Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Olisikohan tarvetta PoE ja ToO-ketjuille peliseuran hakuun? Vaikka onkin "vain" kolmen pelaajan aktiviteetteja.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Olisikohan tarvetta PoE ja ToO-ketjuille peliseuran hakuun? Vaikka onkin "vain" kolmen pelaajan aktiviteetteja.

Jotenkin sitä voisi järjestää, etenkin kun näihin aktiviteetteihin ei hypätä vaan rennosti mukaan. Voisi esim. ilmoitella, että näihin aikoihin hengailen orbitissa/reefissä, hypätkää mukaan 32:een. Tai sitten ihan raidihenkisesti koko poppoo ennakkoon kokoon.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tosiaan hankala kun noihin ei voi oikein kesken kaiken liittyä. Ainakin PoE:n kohdalla.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

En nyt oikeen ymmärrä miten tää peli on mukamas liian helppo tai tylsä. Tonikin vois miettiä pari kertaa ennenkuin haukkuu PoE helpoksi ja liian nopeaksi. Kattosin itse nyt ton heavy glitchin ja pakko sanoo että "kuka hitto tota tekee " Tollanen glitch pilaa koko pelin. Ei ihme, että oli liian helppoa. Kannattais varmaan katsoa peiliin ja miettiä missä se vika todellisuudessa on.
Jos haluat pelistä hauskaa ja haastavaa niin pelaa sitä niinkuin pitää, jos ei riitä niin tee siitä sellainen. Itsekkin sählään kavereiden kanssa joskus mitä älyttömämpiä juttuja.
Esimerkkejä:
1) Strike - Only Shotguns ei saa käyttää melee, granaattia, heyvy tai superia
2) Raidit vihreillä tai valkoisilla aseilla ainoastaan
3) Crota - No Land Beyond ainoa sallittu primary, ei saa käyttää secondaryä ja Gjallahorn kielletty heavy

Voin sanoa, että noissa on haastetta ja samalla todella hauskaa ystävien kanssa :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Illan ohjelmassa oli lvl 34 PoE. Aikaa läpäisyyn meni tutulla porukalla se reipas pari tuntia.

Lopussa yksi ryhmän jäsenistä tokaisi kokemuksen olleen vielä paremman kuin raideissa. Ja olihan se kujanjuoksu upeaa! Tässä näkee sellaista toimintaa, jota Destiny ei ole aiemmin esittänyt. Hauska yhdessä pohtia, miten tästä ylittämättömästä tilanteesta voi ehkä päästä eteenpäin. Löytää toimiva taktiikka ja sillä läpi. Ei missään nimessä helppoa näin ensimmäisellä kierroksella.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Melkonen neron leimaus tää PoE lvl 35 bossi bungielta, et ainoa tapa saada se alas on kolmen gjallarin full nuketus ja yhdenkään gjallarin puuttuminen pudottaa onnistumisprosentin vain teoreettiseksi..
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Melkonen neron leimaus tää PoE lvl 35 bossi bungielta, et ainoa tapa saada se alas on kolmen gjallarin full nuketus ja yhdenkään gjallarin puuttuminen pudottaa onnistumisprosentin vain teoreettiseksi..

Olemme pelanneet tätä lisäriä vasta muutaman hassun päivän. Ei tuollaisia oletuksia vaan pysty viskomaan faktoina ilmaan parin yrityksen jälkeen!? Tsiisus. Ei tässä kauan mene kun porukka alkaa harjaantumaan ja löytyy taktiikoita jossa Skolas kyykytetään vaikka kokonaan ilman heavy aseita (tuntuu varmaan nyt uskomattomalta, mutta...)
Eikös se ole ihan hyvä asia että löytyy haastetta, ainakin näin aluksi? Meillä meni lvl34 bossisakin useampia yrityksiä ennen kuin hoksattiin hyvä strategia. Jokaisen wipen jälkeen itsellä oli vain ajatus päässä, että "loistavaa, tämähän antaa jopa haastetta".

