Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ostin ksurilta dragons breathin ja lottosin don't touch meet ja uudet sunbrakerssit... Eli aika onnistunut meno tällä haavaa. Vanhat sunbreakerssit meni purkuun..
En kyllä tiedä tekeekö DB:llä mitään, kun vie slotin ja omaan jo hunger of crotan...
No mihin muuallekkaan niitä omituisia koineja tunkisi... Tavallaan toi uusi warlockin chesti kiinnoistaisi, mutta toisaalta... Voidfang vestment on ollu kyllä hyvä...
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mä ostin huvin vuoksi tuon DB ja ostin käyttöä varten lokille tuon Starfire Protocolin. Tehtiin viimeyönä Roc strikelistiä urakalla ja oltiin Leeroy asenteella liikkeellä. Hauskaa oli ja meikäläisen dropit rokkas. Nightfallillta en ole saanut mitään käyttökelpoista Destinyuran aikana, sen sijaan playlististä olen ja paljon.

Hawkmoon natsahti ja kiitos noiden Roc engrammien nousi Rahoolin rank myös. Kaksi legu enrgammia, yks rare ja jessus GoW shader. Noh ehdin tuon SP saamaan melkein tappiin expassa niin eikös se sitten mene vaihtoon :). Hawkmoon + HotPF + God of War shader = win.

Näytä liitetiedosto 13816
Näytä liitetiedosto 13817
Näytä liitetiedosto 13819
Näytä liitetiedosto 13820
Näytä liitetiedosto 13821
Mainittakoon että Starfire Protocolin kanssa ei toimi mikään shader.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mä ostin huvin vuoksi tuon DB ja ostin käyttöä varten lokille tuon Starfire Protocolin. Tehtiin viimeyönä Roc strikelistiä urakalla ja oltiin Leeroy asenteella liikkeellä. Hauskaa oli ja meikäläisen dropit rokkas. Nightfallillta en ole saanut mitään käyttökelpoista Destinyuran aikana, sen sijaan playlististä olen ja paljon.

Eli tota playlistiä kannattas ajaa menemään. Hutiloinnin vuoksi meinaa aseet loppua :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eli tota playlistiä kannattas ajaa menemään. Hutiloinnin vuoksi meinaa aseet loppua :)

Joo, jos sulla on hyvä fireteam. Randomien kanssa toi on vähän tylsää mutta porukalla just hienoa :).
Kannattaa myös pohtia johonkin raidporukkaan mukaan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

On toi Bad Juju kyllä makee vehje. Kuun eka tehtävä (The dark beyond) ovesta tulee joku 30kpl hivee. Nappi pohjassa vaan ja kaikki "yhdellä" lippaalla hengiltä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Olisiko porukkalla kiinnostusta vedellä raideja silloin tällöin? Omat kaverit ostivat destinyn nyt vasta jouluksi eivätkä ole vielä tarpeeksi iso levellisiä esim tekemään VoG tai Crotaa (muutamia lukuun ottamatta )

Itse olen LVL 31 Hunter

PSN: IamMAKKEmursu. Voi laittaa viestiä jos kiinnostaa :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Olisiko porukkalla kiinnostusta vedellä raideja silloin tällöin? Omat kaverit ostivat destinyn nyt vasta jouluksi eivätkä ole vielä tarpeeksi iso levellisiä esim tekemään VoG tai Crotaa (muutamia lukuun ottamatta )

Itse olen LVL 31 Hunter

PSN: IamMAKKEmursu. Voi laittaa viestiä jos kiinnostaa :)

Raidiseuraa varten on olemassa omat ketjunsa joten niistä löytyy paremmin seuraa raideja varten.

Vault of glass peliseura

Crotas end peliseura
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nonni, nyt putos toinen huski pitti.. Pitääköhän varalta säilyttää, jos siitä saa exona vaikka aseen. Legeversionahan tuolla ei oikein tee mitään.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ostin ksurilta dragons breathin ja lottosin don't touch meet ja uudet sunbrakerssit... Eli aika onnistunut meno tällä haavaa. Vanhat sunbreakerssit meni purkuun..
En kyllä tiedä tekeekö DB:llä mitään, kun vie slotin ja omaan jo hunger of crotan...
No mihin muuallekkaan niitä omituisia koineja tunkisi... Tavallaan toi uusi warlockin chesti kiinnoistaisi, mutta toisaalta... Voidfang vestment on ollu kyllä hyvä...

Meikä kans osti kolme exotic engrammia xurilta. Palkinnoksi kolmet claws of ahamkarat. Muuten hyvä, mutta noi oli jo ennestään käytössä. :(
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nonni, nyt putos toinen huski pitti.. Pitääköhän varalta säilyttää, jos siitä saa exona vaikka aseen. Legeversionahan tuolla ei oikein tee mitään.

