Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ai te teitte viä 2 :) Juu ne olis viä weeklyjen kera tekemättä.

Noh, pääseepähän suoraan lvl 32 jos joskus se raidikypärä päättää tipahtaa Crotalta.

E: Tai no pääsisi kyllä jo nyt, mutta ainoa titaanin exokypäräni on ihan turhake.
 
Itsellä vois oikeen hyvällä säkällä olla mahkut päästä L32 jo ens viikolla, mutta taitaa mennä sitä seuraavalle.

Ens viikolla sit taas uus yritys saada sulle kypärä.

Onneks sain sen chestin, niin voin hommata toisen Exon Warlockille. Ei vaan tietoo minkä sitä yrittäis saada Voidfangin tilalle.

Edit: Mullahan on jo Sunbreaker Exo hanskat näköjään :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuli itsekkin pelattua tuo Nightfall tehtävä eilen. Pisonit otti kyllä todella paljon pannuun kun oli vain Solar aseita loadouttina. Noh rasittavan kokemuksen jälkeen palkinto oli suuri. Kaveri sai Ascedant Shardeja ja toinen sai Strange Coineja. Itselleni läväytettiin Acholyophage Symbiote . Aijai kun teki nannaa. Vielä vähän aikaa sitten Xur tuota myi, mutta en tyhmänä sitä ostanut ja tuli siitä sitten vähän harmiteltu kaverille. Noh nyt omistan sen ilman, että tuhlasin Strange Coineja siihen :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuli itsekkin pelattua tuo Nightfall tehtävä eilen. Pisonit otti kyllä todella paljon pannuun kun oli vain Solar aseita loadouttina. Noh rasittavan kokemuksen jälkeen palkinto oli suuri. Kaveri sai Ascedant Shardeja ja toinen sai Strange Coineja. Itselleni läväytettiin Acholyophage Symbiote . Aijai kun teki nannaa. Vielä vähän aikaa sitten Xur tuota myi, mutta en tyhmänä sitä ostanut ja tuli siitä sitten vähän harmiteltu kaverille. Noh nyt omistan sen ilman, että tuhlasin Strange Coineja siihen :)

Ymmärrät varmaan tunteen, kun ei tullut yhtään mitään ja sama kokemus niiden Psionien kanssa. No pitää kyttäillä iltasella jos johonkin porukkaan pääsisi uudestaan yrittään.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ymmärrät varmaan tunteen, kun ei tullut yhtään mitään ja sama kokemus niiden Psionien kanssa. No pitää kyttäillä iltasella jos johonkin porukkaan pääsisi uudestaan yrittään.
Kyllä itelläkin meni niihin hermo. Onneksi mulla oli void MG niin jotenki sain niitä lahdattua. Jos et saa seuraa/pelattua tuota sunnuntaiseen mennessä niin pistä inviä mulle. (STAB_Legacy psn) Nyt on aika paljon omituisia kolikkoja kasassa niin sormet ristissä odottelen Xurin saapumista. :D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itsekin pitäisi useampi nightfall pelata läpi, huudelkaa PSN:Stonyfoot jos olette menossa ja tarvitsette lisää tulivoimaa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

NF Pääaseena Vex Mythoclast, special aseina vaihtelin Plug One.1 (void fusikka) ja Black Hammerin välillä. Lähinnä BH oli käytössä siinä tankkikohtauksessa ja muuten fusikka hoiteli voidhommelit. Heavy aseena käytin vanhaa max 300 damagen Unfriendly Giant raketinlaukojaa.

Eiliset 3 Nightfallia kyllä tarjoili pelkkää shardia minulle.
- 10 Energyä
- Mask of The Third Man (hunter exokypärä) joka minulla jo tapissa joten shardi kiitos.
- 10 Ass shardia

Crotan 2 runia tarjoili pääasiassa Energyä kun pentele soikoon olisin halunnut shardeja, yhteensä 5 shardia tuli droppeina loput energyä, onneksi sentään tuli 3 armoria jotka pistin lihoiksi sharditarpeiden tyydyttämiseksi. Eris on joskus ensi viikolla tms tasolla 4 joten ei hänestäkään ole hyötyä vielä.

Kiitos varusteiden purkamisen sain hahmon 32 master racen jäseneksi.
Char32.PNG

Char321.PNG
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kiitos varusteiden purkamisen sain hahmon 32 master racen jäseneksi.

Itse odotan hard moden aukeamiseen asti josko tippuisi yhtään paremmilla statseilla varustettuja rättejä ja laitan vasta sitten shardit raid geariin. Joka raidista tuntuu tulevan ne yhtä pistettä paremmat kengät uudestaan ja uudestaan. :D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itse odotan hard moden aukeamiseen asti josko tippuisi yhtään paremmilla statseilla varustettuja rättejä ja laitan vasta sitten shardit raid geariin. Joka raidista tuntuu tulevan ne yhtä pistettä paremmat kengät uudestaan ja uudestaan. :D

Mun veikkaus on että tota HM CE tulee tahkottua aika paljon ja jos on valmiiksi 32 tasolla on se hivenen helpompaa kuin 31 tasolla. Alan sitten katsomaan uusiksi noita varusteita kun niitä alkaa tippumaan lisää. Eli ensin max taso, sitten varusteiden twiikkaus ;).
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itellä LVL32 tänään, kiinni enään 4kpl black wax idolista, todella mielenkiintoista hommaa farmata noita :D.......
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mun veikkaus on että tota HM CE tulee tahkottua aika paljon ja jos on valmiiksi 32 tasolla on se hivenen helpompaa kuin 31 tasolla. Alan sitten katsomaan uusiksi noita varusteita kun niitä alkaa tippumaan lisää. Eli ensin max taso, sitten varusteiden twiikkaus ;).

