Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mun mielestä Bad Juju on ihan pätevä pyssy, sillä on ne omat tilanteet missä sitä kannattaa käyttää ja missä ei.

No niin, nyt sain tuohon uuteenkin Jujuun String of Curses-perkin auki (edellinen Juju meni shardeiksi kun oli vanha ja päivittämätön.) Onhan tuo kyllä todella hauska ase, kun loputtomilla panoksilla voi ampua loputonta sarjaa ja superit latautuvat samalla jatkuvasti (helpottaa sitä super bountya älyttömästi.)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Onkos kukaan hionut MurMurria viimeiseen tappiin, onko käyttökelpoinen ?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Juu on omasta mielestä kova kampe, arcilla vedän ku täytyy ampua nopeempaa, ja solarilla muuten. Yhdistettynä armor perkkiin jossa nopeempi lataus spesiaalille ni toimii kyllä
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kyllä Plan C ja muut fusarit (vexiä lukuunottamatta) jäi vaultiin kun Murmuria aloin käyttää. Perhanan hyvä ase, jopa "alitehoisena". Eilen vasta tosiaan sain sen runed coren ostettua siihen ja damagen 300+.

Olipa erikoinen hard Vog eilen lootin puolesta. Mulla oli checkpoint gorgoneille. Gorgon arkusta tuli Truth ja Atheonista Vex Mythoclast ja Patience & Time. Harmi vaan että nuo kaikki löytyi jo valmiiksi (neljäs Truth).. Exoticeja tippuu itelle melko harvoin ja nyt peli heittää puolikkaasta raidista kolme :D Yleensä vielä käy juuri niin, että saa sen exoticin, minkä juuri osti Xurilta.. No saipahan exo-shardeja kun oli taas coinit vähissä, eikä raaskinut niitä ostaa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kyllä Plan C ja muut fusarit (vexiä lukuunottamatta) jäi vaultiin kun Murmuria aloin käyttää. Perhanan hyvä ase, jopa "alitehoisena". Eilen vasta tosiaan sain sen runed coren ostettua siihen ja damagen 300+.

Plan C on kyllä jännä. Statsipalkkien mukaan sen pitäisi hakata kevyesti nuo muut fuskuriflet, mutta ei se mitenkään mahdottoman paljon paremmalta silti tunnu.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nightfall taitaa olla hieman nopeampi tehdä kuin Weekly kiitos burnin.

Will of Crota (Omnigul)

Nightfall: Nightfall, Epic, Solar Burn, Angry, Juggler
Weekly: Heroic, Angry

Vexille käyttöä ja Murmurikka kakkosaseeksi.

Jälleen kerran kustaan nilkoille niitä joilla ei DLC ole taskussa. Bungien tyyli "painostaa" DLC ostoon.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuota Eris Mornin rankkia ei vissiin saa nostettua kuin noilla bountyillä ? Hitaasti vaan tipuu tehtäviä ?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Niilläpä juuri, en ole ihan kaikkia tehnyt ja n 3,5 rank.

En aluksi tehnyt kaikkia, kun en älynnyt, että niitä putoilee pois jos ei tee. 1607 pinnaa olis, puolenkymmentä tehtävää niin voisi päästä siihen tarvittavaan 2000. Tulis vaan bountyja.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jälleen kerran kustaan nilkoille niitä joilla ei DLC ole taskussa. Bungien tyyli "painostaa" DLC ostoon.

Puhdasta RNG:tä että tulee DLC Strike Nightfalliin :D

Tuota Eris Mornin rankkia ei vissiin saa nostettua kuin noilla bountyillä ? Hitaasti vaan tipuu tehtäviä ?

Joo se on hidasta, itse sain sen Rank4:lle pari kolme päivää sitten, se Rank4 on maksimi ja siitä saa palkinnoksi kohtuu ruman ruskean emblemin. Ja voi tietty vaihtaa energiaa ja shardia päinsä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Juu on omasta mielestä kova kampe, arcilla vedän ku täytyy ampua nopeempaa, ja solarilla muuten. Yhdistettynä armor perkkiin jossa nopeempi lataus spesiaalille ni toimii kyllä

Jep, pitää Eris bountyjä odotella, että saa tuunattua kattoon.

Aika näppärä tämä vertailutietokanta.

http://db.destinytracker.com/compare/3191797830,422175840

Toi mun exo konekivääri näyttää joutuvan romuksi... Jos ei noi perkit sitten auta paremmaksi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Toi mun exo konekivääri näyttää joutuvan romuksi... Jos ei noi perkit sitten auta paremmaksi.
Mikäli joskus saan SGA bountyn teen sen vain sen takia että seon suht helppo tehdä ja täten saa yhden shardin lisää. Aseena SGA sukkaa tällä hetkellä huolella, eikä ole exotic slotin arvoinen.

