Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mun mielestä Bad Juju on ihan pätevä pyssy, sillä on ne omat tilanteet missä sitä kannattaa käyttää ja missä ei.
Kyllä Plan C ja muut fusarit (vexiä lukuunottamatta) jäi vaultiin kun Murmuria aloin käyttää. Perhanan hyvä ase, jopa "alitehoisena". Eilen vasta tosiaan sain sen runed coren ostettua siihen ja damagen 300+.
Niilläpä juuri, en ole ihan kaikkia tehnyt ja n 3,5 rank.
Jälleen kerran kustaan nilkoille niitä joilla ei DLC ole taskussa. Bungien tyyli "painostaa" DLC ostoon.
Tuota Eris Mornin rankkia ei vissiin saa nostettua kuin noilla bountyillä ? Hitaasti vaan tipuu tehtäviä ?
Juu on omasta mielestä kova kampe, arcilla vedän ku täytyy ampua nopeempaa, ja solarilla muuten. Yhdistettynä armor perkkiin jossa nopeempi lataus spesiaalille ni toimii kyllä
Mikäli joskus saan SGA bountyn teen sen vain sen takia että seon suht helppo tehdä ja täten saa yhden shardin lisää. Aseena SGA sukkaa tällä hetkellä huolella, eikä ole exotic slotin arvoinen.Toi mun exo konekivääri näyttää joutuvan romuksi... Jos ei noi perkit sitten auta paremmaksi.
En aluksi tehnyt kaikkia, kun en älynnyt, että niitä putoilee pois jos ei tee. 1607 pinnaa olis, puolenkymmentä tehtävää niin voisi päästä siihen tarvittavaan 2000. Tulis vaan bountyja.
Jaa mitäs hittoa, putoilee vai?
Kaikki bountyt jotka olen ottanut, olen tehnyt. Mulla on rankki vajaa 3, eikä tyrkyllä ole kuin pari bountyä. Kuitenkin joillakin on rankki jopa 4 ?
Eli eikös noita pidä silloin tehdä kun on tarjolla, minä en aluksi ottanut, kun tuntuivat niin epäselviltä ja vaikeilta ??
Jaa niin, ymmärsin että se rankki putoilee jos ei tee jatkuvasti lisää bountyja.
E: Moni ilmeisesti tekee sitä "tuplabounty" glitchiä. Älkää kysykö miten onnistuu.