Juu, itsekin siis naksautan 32 levelin päälle heti kun HM CE tulee tarjolle. Siihen asti kuitenkin on aikaa valikoida raidikamppeita, etenkin kun tuolta Crotan luolasta ei mitään muuta tulekaan kuin tuplakappaleita.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Juu, itsekin siis naksautan 32 levelin päälle heti kun HM CE tulee tarjolle. Siihen asti kuitenkin on aikaa valikoida raidikamppeita, etenkin kun tuolta Crotan luolasta ei mitään muuta tulekaan kuin tuplakappaleita.

Kokonaisuudessaan olen saanut:

6 hanskat, 3 kengät, 2 chestiä, yhden kypärän, hunterin kärpäsviitan (ruma ku mikä), warlockin pääkallobondin (tyylikäs).
Exoticejä yksi eli TLW (eka arkku)
3 Black Hammeria, 2 Song of Ir Yutia, 1 Swordbreaker

Eilen meidän tiimiläiset nappasi Crotan taposta Read Deathin ja toinen sai Gjallarhornin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Saako crusiblesta dlc-aseita niistä normi matseista vai pitääkö pelata dlc-kenttiä?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kokonaisuudessaan olen saanut:

6 hanskat, 3 kengät, 2 chestiä, yhden kypärän, hunterin kärpäsviitan (ruma ku mikä), warlockin pääkallobondin (tyylikäs).
Exoticejä yksi eli TLW (eka arkku)
3 Black Hammeria, 2 Song of Ir Yutia, 1 Swordbreaker

Eilen meidän tiimiläiset nappasi Crotan taposta Read Deathin ja toinen sai Gjallarhornin.
Korjataan sen verran, että ei ollut Red death, vaan Hard light. Auto rifle, josta itse en ainakaan ollut aiemmin kuullut mitään. Ihan pätevältä rynkyltä vaikuttaa noin low impact/ high firerate- aseeksi.

Heh. Siitä tokasta Crotasta tuli itselle henkilökohtainen flawless, varmaan muillakin tiimissä meni delaamatta, kun aika rivakkaan päästiin läpi. Saattoi flawless olla oikeasti lähellä, ihan yrittämättä peräti :D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Meikäläiselle kelpaisi Hunger of Crota ja Black Hammer, mutta eipä noita tipahtele. Jopa emblemistä olisin tyytyväinen.

HoC kelpaisi myös itselle, ei ole näkynyt ei.
Emblem pitäisi tulla kaikille hahmoille ensimmäinen läpivedon jälkeen. Emblemit bugaa jos on emblem inventaario täynnä, en tiedä menevätkö special vendorille vai katoavatko täysin, sama homma shaderin kanssa.

Mä grindasin senverta pvp että tuli huomattua tuon Controlin olevan mielestän järkevintä noista pelitavoista, sain 25 marksia ja ostin FWC emblemin. Toki aikoja sitten tuli tietoisesti vedettyä FWC rank 3. että oli ylipäätään mahdollista ostaa tuo. Voi olla että kokeilen toistekin controlia. Hawkmoon näyttäisi olevan jopa minun käsissäni (ja huom Vitalla pelaten) toimiva kapistus PVP sessioissa :D.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jaa, Bungie twiitannut että tällä viikolla tulee se "joululahja" joka on legendaarinen, ei tarvitse decryptata ja voi pistää palasiksi. Mitähän lienee?

Lots of Qs about the holiday gift. No Bjallarhorns. No need to decrypt, either, though we're sure some gifts will be swiftly dismantled.

A small, but Legendary token of gratitude is being prepped for delivery later this week. We'll let you know when to check the Postmaster.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jaa, Bungie twiitannut että tällä viikolla tulee se "joululahja" joka on legendaarinen, ei tarvitse decryptata ja voi pistää palasiksi. Mitähän lienee?

Salainen toiveeni on mahdollisuus upgradea yksi leguitemi uusiin maxeihin. Mutta ei varmana ole tuo, Fatebringer kokisi uudistumisen :P.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Salainen toiveeni on mahdollisuus upgradea yksi leguitemi uusiin maxeihin. Mutta ei varmana ole tuo, Fatebringer kokisi uudistumisen :P.

VoGin aseet tehtiin vähän turhan tehokkaiksi ja CEn uudet primaryt onkin hernepyssyjä hand cannonia myöten. Pitäisi ihan laskea saako siitä uudesta HCsta juurikaan tehoetua Fatenringeriin kun impact ja perkit ovat niin kehnot.
 
Ylös Bottom