Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Vähän yli 100 tuntia grindailufestivaalia, also known as Destinyä takana lisäosineen enkä muista nauttineeni pelaamisesta oikein missään vaiheessa. Ne samat ärsyttävät rajoitukset ja ennen kaikkea sieluton kierrätys ja grindaaminen: niiden ohitse ei vain pysty katsomaan. Tarinaakaan ei osata kertoa edes välttävästi, vaikka potentiaalia olisi. Kummallinen juttu kun muistaa, miten hienosti Haloissa stoori kulki.

Jaa että miksi sitten itket ja vie vain peliä vaihtoon? Kirjoitusnakkien ja kavereiden vuoksi + jostain syystä toivo on elänyt julkaisusta asti, että pelistä vielä tulisi hyvä. Borderlands jo näytti vuonna 2009 kuinka se homma pitää tehdä levelöinnin ja tavaroiden keräilyn suhteen. Destiny ei vain osaa, tai paremminkin ei halua.

Yksi kaveri haluaa vielä seuraa perustarinan läpäisyyn, mutta sitten taitaa olla minun Destiny-reissuni tehty: ei tämä tästä paremmaksi muutu. Terveisin Warlock lvl 28 ja Hunter lvl 20
Ihan kysymyksenä. Oletko päässyt kokemaan kuinka paljon noita endgame aktiviteetteja? Meinaan lähinnä Hard Vogia, Crotaa, Prison of Eldersiä, Iron Banneria, Trials of Osirista ja yleensäkin pvp:n ja pve:n isolla porukalla. Ne grindaukset ja tarinatehtävät tehdään yleensä silloin kun on vaa tarvis. Sama homma vähä strikeplaylistissä. Pistetään aivot takapenkille ja vedetään autopilotilla.

Noitten yllämainitsemieni juttujen takia tulen itse joka päivä peliin mukaan. Siitä grindauksestakin voi tehdä hauskaa kun tekee kaveriporukalla tai ainaki jauhaa samalla partyssä. Kun sitten lopulta pääsee tarpeeksi isolle levelille, ei tarvitse edes lunastaa niitä bounteja. Endgamessa tipahtaa käsiin joku kiva armori tai ase ni saa siitä heti jotain irti. Sitten vaan laittaa tilalle sellaisia bounteja, jotka täyttyy lähes itsekseen.

Sitä paitsi nyt kynnys on matalampi kuin koskaan päästä maksimilevelille. Vendorgeareilla saavutetaan helposti leveli 32 ja nightfallista saattaa tipahtaa etheric light jolla sitten päivitetyn exon kanssa pääsee 33 tasolle jo. Kun sitten lähtee poe ja saa kätösiinsä armor coren, on maksimilevel jo erittäin lähellä.

Tulipa tuossa vedeltyä omalla porukalla ja vähän muillekin kavereille apuna trials of osiris flawlessia. Kärsivällisyys ja tiiminä pelaaminen voitti aina. Kun yhdeksän voittoa sitten napsahti, oli loottikin sen mukainen. Vaultti tosin alkaa tuntua nyt pieneltä. :l

Vähän yli 100 tuntia grindailufestivaalia, also known as Destinyä takana lisäosineen enkä muista nauttineeni pelaamisesta oikein missään vaiheessa. Ne samat ärsyttävät rajoitukset ja ennen kaikkea sieluton kierrätys ja grindaaminen: niiden ohitse ei vain pysty katsomaan.
Sul on Lockilla 41h ja Hunulla 12h, aika kaukana +100h. Peräti 30min raideja.
Pvp 3h ja PoE 1h.
Ei siinä ole mitään väärää jos ei peli nappaa, mut joku roti.

Vähän yli 100 tuntia grindailufestivaalia, also known as Destinyä takana lisäosineen enkä muista nauttineeni pelaamisesta oikein missään vaiheessa.

Terveisin Warlock lvl 28 ja Hunter lvl 20

3h ja PoE 1h.

Lol. Tältä pohjalta käydään säännöllisesti haukkumassa peliä, jonka olemus tulee esille end gamessa.

Pvp 3h ja PoE 1h.

Roti on se, että Lumian Smartglassilla, vai mikä sen nimi onkaan, näkee kyseiseen peliin käytetty aika. Äsken tarkistin ja Destinylle se on 101h. Kummastuttaa kuinka ilmeisesti käyttämäsi Bungie.net aikaa oikein laskee?