Malttia siihen touhuun ja hiomaan uusia taktiikoita.. Se päivä tulee vielä jolloin lvl35 PoE on "liian helppo". <- saa ottaa talteen.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Melkonen neron leimaus tää PoE lvl 35 bossi bungielta, et ainoa tapa saada se alas on kolmen gjallarin full nuketus ja yhdenkään gjallarin puuttuminen pudottaa onnistumisprosentin vain teoreettiseksi..

Pelin tämän hetkinen endgame bossi, joten mitä odotit vaikeustasolta?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Olemme pelanneet tätä lisäriä vasta muutaman hassun päivän. Ei tuollaisia oletuksia vaan pysty viskomaan faktoina ilmaan parin yrityksen jälkeen!? Tsiisus. Ei tässä kauan mene kun porukka alkaa harjaantumaan ja löytyy taktiikoita jossa Skolas kyykytetään vaikka kokonaan ilman heavy aseita (tuntuu varmaan nyt uskomattomalta, mutta...)
Eikös se ole ihan hyvä asia että löytyy haastetta, ainakin näin aluksi? Meillä meni lvl34 bossisakin useampia yrityksiä ennen kuin hoksattiin hyvä strategia. Jokaisen wipen jälkeen itsellä oli vain ajatus päässä, että "loistavaa, tämähän antaa jopa haastetta".

Malttia siihen touhuun ja hiomaan uusia taktiikoita.. Se päivä tulee vielä jolloin lvl35 PoE on "liian helppo". <- saa ottaa talteen.
34 bossia vedettiin varmaan tunnin ajan eilen. Kaikki oltiin 33. Hyvä taktiikka löytyi kun
on 2 titaania, toinen blessing, toinen weapon. Kun prinssi löi maahan niin aloitettiin pomppimaan blessing kuplassa joten ei siinä tullut kuoltua. Hetikun liekit loppui niin weapons of lightia ja Black Hammerit laulamaan. Kaatui sekin bossi 3 hyppy kerran jälkeen. =)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nyt tarvis äkkii jonku vähintää 33lvl jeesaamaa 34lvl areenan bossiin!!!

edit... hoitu jo
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nythän tuli "mielenkiinoinen" aseidentuunausarpajaiset asesepälle. Löytyykö keneltäkään "suomennenttuna", mitä seuraavan listan perkit oikeasti tarkoittaa ?
Käännöksiähän saa kyllä googgelin kääntäjällä.

http://www.destinygamewiki.com/wiki/Weapon_Upgrades_and_Perks

Muutama ase olis tuunattavana ja motelightiä taskut täynnä, mutta milläs tiedät milloin arvonnasta tuli hyvät perkit ?

Auttaisi lyhyt lista vaikka niistä ns. hyvistä tavoiteltavista perkeistä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Melkonen neron leimaus tää PoE lvl 35 bossi bungielta, et ainoa tapa saada se alas on kolmen gjallarin full nuketus ja yhdenkään gjallarin puuttuminen pudottaa onnistumisprosentin vain teoreettiseksi..

Se on varmasti huomattavasti vaikeampaa ilman täyttä Gjalla-ryhmää mutta ei mahdotonta solar-burnin ansiosta (Ice Breaker jne.). Aikaa meni (full Gjalla-ryhmä) lvl 35 läpäisyyn meidän 2 x hunter ja warlock ryhmällä läpäisyyn 3h 30 min. Vaikeustasoero 34 lvl tehtävään oli huomattava.Hunterin näkymättömyys-perk pääsi oikeuksiinsa mutta hyvin näytti kaveri Warlockillakin pärjäävän.

