Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mikä light? Korkeilla leveleillä varmaan ei ole enää niin tehokasta.

Juu tällaista huomasin ainakin itse ja olihan se aika oletettavaa. Light nousi itsellä kohtuu helposti tuonne n.280 mutta siitä eteenpäin onkin saanut tehdä paljon enemmän töitä ja tuntuu että tonne 290+ saakin jo pelailla :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

65 xurin 3ofcoinia poltin ja saaliina 10 exo enkramia.. noista 3 primary weapon ja yks special.. 290 Hawkmoon, last word, invective ja hieman uutta surosta toivoin, mutta napsahtikin zhalo supecell arc primary autorifle.. en todellakaan oo pettynyt. Lisäksi armoreista sain oman most wanted 290 ruin wingsin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Välikevennys... En tiedä pelistä mitään mutta toi yllä oleva kommentti herätti hilpeyttä paljon... 14 exo xur enkram[emoji1]
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Välikevennys... En tiedä pelistä mitään mutta toi yllä oleva kommentti herätti hilpeyttä paljon... 14 exo xur enkram[emoji1]
Sä et ymmärrä destinyä.. speakeri motettaa sun shaardit, gjallahorn, variksella taas täyttä paskaa tarjolla. [emoji1]
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Hyvin näyttäs Three of coin toimivan. Tänään saatu 3 tyyppiin yhteensä 12kpl Exoja, 3 asetta ja loput kypärää ja hanskoja.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Fusionilla saa lightin nopeasti 290 tasolle. Muistakaa myös vaihtaa suurin mahdollinen light level jotta prosentit kasvaa paremman tavaran toivossa. Muutaman kerran saanut sinistä gearii jotka olleet 299-300. :)

Edit: Ja käyttäkää niitä moteja factionin uppaukseen. Isolla prosentilla tullu loistavaa gearia vaikka light olis 270. Mut joo. Nyt kaikki fiusaamaan!
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tänään tuli pudotettua Oryx, vihdoinkin. Aikaahan siihen meni suhteellisen paljon, mutta loppujenlopuksi ihan suht helppoa, kunhan vain kaikki tietää tehtävänsä, eikä tule turhia mokia.
Otin videon pudotuksesta talteen.

[video=youtube;7QKj2dHZYdY]https://www.youtube.com/watch?v=7QKj2dHZYdY[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ihan ok kamaa noilla xurin kolikoilla on tippunut, tosin kaks kertaa tuli titan helmet ja ite oon niin vannoutunut yhen hahmon pelaajaa, ei vaan riitä intoa lähteä tekee uutta hahmoa. Noh purkamalla sai niistä jotain hölömölöä, sit yhestä sain 290 exotic hand cannonin, sähköhanskat 290 sekä exotic 290 chest armor. Tosin aluks jouduin käyttää niitä 10kpl ennenku tippui se eka, sit myöhemmin kävi tuuri et tulikin samantien ekasta. Kävin sit ostaa niitä vielä muutaman jemmaan kun toi xuri lähtee lomille viikoks.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

No nii nyt alkas olemaan kaikki 3 hahmoa -->290 light. Aika nopiaa sai sinne kun ekalla hahmolla säilöi kaikki hyvät siniset infuusaukseen ja osteli xurrilta kypäriä :)
Raidissa vasta 2 ekaa bossia tapettuna eikä oo vielä ees käyty kokeilemassa kolmatta kertaakaan. Mukavan oloinen raid kyllä :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Hieman mietteitä Kings fall- raidista.

Eilen päästiin ehkä noin puoliväliin saakka ja erittäin hyvin on maistunut. Itse olen 285 light tasolla ja yllättävän hyvin pärjää vahvempia vihulaisia vastaan. Mikä onkin ensimmäinen positiivinen yllätys, sillä itselle mikään Destinyn end game mätöissä ei ole ollut niin turhauttavaa, kuin taistelut joissa viholliset kestää kuritusta loputtomasti ja niitä vyörytetään kimppuun kymmenittäin. Tuo on laiska tapa lisätä haastetta. Esimerkkeinä tuosta vaikka Poe 35:n fallenit, ne ärsyttävät major kapteenit ja vandaalit joita sai kyllästymiseen asti ampua tai Crota's endin major knightit deathsinger kohdassa. Kings fallissa ei ole tullut vastaan tuollaista scheibaa (vaikka vihollisia onkin ja niitä ammutaan :), vaan vaikeus syntyy taisteluiden ja pulmien erilaisten muuttujien hallinnasta tiimityönä.