Totta kai olen "käsittänyt väärin", kun en Destinyn ultimaattista upeutta ole tajunnut. Sama juttu oli aikoinaan Dark Soulsin kanssa: "paska peli 2/5".:D

Lol. Tältä pohjalta käydään säännöllisesti haukkumassa peliä, jonka olemus tulee esille end gamessa.

Tämän verran vielä ja sitten jätän Destinyn niille, jotka siihen ovat hyvässä mielessä "hurahtaneet": jos pelin syvällinen olemus aukeaa vasta kymmenien tuntien jälkeen eikä välttämättä silloinkaan niin silloin on jotain pielessä. Ei miljoonaluokan pelin suunnittelu saisi nojata siihen, että "the" juttu aukeaa sitten, kun olet upottanut ryppyotsaista peliaikaa kymmeniä tunteja. Tai oikeastaan voi, JOS peli vihjaa asioiden muuttuvan paremmaksi ajan kuluessa JA lopulta lunastaa nuo lupauksensa.

Destinyn pelaaminen on työtä. Ja minä en tee työtä rentoutuakseni kavereiden kanssa, vaan katson vaikkapa leffaa tai pelaan hyvää videopeliä. Mutta eipä muuta. Te jatkatte Destinyä ja minä menen muiden pelien pariin.

Tämän verran vielä ja sitten jätän Destinyn niille, jotka siihen ovat hyvässä mielessä "hurahtaneet": jos pelin syvällinen olemus aukeaa vasta kymmenien tuntien jälkeen eikä välttämättä silloinkaan niin silloin on jotain pielessä. Ei miljoonaluokan pelin suunnittelu saisi nojata siihen, että "the" juttu aukeaa sitten, kun olet upottanut ryppyotsaista peliaikaa kymmeniä tunteja. Tai oikeastaan voi, JOS peli vihjaa asioiden muuttuvan paremmaksi ajan kuluessa JA lopulta lunastaa nuo lupauksensa.

Destinyn pelaaminen on työtä. Ja minä en tee työtä rentoutuakseni kavereiden kanssa, vaan katson vaikkapa leffaa tai pelaan hyvää videopeliä. Mutta eipä muuta. Te jatkatte Destinyä ja minä menen muiden pelien pariin.
Ongelmana ei nyt ollut se mielipiteesi vaan se mihin käsityksesi perustui. Pari hassua peliä cruciblea, kääntyminen crotassa ja vogissa sekä luultavasti lvl 28 prisonin läpäisy. Nuo meinaan eivät ainakaan minun mielestäni luo riittävää pohjaa väitteellesi.

Ei se isolle levelille pääseminen vaadi kymmeniä tunteja, jos tekee oikeita asioita ja löytyy auttavia kavereita. Teet joka päivä helppoja bounteja, kunnes pääset vaaditulle rankille. Sitten käyt ostamassa itsellesi paremman armorinosan, jonka jälkeen pääsetkin luultavasti jo nykyisillä lighteillä hardi vogia vääntämään, josta taas tippuu uutta kamaa. Pitää vaan päästä siihen oikeaan kierteeseen ja etsiä foorumeilta/olemassa olevien kaverien kautta peliseuraa.

Uudella päivityksellä vielä vähennettiin tuota grindauksen määrää, kun kehityspallot otettiin pois armoreista ja aseista. Enää ei mene yhtä paljon aikaa maksimoida aseesta tai armorista saatava hyöty.

Helppoin reitti seuraavalle tasolle on etsiä viiden porukka normi crotaan, lyöttäytyä mukaan 28:na ja pistää sormet ristiin lootin toivossa. Armorit meinaa tipahtaa siellä 30 lightillä valmiiksi jollon pääset helposti 30 levelille ja siitä eteenpäin. Auttavalla porukalla ei tarvitse yksin grindailla markkeja ostaakseen suht huonoja armoreita.

Jos tuo peli niiden merkittävien endgameaktiviteettien jälkeenkin kaveriporukassa tuntuu työltä ni peli kauppaan vaan samantien. Ei ole järkeä pelata, jos peli tuntuu loputtomalta työltä.