Itsekin tylsyyspäissäni päivittelin tuon Husk of the Shitin Eidoloniksi ja täyteen asti. Eivät nuo exon statitkaan hirveästi vakuuta, mutta pidän kuitenkin vaultissa jemmassa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

VoG:in raidista Flawless Raider sekä Guardian Lord trophyt eli Destiny pelattu läpi. :cool:

4 titania, 2 warlockkia, 48 minuuttia.

Kiitokset AnnTiPa, Gekados71, Jakarizz, kuraposki sekä vehviz

Näytä liitetiedosto 13823
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tulevista sisältöpäivityksistä löytyy nyt myös tarkempi kuva.

B6hzBDuCEAAtEqa.jpg:large
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Toivottavasti toi House of Wulvas raidi on parempi ku crota, aika tylsä raidi meinaan verratuna Voggiin tuo CE. Eka ihan fiilareissa, mutta nyt ku pari kertaa vedetty, niin liian lyhyt ja tylsä kaikinpuolin. Vogissa hienointa oli kun alue on niin älyttömän iso, ekoja kertoja oli hieno fiilistellä hyppykohtia ja mukavia suvantovaiheita. Vieläkin on hienompaa vetää Voggia kuin CE:tä, vaikka Voggi vedetty 20 kertaa läpi ja crota joku 5.

Tulevista sisältöpäivityksistä löytyy nyt myös tarkempi kuva.

B6hzBDuCEAAtEqa.jpg:large
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Toivottavasti toi House of Wulvas raidi on parempi ku crota, aika tylsä raidi meinaan verratuna Voggiin tuo CE. Eka ihan fiilareissa, mutta nyt ku pari kertaa vedetty, niin liian lyhyt ja tylsä kaikinpuolin. Vogissa hienointa oli kun alue on niin älyttömän iso, ekoja kertoja oli hieno fiilistellä hyppykohtia ja mukavia suvantovaiheita. Vieläkin on hienompaa vetää Voggia kuin CE:tä, vaikka Voggi vedetty 20 kertaa läpi ja crota joku 5.

Ei ihan hirveästi hupia irtoa Crotan primary aseista kunhan hard mode aukeaa jos HOW tulee jo parin kuukauden päästä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jää kyllä iso väli HoW ja PoG:in välille, tuskin moni tulee pelaamaan Destinyä kesällä. Ja luulisi olevan ainakin 2 raidia tuossa isossa DLC:ssä, saa nähdä onko tuossa oikeasti kaikki tämän vuoden sisältö.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ei ihan hirveästi hupia irtoa Crotan primary aseista kunhan hard mode aukeaa jos HOW tulee jo parin kuukauden päästä.

Entäs toi Comet:in aikataulu? Cometin ja HOW-DLC:n välille jää 6 kk aikaa. Jaksaako kukaan enää pelata samoja tehtäviä yli 6kk ennen kunnollista lisäsisältöä?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Entäs toi Comet:in aikataulu? Cometin ja HOW-DLC:n välille jää 6 kk aikaa. Jaksaako kukaan enää pelata samoja tehtäviä yli 6kk ennen kunnollista lisäsisältöä?

Onhan se iso väli, mut itellä aika usein ollu konsolit koskemattominan koko kesän, muutakin tekemistä kuin pelata. Voi taas toisaalta olla piristävää palata puolen vuoden päästä tohon peliin, niin saa vanhastakin sisällöstä irti erilailla. Nyt alkaa jo meneen vähän liikaa suorittamiseks toi homma. Varsinkin kun muistaa ulkoo joka strikenkin vihollisten spawnaus paikat.....
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Multa on mennyt ihan täysin Pit Of Husk-ase keskusteluineen. Olen myös aivan varmasti jo saanut ainakin yhden kappaleen, mutta paloihinhan se on aina mennyt.

Mistä kyseistä asetta kannattaisi lähteä metsästämään?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Niitä blades of crota miekkahiveja kun tappaa. Itellä napsahti random patrollista kuusta, kun tapois sen miekkaötön. Porukka ilmeisesti grindannu sitä Fist of Crota tehtävästä kun siinähän alussa on aina se yks miekkamies, aina orbittiin ja takas. Varmaan aika raskasta touhua, osalla oli 150 tapettuna, eikä PoH:ia ollut vielä ilmaantunu. Mulla about 40-50 tapettuna kun tippu, joillekin tullut melkein ekoista tapoista kun RNG-jumalat on ollut suotuisia.

Itse aseen päivitys legendary Eidolon allyksi onnistu about 20minsassa Dark beyond tehtävän ovella mistä tuppaa sitä hiveä ulos kauheella syötöllä, eli 500 hive tappoo plus orbin Erikseltä vaatii. Exotic päivityshä vaati Crux of crotan joka pitäis tippua Hardi crota raidista...

Multa on mennyt ihan täysin Pit Of Husk-ase keskusteluineen. Olen myös aivan varmasti jo saanut ainakin yhden kappaleen, mutta paloihinhan se on aina mennyt.

Mistä kyseistä asetta kannattaisi lähteä metsästämään?
 
Ylös Bottom