Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tää taitaa olla ostoslistalla seuraavaksi, pitäähän se pelata jollain muullakin kun noilla vanhojen exoticien uusioversioilla. Tuntuu typerältä hinkata edelleen Bad Jujulla vaikka uutta tavaraa olisi tarjolla vaikka kuinka.Mitehä tuo vanguardin apple of discort pulse? Ainaki paperilla näyttää hyvältä ja kovat pvp perkit. Headseekker ja fittedstock? Niin mietin ittekkin että jos reddeath tai badjujun ostas mutta siltikin haluaisin jonkun legenkin.
Mulle sattu putoomaan toi dead orbitin scoutti, kun nousin levelin. Tosin vain 262 attackilla, eli vaatii vähän infusea. Tosi hyvin on alkanut maistumaan TK. Tarina on hyvä ollut hyvä ja questeja tuntuu riittävän.Markkien lähestyessä 200 ostin Dead Orbitin scoutin, kun ei ole kovin hyviä lege primaryjä vielä.
Paljonkos porukka on kerännyt fragmenttejä? Itselläni tuli eilen 45/50 täyteen, suosittelen keräämään niitä niin saatte aika eeppisen scoutin, tosi erikoisilla perkeillä vielä onhan tämä tk ollut ihan huikeaa viihdettä. Raidi on tullut vedettyä jo useamman kerran läpi ja hahmot alkaa olla jokainen yli 300 lightin
Joo, kyllähän se niin on ettei tätä peliä vaan pysty pelaamaan hitaasti ja nautiskellen. Kaikilla on se mentaliteetti, että kaikki nyt heti minulle Onhan siellä tulossa Trials Of Osiris ehkä jo ensikuussa. Siellä on 310 lightin kamaa tarjolla. Raidi on ollut hyvä ja olen pitänyt varsinkin siitä, että kaikille llöytyy tekemistä eikä kaikki ole vain yhden ihmisen suoritusten varassa kuten oli Crotassa.Tiedetään, mutta kuhan nyt pääsis sen raidin edes yhen kerran läpi.
Ehkä on nyt itelle tullut vähän sellainen burnoutti taas, liian paljon tuli pelattua ja liian nopeesti haalittua kampetta. Huomaa hyvin että kun hahmo on siinä 300 tienoilla niin homma vähän niinkuin hajoaa käsiin, parempaa kamaa ei enää tule mistään muualta kuin raidista, joten ei ole mitään pointtia pelata Court of Oryxia, Heroic Strikeja, Nightfallia, ei ole oikeastaan mitään pointtia pelata koko peliä enää, muuta kuin yrittää sitä raidia.
Koko Nightfallikin on ihan turha 280 lightin jälkeen kun ei sillä kamalla ole mitään käyttöä, parempaa on jo päällä eikä nuo uudet eksoottiset ole kunnon eksoottisia joiden vuoksi kannattaa edes uhrata parempaa kamaa.
Joo, kyllähän se niin on ettei tätä peliä vaan pysty pelaamaan hitaasti ja nautiskellen. Kaikilla on se mentaliteetti, että kaikki nyt heti minulle Onhan siellä tulossa Trials Of Osiris ehkä jo ensikuussa. Siellä on 310 lightin kamaa tarjolla. Raidi on ollut hyvä ja olen pitänyt varsinkin siitä, että kaikille llöytyy tekemistä eikä kaikki ole vain yhden ihmisen suoritusten varassa kuten oli Crotassa.
Tiedetään, mutta kuhan nyt pääsis sen raidin edes yhen kerran läpi.
Ehkä on nyt itelle tullut vähän sellainen burnoutti taas, liian paljon tuli pelattua ja liian nopeesti haalittua kampetta. Huomaa hyvin että kun hahmo on siinä 300 tienoilla niin homma vähän niinkuin hajoaa käsiin, parempaa kamaa ei enää tule mistään muualta kuin raidista, joten ei ole mitään pointtia pelata Court of Oryxia, Heroic Strikeja, Nightfallia, ei ole oikeastaan mitään pointtia pelata koko peliä enää, muuta kuin yrittää sitä raidia.
Koko Nightfallikin on ihan turha 280 lightin jälkeen kun ei sillä kamalla ole mitään käyttöä, parempaa on jo päällä eikä nuo uudet eksoottiset ole kunnon eksoottisia joiden vuoksi kannattaa edes uhrata parempaa kamaa.
ettei tipu junasta kun haluaa tietty olla muiden mukana heti ensimmäisessä aallossa kokemassa kaiken.
Näin se menee. Ja kun pelailee hitaammin, niin vähenee porukka jolta saa apua. Jos kysyy esim Nightfalliin apuja, niin eihän sinne saa, kun ovat jo kertaalleen tehneet. Eikä kiinnosta toiseen kertaa lähteä.
Joka hahmolla voi tehdä ja helpompi kuin ennen, jos nyt koko fireteam kuolee niin alkaa checkpointista.Mites toi nightfall nykyisin menee, voiko sen tehdä edelleen kolmella hahmolla, vai onko tuo vaan kerran per account?
Juu thanks. Oon mä tolla warlockilla pari noita tehny mutta mietin vaan jos toisen hahmon levuttais. Se taisi ollakin nuo weeklyt ja dailyt jotka on account kohtaisia vain marksien osalta.Joka hahmolla onnistuu ja helpompi kuin ennen, jos nyt kolo fireteam kuolee niin alkaa checkpointista.
True that. Sunnuntaina raidia klo 21 alkaen -> kahdelta nukkumaan ja maanantaina oli 6:30 herätys. Ei enää koskaan [emoji1]Kyllä toi destiny on kauheeta suorittamista. Huomaa taas itsestäkin, kun pelasi muutaman viikon mgs:ää ja irtautui destinystä. Nyt kun tk on hankittu, niin koukku on kauhea ja pakko vaan vääntää...MGS:n kanssa pääsi ajoissa nukkumaan... Destinyn kanssa ei..
Joka hahmolla voi tehdä
Aah onko se sitten muuttunut tuon päivityksen myötä. Mun mokaOliko tämä näin, minusta vain yhdellä hahmolla voi tehdä saaden kaiken. Muilla voit myös, mutta esim Legendary Markseja ei saa. Eikä kokemustakaan tainnut tulla. Ainakin Dailyt menee näin.