Ilman useamman aseen päivitystä en ihan heti lvl 35 lähde. Ei checkpointteja ja jos esim. netti pätkii kuten kaverilla kävi niin huoh. Onneksi Mthd pääsi takaisin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nythän tuli "mielenkiinoinen" aseidentuunausarpajaiset asesepälle. Löytyykö keneltäkään "suomennenttuna", mitä seuraavan listan perkit oikeasti tarkoittaa ?
Käännöksiähän saa kyllä googgelin kääntäjällä.

http://www.destinygamewiki.com/wiki/Weapon_Upgrades_and_Perks

Muutama ase olis tuunattavana ja motelightiä taskut täynnä, mutta milläs tiedät milloin arvonnasta tuli hyvät perkit ?

Auttaisi lyhyt lista vaikka niistä ns. hyvistä tavoiteltavista perkeistä.
Mielipide kysymys, mutta suurimmaksi osaksi näin:

Auto/pulse riflet: Range, Stability ja reload perkit, pvp Third eye vaihtoehtoinen (Kartta pysyy aktiivisena tähdätessä)
Hand Cannon: Firefly, Outlaw, Fieldscout, Explosive rounds ja muutkin reload perkit ok. Luck in the chamber onmyös hyvä.
Scout Riflet: Samat kuin relkuissa + Range ja full auto on ok.
Sniput: Firefly ja keskellä Armor piercing parhaimmat. Toinen perkki voi olla Last Round tai Outlaw esim. Field scout on myös ihan ok.
Shotgun: Shot package ja range
LMG: Field scout. Percistense, Surplus ja Crowdcontrol parhaimmat perkit
Zinkout: Tracker, Javelin, Heavy payload, Tripod,Grenades and Horseshoes

Noi on ne yleisimmät perkit jotka toimii hyvin.

Edit: Fusionii en viitsi edes laittaa. Niin surkeita kun ovat nykyään kiitos Vex myyttiklasun
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Pelin tämän hetkinen endgame bossi, joten mitä odotit vaikeustasolta?

Jotain sellaista missä oikeasti tarvisi miettiä oikeanlaista taktiikkaa ja bossin kaato ei olisi muutamassa minuutissa ohi. Siis enhän mä tuota liian vaikeaksi haukkunut, sillä kolmella gjallahornilla tuo on pala kakkua, mutta heti kun fireteamista puuttuu yksikin gjallahorn muuttuu bossin vaikeus taso helposta lähes mahdottomaan, koska esim. 365 damagen hungerilla ampuminen ei tuota läheskään kaatamisen edellyttävää damagea bossille. Kyllä ihmettelen, jos ei bungie tuo tuohon bossin kaatoon jotain toista tyyliä, jossa ei pelkkä heavy weaponin järeys määrittele bossin kaato mahdollisuutta.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mielipide kysymys, mutta suurimmaksi osaksi näin:

Auto/pulse riflet: Range, Stability ja reload perkit, pvp Third eye vaihtoehtoinen (Kartta pysyy aktiivisena tähdätessä)
Hand Cannon: Firefly, Outlaw, Fieldscout, Explosive rounds ja muutkin reload perkit ok. Luck in the chamber onmyös hyvä.
Scout Riflet: Samat kuin relkuissa + Range ja full auto on ok.
Sniput: Firefly ja keskellä Armor piercing parhaimmat. Toinen perkki voi olla Last Round tai Outlaw esim. Field scout on myös ihan ok.
Shotgun: Shot package ja range
LMG: Field scout. Percistense, Surplus ja Crowdcontrol parhaimmat perkit
Zinkout: Tracker, Javelin, Heavy payload, Tripod,Grenades and Horseshoes

Noi on ne yleisimmät perkit jotka toimii hyvin.

Edit: Fusionii en viitsi edes laittaa. Niin surkeita kun ovat nykyään kiitos Vex myyttiklasun

Tuntuu et Merimax ei oikee kattonu ees, mitä perkkejä aseisiin voi rollata.

Tuo sopiva perkkikombo riippuu tosi paljon käyttötarkotuksesta ja omasta pelityylistä.