Siis jos nyt totta puhutaan niin eihän tämäm pelin kohdalla edes voi puhua mistään endgamesta tai no ainakaan nyt hirveesti röyhistellä sillä, et se on se juttu. Niin kuin felisleo sanoi että kyllä peliinkehitykeen käyteytty raha määrä ei kyllä vastaa pelinsisältöä millään kohtaa, joskin markkinointiin tais mennä aikas paljon tästä, eli siihen kuuluisaan hypeen. PC puolella tää olis jäänyt "ilmasienkin" mmo pelien jalkoihin sisällötään ja sie kuuluisassa endgamessa. Tämä tuotos häviää jopa diablo 3 endgamessa(mun mielipide). Mölkkyäkin on todella kiva pelata hyvässä seurassa. Jotenkin ei nyt taas voinu vastustaa kiusausta tulla tähän postaileen, koska tämä on Destiny yleinen keskutelu thread niin, mun mielestä ei tarvis joutua selitteleen peliin "hurahtaneille" varsinkaan sillon jos on asiallista krittiikkiä antanut.

Siis jos nyt totta puhutaan niin eihän tämäm pelin kohdalla edes voi puhua mistään endgamesta tai no ainakaan nyt hirveesti röyhistellä sillä, et se on se juttu. Niin kuin felisleo sanoi että kyllä peliinkehitykeen käyteytty raha määrä ei kyllä vastaa pelinsisältöä millään kohtaa, joskin markkinointiin tais mennä aikas paljon tästä, eli siihen kuuluisaan hypeen. PC puolella tää olis jäänyt "ilmasienkin" mmo pelien jalkoihin sisällötään ja sie kuuluisassa endgamessa. Tämä tuotos häviää jopa diablo 3 endgamessa(mun mielipide). Mölkkyäkin on todella kiva pelata hyvässä seurassa. Jotenkin ei nyt taas voinu vastustaa kiusausta tulla tähän postaileen, koska tämä on Destiny yleinen keskutelu thread niin, mun mielestä ei tarvis joutua selitteleen peliin "hurahtaneille" varsinkaan sillon jos on asiallista krittiikkiä antanut.
Pari kysymystä. Oletko itse koittanut uusia endgameaktiviteetteja? Vertasitko oikeasti Destinyä PC-puolen ilmaisiin MMO-peleihin, kun Destiny ei ole MMO eikä se ole ollut markkinoilla kun muutaman kuukauden ja vasta Bungien ensimmäinen yritys. Miten sä oikein määrittelet asiallisen kritiikin? Minkälaista sisältöä pitäs ny sit olla, että vastais käytettyä rahapanosta. Diablo 3 vertauskin on aika ontuva, kun sitäkin peliä on jo pari vuotta ehditty hioa. Oisko mahdollista jatkossa saada asialliselle kritiikille asiallisia perusteluja?

Viisi tuntia hakattiin levelin 35 PoE:a ja itkun kanssa lyödään päätä tyynyyn. Loppupomon kaataminen jäi harmittavan lähelle. Ei olisi montaa sinkoiskua enää tarvittu. Taktinen kuvio on selvä, muuttujia on taas vain niin montaa laatua että kaiken pitää naksahtaa kohdalleen jotta maalissa ollaan. Yhdeltä puuttuu gjalla, joka ehkä voi olla osasyy.

Mutta ei siinä mitään. Tämän kuuluukin olla haastavaa. Huomenna pvp:tä ja otetaan linnareissun vaikein kierros uusiksi loppuviikosta.

Pari kysymystä. Oletko itse koittanut uusia endgameaktiviteetteja? Vertasitko oikeasti Destinyä PC-puolen ilmaisiin MMO-peleihin, kun Destiny ei ole MMO eikä se ole ollut markkinoilla kun muutaman kuukauden ja vasta Bungien ensimmäinen yritys. Miten sä oikein määrittelet asiallisen kritiikin? Minkälaista sisältöä pitäs ny sit olla, että vastais käytettyä rahapanosta. Diablo 3 vertauskin on aika ontuva, kun sitäkin peliä on jo pari vuotta ehditty hioa. Oisko mahdollista jatkossa saada asialliselle kritiikille asiallisia perusteluja?

