Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ai te teitte viä 2 Juu ne olis viä weeklyjen kera tekemättä.
Tuli itsekkin pelattua tuo Nightfall tehtävä eilen. Pisonit otti kyllä todella paljon pannuun kun oli vain Solar aseita loadouttina. Noh rasittavan kokemuksen jälkeen palkinto oli suuri. Kaveri sai Ascedant Shardeja ja toinen sai Strange Coineja. Itselleni läväytettiin Acholyophage Symbiote . Aijai kun teki nannaa. Vielä vähän aikaa sitten Xur tuota myi, mutta en tyhmänä sitä ostanut ja tuli siitä sitten vähän harmiteltu kaverille. Noh nyt omistan sen ilman, että tuhlasin Strange Coineja siihen
Kyllä itelläkin meni niihin hermo. Onneksi mulla oli void MG niin jotenki sain niitä lahdattua. Jos et saa seuraa/pelattua tuota sunnuntaiseen mennessä niin pistä inviä mulle. (STAB_Legacy psn) Nyt on aika paljon omituisia kolikkoja kasassa niin sormet ristissä odottelen Xurin saapumista.Ymmärrät varmaan tunteen, kun ei tullut yhtään mitään ja sama kokemus niiden Psionien kanssa. No pitää kyttäillä iltasella jos johonkin porukkaan pääsisi uudestaan yrittään.
Kiitos varusteiden purkamisen sain hahmon 32 master racen jäseneksi.
Itse odotan hard moden aukeamiseen asti josko tippuisi yhtään paremmilla statseilla varustettuja rättejä ja laitan vasta sitten shardit raid geariin. Joka raidista tuntuu tulevan ne yhtä pistettä paremmat kengät uudestaan ja uudestaan.
Mun veikkaus on että tota HM CE tulee tahkottua aika paljon ja jos on valmiiksi 32 tasolla on se hivenen helpompaa kuin 31 tasolla. Alan sitten katsomaan uusiksi noita varusteita kun niitä alkaa tippumaan lisää. Eli ensin max taso, sitten varusteiden twiikkaus .
Juu, itsekin siis naksautan 32 levelin päälle heti kun HM CE tulee tarjolle. Siihen asti kuitenkin on aikaa valikoida raidikamppeita, etenkin kun tuolta Crotan luolasta ei mitään muuta tulekaan kuin tuplakappaleita.
Korjataan sen verran, että ei ollut Red death, vaan Hard light. Auto rifle, josta itse en ainakaan ollut aiemmin kuullut mitään. Ihan pätevältä rynkyltä vaikuttaa noin low impact/ high firerate- aseeksi.Kokonaisuudessaan olen saanut:
6 hanskat, 3 kengät, 2 chestiä, yhden kypärän, hunterin kärpäsviitan (ruma ku mikä), warlockin pääkallobondin (tyylikäs).
Exoticejä yksi eli TLW (eka arkku)
3 Black Hammeria, 2 Song of Ir Yutia, 1 Swordbreaker
Eilen meidän tiimiläiset nappasi Crotan taposta Read Deathin ja toinen sai Gjallarhornin.
Kokonaisuudessaan olen saanut:
Meikäläiselle kelpaisi Hunger of Crota ja Black Hammer, mutta eipä noita tipahtele. Jopa emblemistä olisin tyytyväinen.
Lots of Qs about the holiday gift. No Bjallarhorns. No need to decrypt, either, though we're sure some gifts will be swiftly dismantled.
A small, but Legendary token of gratitude is being prepped for delivery later this week. We'll let you know when to check the Postmaster.
Jaa, Bungie twiitannut että tällä viikolla tulee se "joululahja" joka on legendaarinen, ei tarvitse decryptata ja voi pistää palasiksi. Mitähän lienee?
Salainen toiveeni on mahdollisuus upgradea yksi leguitemi uusiin maxeihin. Mutta ei varmana ole tuo, Fatebringer kokisi uudistumisen .