Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Bungie on taas mennyt lisäämään tiedettyyn toivelistaan pari uutta kohtaa. Tuo Crucible kartan äänestys olisi siinä mielessä jees, ettei tulis tuhat kertaa putkeen rusted lands.
Vaultin järjestelyllä taas löytäis nopeemmin tarvitsemansa asiat, kun itekin yks päivä löysin Abyss Defiantin vaultista, vaikka luulin jo purkaneeni sen vahingossa.
Totta tuokin ja voisi toimi. Mutta toisalta, miksi ei nykyistä systeemiä vain tee siten, ettei arvo kahta kertaa peräkkäin samaa karttaa. Pitäisi onnistus, kun kerta karttoja on jo jonkin verran.
Totta tuokin ja voisi toimi. Mutta toisalta, miksi ei nykyistä systeemiä vain tee siten, ettei arvo kahta kertaa peräkkäin samaa karttaa. Pitäisi onnistus, kun kerta karttoja on jo jonkin verran.
Niinpä, ja muistan lukeneeni että noilla kartoilla on ilmeisesti oma painotus että miten usein niitä tulee, eli ne ei ole samalla viivalla koska bungie joutui yhdessä päivityksessä tuunaamaan niitä painotuksia.
Mutta hei, tänään klo21 meidän aikaa näytetään Prison of Elderiä. Eilen siitä tulikin jo teaser trailer ja se herätti minussa muutamat epäilyn siemenet, nimittäin trailerissa näkyi tuttuja Strike-pomoja ja tehtävä-pomoja, esim Sardok Shrine of Crotasta vilahti, ja sitten vilahti joko se Marsin pomo tehtävästä jossa ladataan Gatelordin silmä tai sitten se oli se Cabal-striken pomo, se minigun jätkä.
Toivon totisesti että ovat keksineet muuta kuin vanhojen pomojen kierrätystä..
Vihollismallit voi olla samoja, mutta kai ne nyt on niiden käyttäytymistä ja temppuja muuttaneet, toivottavasti. Parempi olla onnistunut pelimuoto, muuten jää lähes olemattomaksi tämän DLCn sisältö. Pitänee illalla väijyä noita striimejä.
Vihollismallit voi olla samoja, mutta kai ne nyt on niiden käyttäytymistä ja temppuja muuttaneet, toivottavasti. Parempi olla onnistunut pelimuoto, muuten jää lähes olemattomaksi tämän DLCn sisältö. Pitänee illalla väijyä noita striimejä.
Jep, pelkkä Horde-mode ei kyllä riitä millään muotoa, sen täytyy olla monipuolinen ja pitkään otteessaan pitävä paketti. Pidän kyllä peukkuja sen puolesta että on, ja tänään se selviää.
Lueskelin myös niin nyt on lähtenyt lehdistötiedotteita eteenpäin joissa on kerrottu että se on pääasiassa Hordea, taistellaan aalto toisensa perään ja joka aallossa vihut voimistuvat.. Prisonissa on matchmaking eli voi mennä randomien kanssa, mutta parhaat palkinnot saa jos menee premade partyllä sisään.
Noi samat youtubettajat on kanssa hehkuttanut, että kertovat samalla HoWin mukana tulevasta uudesta strikestä. Katotaan ny, mitä sieltä tulee. Jos toi tarjoaa tarpeeks vaihtelua, mutta samalla joka viikko uudenlaisen haasteen eikä mitään läpijuoksua ni mikäs siinä.
Redditissä joku oli tehnyt dataminingiä bungien sivuilla ja löytänyt mahdollisia patch noteja tosta ennen HoWia julkastavasta 1.2.:sta. Jo tiedettyjen tulevien uudistusten lisäks on näköjään tulossa muitakin korjauksia.
Fixed a bug where the Hive Disruptor perk on the Black Hammer would interrupt with White Nail.
Fixed a bug where a player leaving a game or an occurrence of host migration would result in players being unable to respawn.
Fixed a rare bug where if a player were to use a consumable it would reset their ammo.
Increased the percent chance to obtain rewards when playing crucible.
Players who preform at the top of their team in crucible have a greater chance of rewards as to those at the bottom.
Fixed a bug where the time between shots of the Black Hammer to activate White Nail was reduced.
