Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Suros on kyllä aivan mahtava nykyään, itsellä ykkös aseena selkeesti. Aikasemmin tuli pelattua viimeset 500h Fatebirgerillä, mutta nyt kaikki pistoolit siihen verrattuna on surkeita.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mitehä tuo vanguardin apple of discort pulse? Ainaki paperilla näyttää hyvältä ja kovat pvp perkit. Headseekker ja fittedstock? Niin mietin ittekkin että jos reddeath tai badjujun ostas mutta siltikin haluaisin jonkun legenkin.
Tää taitaa olla ostoslistalla seuraavaksi, pitäähän se pelata jollain muullakin kun noilla vanhojen exoticien uusioversioilla. Tuntuu typerältä hinkata edelleen Bad Jujulla vaikka uutta tavaraa olisi tarjolla vaikka kuinka.
Pvp:ssä näkynyt kyllä aika paljon tota Apple of discordia, että kai ton uskaltais ottaa testiin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Suros on kyllä pitkästä aikaa passeli peli, auto rifleksi todella hyvä rangekin. Vähän kuin very low impact scoutti full autolla. Markkien lähestyessä 200 ostin Dead Orbitin scoutin, kun ei ole kovin hyviä lege primaryjä vielä. Firefly, Triple Tap ja melkein max stability jos niin haluaa. Joutui vaan vaihtamaan factionia mikä oli vähän tyhmää.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Oli kyl hienoa päästä raidiin mukaan vanhojen, sekä joidenkin uusien tuttavuuksien kanssa. Meno oli aluksi sekavaa kun mulle selitettii mitä tapahtuu ja milloin mitäkin pitää tehää, mut sitku homma käynnistyi niin äkkiä tajus mitä pitää tehää. Mulla oli helpoin osuus kun ei tarvinnut kun olla mukana ja seurata mitä muut tekee, paitsi eräs hyppyosuus niin siinä meinas hysteerinen itkuraivari tulla. Päästiin ihan loppuun, mut sit piti viheltää peli poikki kun kaikilla herätys ja baarikeikat ym edessä, maanantaina sit olis tarkoitus vetää loppuun.

Light level nousi kivasti 291-296 ja yks ase (snipu), ghost, ja bondi tuli warlockille. Vielä kun siitä loppu öryxistä saisi vaikka jonkun paremman kylpytakin, olisi light level jo melko hyvin nostettu.

Nyt on pelattu täs viikon aikana niin paljon Destinyy et heräämiset ja nukkumiset päin persettä ja tyylii ekan aterian syö yöllä, vko loppuna sit vois huilia hieman, käyn vaa kattoo mitä se xuri tarjoo ja sit maanantaina virkeenä raid loppuun, siinä samalla saa ne parit questit suoritettua joka on ehkä mulla se suurin tavoite, toki kaikki hyvä lootti aina plussaa.

Itse raidista sen verran, että on kyllä todella hyvin mun mielestä tämä raidi toteutettu. Hauskaa, sekä jopa näin ensikertalaiselle suht helppo oppia, hyvälle tiimille toki suuret kiitokset kun jaksoivat selittää hyvin ja odottaa mun noloa hyppelyä!
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Markkien lähestyessä 200 ostin Dead Orbitin scoutin, kun ei ole kovin hyviä lege primaryjä vielä.
Mulle sattu putoomaan toi dead orbitin scoutti, kun nousin levelin. Tosin vain 262 attackilla, eli vaatii vähän infusea. Tosi hyvin on alkanut maistumaan TK. Tarina on hyvä ollut hyvä ja questeja tuntuu riittävän. :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Paljonkos porukka on kerännyt fragmenttejä? Itselläni tuli eilen 45/50 täyteen, suosittelen keräämään niitä niin saatte aika eeppisen scoutin, tosi erikoisilla perkeillä vielä ;) onhan tämä tk ollut ihan huikeaa viihdettä. Raidi on tullut vedettyä jo useamman kerran läpi ja hahmot alkaa olla jokainen yli 300 lightin :) suosikki aseita tähän mennessä on ollut zhalo supercell ja cruciblessa ruin wake. Ensimmäinen exo miekkakin tuli hommattua ja lisäksi chaperone exo haulikko.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Paljonkos porukka on kerännyt fragmenttejä? Itselläni tuli eilen 45/50 täyteen, suosittelen keräämään niitä niin saatte aika eeppisen scoutin, tosi erikoisilla perkeillä vielä ;) onhan tämä tk ollut ihan huikeaa viihdettä. Raidi on tullut vedettyä jo useamman kerran läpi ja hahmot alkaa olla jokainen yli 300 lightin :)

