Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

En mä nyt testaamatta menis sanomaan, että vogin primaryt pieksee nämä uudet 1000-0.. Aseiden perkit ainakin vaikuttaa ihan mielenkiintoisilta ja onhan se 331 damagekin jotain..

Tuossa auto riflessä on vissiin sama/ samankaltainen perkki, kuin Suroksessa. Eli tähtäämällä range/impact paranee ja firerate tippuu. Saattapi hyvinkin jäädä Epilogue kakkoseksi.

Muutenkin jos noita vertaa Vog primareihin, niin lähinnä Fatebringer on ainut joka saattaa lyödä vertailussa vastineensa. Myös vaikka Vision of confluence on beast edelleen, on tuossa uudessa scoutissa eri elemental ja varmasti siis hyödyllinen sekin.

Mulle kelpais vaikka nuo kaikki, ihan jo nightfallien takia ja siksi että vaihtelu virkistää :)

Juu ei mitään loistava leffahan tuo aikanaan oli :) Niin sehän olis taas Xuri päivät edessä.

Whaaaaat warlockille Obsidian mind ja Ice breaker! Toivottavasti pitää paikkansa.

E.

The Glasshouse,HelmetTitan
Achlyophage Symbiote ,HelmetHunter
Obsidian Mind,HelmetWarlock
Icebreaker
Exotic Shard

Reddit kertoi noin.

Whaaaaat warlockille Obsidian mind ja Ice breaker! Toivottavasti pitää paikkansa.

E.

Icebreaker
Exotic Shard

Reddit kertoi noin.

Ei vieläkään kovinkaan fiksua titaanihattua, mutta kai tuo vihreä laatikko on ostettava päähän keikkumaan...

Obsidian mind+ bad juju, siinä on voidwalkerin resepti. Voi aika nopsaan viskoa novapommia [emoji14]

E.

Icebreaker
Exotic Shard

Reddit kertoi noin.

Jihuu oon tota obsidian mindia kaivannu pääsee leikkiin bad jujun kanssa voidwalkerilla. Tällä viikolla on pitkästä aikaa aika rautasta kamaa niille jotka ei kyseisiä exoticceja omista

Jihuu oon tota obsidian mindia kaivannu pääsee leikkiin bad jujun kanssa voidwalkerilla. Tällä viikolla on pitkästä aikaa aika rautasta kamaa niille jotka ei kyseisiä exoticceja omista
Juu, Ice Breakeria olen kuolannut ainakin sen pari kuukautta ja nyt löytyy Bad jujullekin käyttöä. Aivan mahtava setti Xurilla vaihteeksi.

On tää melkosta viime viikolla tippu TLW ja sit viikonloppuna xuri myi sitä, ja täl viikol tippu icebreakeri ja nyt se on xurilla myynnissä :D

Juu, Ice Breakeria olen kuolannut ainakin sen pari kuukautta ja nyt löytyy Bad jujullekin käyttöä. Aivan mahtava setti Xurilla vaihteeksi.

Kyllä varmasti itse tuon sain jo alkutaipaleella onneksi. Kyseessä ehkä kuitenkin jopa pelin paras ase? Noh ainakin yksi parhaista. Ei kannata kyl kenenkää coineja säästellä jossei tuota omista.

Pari kk itsekin metsästänyt I C U BreakEmiä ja nyt sen saa vihdoin ostettua kolikoilla. Tammikuu Bungien joulu. Kolikoiden tuhlausta tiedossa, taidan ostaa 3 "ICUBEm"iä ja uppia yhden + katsoa tarviiko noita päivitellä kun tuo seuraava dlc tulee.

Jos ei muuta niin IB:llä on kätevä tehdä ammoja lisää muihin snipereihin.

Also, 6 icebreaker shots swaps to 10 or 12 (i believe) LDR shots
LDR5001 eilen tuli käytettyä VoGissa ja onhan se näppärä sniper.

OM + BJ combo

Some dude during an IB match this week was getting his Nova Bomb every 2 seconds it seemed with the ObM+BJj combo, definitely a potentially powerful mixture even with pulse rifles being what they are.

Tuo LDR on kyllä hyvä. Itsellä on ARC ja SOLAR damagella tuo. Ei hirveesti häviä damagessa Ice Breakerille. Ja on huomattavasti vakaampi.

Tuommoista tai sitä Longbow Synthesistä olen jo pitkään himoinnut, mutta noita legeaseita ei tunnu tippuvan yhtään mistään. Exoticeja tulee ovista ja ikkunoista, mutta legendaryja ehkä yksi kuukaudessa.

Tuommoista tai sitä Longbow Synthesistä olen jo pitkään himoinnut, mutta noita legeaseita ei tunnu tippuvan yhtään mistään. Exoticeja tulee ovista ja ikkunoista, mutta legendaryja ehkä yksi kuukaudessa.
Tuon ldr:n saa muistaakseni ostettua vanguard quartermasterilta.

E. Onko muuten edes mitään uusia 331 dmg lege-aseita, raidin ulkopuolella, joita ei voi ostaa joltain factionilta?

Tuon ldr:n saa muistaakseni ostettua vanguard quartermasterilta.

E. Onko muuten edes mitään uusia 331 dmg lege-aseita, raidin ulkopuolella, joita ei voi ostaa joltain factionilta?

Juu saa toki, mutta ei niillä vendor perkeillä mitään tee.

Ylös Bottom