Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mä en itse ymmärrä miksi VM ja Arc Blade olis liian OP PvP peleissä. Joo VM iskee kuin rekka, mutta niin sen kuuluukin omasta mielestäni. Onhan se kuitenkin vaikein ase saada koko pelissä? Ehkä hieman sais nerffata, mutta ei liikaa. Kyllä mä ainakin laitoin vastustajat kuriin jotka VMii käytti PvPssä. 3 niitä tais olla, ja tehot 14-17 tappoa jokaisella. Itse taas heitin For The People 33 tappoa.

Ja muutenkin jos Arc Bladea nerffattais niin sen jälkeen tulis varmaan kohteeksi Golden Gun. Noh onneks en PvPtä pelaa muutakuin jos on pakko :D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ja muutenkin jos Arc Bladea nerffattais niin sen jälkeen tulis varmaan kohteeksi Golden Gun. Noh onneks en PvPtä pelaa muutakuin jos on pakko :D

Saisivat kyllä tuneta noita ylöspäin PVE puolella aika huolella, jotta niistä olisi jotakin iloa pelin vaikeammissa kohtauksissa. Warlockin Voidblast ja Solarranusetti / Fireborn voittaa noi huolella. Titanista minulla ei ole omakohtaisia kokemusta mutta kuplat on aika pirun hyödyllisiä raideissa.

Sitten meillä on toi säälittävä hunter ja sen täysin paskat superit.

Eilen tuli (taas) vaihteeksi todettua kuinka hyödytön tuo Hunterin super on Raidissa (CE). Juuri ja juuri sain (31lvl) hengiltä yhden keltaisen 32 levelin ötön niin etten itse kuollut siihen. Kokeilin myös josko olisin ollut nopeampi juoksemaan siinä sillan jälkeisessä arkkujuoksussa, mutta paskan marjat eikä siinä voi puukottamalla edetä kun vastaan tulee Exploding Thralleja. Golden gunista nyt on turha puhuakaan minään järkevyytenä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Saisivat kyllä tuneta noita ylöspäin PVE puolella aika huolella, jotta niistä olisi jotakin iloa pelin vaikeammissa kohtauksissa. Warlockin Voidblast ja Solarranusetti / Fireborn voittaa noi huolella. Titanista minulla ei ole omakohtaisia kokemusta mutta kuplat on aika pirun hyödyllisiä raideissa.

Sitten meillä on toi säälittävä hunter ja sen täysin paskat superit.

Eilen tuli (taas) vaihteeksi todettua kuinka hyödytön tuo Hunterin super on Raidissa (CE). Juuri ja juuri sain (31lvl) hengiltä yhden keltaisen 32 levelin ötön niin etten itse kuollut siihen. Kokeilin myös josko olisin ollut nopeampi juoksemaan siinä sillan jälkeisessä arkkujuoksussa, mutta paskan marjat eikä siinä voi puukottamalla edetä kun vastaan tulee Exploding Thralleja. Golden gunista nyt on turha puhuakaan minään järkevyytenä.

En tiedä pelaanko sun kanssa samaa peliä, mutta minusta huntteri on uuden raidin paras classi. Se että voit soolota ilman juustoja ekan osuuden ja olet paras miekkamies CE:ssä eikö niillä ole merkitystä? Titani toki hyvä flashbangeineen ja kuplineen. Warlocki voi toki herättää ittensä henkiin jos sattuu kuolemaan siinä se.

E: bladedancerin superi toki on melko turha toki voit käyttää näkymättömyyttä etenemiseen. Golden gun taas minusta on ihan jees kun sitä osaa käyttää.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Toi Huntterin cloak on kyllä ihan päällikkö. Don't Touch Me tumput käteen ja Thrallit on ihmeissään.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

En tiedä pelaanko sun kanssa samaa peliä, mutta minusta huntteri on uuden raidin paras classi. Se että voit soolota ilman juustoja ekan osuuden ja olet paras miekkamies CE:ssä eikö niillä ole merkitystä? Titani toki hyvä flashbangeineen ja kuplineen. Warlocki voi toki herättää ittensä henkiin jos sattuu kuolemaan siinä se.

E: bladedancerin superi toki on melko turha toki voit käyttää näkymättömyyttä etenemiseen. Golden gun taas minusta on ihan jees kun sitä osaa käyttää.

Niin, enhän minä tuossa kirjoittanut muutakuin Supereista.

Tietoisesti itselläkin nuo Dont Touch hanskat käytössä, eilen oli hauskaa vetää ensimmäinen etappi muun lössin mukana niin että itse olet näkymätön lähes kokoajan (täten myös näkee paremmin minne liikkuu). Muutama hassu Golden Gunin kuti ei elämää isoja tee kun muuten tuo bladedancer on ominaisuuksiltaan parempi Crotaan kuin käpynen Gold Gunner.

Grimoire cardseista mulkaisin niin olen ollut mukana Crotan tapossa 12 kertaa, jokainen noista on tehty alusta loppuun ilman juustoja, 6 man partyllä. Raidin soolotus ei kiinnosta ja minun rooli ei ole olla miekkamies Crotalla, enkä kyllä näe eroa sillä mikä hahmo olet (Titan / Warlock / Hunter) miekanheiluttajana. Todennäköisesti ekan kerran kun olen miekkamies teen sen Warlockilla sillä osaan koordinoida sen hyppyjä huomattavasti paremmin kuin hunterin.