Pelissä on niin paljon viitteittä mmo peleihin, esim. pvp kerättävät rankit ja merkit joilla voi hankkia varusteita apinoitu mmo peleistä, raidit ja tower sosial öö ehkä se jääny pikkasen puolitiehen jne. Itte en osaa tätä peliä verrata muihin genreihin, ehkä se oli sit mun kompastuskivi tässä pelissä. Mutta edelleenkään en oikein ymmärrä mitä bungie tällä pelillä haki siis mikä oli se visio, mulle se on jääny hyvin epäselväksi, se nyt on sit varmaan vaan mun päässä tuo propleema ja bungie tiesi kokoajan mitä oli tekemässä.

Sain Wolves Bane machinegun jossa Casket mag perkki. Eli löytyy, eri nimellä vaan :)

No eipä oikeestaan, itse sain saman ja rollasin aika monta kertaa sen että sain tuon kyseisen perkin siihen ja panokset lippaassa nousi sillä 23-->29 eli ei missään määrin sama perkki. Silti erittäin erittäin mahtava ase nykyään suosikki mgni kun se jolderi vielä uupuu.

Tulipa eillen vedettyä warlockillakin trials 9-0 flawless, tai no itsellä tuli käytyä arkulla jo varkain kun käytin boonit mutta kaverilla ei ollut kolikoita yhtään niin olisihan se mennyt näköjään ilmankin, eli täysin puhdas flawless.
Nyt ois uus element pulse ja autorifle.
Terveisiä vaan sille konsolifinin porukalle joka pilas meän ekan yrityksen ja jäi kkyykkäämään.
Meni vissii reidet tukkoon kyykyistä ko tulitte vielä kahdesti vastaan ja sattu vielä molemmilla kerroilla päättymään teän passit siihen tappioon :cool:

Nyt ois 2/3 vielä pitäisi titaanilla koittaa tuo flawless, on kyllä parasta mitä tässä pelissä on ikinä ollut tuo too

Hih.. Just näin. Et ilmeisesti ole vielä oppinut destinyn tapaa. :) Parempi vain pelailla ja diggailla peliä. Avaimia ja muita tulee jos on tullakseen. ;)

btw. 34 levelin Poe:tä ollaan parina iltana väännetty, ja ei oikein meikäläisten taidoilla mene läpi. :D Oisko mitäään hyvä juustoja jakaa ?

Kunhan ootte väh 33lvl kaikki mieluummin vielä 34 ja kailla solar aseet, optimi: 365vision,blackhammmer,gjalla.. Mutta mitkä tahansa solar singot ja snipat käy ja kupla ei oo pakollinen muistaa vaa hyppiä sen burnin ajan.
Juoksette vain suoraa kiekan alussa sinne vasemmalle perälle ja pysytte siellä pari heavy ja special synttiä mukaan ja heleppo homma :)

35 oli vähän haastavampi sitä piti kyllä "hetki" jauhaa että onnistu :D

Eilen ekaa kertaa Lvl 34 PoE käsittelyssä ja läpihän se lopulta meni. Mut oli kyl todella tekemistä tuon kanssa kun lvl33 hahmoilla mentiin, eikä kaikilla ollu jallaa tai hammeria ym. niin töitä sai tehdä. Loppupomossa oli vähän jo vaikeuksia ennenkuin keksittiin siihen läpäisytaktiikka. Ei siis oltu katseltu mitään valmista muottia vaan keksittiin ratkaisut ihan itse siinä pelatessa. Siitä sen parhaan palkinnon saa, kun pääsee tutkimaan taktiikat ja ratkaisut ihan itse. Nyt kun sen osaa niin toinen kerta on varmaan paaaljon helpompi ja nopeampi.

FelisLeolle sen verta kommentoin, että en minäkään tämän pelin grindauksesta tykkää sitten yhtään. Se on vähän kuin pakollinen paha, että voi hyvällä porukalla vedellä noita Raideja ja nyt myös PoE:a. Kyl toi porukalla pelaaminen on mulla tän pelin juttu. Jos tätä vain yksin jauhaa niin ei ihme jos into loppuu aika nopeaan.

