Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Minulle tuli joululahjaksi periaatteessa hyvä ase, mutta perkit sukkaa ihan huolella joten shardeiksi menee. Solar Fusikan virkaa hoitaa kuitenkin pääase VM.
Olisin toivonut raketinheitintä lahjaksi mutta ei käynyt arpa tässäkään tapauksessa.

Heikko saldo ollut tältä viikolla:

Nightfallit
1. 10 Ass Shard
2. Exo kypärä Mask of The Third Man (shardiksi, löytyy jo maksimoituna), mulla on hunterille 2 exokypärää ja exohanskat joten päässä on Vanguard kypärä :P.
3. 10 Ass Energy

Weeklyt sinistä (onneksi sentään 3x9 vakiokolikkoa)

Crotat
1. Kolmas Black Hammer, pari armoria
2. Yksi Armor
3. Tekemättä
^^ Parisenkymmentä energyä ja muutama shard, kun shardeja olisin tarvinnut, piti pistää lihoiksi armoreita (joista saa 2 shardia per armor).

Vogit tekemättä

3x VG rankin nousu: 2 Motea, 1 Coin, 1 Shard, 1 Energy
Cryptalevel sinistä armoria

Hivenen vaihtelee viikot, viimeviikko sentään Cryptan (GoW shader ja HotPF armor) ja Rocin (Hawkmoon) ansiosta näppärä.

Reilut 20 Nightfallia tullut juostua ja kaikki 3 eksoottista tavaraa saanut ja loput ollut käyttökelvotonta rojua. Eksotkin sharditavaraa: Plan C (uusi), Universal Remote (uusi), Mask of the Third man (uusi). Ei ihan mene putkeen nuo Yönpudotukset, Plan C ei ansaitse exoslottia. Special slotissa joko Black Hammer tai tuo alla olevassa kuvassa oleva fusikka ja tuo kuvan toinen fusikka siis se joululahja.

P1.1pvp.PNG
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Special slotissa joko Black Hammer tai tuo alla olevassa kuvassa oleva fusikka ja tuo kuvan toinen fusikka siis se joululahja.

Itselläkin on tuommoinen void damagea tekevä Plug ja se on kyllä hemmetin hyvä VoGin pretoja nurin lakaistessa yms voidikilpiä käyttäviä vihollisia vastaan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

[video=youtube;rKMMCPeiQoc]https://www.youtube.com/watch?v=rKMMCPeiQoc[/video]
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itselläkin on tuommoinen void damagea tekevä Plug ja se on kyllä hemmetin hyvä VoGin pretoja nurin lakaistessa yms voidikilpiä käyttäviä vihollisia vastaan.

Jep, tosin Atheonilla koko vaiheen saa olla Black Hammer päällä, senverta hektistä hommaa tuo vaihe että aseen vaihdosta toiseen lennossa (ja kun panoksia häviää yli puolet) että parempi pitää Sniper päällä. Mutta muuten tuo PO.1 on saakelin hyvä fusikka.

VoGilla mulla laulaa tämä:
TheSwarm.PNG


FC3 video ilman mitään kommenttia sisällöstä
^^ Lottosit ketjun vai mikä lie tuon videon pointti?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

^^ Lottosit ketjun vai mikä lie tuon videon pointti?

Veikkaisin että "Definition of insanity" eli tekee saman asian uudelleen ja uudelleen ja odottaa asioiden muuttuvan, eli Destinyn koko aika grindaaminen.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itse sain tuon saman one way ticket 000 postmasterilta lahjaksi. Kokemuksia?
Mulla on kans tuo OWT000, oman version ongelma on heikot perkit. Tripod on ihan hauska ja toi Clown Cartridge antaa yhden ammuksen lisää silloin tällöin.

Olen RL käyttäessä huomannut että RL _pitää_ olla vähintään tuo Grenades & Horseshoes perk tai vielä parempi jos siihen saa Prototype Trueseeker.
Ilman noita perkejä raketilla on liian helppo ampua kohteesta ohi. Siksi tässä elättelenkin toiveita kokoajan saada legu RL jossa on G&H perk.