PVE: kannattaa panostaa nopeeseen lataukseen ja kaikkiin perkkeihin, mitkä muuten helpottaa elämää.

Esimerkkejä:
Surplus snipuissa - vaikuttaa ammojen tippumiseen ja niistä saatavaan panosmäärään. Usea ei kuitenkaan tiedä, että se vaikuttaa samalla myös heavy ammojen tippumiseen ja niistä saatavaan ammusmäärään

Tracking singoissa - helpompi osuu liikkuviin kohteisiin kaukaa

PVP: Tarkotus on parantaa kaikkien aseiden ominaisuuksia niin, että ne tappavat mahdollisimman tehokkaasti.

Esimerkkejä:
Haulikoihin rangea ja damagea parantavia perkkejä, koska stabilityllä ei oikeestaan tee yhtään mitään. Nuo uudet perkit kans vaikuttaa ihan mielenkiintosilta, että jos ne sopii omaan pelityyliin niin kannattaa hakea niitä.

Snipereihin ei enää saa final roundia (onneksi), joten kannattaa hankkia siihen esim. hidden hand eli parempi autoaim. Performance bonus on kans hyvä eli tapoista saa lisäammuksia reserviin.

Fuusioihin riippuen pelityylistä lisää rangea tai nopeampaa latausaikaa. Fuusiolla saa hyvin tappoja, jos vaan osaa ajottaa sen latauksen hyvin. Aika harva sitä osaa ja siksi niitä kukaan ei enää käytä. Nyt kun noihin voi rollata itselleen vaikka accelerated coils ja range finder ni suosittelen kokeilemaan.

Sidearmeista ei oo mitään käryy. Voiko niitä edes rollata?

Primaryaseisiin olisi hyvä saada jotai damagebuffia esim. luck in the chambereilla tai final roundeilla sekä tiettyihin aseisiin lisää rangea. Stability lyhentää kanssa aina sitä tappoaikaa, kun saa useamman osuman päähän nopeammin.

Heavyaseisiin sen sijaan olisi hyvä saada mäsäreihin stabilityä ja rangea sekä isompaa lipasta field scoutin nyt jäätyä historiaan. Sinkoihin sen sijaan aika ehdoton on proximity eli grenades and horseshoes paitsi isoimmissa mapeissa, joissa tracking toimii paremmi. Sillon tosin kannattaa vaihtaa truthiin, jos vaan löytyy.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuntuu et Merimax ei oikee kattonu ees, mitä perkkejä aseisiin voi rollata.

Tuo sopiva perkkikombo riippuu tosi paljon käyttötarkotuksesta ja omasta pelityylistä.

PVE: kannattaa panostaa nopeeseen lataukseen ja kaikkiin perkkeihin, mitkä muuten helpottaa elämää.

Esimerkkejä:
Surplus snipuissa - vaikuttaa ammojen tippumiseen ja niistä saatavaan panosmäärään. Usea ei kuitenkaan tiedä, että se vaikuttaa samalla myös heavy ammojen tippumiseen ja niistä saatavaan ammusmäärään

Tracking singoissa - helpompi osuu liikkuviin kohteisiin kaukaa

PVP: Tarkotus on parantaa kaikkien aseiden ominaisuuksia niin, että ne tappavat mahdollisimman tehokkaasti.

Esimerkkejä:
Haulikoihin rangea ja damagea parantavia perkkejä, koska stabilityllä ei oikeestaan tee yhtään mitään. Nuo uudet perkit kans vaikuttaa ihan mielenkiintosilta, että jos ne sopii omaan pelityyliin niin kannattaa hakea niitä.

Snipereihin ei enää saa final roundia (onneksi), joten kannattaa hankkia siihen esim. hidden hand eli parempi autoaim. Performance bonus on kans hyvä eli tapoista saa lisäammuksia reserviin.