Toinen positiivinen huomio. Tiimityö on jälleen päivän sana. Mitään spoilaamatta, vastuuta jaetaan jokaiselle (ei mitään Crota meininkiä, jossa miekkamiehen taito ratkaisi meneekö taistoon kymmenen minuuttia vai kaksi tuntia) ja kommunikointi on tuttuun tapaan avain onneen. Tätä raidia tuskin kukaan sooloaa [emoji1]

Vasta puolivälissä ja kokemuksena on ollut ehkä mielenkiintoisin raid jo nyt. Vahvasti ollaan Vault of glassin jalanjäljillä tiimityön ja pulmien suhteen, kuten luvattiinkin, kuitenkin ylittäen ainakin omat odotukseni kirkkaasti.

Mielenkiinnolla odottaen mitä hirveyksiä ja yllätyksiä raidi-ilta no.2 tuo tullessaan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Hieman mietteitä Kings fall- raidista.

Eilen päästiin ehkä noin puoliväliin saakka ja erittäin hyvin on maistunut. Itse olen 285 light tasolla ja yllättävän hyvin pärjää vahvempia vihulaisia vastaan. Mikä onkin ensimmäinen positiivinen yllätys, sillä itselle mikään Destinyn end game mätöissä ei ole ollut niin turhauttavaa, kuin taistelut joissa viholliset kestää kuritusta loputtomasti ja niitä vyörytetään kimppuun kymmenittäin. Tuo on laiska tapa lisätä haastetta. Esimerkkeinä tuosta vaikka Poe 35:n fallenit, ne ärsyttävät major kapteenit ja vandaalit joita sai kyllästymiseen asti ampua tai Crota's endin major knightit deathsinger kohdassa. Kings fallissa ei ole tullut vastaan tuollaista scheibaa (vaikka vihollisia onkin ja niitä ammutaan :), vaan vaikeus syntyy taisteluiden ja pulmien erilaisten muuttujien hallinnasta tiimityönä.

Toinen positiivinen huomio. Tiimityö on jälleen päivän sana. Mitään spoilaamatta, vastuuta jaetaan jokaiselle (ei mitään Crota meininkiä, jossa miekkamiehen taito ratkaisi meneekö taistoon kymmenen minuuttia vai kaksi tuntia) ja kommunikointi on tuttuun tapaan avain onneen. Tätä raidia tuskin kukaan sooloaa [emoji1]

Vasta puolivälissä ja kokemuksena on ollut ehkä mielenkiintoisin raid jo nyt. Vahvasti ollaan Vault of glassin jalanjäljillä tiimityön ja pulmien suhteen, kuten luvattiinkin, kuitenkin ylittäen ainakin omat odotukseni kirkkaasti.

Mielenkiinnolla odottaen mitä hirveyksiä ja yllätyksiä raidi-ilta no.2 tuo tullessaan.
Hienoa kuulla että raidissa ollaan onnistuttu! :) itse olen nyt kovaa yrittänyt olla katsomatta raidivideoita, josko vaikka ihan sokkona lähtisi tätä jossain vaiheessa kokemaan.. Oma ukko kivunnut 292, joten pikku hiljaa olisi valmista vääntöön. Yleisesti täytyy kyllä antaa kunnon kehut Bungielle TTK:sta!! Vaikka kohtuu aktiivisesti on tullut pelattua, niin silti koko ajan tulee kaikkea uutta ja jännää vastaan! :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Voi ristus miten työläs questline toi Crucible-homma, saa nähä leviääkö tässä mielenterveys ihan totaalisesti ennenku noi kaikki on tykitelty. No, tuleepahan pvp-puolellekin tän myötä sitten kunnollista loottia.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Voi ristus miten työläs questline toi Crucible-homma, saa nähä leviääkö tässä mielenterveys ihan totaalisesti ennenku noi kaikki on tykitelty. No, tuleepahan pvp-puolellekin tän myötä sitten kunnollista loottia.

Jep tuo oli kyllä turhan pitkä ja yksi weeklybounteista, loot 3x daily. Sain questin su valmiiksi joten jäi weekly loot saamatta kun ei kerkeä ennen resettiä -.- noh ehkä tällä viikolla..
Tuo muuten pitää joka hahmolla jauhaa jos haluaa weeklyt auki ja palkinto singon atack 150 -.- upin tosin 290 omani koska näytti dragosbreathilta :D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tulipahan vihdoin dingattua 300 rikki.