Tiedetään, mutta kuhan nyt pääsis sen raidin edes yhen kerran läpi.

Ehkä on nyt itelle tullut vähän sellainen burnoutti taas, liian paljon tuli pelattua ja liian nopeesti haalittua kampetta. Huomaa hyvin että kun hahmo on siinä 300 tienoilla niin homma vähän niinkuin hajoaa käsiin, parempaa kamaa ei enää tule mistään muualta kuin raidista, joten ei ole mitään pointtia pelata Court of Oryxia, Heroic Strikeja, Nightfallia, ei ole oikeastaan mitään pointtia pelata koko peliä enää, muuta kuin yrittää sitä raidia.

Koko Nightfallikin on ihan turha 280 lightin jälkeen kun ei sillä kamalla ole mitään käyttöä, parempaa on jo päällä eikä nuo uudet eksoottiset ole kunnon eksoottisia joiden vuoksi kannattaa edes uhrata parempaa kamaa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tiedetään, mutta kuhan nyt pääsis sen raidin edes yhen kerran läpi.

Ehkä on nyt itelle tullut vähän sellainen burnoutti taas, liian paljon tuli pelattua ja liian nopeesti haalittua kampetta. Huomaa hyvin että kun hahmo on siinä 300 tienoilla niin homma vähän niinkuin hajoaa käsiin, parempaa kamaa ei enää tule mistään muualta kuin raidista, joten ei ole mitään pointtia pelata Court of Oryxia, Heroic Strikeja, Nightfallia, ei ole oikeastaan mitään pointtia pelata koko peliä enää, muuta kuin yrittää sitä raidia.

Koko Nightfallikin on ihan turha 280 lightin jälkeen kun ei sillä kamalla ole mitään käyttöä, parempaa on jo päällä eikä nuo uudet eksoottiset ole kunnon eksoottisia joiden vuoksi kannattaa edes uhrata parempaa kamaa.
Joo, kyllähän se niin on ettei tätä peliä vaan pysty pelaamaan hitaasti ja nautiskellen. Kaikilla on se mentaliteetti, että kaikki nyt heti minulle:D Onhan siellä tulossa Trials Of Osiris ehkä jo ensikuussa. Siellä on 310 lightin kamaa tarjolla. Raidi on ollut hyvä ja olen pitänyt varsinkin siitä, että kaikille llöytyy tekemistä eikä kaikki ole vain yhden ihmisen suoritusten varassa kuten oli Crotassa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Joo, kyllähän se niin on ettei tätä peliä vaan pysty pelaamaan hitaasti ja nautiskellen. Kaikilla on se mentaliteetti, että kaikki nyt heti minulle:D Onhan siellä tulossa Trials Of Osiris ehkä jo ensikuussa. Siellä on 310 lightin kamaa tarjolla. Raidi on ollut hyvä ja olen pitänyt varsinkin siitä, että kaikille llöytyy tekemistä eikä kaikki ole vain yhden ihmisen suoritusten varassa kuten oli Crotassa.

