Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Onko kukaan duunannut Eidolon Ally nimiseen autorifleen päivityksiä. Maksaako vaivan ?? Ainakin patrollissa helppoja vastaan mukava ilman päivityksiäkin.
Pitäs miettiä alkasko tuota päivittään, vaikko Another Nitciä...
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuli lege engrammista shotgun tuo to the morque onko tietoa että onko hyvä kun on ennestään murmur
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Onko kukaan duunannut Eidolon Ally nimiseen autorifleen päivityksiä. Maksaako vaivan ?? Ainakin patrollissa helppoja vastaan mukava ilman päivityksiäkin.
Pitäs miettiä alkasko tuota päivittään, vaikko Another Nitciä...
Tuosta eidolonistahan saa päivitettyä hard raidin myötä tammikuussa eksoottisen aseen (Necrochasm, tyyliin uusi Vex Mythoclast). Siitä en tiedä täytyykö olla täyteen upattu, että voi päivittää exoon. Itse uppisin kyllä jos moisen omistaisin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Onko kukaan duunannut Eidolon Ally nimiseen autorifleen päivityksiä. Maksaako vaivan ?? Ainakin patrollissa helppoja vastaan mukava ilman päivityksiäkin.
Pitäs miettiä alkasko tuota päivittään, vaikko Another Nitciä...

Tuosta eidolonistahan saa päivitettyä hard raidin myötä tammikuussa eksoottisen aseen (tyyliin uusi Vex Mythoclast). Siitä en tiedä täytyykö olla täyteen upattu, että voi päivittää exoon. Itse uppisin kyllä jos moisen omistaisin.

Juu aika tuhnulta tuntuu toi Eidolon ally. Parempiakin primaryja löytyy paljon. Olen uppinut sen niin pitkälle kun saa. Viimeinen pallura vaatii Crux of Crotan, mikä ilmeisesti tippuu sieltä Hardi CE:stä. Saas nähdä paraneeko toi pyssy sitten kuinka paljon. Toivottavasti paranee... ainakin kovasti sitä on hypetetty jo valmiiksi :D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Juu aika tuhnulta tuntuu toi Eidolon ally. Parempiakin primaryja löytyy paljon. Olen uppinut sen niin pitkälle kun saa. Viimeinen pallura vaatii Crux of Crotan, mikä ilmeisesti tippuu sieltä Hardi CE:stä. Saas nähdä paraneeko toi pyssy sitten kuinka paljon. Toivottavasti paranee... ainakin kovasti sitä on hypetetty jo valmiiksi :D

Eli tehoa ei ole täyteen tuunattunakaan tarpeeksi. Paukkuahan siitä kyllä lähtee, kunhan vain löytyy mistä ampua :)

Voihan se olla, että pitää toi täyteen tuunattu "Up For Anything" ottaa tosi taistoissa kainaloon.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuli lege engrammista shotgun tuo to the morque onko tietoa että onko hyvä kun on ennestään murmur
Kaksi aivan eri tyylin asetta.
2TTM omaa sentään "siedettävän" rangen haulikoksi. Itse miellän nuo hyvin pitkälti PVP aseiksi, voi olla että jossain vaiheessa uppailen 2TTM tai sitten en. Murmur on aika usein käytössä varsinkin Nightfalleissa sille löytyy käyttöä kiitos arc/solar damagen.

Tässä minulle randomisti tippunut versio 2TTM tussarista.
2tomorgue.PNG
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Alkaa jo hitusen naurattaa tuo meikäläisen Husk of the pitin metsästys. About 120 miekkaknightiä nurin tuloksetta. Teen nyt systeemillä: 15 knightiä/päivä ja kyllä se sieltä joskus tippuu.. :D

Ilmeisesti nykyisellään tuo Eidolon Ally ei ole mikään vakuuttava esitys mutta jo ihan periaatteesta en luovuta, kun on aikaa niin paljon jo tuolle uhrattu.. Katsotaan vaan, kun muut siirtyy jo seuraavaan lisäriin Necrochasmit kainalossa, niin meikä hillottaa edelleen knightejä. :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Alkaa jo hitusen naurattaa tuo meikäläisen Husk of the pitin metsästys. About 120 miekkaknightiä nurin tuloksetta. Teen nyt systeemillä: 15 knightiä/päivä ja kyllä se sieltä joskus tippuu.. :D

Ilmeisesti nykyisellään tuo Eidolon Ally ei ole mikään vakuuttava esitys mutta jo ihan periaatteesta en luovuta, kun on aikaa niin paljon jo tuolle uhrattu.. Katsotaan vaan, kun muut siirtyy jo seuraavaan lisäriin Necrochasmit kainalossa, niin meikä hillottaa edelleen knightejä. :)

Hah joo, hullu oot.

Mä poimin HotP talteen jos semmoinen tippuu, erikseen en sitä todellakaan metsästä :D. Sama varmaan sen uppailun kanssa, uppailen jos jaksan en erityisemmin upota aikaa siihen.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Hah joo, hullu oot.

