Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko uusi surosversio kannattava ostos, vai olisiko joku muu markseilla ostettava parempi vaihtoehto ?
Pitikös tässä TK:ssa olla järkeistetty tuota loottia, että ei tippus samaa kamaa koko ajan. Noh, ei näytä toimivan. NF:n palkinnoksi tippui hunterille exo hanskat, juuri ne hanskat mitkä minulla jo olikin... *huokaus*
Tosin ystäväni markus-setä veti NF:n kahdesti ja otti molemmista vedoista 11 outoo kolikkoo....
Kyl Bungie tietää miten pelaajien v-käyrää nostetaan...
Onko joku saanut titanille muuta Exotic Chestiä engramista kuin Alpha Lupia? Alkaa jo pikkuhiljaa kyllästyttää, vaikka noilla 310 Lightin Lupeilla onkin kiva infusata legejä. Tai vaihtoehtoisesti hanskaengrameista muuta kuin Ruikkareita aka Ruin Wingsejä?
Olikos titanille edes tarjolla enemmän kuin yks haalari? Eikös kaikki pelistä löytyvät exot näe sieltä exo-paneelilta? Year2 kamoja, mitä et ole vielä löytäny, ei osoiteta nimellä, määrä sieltä kyllä näkyy.
Missä vaiheessa alkaa engrammeista tippuun 310 exoja ? Pitää vissiin olla raidi takana ja itsellä valoa vähintään 300 ?
Mutta tuo ei ole silti mikään tae. Raidista tippui eilen exohanskat titaanille light 290 ja mun kokonaislight on 303 tällä hetkellä. Ei mitään käyttöä.
Aika mojovasti tippui tuo raidiin käytetty aika, viime viikolla 6h eilen 2h.
En oikein usko, että kaikki Y2 exot näkyy kioskeissa edes tyhjinä palloina vielä, varsinkin aseiden kohdalla sielä näkyy vain ne jotka löytyvät myös Grimoire korteista. Esimerkiksi heavy weaponeita löytyy Truth, Thunderlord ja miekat, ei näy ylimääräistä palloa sleeper simulantille. Lisäksi olen jostain lukenut, että exo bootseja pitäisi olla pelissä tarjolla, mutta yksiäkään en ole nähnyt ja kioskissa ei niitä tarjolla ole. Itse epäilen, että bungie on järjestänyt myös osalle armoreista jonkun erikoisemman tavan saada kuin exo engrameista ja ne saattaa olla saatavilla vasta hard raidin tullessa.Olikos titanille edes tarjolla enemmän kuin yks haalari? Eikös kaikki pelistä löytyvät exot näe sieltä exo-paneelilta? Year2 kamoja, mitä et ole vielä löytäny, ei osoiteta nimellä, määrä sieltä kyllä näkyy.
Laitetaanpa nyt tännekkin avunhuutoa vaikka ei paljoa boksipelaajia taida olla. Mutta mistä perkeleestä löytyy tuo Xbox storen digital edition? Eli pelkästään se 40e paketti kunkusta? Ei löydy muuta kuin Collector's edition ja Legendary edition. Löytyy alkuperäinen Destiny ja expansion pass ja kaikki on ladattu. Yritin mennä selailemaan siten että kiekko on sisässä koneessa jne mutta tarjoaa vain tuota Legendary tai Collectoria.
En ole XBOX käyttäjä, mutta ainakin PS Storesta kyseinen paketti löytyi mm. tuon Legendary editionin alta, Add Ons- kohdasta. Jos siellä Boxilla on joku vastaava, niin vilkaise sieltä.
Ei niitä kannata romuttaa. Exoticeista saa paremmalla prosentilla infusessa lightia ku menee yli kuuden erolla. Toki jos kaikki aseet on jo tapissa tai yli 290 tai ei oo tilaa ni sitte ei jää paljon vaihtoehtoja.