Näihän se destinyn kohdalla menee, ei vaan pysty fiilistelee ja kattelee maisemia. Kaikki mahollinen on pakko saada-->HETI!, sekin on kyllä totta että destinyn kohalla käy niin, että sitä haalii kaikkea mahollista ja pelaa ähkyyn asti ja sit taas hieman ihmetellään et mitäs nyt sitten tehtäis, siihen ei auta muu kun pieni tauko ja muita pelejä alle väliaikasesti.

Kerran jos itekki pääsis raidin läpi niin olisin onnellinen, mutta vielä onnellisempi tietenkin jos pääsis muutaman kerran, mutta eilen olin paikkaamassa toista ns vakio tyyppiä niin en ala tunkee väkisin kenenkään paikalle, paitsi nyt kun on enää vika bossi jäljellä nii tottakai mä änkeen.

Raidin jälkeen sit olisi tarkoitus alkaa metsästää kaiken maailman pyssylää ja muuta roinaa ja selvittää niitä kaiken maailman mysteerejä, onhan tässä tekemistä. Toki se pelin paras tekeminen on se hahmon kehittäminen ja paremman kaman saaminen, siinä kun 300 lähestyy nii tietenkin se hieman hidastaa sitä paremman kaman saamista. Sit olisi edessä tietenkin Raidi vaikeimalla tasolla, mutta se on sitten jo tulevaisuuden hommaa ja miten porukka jaksaa ja miten pääsee mukaan jne.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tiedetään, mutta kuhan nyt pääsis sen raidin edes yhen kerran läpi.

Ehkä on nyt itelle tullut vähän sellainen burnoutti taas, liian paljon tuli pelattua ja liian nopeesti haalittua kampetta. Huomaa hyvin että kun hahmo on siinä 300 tienoilla niin homma vähän niinkuin hajoaa käsiin, parempaa kamaa ei enää tule mistään muualta kuin raidista, joten ei ole mitään pointtia pelata Court of Oryxia, Heroic Strikeja, Nightfallia, ei ole oikeastaan mitään pointtia pelata koko peliä enää, muuta kuin yrittää sitä raidia.

Koko Nightfallikin on ihan turha 280 lightin jälkeen kun ei sillä kamalla ole mitään käyttöä, parempaa on jo päällä eikä nuo uudet eksoottiset ole kunnon eksoottisia joiden vuoksi kannattaa edes uhrata parempaa kamaa.

Ymmärrän turhautumisesi, ainakin tuon liian paljon liian nopeasti pointin. Mä pelaan mielestäni melko paljon ja pääasiassa vain destinyä. Paljon tässä tapauksessa on noin 4 tuntia illassa kun aikaa jää perheeltä ja viikonloppuisin ehkä enemmän. Heti ttk:n julkaisun jälkeen on kaikilla ollut mieletön hoppu ensin päästä tasolle 40 ja sen jälkeen light 300, jotta on kuosissa raidia ja muita tulevia end game juttuja varten. Se luo tavallaan stressiä pelata tietyllä tavalla nopeasti grind- mentaliteetilla, ettei tipu junasta kun haluaa tietty olla muiden mukana heti ensimmäisessä aallossa kokemassa kaiken.

Sitten kun edistymistä ei joku ilta tapahdukaan ja junnaat paikallaan kun kaverilistalla muut on 300 light yber exojensa kanssa, se ottaa vähän päähän. [emoji1] Kuitenkin lisärin on tarkoitus kantaa muutaman kuukauden, aina seuraavaan lisäriin asti, joten ei ihme jos burnout iskee tällä meiningillä.

Mä sain warlockin 294 tasolle. Tuo riittää raidiin ja todennäköisesti trialssiin ihan ok. Parempaa kamaa tulee sitten joskus, jos tulee. Quest listalla on vaan helvetin ärsyttäviä tehtäviä, pitää kerätä jotain fragmenttejä jne. joten fuck it. Nyt warlock pienelle paussille ja kouluttamaan hunteria.