Fixed a rare bug where a locked item could not be unlocked.
Reduced the amount of total ammo of the perk Double Down when combined with Field Scout.
Increased the percent chance of activating the perk Mulligan upon missing a shot.
Fixed a bug where players were able to obtain Iron Banner weapons according to the rank of their previous Iron Banner.
Changed the description of certain perks to be more fitting with their abilities.
Fixed a bug where a player would lose all ammo upon switching special weapons in the crucible.
Added reward packages for players who participate in the daily featured crucible activity for their first game.
Added Crucible maps from The Dark Below to the normal Crucible rotation for Control, Clash, Skirmish and Rumble. (Pantheon, Skyshock and The Cauldron).
Iron Banner glitchaus onkin nyt sit historiaa. Enpä tullu ite koskaan hyödyntääksenikään sitä. Ainoahan hyöty tuossa oli, että pääsi heti etsimään sitä täydellistä rollia. Jotta sitä glitchiä pääsi hyödyntämään uudestaan, joutu kuitenkin nostamaan tasonsa vitoselle.
Ois kyllä kummallista, jos toi Skyshock tulee noihin normiplaylisteihin mukaan, kun se olis sitten ainoo isompi mappi ajoneuvoilla kierrossa.
Eeeh, ei. Raideissa ei tule olemaan matchmakingia, ne hehkutti vaan alussa että tossa perus Prisonissa on matchmaking kun moni sitä kyseli ja ihmetteli että onko. Eli perus vankilassa on matchmaking ja sitä voi pelata strike-tehtävien tavoin uusiksi niin monta kertaa kuin haluaa. Mutta sitten valittavana on viikottain vaihtuvat haastemoodit joissa ei ole mathcmakingia, niitä on aina kolme eri vaikeusasteilla ja viikossa voi tehdä ne kaikki kolme jos vaan pystyy, plus sitten toi perus vankila.
Toi kyl nyt valitettavasti näyttää aika hirveeltä hordemodelta, nyttenkin noille tuli kaks rundia putkeen samaa cabalia, kiva jos tulee kolme neljä rundii samaa joskus :/
Täytyy päästä kokeilemaan ite miltä toi tuntuu mutta ei oikein nyt hype ja itse sisältö kohtaa, mut onks tää nyt sit oikeesti kivempaa kuin hyvin tehty raidi jossa olisi mielenkiintoisia mekaniikoita ja muuta mukavaa
No, ehkä tutussa porukassa toimivaa viihdettä jonkin aikaa. Vasta lv32 haasteesta alkaa saamaan palkintoja joilla voi ostaa parempia kamppeita, se lv28 perus vankila on kuin strike, saa engrameja palkinnoksi.
Muuten näyttäis olevan ihan kelpo lisiä tulossa, se oli kiva ylläri se uusi aseluokka "sidearm", en tiedä tuleeko se spesiaalislottiin mutta tossa striimissä ainakin näytettiin legendaarista arc-pistoolia Vestian Dynasty, ehkä niitä on muitakin erilaisia erilaisilla elementeillä?
Muuten näyttäis olevan ihan kelpo lisiä tulossa, se oli kiva ylläri se uusi aseluokka "sidearm", en tiedä tuleeko se spesiaalislottiin mutta tossa striimissä ainakin näytettiin legendaarista arc-pistoolia Vestian Dynasty, ehkä niitä on muitakin erilaisia erilaisilla elementeillä?
No, ehkä tutussa porukassa toimivaa viihdettä jonkin aikaa. Vasta lv32 haasteesta alkaa saamaan palkintoja joilla voi ostaa parempia kamppeita, se lv28 perus vankila on kuin strike, saa engrameja palkinnoksi.
Mikäli nyt ymmärsin eilisen striimin ja nettiin levinneen tiedon perusteella oikein Prison of Elders tarjoaa erilaisia areenoita eri vaikeusasteilla, joiden modifierit ja suoritettavat tehtävät vaihtelevat. Mitään tietoa tuosta kovimmasta levelin 35 versiosta ei tosin annettu. Kiinnostaisi tietää, että miten siinä on pelimekaniikkaa muutettu vai onko taas menty sieltä mistä aita on matalin.