Soolotessa hunter on varmaankin paras hahmo CE raidiin, kiitos tuon näkymättömyyden, mutta miksi Raid joka on suunniteltu 6 pelaajalle pitäisi yrittää soolota?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Paljon mielekkäämpi tuo Crota raid, kun sen vetää ilman juustoja ja jyystöjä läpi. Tykkäsin paljon etenkin siltakohtauksen legitistä läpäisystä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Niin, enhän minä tuossa kirjoittanut muutakuin Supereista.

Tietoisesti itselläkin nuo Dont Touch hanskat käytössä, eilen oli hauskaa vetää ensimmäinen etappi muun lössin mukana niin että itse olet näkymätön lähes kokoajan (täten myös näkee paremmin minne liikkuu). Muutama hassu Golden Gunin kuti ei elämää isoja tee kun muuten tuo bladedancer on ominaisuuksiltaan parempi Crotaan kuin käpynen Gold Gunner.

Grimoire cardseista mulkaisin niin olen ollut mukana Crotan tapossa 12 kertaa, jokainen noista on tehty alusta loppuun ilman juustoja, 6 man partyllä. Raidin soolotus ei kiinnosta ja minun rooli ei ole olla miekkamies Crotalla, enkä kyllä näe eroa sillä mikä hahmo olet (Titan / Warlock / Hunter) miekanheiluttajana. Todennäköisesti ekan kerran kun olen miekkamies teen sen Warlockilla sillä osaan koordinoida sen hyppyjä huomattavasti paremmin kuin hunterin.

Soolotessa hunter on varmaankin paras hahmo CE raidiin, kiitos tuon näkymättömyyden, mutta miksi Raid joka on suunniteltu 6 pelaajalle pitäisi yrittää soolota?

Jep toinkin ilmi vain, että huntterin vahvuudet eivät ole sen supereissa. "paskoilla" supereillakin se on CE:ssä todella hyvä lisä. Ja mitä tohon sooloamiseen tulee se ensimmäinen kohta on vain kaikista helpoin tehdä yhdellä huntterilla muiden kaivellessa nenäänsä ja odotellessa. Bladedancerin näkymättömyys on miekkamiehellä todella hyvä lisä tekee siitä ehdottomasti parhaan siihen hommaan.
Bladedancerin superi on vähän surkeahko pve puoleen ellet sitten vain käytä sen tarjoamaa näkymättömyyttä hyväksesi. Golden gun taas on tehokas single target tuhoaja. ja combustionilla käyttämällä pystyt kyllä harventamaan suurenkin määrän porukkaa. juuh itsellä crotas endi on läpäistynä crimmoire cardsien mukaan 32 kertaa näistä tosin noin puolet on juustottu ;)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nightfallista eilen 3x täyttä kuraa, tai no kaippa se kolmas gjallahorni oli ihan ok, mutta raidista huntterille chesti, vihdoinkin ensimmäinen täydellinen raidi setti! Vieläkun joskus tuon warlokin kypärän löytäis(ainut kypärä jonka oikeasti haluaisin ja ainut jota ei ole) ja titaanille kengät niin saisi kaikille täyden setin eikä olisi jumissa yhden eksotikin kanssa.
Saisi se hard raid pikkuhiljaa tulla kun e oikein tuolta raidista nykysellään aseistakaan puutu kuin haulikko, sinkojakin on jo 3 ja purkanutkin jo pari kolome.
No onneksi on ironbanneri ja sai keihäästä taottua nyt täydellisen:rodeo,armorpiercing ja final round sekä ambush scope, 40moteahan tuohon menikin.

Sitten täydellisen timurin metsästykseen seuraavaksi :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Paljon mielekkäämpi tuo Crota raid, kun sen vetää ilman juustoja ja jyystöjä läpi. Tykkäsin paljon etenkin siltakohtauksen legitistä läpäisystä.

Juu todellakin paljon hienompi. Itse myös pidin siitä silta kohdasta. Joka oli yllättävän helppo.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Juu todellakin paljon hienompi. Itse myös pidin siitä silta kohdasta. Joka oli yllättävän helppo.

Juustopelillä ei koko raidissa ole oikeastaan yhtään tiimityöskentelyä joka on koko homman pointti ja parasta bestiä. Toki tuo siltakohtakin olisi vienyt varmasti vähän pidempään ellei olisi ollut yhtä veteraania mukana kertomassa miten mekaniikka toimii. :D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eipä tuo Crotan raidi kestänyt sen kauempaa vaikka läpi mentiin niinsanotusti oikealla tavalla. 40min koko roska läpi. Kaikki tuli taas eilen vedettyä vajaassa kahdessa tunnissa läpi, paitsi VoGia ei jaksanut pelailla niin pitänee kehittää se toinen ukko lvl 30, että saa vähän lisää pelattavaa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tipahti ensimmäinen Husk Of The Pit. Mitäs tuolla nyt voi tehdä tai sille täytyy tehdä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tapa 500 hiveä ja osta erikseltä se orb, ni siitä tulee lege autorifle eidolon ally...
 
Tapa 500 hiveä ja osta erikseltä se orb, ni siitä tulee lege autorifle eidolon ally...

Näin mä teen. Kiitos.

Edit: Eipä tuossa kauaa mennyt. Kuun The Dark Beyond tehtävässä. 15 min ja 500 tappoo täynnä. Sit viä pari bountya niin saa sen orbin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Minä olen tahkonnut ROCia. Paras saavutus legendaarinen perslappu huntterille..? Pitänee säästää, jos joskus tekis huntterinki :rolleyes::rolleyes:
Mulle tuli rocista tiistaina yhdestä strikesta 4 palkintoa. No Land Beoynd, lege chest-engram, siniset hanskat ja coini. En tajunnut ottaa ruutukaappausta, kun leuka oli lattialla. :D
Välillä näinkin...
 
Ylös Bottom