Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mulle tuli rocista tiistaina yhdestä strikesta 4 palkintoa. No Land Beoynd, lege chest-engram, siniset hanskat ja coini. En tajunnut ottaa ruutukaappausta, kun leuka oli lattialla. :D
Välillä näinkin...

Hieman usko meinaa jo loppua :) Onhan noita välillä mukava vetää, mutta kun vetää kaksi kierrosta läpi, eikä mitään saalista alkaa motivaatio loppua. Eilen viimeksi yksi tympeä strike (venuksen joku portaikko) vedettiin kaksin jonku randomin kanssa. No kaveri löysi matkan varrella lege engrammin ja sai loppupalkinnoksi toisen, mulle sinistä joista roskaa :)

No jospa kirjoitan seuraavan kerran kun olen "saanut" jotain (lege tai exo) :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Hirveän raatamisen jälkeen voin todeta, että hotfixin jälkeen Crotas endissä voi päästä kahella äijällä Deathsingeriin saakka :D Ja jos on heavy ammoja niin ehkä jopa deathsingeristäkin :D Mut vihdoinkin on kaikki hahmot 32 lvl =)=)=)=)=)=)=)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Hirveän raatamisen jälkeen voin todeta, että hotfixin jälkeen Crotas endissä voi päästä kahella äijällä Deathsingeriin saakka :D Ja jos on heavy ammoja niin ehkä jopa deathsingeristäkin :D Mut vihdoinkin on kaikki hahmot 32 lvl =)=)=)=)=)=)=)

Newsflash:
Crotas Endin voi 6 man team tehdä alle 36 minuuttiin, eikä kaikkien tarvitse olla 32 tasolla, eikä tuo vaadi raatamista saatika yhtäkään juustoa. Toki kivahan seon testiä mihin pystyy mahdollisimman pienellä määrällä pelaajia, seikkailunhaluisia kun kuitenkin luonnostaan olemme ;).

Onnittelut kolmekakkosista :).
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Newsflash:
Crotas Endin voi 6 man team tehdä alle 36 minuuttiin, eikä kaikkien tarvitse olla 32 tasolla, eikä tuo vaadi raatamista saatika yhtäkään juustoa. Toki kivahan seon testiä mihin pystyy mahdollisimman pienellä määrällä pelaajia, seikkailunhaluisia kun kuitenkin luonnostaan olemme ;).

Onnittelut kolmekakkosista :).

Joo siinähän se hauskuus oli, että kahestaan onnistui ihan legitisti. Parit wipet ja muutkin. Ja jopa sen juoksuchestin onnistuttiin saamaan. On tuo Crota mennyt 6 man teamillä johonkin puoleen tuntiin. :) Mutta jos haluaa rajoja kokeilla niin suosittelen! Tuo hieman lisähaastetta kun ei ole enään mitään sillan rakentamisbugeja vaan pitää pikkuhiljaa kaikki tehdä :) Tänään vielä Deathsinger ja Crota niin exoticit silmissä sinne sitten! Saispa sen kauan kaivatun red deathin tai sitten ensimmäisen raidikypärän. Tosiaan tuo crota on nyt ollut hieman nafti noiden palkintojensa kanssa..

Toiseen kysymykseen:
Onko tullut vuodettua tietoa mahdollisesta HM Crotasta? Onko mahdollisesti jatkumassa Crotasta eteenpäin tai miten? Onhan tuo aika raakileen pituinen Raidiksi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Joo siinähän se hauskuus oli, että kahestaan onnistui ihan legitisti. Parit wipet ja muutkin. Ja jopa sen juoksuchestin onnistuttiin saamaan. On tuo Crota mennyt 6 man teamillä johonkin puoleen tuntiin. :) Mutta jos haluaa rajoja kokeilla niin suosittelen! Tuo hieman lisähaastetta kun ei ole enään mitään sillan rakentamisbugeja vaan pitää pikkuhiljaa kaikki tehdä :) Tänään vielä Deathsinger ja Crota niin exoticit silmissä sinne sitten! Saispa sen kauan kaivatun red deathin tai sitten ensimmäisen raidikypärän. Tosiaan tuo crota on nyt ollut hieman nafti noiden palkintojensa kanssa..