Muistakaa että jos olette lähellä tuota maagista rajaa niin exotic engramit saa chancen olla 310 eikä 290 kun niitä avaa Cryptarchilla.
Näköjöään myös rare/legendary kamoista alkaa löytyä 300+.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tulipahan vihdoin dingattua 300 rikki.

Muistakaa että jos olette lähellä tuota maagista rajaa niin exotic engramit saa chancen olla 310 eikä 290 kun niitä avaa Cryptarchilla.
Näköjöään myös rare/legendary kamoista alkaa löytyä 300+.

Mikäköhän se raja mahtaa olla, itellä 297 ja varmaan kymmeniä engrameja taas purkanut niin tulee pelkkää 260-290 kamaa :D Nyt se oikea grindi sitten alkoi hehe
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Saatiin Raid tapeltua läpi. Iso kiitos tiimille Kokonaisuutena mielestäsi hieno, varsinkiin Crotaan verrattuna viimeistelty kokonaisuus. Mulla tais olla tiimin heikoin light levelillä 295. Varmaan helpottaa jos ei lähde vielä 280 levelillä yrittämään. Siellä pitää antaa armotonta nukea paikoin ja paikoin oli pakko pyytää apua, että sai oman "tonttinsa" hoidettua.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Saatiin Raid tapeltua läpi. Iso kiitos tiimille Kokonaisuutena mielestäsi hieno, varsinkiin Crotaan verrattuna viimeistelty kokonaisuus. Mulla tais olla tiimin heikoin light levelillä 295. Varmaan helpottaa jos ei lähde vielä 280 levelillä yrittämään. Siellä pitää antaa armotonta nukea paikoin ja paikoin oli pakko pyytää apua, että sai oman "tonttinsa" hoidettua.

Kannattaa tosiaan ottaa se light level vaatimus (290) ihan tosissaan tässä raidissa. Toki alkuun varmasti pääsee vähän vajaallakin lightilla ja droppien mukana se voi nousta raidin edetessäkin, mutta tuo on taas kiinni RNG:stä ja sen varaanhan ei kannata hirveästi laskea :)

Myös meidän tiimi sai vihdoin eilen illalla homman hoidettua maaliin ja olipahan aika perkeleen upea fiilis. Itse Oryx meni jo melkoiseksi taisteluksi, mutta lopulta kuitenkin saatiin onnistunut runi. Itsellä kävi vielä Oryx dropeissa aivan järjetön joulu, kun inventaarioon kolahti:
Scout Rifle full autolla, hand canon ja vielä titanin kypärä.

Mahtava kokemus kaikenkaikkiaan!

Edit. Lootit spoilerin takana, jos joku haluaa pitää myös nämä itselleen yllätyksenä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mikäköhän se raja mahtaa olla, itellä 297 ja varmaan kymmeniä engrameja taas purkanut niin tulee pelkkää 260-290 kamaa :D Nyt se oikea grindi sitten alkoi hehe

Isot pojat ovat puhuneet, että vähintään 300 pitää olla jotta saa 310 kamaa engrameista. Tämäkin taitaa silti olla aika harvinaista.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Saatiin Raid tapeltua läpi. Iso kiitos tiimille Kokonaisuutena mielestäsi hieno, varsinkiin Crotaan verrattuna viimeistelty kokonaisuus. Mulla tais olla tiimin heikoin light levelillä 295. Varmaan helpottaa jos ei lähde vielä 280 levelillä yrittämään. Siellä pitää antaa armotonta nukea paikoin ja paikoin oli pakko pyytää apua, että sai oman "tonttinsa" hoidettua.
Heikoin 295? [emoji1] Meillä taisi vahvin olla jotain tuota luokkaa. Itse olin heikoin, 285 (nykyisin 290, kiitos raidi droppien) ja "nuketus" sujui hyvin kun laitettiin heikoimmat niille passaaviin rooleihin.
Oletan että tarkoitit tuota Golgoroth taistoa. Mä olin heikoimpana siivousvastuussa ja hoidin kaikki adit kuopasta. Siinä kohtaa kun alkaa takeneita tulemaan eikä ampumalla ehdi kaikkia hoitamaan, pistin Stormacallerilla superia noin kolme kertaa putkeen, kiitos tiimin joka teki orbeja koko ajan. Oli aikamoista ilotulitusta ja dps-kolmikko sai melko rauhassa ampua ogrea. Monta yritystä tuohon kyllä meni.

Aika pitkälti finaaliin asti päästiin eilen mutta oli pakko viheltää peli poikki kun alkoi mennä myöhälle yöhön. Huikea kokemus on ollut.
 
Ylös Bottom