Eilen ekaa kertaa Lvl 34 PoE käsittelyssä ja läpihän se lopulta meni. Mut oli kyl todella tekemistä tuon kanssa kun lvl33 hahmoilla mentiin, eikä kaikilla ollu jallaa tai hammeria ym. niin töitä sai tehdä. Loppupomossa oli vähän jo vaikeuksia ennenkuin keksittiin siihen läpäisytaktiikka. Ei siis oltu katseltu mitään valmista muottia vaan keksittiin ratkaisut ihan itse siinä pelatessa. Siitä sen parhaan palkinnon saa, kun pääsee tutkimaan taktiikat ja ratkaisut ihan itse. Nyt kun sen osaa niin toinen kerta on varmaan paaaljon helpompi ja nopeampi.

FelisLeolle sen verta kommentoin, että en minäkään tämän pelin grindauksesta tykkää sitten yhtään. Se on vähän kuin pakollinen paha, että voi hyvällä porukalla vedellä noita Raideja ja nyt myös PoE:a. Kyl toi porukalla pelaaminen on mulla tän pelin juttu. Jos tätä vain yksin jauhaa niin ei ihme jos into loppuu aika nopeaan.

Joo sama homma ei itselläkään tullut katsottua taktiikoita tuohon 34 ja meille eneiten vaikeuksia tuotti 4aalto loppuvastus meni sitten helpommin, nykyään tuo on jo läpijuoksua mutta 35 saa varata kyllä aikaa ja piti sitten katsella vähän videoitakin lopulta kun meinasi uskoloppua ja trials oli alkamassa :D

Ajallisesti tais meilläkin se nelos rundi kestää pisimpään. Ei siksi että olis pitäny keksiä jotain uutta, vaan koska henki on niin jumalattoman herkässä sen yhden modifikaattorin takia....

Onkos niin, että aseiden ja ryysyjen päivitysmateriaalia tippuu vain prisonin 34, 35 tasoilta ?? Pari 32 prisonia toi vain exoaseita, joita on nurkat täynnä ja sen palikan, jolla sai hanskat ostettua ja ukon 33 tasolle.

Onko kuulunut milloin korjaavat ton speciaali ammo ongelman, vai olisko se tarkoituksella, että estää arkkujen farmaamisen pikkuhiljaa ?

Alkaa olla kaikki paikat täynnä noita speciaali ammo synteesiä, että alkaa jo sen vuoksi meneen maku pelistä :-)

Onkos niin, että aseiden ja ryysyjen päivitysmateriaalia tippuu vain prisonin 34, 35 tasoilta ?? Pari 32 prisonia toi vain exoaseita, joita on nurkat täynnä ja sen palikan, jolla sai hanskat ostettua ja ukon 33 tasolle.

Joo kyllä. Kerran viikossa saat lv34 ja lv35 PoE:stä etheric lightin joilla voit päivittää vanhoja kamoja. Sitte tietty saat lv32 sen armor coren jolla voit ostaa varusteen, lv34 saa weapon coren jolla voit ostaa aseen jos haluat, ja lv35 saat weapon ja armor coren.

Nightfalleista voit saada hyvällä tuurilla palkintona yhden etheric lightin, ja sitten jos oot hyvä pvp:ssä niin voit saada Osiriksesta myös ethericcia.

Onko kuulunut milloin korjaavat ton speciaali ammo ongelman, vai olisko se tarkoituksella, että estää arkkujen farmaamisen pikkuhiljaa ?

Alkaa olla kaikki paikat täynnä noita speciaali ammo synteesiä, että alkaa jo sen vuoksi meneen maku pelistä :-)

Ota sille ukolle kantoon niin paljon niitä spessu synteesejä, ettei lisää enää mahdu, niin et saa arkkurunista enää niitä synteesejä.

Ota sille ukolle kantoon niin paljon niitä spessu synteesejä, ettei lisää enää mahdu, niin et saa arkkurunista enää niitä synteesejä.

Niin pitää muistaa ottaa. Välillä ei ole muistanut niin, sittenhän se droppaa repun täyteen. Muiden romujen käsittely alkaa jo olla vaikeaa, kun seassa on paljon tarpeellista. No toivotaan ,että korjaavat ton. Tuntuu muukin maailma hieman tuskaantuneen....

No, uusi "grindausjuttu" Special tyhjennys... Ukko johonkin maan luolaan istumaan ja käydä 5 minuutin välein käynnistämässä ammo synteesi. Tunnissahan jo yhden saa tyhjättyä. On tää vekotin ?

Ylös Bottom