Mitä noihin uusiin exoihin tulee. Mielestäni ihan onnistunut kattaus. Mä pidän jade rabbitistä todella paljon. Samoin warlockin tlaloc ja hunterin ace of spades vaikuttaa exon arvoisilta. Touch of malice ja hereafter myös vaikuttavat todella mielenkiintoisilta.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

ettei tipu junasta kun haluaa tietty olla muiden mukana heti ensimmäisessä aallossa kokemassa kaiken.

Näin se menee. Ja kun pelailee hitaammin, niin vähenee porukka jolta saa apua. Jos kysyy esim Nightfalliin apuja, niin eihän sinne saa, kun ovat jo kertaalleen tehneet. Eikä kiinnosta toiseen kertaa lähteä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Näin se menee. Ja kun pelailee hitaammin, niin vähenee porukka jolta saa apua. Jos kysyy esim Nightfalliin apuja, niin eihän sinne saa, kun ovat jo kertaalleen tehneet. Eikä kiinnosta toiseen kertaa lähteä.

Näin se vähän on juu, jos siellä olis mahdollisuus saada tavaraa hahmolleen niin varmasti porukka menis uudemman kerran, nyt Nightfallit on vähän sellaisia turhia strikeja. Jos sulla on vielä tekemättä niin kyllä mä jeesaamaan tulen, autoin mä sua siinä miekkatehtävässäkin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mites toi nightfall nykyisin menee, voiko sen tehdä edelleen kolmella hahmolla, vai onko tuo vaan kerran per account?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kyllä toi destiny on kauheeta suorittamista. Huomaa taas itsestäkin, kun pelasi muutaman viikon mgs:ää ja irtautui destinystä. Nyt kun tk on hankittu, niin koukku on kauhea ja pakko vaan vääntää...MGS:n kanssa pääsi ajoissa nukkumaan... Destinyn kanssa ei.. :D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Joka hahmolla onnistuu ja helpompi kuin ennen, jos nyt kolo fireteam kuolee niin alkaa checkpointista.
Juu thanks. Oon mä tolla warlockilla pari noita tehny mutta mietin vaan jos toisen hahmon levuttais. Se taisi ollakin nuo weeklyt ja dailyt jotka on account kohtaisia vain marksien osalta.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kyllä toi destiny on kauheeta suorittamista. Huomaa taas itsestäkin, kun pelasi muutaman viikon mgs:ää ja irtautui destinystä. Nyt kun tk on hankittu, niin koukku on kauhea ja pakko vaan vääntää...MGS:n kanssa pääsi ajoissa nukkumaan... Destinyn kanssa ei.. :D
True that. Sunnuntaina raidia klo 21 alkaen -> kahdelta nukkumaan ja maanantaina oli 6:30 herätys. Ei enää koskaan [emoji1]
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Sorruin itsekin ostamaan puuttuvat lisärit. Kai tuossa taas tekemistä riittää hetkeksi aikaa. Voi vaan meikäläisellä olla meno aika yksinäistä, koska tässä on kuitenkin kohtuu pitkä tauko takana. Lisäksi tässä on vielä savottaa aika lailla, että pääsee edes sinne tasolle 40.

Noh, jos sitä rauhakseen touhuilee ja katsoo että mihin se riittää.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Joka hahmolla voi tehdä

Oliko tämä näin, minusta vain yhdellä hahmolla voi tehdä saaden kaiken. Muilla voit myös, mutta esim Legendary Markseja ei saa. Eikä kokemustakaan tainnut tulla. Ainakin Dailyt menee näin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Oliko tämä näin, minusta vain yhdellä hahmolla voi tehdä saaden kaiken. Muilla voit myös, mutta esim Legendary Markseja ei saa. Eikä kokemustakaan tainnut tulla. Ainakin Dailyt menee näin.
Aah onko se sitten muuttunut tuon päivityksen myötä. Mun moka
 
Ylös Bottom