Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ok, ton suroksen ja vexin kun saisi, voisi valittamatta pelailla mitä pelaa :) Muutamia kymmeniä ROCeja tahkonnut ja paras saavutus muuan coini ja huntterin persläpyskä.. No kerran olen nähnyt kun kanssapelaaja löysi legen ja sai toisen palkkioksi....

Päivän toisesta Rocista tipahti legu engrammi. Josta tais tulla mun uusi suosikkiase.

CrusaderI.PNG


Outlaw & Firefly

Joku näistä 3 käyttöön :P Send it kuulostaa erittäin nohevalta.

Snapshot (Aiming this weapon is incredibly fast)
Send It (Increase Range and Accuracy -> Gets max range)
Custom Optics (Precision glass for better zooming)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Päivän toisesta Rocista tipahti legu engrammi. Josta tais tulla mun uusi suosikkiase.


Outlaw & Firefly

Joku näistä 3 käyttöön :P Send it kuulostaa erittäin nohevalta.

Snapshot (Aiming this weapon is incredibly fast)
Send It (Increase Range and Accuracy -> Gets max range)
Custom Optics (Precision glass for better zooming)

Oman mielenrauhan vuoksi en enää usko näihin "saamisiin" ;)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Noo itsellä nyt 12 ROC menossa eikä mitään tullut :) ylensä kyllä tulee jotain kivaa, no aina ei onnista.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuo surosregime on kyllä niin yliarvostettu ja suoraan sanottuna paska ase :D omistankaksi yhden täyteen upitun ja yhden uppimattoman (uppimattomana nori crusiblessa tosin hyvä)
Ainut syy miksi tuotaroskaa on joutunut väkisin käyttämään on tuo ibn ainainen sama boynty, nii. Hidas ja huono ja tehoton että kyllä tuntuu taas mahtavalta boyntyn jälkeen vaihtaa takaisin:thorniin,tlw:hn ja hawkmooniin.
Nyt tosin tuli droppina tuommone lege autorifle ku forthepeople ja hakkaa surosin 100-0, ihme hype paskasta aseesta joka häviää duelin kaikelleläheltä ja rangekaan ei kuitenkaan oo scoutin tai hawkmoonin tasoa.
Tulipa avaudutta :D
Jes nyt on kaikkilla 3 hahmolla oma gjalla,icebreakker,fatebringeri, vexmytö ja hungerofcrota. eipähän tarvii vaihella enää mitää aseita :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Piru kun tulis edes lege ryysyjä niin vois päivitellä.....
Ascendantti hakusalla taas


Jestas, nyt eka lege palkinto. Plug one fusari. Saahan tuosta energyä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Onko muilla Strike bountyjen kanssa samaa, että tuo bounty on tehtävä strike listan kautta eikä suoraan planeetalta valitsemalla. Itsellä ei bounty tule jos en tee sitä strike listan kautta.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Piru kun tulis edes lege ryysyjä niin vois päivitellä.....
Ascendantti hakusalla taas


Jestas, nyt eka lege palkinto. Plug one fusari. Saahan tuosta energyä.

Paljon sulla on pelitunteja takana, kun et tunnu saavan mitään hyviä palkintoja.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Onko muilla Strike bountyjen kanssa samaa, että tuo bounty on tehtävä strike listan kautta eikä suoraan planeetalta valitsemalla. Itsellä ei bounty tule jos en tee sitä strike listan kautta.
Ite oon ainaki saanu bountyt tehtyy valitsemalla planeetalta striken
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ite oon ainaki saanu bountyt tehtyy valitsemalla planeetalta striken

Okei, näin sen luulisi menevänkin. Itsellä ei toimi, ei oo tainnut ikinä toimia. Noo saa siitä nyt markseja kun tekee listan kautta. Ärsyttää vaan sen oikeen striken etsiminen, kun siinä voi mennä todella kauan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Okei, näin sen luulisi menevänkin. Itsellä ei toimi, ei oo tainnut ikinä toimia. Noo saa siitä nyt markseja kun tekee listan kautta. Ärsyttää vaan sen oikeen striken etsiminen, kun siinä voi mennä todella kauan.
Mitkä boyntyt sulla tekee tota ?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Paljon sulla on pelitunteja takana, kun et tunnu saavan mitään hyviä palkintoja.

Sen verran tunteja, että joutuu jotain vierotushoitoa ottaan, kun meinaa lopettaa tän pelaamisen :)
19 päivää on mittarissa. Tänään on muuan tunti tullut painettua ROCcia. Nexuskin on pudotettu 4 kertaa. Paras anti on toi lege fusio. No ei ole pelikaveritkaan nyt mitään saaneet.