Prison of Elders jakaantuu viiteen vaiheeseen. Ensimmäisessä neljässä mennään areenoille sisään vaihtuvilla muuttujilla ja suoritetaan annettu tehtävä yleensä aikarajan puitteissa. Viidennellä kierroksella kohdataan loppuvastus. Loppuvastuksiakin on ilmeisesti neljää erilaista.
Yksi noista näkyikin Datto-youtubettajan videolla.
Loppuvastus oli iso Hive Knight, joka tietyin aikavälein iski maahan, jolloin maa alkoi polttelemaan pelaajien alla. Tämä tarkoitti sitä, että siinä vaiheessa piti koko ajan hyppiä. Ihan mielenkiintonen lisä.
Kun loppuvastus on voitettu, päästään sieltä keskihuoneesta aarreluolaan, mutta sen sisältöä ei saanut vielä näyttää videoilla.
Eilisestä striimistähän paljastui taas se totuus, että jos ei ole lainkaan taktiikkaa, koko porukka kuolee tosi usein. Varsinkin, kun on arc burn ja haastetaan vihollisia exoprimareilla tai majoreita bladedancerilla. Tohon purkutehtäväänhä ois auttanu tosi paljon se, että yks häiritsee vihollisia, kun kaks keskittyy purkamiseen. Bladedancer hyödyntää näkymättömyyttä ja titaani kuplaansa mielellään sokeutuskypärä päässä.
Katotaan ny, minkälaisen kokemuksen toi PoE tarjoaa. Oikeilla armori-, ase- ja luokkavalinnoilla pitäs ainakin helpottua huomattavasti eteneminen. Ice Breaker ja Invective näyttää ainakin itellä menevän ensimmäisinä ascendattavaks, jotta ei tartte huolehtii niin paljon ammusten keräilystä.
Mikäli nyt ymmärsin eilisen striimin ja nettiin levinneen tiedon perusteella oikein Prison of Elders tarjoaa erilaisia areenoita eri vaikeusasteilla, joiden modifierit ja suoritettavat tehtävät vaihtelevat. Mitään tietoa tuosta kovimmasta levelin 35 versiosta ei tosin annettu. Kiinnostaisi tietää, että miten siinä on pelimekaniikkaa muutettu vai onko taas menty sieltä mistä aita on matalin.
Prison of Elders jakaantuu viiteen vaiheeseen. Ensimmäisessä neljässä mennään areenoille sisään vaihtuvilla muuttujilla ja suoritetaan annettu tehtävä yleensä aikarajan puitteissa. Viidennellä kierroksella kohdataan loppuvastus. Loppuvastuksiakin on ilmeisesti neljää erilaista.
Itseäni mietityttää että miten pitkään tuo pysyy mielekkäänä, vaikka he hehkuttavat että areena on joka kerralla erilainen, täytyy silti muistaa että huoneita on vain neljä, eli yksi jokaiselle vihollistyypille (kiinnostaa tietää miten ne aikoo pitää aikamatkailua harrastavat Vexit vankilassa... Screw Logic eh?). Kyllä se voi äkkiä käy vanhaksi, Hive huoneessa tulee se sama läjä hiveä kuin aina ennenkin yms. eikä huoneen sisus muutu yhtään. Se että sinne tulee jotain miinanpurkua tai patrolista pöllitty VIP tappo niin ei se oikein jaksa pitkän päälle innostaa. Huomasin myös striimistä että siellä oli lv32 areenan pomona Valus, Marsin Cabal-strikesta, eli mun pelkoni osui toteen. Eivät uutta keksineet vaan nyysivät pomot suoraan Strikeista.
Myös tuo että onko se täysin Randomia mitä sieltä tulee ennen pomoa, eilen niillä tuli Hive > Cabal > Cabal > Hive, voi syödä miestä jos sattuu vaikka kolme cabalia putkeen.
Muutenkin olisivat voineet miettiä muuta kuin aaltopuolustusta, koko Destiny kun käytännössä on samaa mitä vankila nyt tuo mukanaan, nyt vaan tiiviimpänä ahtaassa huoneessa.
Ja luulenpa että se lv35 areena ei eroa muuten kuin että vihut tekevät enemmän vahinkoa ja sä vähemmän, perinteisesti siis mennään niinkuin muissakin pelin hard-modeissa