Toiseen kysymykseen:
Onko tullut vuodettua tietoa mahdollisesta HM Crotasta? Onko mahdollisesti jatkumassa Crotasta eteenpäin tai miten? Onhan tuo aika raakileen pituinen Raidiksi.

Juu mukavaa puuhasteltavaa alimiehityksellä joutuu vähän miettimäänkin miten edetä ja joutuu vähän hyödyntämään hahmojen ominaisuuksia.3pelaajalla tuo raidi voisi normaalilla mennäkin pienillä ponnisteluilla. Jokin tästä CE:stä silti puuttuu kun vertaa VoG. Noh ihan mukavaa pelattavaa silti katsotaan mitä hardi sit tarjoaa. Tosin kyllä siellä tuntunee vieläkin niitä bugeja olevan jos niitä haluaa käyttää.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eipä ole tätäkään ennen tapahtunut. Sain Legendary engramista Exotic Chestin, Titanille The Armamentarium.

Tuo oli se Lege engram mikä Stony tuli mulle sieltä Weeklystä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

:D:D
[video=youtube;JG5Bul3gt8s]https://www.youtube.com/watch?v=JG5Bul3gt8s&feature=youtu.be[/video]
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eipä ole tätäkään ennen tapahtunut. Sain Legendary engramista Exotic Chestin, Titanille The Armamentarium.

Tuo oli se Lege engram mikä Stony tuli mulle sieltä Weeklystä.

Lupasin kirjoittaa kun "saan" jotain tästä pelin tahkoamisesta. Nyt alkoi tuntua, ett tää peli v....lee mulle. Nyt olen saanut 5 husk of the pittiä + 1 eidolon allyksi päivitelty, eli yhteensä kuusi kappaletta :D

Kaikki on vaultissa tallessa, tiedä vaikka niistä tulee keräilyharvinaisuuksia.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Lupasin kirjoittaa kun "saan" jotain tästä pelin tahkoamisesta. Nyt alkoi tuntua, ett tää peli v....lee mulle. Nyt olen saanut 5 husk of the pittiä + 1 eidolon allyksi päivitelty, eli yhteensä kuusi kappaletta :D

Kaikki on vaultissa tallessa, tiedä vaikka niistä tulee keräilyharvinaisuuksia.

Tää on tätä. Husk of The pittejä mullekin tullut 4 kuin myös vexejä, fatebringereitä 3, parience & time 3, blackhammer 2 jne. Mutta ei yhtään juustosarvea tai ice breakeria. Muut exot löytyy jo.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tippuuko Iron Bannerista vasta level 3:sen jälkeen niitä Iron Bannerin "oikeita" aseita? Missään ei tarkkaa vastausta ole..
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Crota's End Hard moodi tulee keskiviikkona 21. päivä tätä kuuta.

http://www.bungie.net/en/News/News?aid=12493

Sieltä on luvassa palkintoina joukko aseita ja viimeinen päivitys aseeseen "Husk of the Pit". Myös alus luvassa; "Bane of the Dark Gods".

Näytä liitetiedosto 13873 Näytä liitetiedosto 13874 Näytä liitetiedosto 13875 Näytä liitetiedosto 13876 Näytä liitetiedosto 13877 Näytä liitetiedosto 13878

Lähde: http://www.gamespot.com/articles/destiny-s-crota-s-end-raid-hard-mode-unlocking-nex/1100-6424681/

Eli ensi viikon keskiviikkoon asti aikaa päivittää sinne lvl 32. Kyllä ehtii! :D
 
Minkä ihmeen takia noissa auto/pulse rifleissä on toi impact noin pieni. Abyssissä nyt on vähän, mutta sais olla enemmän.