Mun UF on kuitenkin vanha versio ja 300 max damage, Truth taas vie exotic slotin (käytän sitä Crota raidissa).
OWT000.PNG

UG.PNG


Veikkaisin että "Definition of insanity" eli tekee saman asian uudelleen ja uudelleen ja odottaa asioiden muuttuvan, eli Destinyn koko aika grindaaminen.
Ajaha, noi sokeat videot jää aina katsomatta, varsinkin kun ei mitään selitystä miten voisi liittyä toiseen peliin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jep, tosin Atheonilla koko vaiheen saa olla Black Hammer päällä, senverta hektistä hommaa tuo vaihe että aseen vaihdosta toiseen lennossa (ja kun panoksia häviää yli puolet) että parempi pitää Sniper päällä. Mutta muuten tuo PO.1 on saakelin hyvä fusikka.

VoGilla mulla laulaa tämä:
TheSwarm.PNG



^^ Lottosit ketjun vai mikä lie tuon videon pointti?

Meikäläiseltä löytyy ihan sama pyssy jossa Crowd Control/Field Scout/Spray & Play. Gatekeeper-kohdassa sillä on hyvä teloa minotaurit edestä keskeltä kun pitää mennä confluxia puolustamaan ja Atheonissa otan sillä aina oman puolen suplicantit nopsasti pois pelistä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Meikäläiseltä löytyy ihan sama pyssy jossa Crowd Control/Field Scout/Spray & Play. Gatekeeper-kohdassa sillä on hyvä teloa minotaurit edestä keskeltä kun pitää mennä confluxia puolustamaan ja Atheonissa otan sillä aina oman puolen suplicantit nopsasti pois pelistä.

Praetorian Foil on kuulemma hyvä peli niittaamaan Oraclet Atheon vaiheessa, pitäisi jaksaa päivitellä oma ja testiä (jos vaan muistaisi). Sen sijaan käytän tuota The Swarmia kyseiseen hommaan :P.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Praetorian Foil on kuulemma hyvä peli niittaamaan Oraclet Atheon vaiheessa, pitäisi jaksaa päivitellä oma ja testiä (jos vaan muistaisi). Sen sijaan käytän tuota The Swarmia kyseiseen hommaan :P.

Oraakkelit tippuvat niin kätevästi Atheon's Epiloguella surrutellen, etten ole jaksanut niihin testata mitään kummempia taktiikoita. Samalla voi pitää Ice Breakeria valmiina passissa special weapon slotissa kun tullaan portista ulos ja alkaa Aten kurmotus.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Toi epilogue on aika jännä ase, kun käytössä se ei tunnu kovinkaan ihmeelliseltä mutta onpa pirun vaikea löytää yhtä hyvää tilalle Vault of glassiin. Scoutit on muuten ok mutta oraakkeleita ampuessa Epilogue vie. Praedyth's timepieceä en ole kokeillut vielä ja Hard light menee kans testiin seuraavassa vogissa. Mielenkiinnolla odotan kuinka tuo Hard lightin Volatile light-perk toimii käytännössä. Voi ampua vihujen läpi ja panokset kimpoaa kovista pinnoista. Varmaan siis aika hyvä vihollismassoja vastaan (Crotan alku). Kiva olis kanssa kokeilla Phalanxeja vastaan, saako seinän/lattian kautta ammuttua kilven ohi [emoji14]
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Oraakkelit pitäis tippua helposti millä tahansa VoGin primaryllä, ampuu vaan ajoissa ettei ne kerää liikaa healthia. (Niiden health nousee koko ajan kun ne on ilmestyneet) Itse nakuteluut Visionilla ilman mitään ongelmia, tosin silloin ei ollut Faithbringeriä.