Pitänee illalla juosta nuo Crotan chestit läpi, jos tippuisi jotain muuta kuin shardeja tahi energiaa.
Eilen tuli vedettyä Crota (4. kerta läpi, tämäkin ilman juustoa) sekä VoG HM. Toinen Vex tippui Atheonilta, pääsi säilöön odottamaan parempia aikoja.

Crotan raid ei ole suostunut tiputtamaan rintapanssaria (eikä kypärää). Sen sijaan olen kolmet hanskat ja kahdet kengät saanut ja pari konekivääriä & yhden sniperin.
Olisihan tuo kiva tähdätä 32 tasolle mutta ilman parempaa rintapanssaria (tai vaihtoehtoisesti kypärää joka nyt on exo) ei ole asiaa korkeammalle tasolle :P.

Truth on muodostunut minun lempiaseeksi Exoticien joukossa, vähemmän nykyään käytän Vexiä tai Midaa (koska Fatebringer on vaan niin hyvä), Truthia tulee käytettyä paljonkin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

En aluksi tehnyt kaikkia, kun en älynnyt, että niitä putoilee pois jos ei tee. 1607 pinnaa olis, puolenkymmentä tehtävää niin voisi päästä siihen tarvittavaan 2000. Tulis vaan bountyja.

Jaa mitäs hittoa, putoilee vai?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jaa mitäs hittoa, putoilee vai?

Kaikki bountyt jotka olen ottanut, olen tehnyt. Mulla on rankki vajaa 3, eikä tyrkyllä ole kuin pari bountyä. Kuitenkin joillakin on rankki jopa 4 ?
Eli eikös noita pidä silloin tehdä kun on tarjolla, minä en aluksi ottanut, kun tuntuivat niin epäselviltä ja vaikeilta ??
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kaikki bountyt jotka olen ottanut, olen tehnyt. Mulla on rankki vajaa 3, eikä tyrkyllä ole kuin pari bountyä. Kuitenkin joillakin on rankki jopa 4 ?
Eli eikös noita pidä silloin tehdä kun on tarjolla, minä en aluksi ottanut, kun tuntuivat niin epäselviltä ja vaikeilta ??

Jaa niin, ymmärsin että se rankki putoilee jos ei tee jatkuvasti lisää bountyja.

E: Moni ilmeisesti tekee sitä "tuplabounty" glitchiä. Älkää kysykö miten onnistuu.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itsekin pidin Erisin antamia bounteja hankalina, mutta noi on oikeasti todella nopeita suorittaa.


Tapa 3 Swordbeareria : Fist of Crota tehtävä, juoksee heti alusta pihan poikki ja jatkaa eteenpäin, vastaan tulee Swordbearer. Tappo ja takas kiertoradalle. Toista kaksi kertaa.

Tapa 15 Hiveä miekalla: Taas Fist of Crota. Tapa Swordbearer, ota miekka ja jatka eteenpäin. Seuraavassa huoneessa tulee vastaan tarpeeksi monta vihollista bountyn suorittamiseen.

Tapa 10 Hive Majoria/ultraa : Mene joko Cosmodronen patroliin taikka Kuun Dark Beyond-tehtävään. Maassa aloituspaikalta vasemmalle löytyy hökkeli, josta rappuset alas ja siellä huoneessa odottaa 3 Majoria. Tapa, rappuset takas ylös, tapa 3 Fallenia ja Majorit spawnaa taas alhaalla. Dark Beyondissa vaiheessa jossa avataan ovi ja tulee cutscene. Ovesta tulee n. 35 Thrallia/Acolytea, 3 Major Acolytea ja 1 Major Knight. Tapa kaikki muut paitsi Knight ja anna sen tappaa sinut. Kohtaus alkaa alusta, toista.

50 Hive Precision Killiä Black Wax idol päällä : Dark Beyond, sama kuin aiemmin, muista käyttää Black Wax Idol.

50 Orb of Lightia : Menee mukavasti muita bounteja tehdessä, tai Dark Beyondiin kaverin kanssa. Vuorotellen lätkitte superia, kunnes bounty valmis
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eris double bounty ohjeet:

1) Make sure you're online with the character you want to dupe bounties with before daily reset.
- Ole linjoilla sillä hahmolla jolle bountyt haluat ennen päivittäistä resettiä
2) After the daily reset, pick up the bounties from Eris and the Bounty Quartermaster.
- Päivittäisen resetin jälkeen, ota bountit Erisiltä ja BQmasterilta
3) Finish the bounties.
- Tee bountit
4) Turn bounties in.
- Palauta tehdyt bountit
5) Log out of Destiny from Settings>Log Out>Change Character.
- Loggaa ulos Destinystä -> Settings -> Log Out -> Change Character
6) Pick the character you used to dupe bounties with.
- Valkkaa sama hahmo jolla teit bountit
7) Pick up bounties again and profit.
- Poimit bountit uudelleeen ja tee ne uusiksi
 
Ylös Bottom