No, on mulla 6 huski pittiä + eidolo :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Aikas ihmeellistä kun noilla tunneilla ei ole tullut. Joitakin tämä peli tuntuu kiusaavan urakalla. Itsellä 12pvä ja Legee on tullut todella paljon ja joitakin Exoja varmaan joku 10 kpl.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Aikas ihmeellistä kun noilla tunneilla ei ole tullut. Joitakin tämä peli tuntuu kiusaavan urakalla. Itsellä 12pvä ja Legee on tullut todella paljon ja joitakin Exoja varmaan joku 10 kpl.

Mulla ei ole raidiporukkaa, enkä oikein pidä koko raidista, kun olen youtubesta yrittänyt opiskella, että mitä pitäs tehdä.
Exoja ei ole "tippunut" yhtään kertaa, eikä varteenotettavaa primary asetta edes legenä. Kaikki on pitänyt ostaa. No jos ei itellä lopu sinni niin perheellä kyllä. Takavarikoivat kohta ohjaimen, kun tulee kehuttua peliä "monisanaisesti" ja isolla äänellä :)
 
Kyllä raideja kannattaa ilmanmuuta pelata. Jos ei tiedä mitä tehdä, niin kanssa pelaajat kyllä neuvovat. Täältä foorumilta saa helposti ja nopeesti raidi seuraa. Ilmoittaudut vaan johonkin mukaan. Minuakin voi pyydellä pelaileen vaikka vaan ROCia. PSN maaho76

Edit: Raidit pelin parasta antia. Kannattaa antaa mahdollisuus.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jes! Tänään tuli vihdoin ja viimein joku muu exobounty kuin, bad juju, pocket infinity tai super good advice! Bad juju ja super good advice on jo kokonaan tehty mutta tuo pocket infinityn rare fusion riflejen purkaminen vie ikuisuuden, 8 mennyt. Otin sitten tuon thornin ja aikaa meni kokonaisuudessaan reilu 3 tuntia. Tuo pvp osuus oli hitain tehdä mutta kun on voidwalker, atheons epiloque ja swordbreaker niin aika nopeasti se meni. Ensin yritin tehdä sitä iron bannerissa, mutta eihän siitä mitään tullu :D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jes! Tänään tuli vihdoin ja viimein joku muu exobounty kuin, bad juju, pocket infinity tai super good advice! Bad juju ja super good advice on jo kokonaan tehty mutta tuo pocket infinityn rare fusion riflejen purkaminen vie ikuisuuden, 8 mennyt. Otin sitten tuon thornin ja aikaa meni kokonaisuudessaan reilu 3 tuntia. Tuo pvp osuus oli hitain tehdä mutta kun on voidwalker, atheons epiloque ja swordbreaker niin aika nopeasti se meni. Ensin yritin tehdä sitä iron bannerissa, mutta eihän siitä mitään tullu :D
Itekki sain tänää kyseisen boyntyn, pvp osiossa meni 2tuntii pelkällä void haulikolla :D vielä ois se xyorin tappaminen jäljellä
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itekki sain tänää kyseisen boyntyn, pvp osiossa meni 2tuntii pelkällä void haulikolla :D vielä ois se xyorin tappaminen jäljellä
En vielä kerennyt tekemään sitä xyorin tappoa mutta kaiken muun tein. Mä teen sen lopun varmaan tänään 23-24 aikoihin. Tikiti92 tulee auttamaan todennäköisesti. Jos olet silloin linjoilla niin tuu mukaan kolmanneks. Lisäile psn: Tikkanen92 :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mulla ei ole raidiporukkaa, enkä oikein pidä koko raidista, kun olen youtubesta yrittänyt opiskella, että mitä pitäs tehdä.
Exoja ei ole "tippunut" yhtään kertaa, eikä varteenotettavaa primary asetta edes legenä. Kaikki on pitänyt ostaa. No jos ei itellä lopu sinni niin perheellä kyllä. Takavarikoivat kohta ohjaimen, kun tulee kehuttua peliä "monisanaisesti" ja isolla äänellä :)

Raidit tosiaan on pelin paras osuus ihan ylivoimaisesti. Voit pistää mulle kaverikutsus myös, niin lähdet mukaan vaan. Kaikki on joskus aloittaneet nollilta, joten kyllä mulla ainakin riittää hermot autella muita. Kaiken lisäksi uudessa porukassa on mukava pelata, niin ei oo niin kaavamaista tuo omakaan pelaaminen. psn: touhotippa
 
Ylös Bottom