Mä poimin HotP talteen jos semmoinen tippuu, erikseen en sitä todellakaan metsästä :D. Sama varmaan sen uppailun kanssa, uppailen jos jaksan en erityisemmin upota aikaa siihen.
Juu mulla on ongelma, myönnän. :D Siitä on tullu jokin fiksaatio itselle.
Ite sain sen, mutta luulin et se on turha ja salvagesin sen tyytyväisenä[emoji20]
Hups! :)

Mutta joo, asiasta kukkaruukkuun. Sattuipa eilen mielenkiintoinen bugi. Ostin vanguard quartermasterilta 100 helium filamentsia, vaihdoin hahmon, tein nf ja vaihdoin takas päähahmoon. Heliumit olivat kadonneet inventorystä. Marksit olivat myös hävinneet, joten selvästi jotain on ostettu, eikä mene oman lahopäisyyden piikkiin tämä.

Ei tuo nyt niin haittaa kun ei noita markkeja nykyisin tule käytettyä juurikaan muuhun. Toivottavasti ei shardien tai aseiden kanssa ala samoin bugailemaan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Badger CCL vaikuttaa kyllä melko kivalta. Täytynee koittaa metsästää jostain mäyräpyssy hyvillä perkeillä.

Toi on ihan ok pyssy. Itsellä on tuo Firefly perkillä. Vähän hidas firerate, mutta ei ainakaan sormi kramppaa naputtaessa :)

Tuli toinen Another Nitc jossa myös tuo Firefly. Täytyy tuo kyllä uppia ja pistää "normi" Nitc lihoiksi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Onko kukaan tutkinut onko noilla aseiden telemetry paketeilla mitään virkaa. Olen yhtä konekivääriä opettanut telemetry päällä jo 4 jaksoa, eikä tuo mitään opi ?? Ainoastaan noi bountyt vaikuttaa ja hirveä ammunta hieman... Eli ostanko turhaan noita ?
Vai olenko ymmärtänyt ton telemetryn väärin ?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

4 jaksoa päällä? Siis nuohan toimivat, kuten paketissa lukee, nostavat saadun kokemuksen määrää kyseisille aseille. Paras on käyttää kun vie bountyt ja hakee public eventistä saadun postin, sen jälkeen tai ennen voi tehdä esim dailyn tai vastaavaa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

4 jaksoa päällä? Siis nuohan toimivat, kuten paketissa lukee, nostavat saadun kokemuksen määrää kyseisille aseille. Paras on käyttää kun vie bountyt ja hakee public eventistä saadun postin, sen jälkeen tai ennen voi tehdä esim dailyn tai vastaavaa.

Siis olen jotain nyt mokannut. Ostin Xurilta machine gun telemetryn viimeksi ja sehän on viiden kerran palikka. Luulin, että laitetaan se puolituntinen pyörimään ja "murhataan" ko aseella sen kuin kerkii ja statsit nousee nopeammin ??
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Periaatteessa joo. Mutta olet ehkä jo huomannut että tappamisella ei paljoa expiä tule, siksi kehotin viemään bountyt sun muut silloin kun se on päällä, itse sain ainakin sievoisen siivun palloja auki kun vein 9-10 bountyä telemetryn kanssa, ja Nightfallista saatu buffikin antaa 25% lisää. Ja se postipaketti minkä saa päivän ekasta gold-luokan public eventistä taitaa antaa 5000 exp sekin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Periaatteessa joo. Mutta olet ehkä jo huomannut että tappamisella ei paljoa expiä tule, siksi kehotin viemään bountyt sun muut silloin kun se on päällä, itse sain ainakin sievoisen siivun palloja auki kun vein 9-10 bountyä telemetryn kanssa, ja Nightfallista saatu buffikin antaa 25% lisää. Ja se postipaketti minkä saa päivän ekasta gold-luokan public eventistä taitaa antaa 5000 exp sekin.

Kiitos, tämän takia kritisoinkin aikanaan lokalisoinnin puutetta. Kun ei kieltä "ymmärrä", on monet asiat juuri käänteisiä jollakin googgelilla kääntäen :)

Paljon on mennyt telemetriä hukkaan tämän kielen vuoksi, mutta kait se on oma häpeä kun ei aikanaan lukenut...
nimimerkillä "saksasta" ei paljon apuja nyt :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eilen oli kiva resetti

Nightfalleista:

Kolikoita
Obsidian Mind
Praxic Fire

Crotasta sitten

Ice Breaker
Suros Regime

Ei huono päivä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ei paha, peukut...mulla 17 pv peliä, eikä koskaan exo pääasetta :)

Laitas mulle EPe ystäväkutsu, niin koitetaan josko tänään päästäisiin jossainvälissä (pelaan Vitalla joten ei mikkiä. tosin nyt pelaan Dead Nationia) tekemään sulle Nightfall, ellet jo ole sitä tehnyt.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Laitan ilman muuta kutsun. Eilen pari NF meni, etten aivan neitsyt enää ole :). Tänään ei varmaan enää kerkee pelaileen, mutta vapaata töistä ensi keskiviikkoon asti...niin eiköhän linjoilla pyöritä.

Okei, 1 NF per hahmo per viikko kannattaa tehdö, ellei ole jotain tiettyjä bounteja k.o. tehtäviin.
 
Ylös Bottom