Edit: Kyseessä kumminkin pelin "vaikein" tehtävä mistä nuo saa, niin ainut hyvä noissakin on Burnit. Toivottavasti olen väärässä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Minkä ihmeen takia noissa auto/pulse rifleissä on toi impact noin pieni. Abyssissä nyt on vähän, mutta sais olla enemmän.

Edit: Kyseessä kumminkin pelin "vaikein" tehtävä mistä nuo saa, niin ainut hyvä noissakin on Burnit. Toivottavasti olen väärässä.

Vertailin Patrollikäytössä vanhaa Super Pox VLO :ta ja uutta Time On Targettia (tuunattu vasta n.300 tasolle) Tuolla tarketilla kun tykittää patrollissa keltaisella viivalla merkittyjä, niin havahtuvat vasta siinä vaiheessa, että "hei muahan ammutaa", kun on jo aika vaihtaa lipasta. Vanhalla Poxilla tykittäessä lopettavat vihamielisyydet jo eka päräyksestä. Tarkoitan nyt vartalo-osumaa, päähän tietenkin tippuu molemmilla.

http://db.destinytracker.com/compare/2050931044,324306191

Tarketissa vielä aivan onneton lipas. Taitaa mennä purkuun, ennen täyteen tuunausta. Ei niitä Ascendant energyjä tahdo tippua mistään. Tai se Raidi tieten taas..
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Osaako joku ulkoa nuo perkkien symbolit että voisi laittaa ne asekohtaisesti tähän? Mulle aukee suoraan vaan hive disruptor. Olis kiva tietää, kannattaako muiden kuin tuon pistoolin perässä lähteä juoksemaan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Sieltä on luvassa palkintoina joukko aseita ja viimeinen päivitys aseeseen "Husk of the Pit". Myös alus luvassa; "Bane of the Dark Gods".

Näytä liitetiedosto 13873 Näytä liitetiedosto 13874 Näytä liitetiedosto 13875 Näytä liitetiedosto 13876 Näytä liitetiedosto 13877 Näytä liitetiedosto 13878

Lähde: http://www.gamespot.com/articles/destiny-s-crota-s-end-raid-hard-mode-unlocking-nex/1100-6424681/

Eli ensi viikon keskiviikkoon asti aikaa päivittää sinne lvl 32. Kyllä ehtii! :D

Helposti ehtii päivittää, mutta en minä noita lähde kyllä hard modesta hakemaan. Häviävät VoGin rojuille 1000-0.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Osaako joku ulkoa nuo perkkien symbolit että voisi laittaa ne asekohtaisesti tähän? Mulle aukee suoraan vaan hive disruptor. Olis kiva tietää, kannattaako muiden kuin tuon pistoolin perässä lähteä juoksemaan.

Ei kannata. Siinä on niin pieni impact että tekee saman damagen kuin 300 attack ratingin Fatebringer, jossa on paljon paremmat perkit.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ei kannata. Siinä on niin pieni impact että tekee saman damagen kuin 300 attack ratingin Fatebringer, jossa on paljon paremmat perkit.

Itse aion metsästää kyseisen aseen jo pelkästään siksi, että se on void damagella. Tähän mennessä tarjolla oleva atheons epilogue kun on aivan karmea hernepyssy :D

Kyllä nuo muutkin aseet varmaankin ihan käyttökelpoisia CE:tä ajatellen on ja miksei muutenkin esim. nightfalleihin. Jokaisessa vaikuttas olevan omat hyvät juttunsa, mutta täyty testailla ennenkö suurempia tuomiota tai hehkutuksia antaa suuntaan tai toiseen.

Scoutti ja Hand cannoni itseä eniten kiinnostavat. Auto- ja pulse- rifle vaikuttaa omaan silmään vähän surkeilta kuten aina. Niissäkin kuitenkin mielenkiintosia perkkejä niin testaillaan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nightfalleja varten nuo varmasti ovat hyviä. Abyss, Fang ja World of Crota mulle kiitos.
 
Ylös Bottom