Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

PvP on yllättänyt. Betassa kiinnosti nollasti mutta koko pelissä tuo on ihan toimivaa.
Ja vähemmän adhd tuo on kuin esmes uusimmat bäfät. Bäföiasä normilla kaikki painaa sprintti pohjassa mutta tässä ukko paljon hitaampi eikä sprintatessa voi ladata!

Mä olen tykännyt kans siitä, vaikka ymmärrän ettei kaikkiin uppookaan :) Vielä kun ei olis pisteissä aina pohjimmaisena ;)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Tämä peli tuntuu olettavan että kaikki pelaajat tuntevat pelinmekaanikat valmiiksi. Minkäänlaisia opasteita ei tarjota, vaan destiny wikistä pitää käydä kattomassa jos kiinnostaa.
Ois järkevää että kun löytää vaikka uudenlaista loottia niin tulis joku opaste että mitä sillä tekee.

PVP:tä koitin yks ilta pelata niin sekin piti googlettaa, ku ei tuntunut löytyvän.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Joo toi nyt tuli itelläki mieleen, pitää varmaan engrammeja ostella.

Se on aika hidasta levuttamista kun ostelee niitä, valkoisista saa 5 pistettä ja vihreistä muistaakseni 10 pistettä, toki jos rahaa löytyy niin anna mennä vaan, voi se jollain 100 pointsilla nousta per 25k :D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Tämä peli tuntuu olettavan että kaikki pelaajat tuntevat pelinmekaanikat valmiiksi. Minkäänlaisia opasteita ei tarjota, vaan destiny wikistä pitää käydä kattomassa jos kiinnostaa.
Ois järkevää että kun löytää vaikka uudenlaista loottia niin tulis joku opaste että mitä sillä tekee.

PVP:tä koitin yks ilta pelata niin sekin piti googlettaa, ku ei tuntunut löytyvän.

Kyllähän tämä tosiaan vähän keskimääräistä vähemmän "pitää kädestä" ja joskaan genren pelejä tuntevalle tässä ei mitään vallan tavattoman outoa ole, niin jotkut asiat voisi ehkä vähän paremmin kertoa pelaajalle, joka ei ole niin sinut kaiken kanssa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Ei taas ihan menny putkeen, avoin 5 legendary engramia ja kaikista sininen :D

No aina ei voi voittaa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Se on aika hidasta levuttamista kun ostelee niitä, valkoisista saa 5 pistettä ja vihreistä muistaakseni 10 pistettä, toki jos rahaa löytyy niin anna mennä vaan, voi se jollain 100 pointsilla nousta per 25k :D

Juu, johonkin nyt vähänkää hyödylliseen vaa käyttää tota glimmeriä. että tulee tilaa taas.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Olen tässä pitemmän aikaa ihmetellyt miksen saa vanguard reputation pisteitä niin mullahan on näköjään ollut death orbit viittta päällä ja olen saanut niitä pisteitä sitten. Vanguard lvl on edelleen nolla ja tuo on jo kohta kolme. Oppihan taas uuden asian. Pvp lvl on myös nolla vaikka sitä on tullut pelattua paljon, ei nyt luulisi vaikuttavan siihen?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Olen tässä pitemmän aikaa ihmetellyt miksen saa vanguard reputation pisteitä niin mullahan on näköjään ollut death orbit viittta päällä ja olen saanut niitä pisteitä sitten. Vanguard lvl on edelleen nolla ja tuo on jo kohta kolme. Oppihan taas uuden asian. Pvp lvl on myös nolla vaikka sitä on tullut pelattua paljon, ei nyt luulisi vaikuttavan siihen?
Faction tunnuksella kerätään vain ko. factionille mainetta. Mä oon tässä päivän pähkäillyt onko se hyvä vai huono asia. Toisaalta repu ei jakaannut kahteen, jos pelaa sekä PVP:tä että PVE:tä. Kääntäen, ei saa yhtään vanguardiin tai crucibleen sitä repua.

Onkohan noilla faction kamoilla kovinkaan paljon eroa keskenään?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Tyhmä välikyssäri materiaaleista, koska en jaksa kelata läpi koko ketjua :D

Eli siis nyt alkaa oma hahmokin lähennellä leveliä 20 kohta, edellisellä pelikerralla kolahti lvl 16 ja nyt on alkanut tippua noita materiaaleja. Lähinnä nuo "strange coinit" mietityttää. Näyttävät olevan sinisellä taustalla, eli tässä vaiheessa käyttökelpoista tavaraa olisivat, kun menen tällä hetkellä vihreillä varusteilla. Missäpäin toweria noita voi käyttää varusteisiin? Pitääkö olla lvl 20, ennen kuin noista on hyötyä? Entäs nämä spinmetallit ja heliumit, niitä(kin) voi käyttää ja myydä vasta lvl 20 vai?
 