Itsellekin aika kökkö ase tuli lahjaksi, osiks meni. Ei ole muutenkaan kovin kummoisia nuo uudet aseet mitä voi ostaa, paitsi tosi hyvällä tuurilla jos dropista saa hyvillä perkeillä niin sitten.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Omasta paketista tuli Harm's Way -konekivääri mikä ei ominaisuuksien osalta juurikaan eroa nykyisestä karvalakkimalli kk:sta muutoin kuin perkkien osalta :o

Ehkä lahjukset ovat leveleiden mukaan, sillä oma hahmo on vasta 9-tasolla
 
Vaulttia vähän siivottu ja poistettu kaikki turhat Leget ja Exot. Mukava määrä tuli Shardeja/Energyä sekä 6 Exotic shardia.

Aikas turhaa taitaa olla säilöö semmosia mitä ei edes käytä, saa niistäkin materiaaleja tarpeellisiin aseisiin ja varusteisiin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mielenkiinnolla odotan kuinka tuo Hard lightin Volatile light-perk toimii käytännössä.

Ei omasta mielestäni kummoinen ase. Äänet ja ampuminen kyllä tuntuu kuin olisi tykimpikin ase, muttei loppupeleissä näy tehoissa. Olisin toivonut buffia tuohon silloin kun ne exoticeja päivitteli.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ei omasta mielestäni kummoinen ase. Äänet ja ampuminen kyllä tuntuu kuin olisi tykimpikin ase, muttei loppupeleissä näy tehoissa. Olisin toivonut buffia tuohon silloin kun ne exoticeja päivitteli.
Se vissiin sai stabilityyn parannusta. Tuo on sellainen low impact/ high firerate ratkaisu, tyyliin atheon's epilogue mutta paremmalla impactilla. Mä olen kyllä eri mieltä, onhan toi beast jo uppimattakin esim. verrattuna epilogueen (vog:n ulkopuolella). Mä vein sen koeajolle Crotas endiin ja hyvin niitti möllejä. (Yleensä primarynä käytössä Another NitC, Hawkmoon tai Vex) Suroksettomana miehenä täytynee auto rifleissä tyytyä tuohon.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuo trackingilla varustettu One Way Ticket on kyllä hitsin hyvä, senhän otankin mukaan Crotalle niin säästyy Gjallarhornin exotic slotti vaikka primarylle.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Se vissiin sai stabilityyn parannusta. Tuo on sellainen low impact/ high firerate ratkaisu, tyyliin atheon's epilogue mutta paremmalla impactilla. Mä olen kyllä eri mieltä, onhan toi beast jo uppimattakin esim. verrattuna epilogueen (vog:n ulkopuolella). Mä vein sen koeajolle Crotas endiin ja hyvin niitti möllejä. (Yleensä primarynä käytössä Another NitC, Hawkmoon tai Vex) Suroksettomana miehenä täytynee auto rifleissä tyytyä tuohon.

CE:ssä kannattaa koeajaa Bad Juju myös. Ihan hemmetin hyvä thrallien siivoamiseen.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

CE:ssä kannattaa koeajaa Bad Juju myös. Ihan hemmetin hyvä thrallien siivoamiseen.
Juu mä olen odottanut että xur tois uudestaan uppausmahdollisuuden Jujuun, kun ekan missasin. Vissiin nykyisellään ihan pätevä pulserifle.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ei omasta mielestäni kummoinen ase. Äänet ja ampuminen kyllä tuntuu kuin olisi tykimpikin ase, muttei loppupeleissä näy tehoissa. Olisin toivonut buffia tuohon silloin kun ne exoticeja päivitteli.

Hard Lightilla ampuminen on kyllä hauskinta ikinä juuri tuon fiiliksen takia kun kamalan paukkeen säestämänä valopallot menevät vihuista läpi ja kimpoilevat seinistä. Ihan pieni damageboosti siinä olisi kohdallaan, tai saisivat tuoda takaisin sen "ominaisuuden" että menee defenderin kilvistä ja muista vähän kevyemmistä seinistä läpi.
 
Ylös Bottom