Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Yhtä ammo perkkiä voi kerrallaan vaan käyttää tai yhdesta saa vaan sen hyödyn.

Aiemmin ainakin on ollut, että armoreista saadut hyödyt toimivat päällekkäin. (tämä on kyllä voitu myös päivittää jossain välin - ei tietoo). esim. rintapanssari antaa kaksi rakettia, bootsit kaksi.

Mutta, on otettava myös huomioon, että on olemassa myös maksimi ammusmäärä mitä voi kantaa aseelle - tämän huomaa helposti varsinkin rocket launchereissa.
Tämän takia launchereilla on vaikea testata tuota Carry more heavy ammo -perkkiä.
 
Aiemmin ainakin on ollut, että armoreista saadut hyödyt toimivat päällekkäin. (tämä on kyllä voitu myös päivittää jossain välin - ei tietoo). esim. rintapanssari antaa kaksi rakettia, bootsit kaksi.

Mutta, on otettava myös huomioon, että on olemassa myös maksimi ammusmäärä mitä voi kantaa aseelle - tämän huomaa helposti varsinkin rocket launchereissa.
Tämän takia launchereilla on vaikea testata tuota Carry more heavy ammo -perkkiä.

Tuota juuri eilen vai sitä edellisenä pvä kokeilin, mutta ei ollut 2 perkistä hyötyä. Sitten myös jos vaikka on Vex ja Fusion alla sekä Fusion ammo perkki, niin vaan Vex sai lisää ammuksia. Jos olis 2 Fusion perkkiä, niin saiskohan sillon molemmat. Mistä näistä tietää, pitääkö sen olla noin vai ei, vai onko bugi. Kokeilemallahan tuo selviää.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ei anna lisää ammoja vaikka on raid bootsit ja exo chest, tulee vain se 8 (Truth).

Oletan myös etten saa 4 agilityyn jos tunkkasen Midan ja Murmurin agilityperkit päälle yhtäaikaa. Mielelläni olen väärässä :D.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Toi Last Word olikin aivan pähee tykki. Paukkujen puute ja hidas lataus hieman ahdistaa kun 200 hivee tulee silmille :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Toi Last Word olikin aivan pähee tykki. Paukkujen puute ja hidas lataus hieman ahdistaa kun 200 hivee tulee silmille :)

Pistoolit on kyllä hyviä. Mielellään mahdollisimman iso lipas. Kannattaa hankkia joku armori missä on pistoolin lataus perkki, niin saat tuota latausaikaa vähän alaspäin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Pistoolit on kyllä hyviä. Mielellään mahdollisimman iso lipas. Kannattaa hankkia joku armori missä on pistoolin lataus perkki, niin saat tuota latausaikaa vähän alaspäin.

Sain lokille hanskat, jossa latausavustin vai, miksi sen voisi kuvata....
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Taas oli nightfallin palkinnot juhlaa ku warlockilla sen vetilin. Sain 6 coinia ja muille tuli exoa ja legendaryä
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Taas oli nightfallin palkinnot juhlaa ku warlockilla sen vetilin. Sain 6 coinia ja muille tuli exoa ja legendaryä

Samassa kerhossa ollaan. Rocista saa parempia palkintoja meikäläinen kuin Nightfalleista :D. Tämä oli viimeyön viimeisen Rocin (Omnigul) palkinto.
Kelpaa.
Omnigulsuros.PNG
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Samassa kerhossa ollaan. Rocista saa parempia palkintoja meikäläinen kuin Nightfalleista :D. Tämä oli viimeyön viimeisen Rocin (Omnigul) palkinto.
Kelpaa.

Muutaman kokeilin, mutta ei putoile mitään järkevää. No pitää huomenna vetää koko päivä rokkia :p
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Samassa kerhossa ollaan. Rocista saa parempia palkintoja meikäläinen kuin Nightfalleista :D. Tämä oli viimeyön viimeisen Rocin (Omnigul) palkinto.
Kelpaa.

Itselleni tipahti Rocista vain toinen 4th Horseman. Bleääh...
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tää viikko oli multa paras kyllä!
Eka nightfall 7 strange coins, toisesta tuli Achlyophage Symbiote (Exotic Hunter Helmet) ja viimeisestä..... Padapimpadapum... Hawkmoon!!!!! Se kauan toivottu ase! Ironista oli se, että noin 30min aikaisemmin puhusin kaverin kanssa kuinka hienoo olis omistaa sellainen. Tuuri jatkui myös towerissa. Heti kun sain hawkmoonin mentiin cryptarchille. Rare engramista lävähti Vanguisher VII legendary AR. Ai että!!!! :D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tää viikko oli multa paras kyllä!
Eka nightfall 7 strange coins, toisesta tuli Achlyophage Symbiote (Exotic Hunter Helmet) ja viimeisestä..... Padapimpadapum... Hawkmoon!!!!! Se kauan toivottu ase! Ironista oli se, että noin 30min aikaisemmin puhusin kaverin kanssa kuinka hienoo olis omistaa sellainen. Tuuri jatkui myös towerissa. Heti kun sain hawkmoonin mentiin cryptarchille. Rare engramista lävähti Vanguisher VII legendary AR. Ai että!!!! :D

Itsekin tempaisin vielä Hawkmoonin Roc strikesta, on se hieno. :D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Pitäisköhän itsekin lotota Rocia jos tulis joku niistä puuttuvista exoticeista. Aseista ainoastaan se Hawkmoon puuttuisi, hyödyllisistä siis.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Minä olen nähnyt enemmän exoticeja tippuvan Roceista kuin Nifghfalleista yhteensä. Tämä eilisillalta:
Roc2exo.PNG
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Minä olen nähnyt enemmän exoticeja tippuvan Roceista kuin Nifghfalleista yhteensä. Tämä eilisillalta:

Oonkohan minä väärässä rokissa, kun viimeiseen 10 peliin ei kellekkään ole tullut mitään järkevää ?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Minä olen nähnyt enemmän exoticeja tippuvan Roceista kuin Nifghfalleista yhteensä. Tämä eilisillalta:
Roc2exo.PNG

Oonkohan minä väärässä rokissa, kun viimeiseen 10 peliin ei kellekkään ole tullut mitään järkevää ?
Tuo on niin tuuripeliä. Mä en ole koskaan rocista tai tigeristä saanut eksoottista kamaa. Strikejä kaikkiaan jtn. 160 takana ja yli puolet varmasti noita playlisteja. Pari kertaa olen kyllä nähnyt kun joku muu saa. Tietty jos aikaa ja hyvää seuraa on, niin mielelläänhän tuota roccia vetää.

Nightfall, raidit, Xur ja tuuriengramit on ne, mistä eksoja on itselle siunaantunut.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itse kanssa saanut ne parhaimmat aseet ROCista, viimeksi Hawkmoon. Nighfalleista ei oikeen ole mitään järkevää tullut.
 
Ylös Bottom