Destiny: Looking for Group

Redditiä selatessa törmäsin tällaiseen sivustoon, missä voi hakea peliseuraa eri aktiviteetteihin tai katsoa ketkä ovat listanneet itsensä ja kutsua heidät ryhmään. En ole itse vielä kokeillut, mutta kommenttien perusteella toimii hyvin ja nopeasti ovat Fireteamit täyttyneet. Varmasti kokeilemisen arvoinen, jos ei yhteisöstä väkeä ole saatavilla.

http://destinylfg.net/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Meikä on tässä tänää yrittäny muistella jotain mestaa mihin pääsin tossa pelin alussa, mutta ei millään löydy sitä. Oiskohan ollu ihan pelin alussa tai tokassa tehtävässä. Menin vaan jotain portaita alas johonki pimeään paikkaan rakennuksen sisällä ja vastaan tuli kauhean over power vihuja. Tietääkö joku mesta mihin oon ittenu hinkannu? Oiskohan ollu et se paikka oli ihan ekassa tehtävässä? Ei kai pääse enää samoille paikoille takas?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Meikä on tässä tänää yrittäny muistella jotain mestaa mihin pääsin tossa pelin alussa, mutta ei millään löydy sitä. Oiskohan ollu ihan pelin alussa tai tokassa tehtävässä. Menin vaan jotain portaita alas johonki pimeään paikkaan rakennuksen sisällä ja vastaan tuli kauhean over power vihuja. Tietääkö joku mesta mihin oon ittenu hinkannu? Oiskohan ollu et se paikka oli ihan ekassa tehtävässä? Ei kai pääse enää samoille paikoille takas?

Earthin alotuspaikasta kun menee suoraan eteenpäin lähimpään mökkiin ja rappuset alas niin siellä on ainakin joku ??-heppu :D en tiedä mikä lvl on mut ainakin lvl12 on vielä ??.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Earthin alotuspaikasta kun menee suoraan eteenpäin lähimpään mökkiin ja rappuset alas niin siellä on ainakin joku ??-heppu :D en tiedä mikä lvl on mut ainakin lvl12 on vielä ??.
LV20 etuliitteellä x varustettua knightejä taitaa olla pari kpl. Tuolta voi löytyä joku arkku, jos käy tuuri.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

No niin Destiny postissa tänään. tilasin sen viime tiistaina ja samalla myös tiputin odotus arvot mistään MMO pelistä täysin tossa viikon aikana ja muutin odotus arvot perus fps peliin muutamalla höysteellä lisättynä. Nyt 8lv menossa ja tosiaan sitähän tämä on siis perus fps peli sellaisena sitä nyt pelaan, niin ei tuu mitään isoja pettymyksiä. Joskin Destinyn olis voinu viedä sinne kunnon MMO genreen, en tie olisko Bungiella taidot sit siihe riittänyt, rahastahan se ei olis ainakaan jääny kiinni
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

No niin Destiny postissa tänään. tilasin sen viime tiistaina ja samalla myös tiputin odotus arvot mistään MMO pelistä täysin tossa viikon aikana ja muutin odotus arvot perus fps peliin muutamalla höysteellä lisättynä. Nyt 8lv menossa ja tosiaan sitähän tämä on siis perus fps peli sellaisena sitä nyt pelaan, niin ei tuu mitään isoja pettymyksiä. Joskin Destinyn olis voinu viedä sinne kunnon MMO genreen, en tie olisko Bungiella taidot sit siihe riittänyt, rahastahan se ei olis ainakaan jääny kiinni

Bungie olis voinu napata Blizzardilta pelisuunnitelijat molemmista wow ja diablo tiimeistä :) Ei vaan mut pikkusen enemmän peliä olis voinu viedä siihen suuntaan, sitä kuitenkaan liioittelematta. Toivottavasti tämä genre ottais enemmän ny tuulta alleen ja saatais vielä loistavia pelejä eteemme. Muhun iskee ainakin täysillä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Mitenkäs tässä PvP:n ase statsit skaalaantuu?
Nyt 18 levusena pelannut PvP matseja vähän turhautuneena. Tuntuu kuin ampuis jollain kuulaasella, kun yrittää ampua lähestyvää vihua. Ammu jotain 20+ levusta selkään puolet lippaasta, mutta vihu kerkeää kääntyä ja parilla osumalla tappaa sut. Mitä ihmettä :confused:

5-15 levusena kun vedin PvP:tä. Ei ollut ongelmia, jengiä kuoli kun niitä ampui kohti. Nyt se on lähes tuurista kiinni saako tappoja.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Minä olisin kiinnostunut mikäli aikataulu sallii. Leveli on 25 ja rapiat. Jos olen linjoilla illemmalla ja vielä olette menossa tuota tekemään, pistäkää kutsua.

Jepp, siinähän meillä hutun kanssa sit olis valmis ryhmä yrittämään.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Joo elikkä sain exotic weapon bountyn nimeltänsä a request from ikora part1, saa nähä mitä pitää sisällään.. Oishan siinä ollu 2 muutaki bountyy mutta tuo oli helpoin, ku 5 strikeä kuolematta. Huntterille pitäs saaha ase..
Noniin bountyn viimeinen vaihe on käsillä.. Eksoottinen haulikko on vielä 50 special ammo päkin päässä jota gunsmith kaipaa vaihdossa. Siispä kysyn että mikäs olisi nopein keino ansaita glimmeriä?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu - Serverit auki, nyt pelataan!

Mites näitä exotic bountyjä saa auki? Itellä tuukku jotain skeidaa vaa =/
 
Ylös Bottom