Fuusioihin riippuen pelityylistä lisää rangea tai nopeampaa latausaikaa. Fuusiolla saa hyvin tappoja, jos vaan osaa ajottaa sen latauksen hyvin. Aika harva sitä osaa ja siksi niitä kukaan ei enää käytä. Nyt kun noihin voi rollata itselleen vaikka accelerated coils ja range finder ni suosittelen kokeilemaan.

Sidearmeista ei oo mitään käryy. Voiko niitä edes rollata?

Primaryaseisiin olisi hyvä saada jotai damagebuffia esim. luck in the chambereilla tai final roundeilla sekä tiettyihin aseisiin lisää rangea. Stability lyhentää kanssa aina sitä tappoaikaa, kun saa useamman osuman päähän nopeammin.

Heavyaseisiin sen sijaan olisi hyvä saada mäsäreihin stabilityä ja rangea sekä isompaa lipasta field scoutin nyt jäätyä historiaan. Sinkoihin sen sijaan aika ehdoton on proximity eli grenades and horseshoes paitsi isoimmissa mapeissa, joissa tracking toimii paremmi. Sillon tosin kannattaa vaihtaa truthiin, jos vaan löytyy.
Tosiaan. Pari perkkiä tuli tuonne laitettua joita ei saa HoW aseisiin. Toiseksi, kirjoitan viestini PS4 järjestelmällä joten aika hermoja raastavaa touhua. Kolmanneksi, field scoutin ja final roundin saa iron bannerin aseisiin.
Mainittakoon vielä, että jos saat hommattua MG:n jossa on pieni lipas 24-26 ammusta, niin exdented mag on parempi kuin field scout. :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Xur on jälleen saapunut keskuuteemme mutta tällä viikolla hänet löytää Reefiltä eikä Towerista niin kuin ennen. Xur löytyy Reefiltä kun lähtee Boynty Trackerin vieressä olevia rappusia alas ja niiden jälkeen oikealle puolelle on avautunut pieni huone jossa herra majailee.

Tällä viikolla ei ole päivitettäviä exoticeja lainkaan.

Exotic Gear

No Backup Plans (Gauntlets, Titan)
Radiant Dance Machines (Boots, Hunter)
Starfire Protocol Chest, Warlock)
The Last Word (Hand Cannon)
Exotic Shard
Exotic Engram (Helmet)

Curios

Auto Rifle Telemetry
Sniper Rifle Telemetry
Machine Gun Telemetry
Plasma Drive (Sparrow Upgrade)
Void Drive (Sparrow Upgrade)
Heavy Ammo Synthesis

Material Exchange

Mote of Light
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tosiaan. Pari perkkiä tuli tuonne laitettua joita ei saa HoW aseisiin. Toiseksi, kirjoitan viestini PS4 järjestelmällä joten aika hermoja raastavaa touhua. Kolmanneksi, field scoutin ja final roundin saa iron bannerin aseisiin.
Mainittakoon vielä, että jos saat hommattua MG:n jossa on pieni lipas 24-26 ammusta, niin exdented mag on parempi kuin field scout. :)
Laitoit kyllä pari perkkiä, mitä ei voi saada mihinkään aseisiin ellei kyseessä ole raidiase. Tiesin kyllä, että Iron Banner aseisiin voi rollailla noita final roundeja ja field scoutteja, mutta luultavasti ne rollailut on jo tehty. Valaisetko vielä, miten toi extended mag on parempi kuin Field Scout machine gunissa, kun 1) sitä extendeg magia ei voi saada HoW machine guneihin ja 2) field scout lisää reserviammusten määrää, kasvattaa nostettavien ammusten määrää ja nostaa vielä kaupan päälle lipaskokoa ilman, että mikään muu statsi kärsii siitä. HoW machine guneihin voi saada isomman lippaan (casket mag), mutta samalla joudut tinkimään stabilitystä.

Ihan mielenkiinnosta, kirjotteletko pleikkarilla näppiksellä vai sillä ohjaimella. Ohjaimella kirjoittaminen on meinaan aika tuskallista.
 
Ylös Bottom