voisin liittyä teidän seuraanne ellette saa kolmatta mukaanne. ZekeDope löytyy psn:stä. Olen linjoilla joskus 22.30-2300 välissä viimeistään.

Eilen tuli vedettyä tuo uusi raidi läpi, nätisti meni johtuen siitä, että kaikki muut olivat sen aikasemmin pelanneet läpi. Itselle tippuivat uudet saappaat ja heavy machine gun ja muutamat shardit. Ei tippunut sitä mitä lähdin hakemaan eli Black hammeria, ehkä jossain vaiheessa sitten.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nightfallista irtosi 4th Horseman joka on kyllä melko vitsikäs laitos: Ehdottoman hieno ulkonäkö ja käytännössä kai "automaattihaulikko bad jujun lautausspesiaalilla." En tiedä onko tuolla mitään oikeata käyttöä missään tilanteessa, mutta hauska vehje kuitenkin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tulipa törmättyä tähän videoon Redditissä.

Kaveri veti yksin läpi Crota's End-Raidin. Itse ole ollut kahdella porukalla jumissa Crotassa, joten video lämmittää suunnattomasti omaa tilannetta.

[video=youtube;sMUBPo8cwo4]https://www.youtube.com/watch?v=sMUBPo8cwo4[/video]
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tulipa törmättyä tähän videoon Redditissä.

Kaveri veti yksin läpi Crota's End-Raidin. Itse ole ollut kahdella porukalla jumissa Crotassa, joten video lämmittää suunnattomasti omaa tilannetta.

Jep, sama juttu, tosi hyvä fiilis omista taidoista tässä pelissä kun joku jannu vetää Crotan yksin maihin, ja sitten itse ei pysty edes kuuden hengen joukkueessa voittamaan sitä. Katsotaan meneekö kaksi viikkoa puhki kun ei ole Crotaa kertaakaan tiputtanut..
 
Ylös Bottom